האם יש דוח ביקורת כמה נוסעים לא משלמים?

מצב
הנושא נעול.
האם יש דוח ביקורת כמה נוסעים לא משלמים?

האם יש דוח ביקורת כמה נוסעים לא משלמים?
אינני נוסע הרבה אבל מדי פעם אכן אני נתקל במבקרים שבודקים את הרב קו.
על פניו נראה לי שאין מתפלחים לנסיעות באוטובוסים גם בעליה אחורית, אבל מה מראים הדוחות?
 

Bus Nerd

Active member
אם אני זוכר נכון מבאר שבע, 20% לא משלמים או משהו כזה

האם יש דוח ביקורת כמה נוסעים לא משלמים?
אינני נוסע הרבה אבל מדי פעם אכן אני נתקל במבקרים שבודקים את הרב קו.
על פניו נראה לי שאין מתפלחים לנסיעות באוטובוסים גם בעליה אחורית, אבל מה מראים הדוחות?
אם אני זוכר נכון מבאר שבע, 20% לא משלמים או משהו כזה
 

raya

Well-known member
בבאר שבע - במיוחד בהתחלה, ראיתי לא מעט נוסעים

אם אני זוכר נכון מבאר שבע, 20% לא משלמים או משהו כזה
בבאר שבע - במיוחד בהתחלה, ראיתי לא מעט נוסעים
שלא תיקפו את הכרטיס או קנו כרטיס במכונה בתוך האוטובוס.
כיום נראה לי שיש פחות אנשים שלא משלמים.
פקחים בודקים בתדירות די גדולה.
מצד שני - מדי פעם המכונה מקולקלת ומי שאין לו רב קו לא יכול לשלם, ונוסע בחינם.
רעיה
 
בתור בארשבעי לשעבר אני עוד זוכר

בבאר שבע - במיוחד בהתחלה, ראיתי לא מעט נוסעים
שלא תיקפו את הכרטיס או קנו כרטיס במכונה בתוך האוטובוס.
כיום נראה לי שיש פחות אנשים שלא משלמים.
פקחים בודקים בתדירות די גדולה.
מצד שני - מדי פעם המכונה מקולקלת ומי שאין לו רב קו לא יכול לשלם, ונוסע בחינם.
רעיה
בתור בארשבעי לשעבר אני עוד זוכר
שלהחליף אוטובוס בכרטיס מעבר היה ניתן רק בתחנה המרכזית ולא משנה אם זה בכלל לא בכיוון.
 

raya

Well-known member
לא זכור לי "סידור" כזה, ואני נוסעת לא מעט בתחבורה ציבורית

בתור בארשבעי לשעבר אני עוד זוכר
שלהחליף אוטובוס בכרטיס מעבר היה ניתן רק בתחנה המרכזית ולא משנה אם זה בכלל לא בכיוון.
לא זכור לי "סידור" כזה, ואני נוסעת לא מעט בתחבורה ציבורית
 

raya

Well-known member
בשנות ה-70 עוד לא היה ההסדר של מעבר בין שעתי.....

הסידור הזה היה בשנות ה70...
בשנות ה-70 עוד לא היה ההסדר של מעבר בין שעתי.....
כנראה שאתה מתבלבל עם משהו אחר.
ואז זו היתה עדיין התחבורה הציבורית באר שבע? או שמטרודן נכנסו כבר?
לא זוכרת.
רעיה
 
אני לא זוכר מי היתה החברה,

בשנות ה-70 עוד לא היה ההסדר של מעבר בין שעתי.....
כנראה שאתה מתבלבל עם משהו אחר.
ואז זו היתה עדיין התחבורה הציבורית באר שבע? או שמטרודן נכנסו כבר?
לא זוכרת.
רעיה
אני לא זוכר מי היתה החברה,
נדמה לי חברה פנימית של באר שבע.
וודאי שלא היה הסכם שעתי, הרי נמכרו כרטיסי נייר בלבד.
מי שביקש מעבר היה מקבל "כרטיס מעבר" שתקף... רק כשעולים בתחנות סביב המרכזית.
 

raya

Well-known member
אם כך - מדובר בחברת התחבורה העירונית של באר שבע.

אני לא זוכר מי היתה החברה,
נדמה לי חברה פנימית של באר שבע.
וודאי שלא היה הסכם שעתי, הרי נמכרו כרטיסי נייר בלבד.
מי שביקש מעבר היה מקבל "כרטיס מעבר" שתקף... רק כשעולים בתחנות סביב המרכזית.
אם כך - מדובר בחברת התחבורה העירונית של באר שבע.
ולמרות זאת - לא זכור לי ובעצם לא היה ידוע לי שאפשר היה לעבור לאוטובוס בקו אחר באיזור התחנה המרכזית.
 

olli3

New member
מנהל
מטרת הכרטיס הייתה לאפשר מעבר בין קווים בנקודות ההשקה שלהם

אם כך - מדובר בחברת התחבורה העירונית של באר שבע.
ולמרות זאת - לא זכור לי ובעצם לא היה ידוע לי שאפשר היה לעבור לאוטובוס בקו אחר באיזור התחנה המרכזית.
מטרת הכרטיס הייתה לאפשר מעבר בין קווים בנקודות ההשקה שלהם
זאת על מנת לבצע את הקישור בין השכונות שלא היה קיים באמצעות קו אחד (ברוב המוחלט של המקרים).
&nbsp
האיזור שנבחר היה הטווח שבין רסקו לתחנה המרכזית וכאן צריך להסביר קצת יותר.
&nbsp
בזמנו, קווים 4,5,12 נסעו דרך רחוב התקווה (לימינו מדרחוב התקווה). בכיוון הנסיעה לשכונות קווים 4,5 יצאו מהעיר העתיקה דרך השוק, התחנה המרכזית. בתחנה המרכזית, ברציף שצמוד לשטח הרכבת לימינו (דאז לא היה קיים) היו 4 סככות. הסככה הראשונה שימשה את קווים 4,5, הסככה השנייה שימשה את קו 12. מיד לאחר סככת קו 12 הייתה פניה ימינה לכביש שהוביל לרחוב מקס נורדאו שהמשכו הישר היה רחוב התקווה. קווים 4,5 פנו ימינה מרחוב התקווה לרחוב הנרייטה סאלד וקו 12 המשיך ישר לכביש המתעקל של היכל התרבות ויצא ימינה לשדרות הנשיאים, לימינו שדרות רגר.
&nbsp
על מנת להקל בהחלפה בין קווי השכונות, החלפת הקווים הותרה בטווח שבין רסקו למרכזית. כך נוסע שהגיע משכונה ד' ורצה לעבור לקווים 4,5 עבור שכונה ג', ירד ברסקו, עבר את הכביש לעבר רחוב התקווה ועלה משם על 4,5 לשכונה ג'. נוסע שהגיע משכונה ג' ורצה לנסוע לשכונה ה', ירד בהנשיאים פינת וייצמן והחליף בוייצמן לקו 9. ומי שרצה להחליף לקו 11 עשה זאת במרכזית. אני לא זוכר אם במרכזית הישנה או בחדשה. לא כל הקווים הגיעו בשנות ה-70 למרכזית החדשה והייתה על כך תרעומת גדולה בעיר.
 

olli3

New member
מנהל
נכון, היה ניתן להחליף מסביבת רסקו ועלות הכרטיס הייתה פי 1.5

בתור בארשבעי לשעבר אני עוד זוכר
שלהחליף אוטובוס בכרטיס מעבר היה ניתן רק בתחנה המרכזית ולא משנה אם זה בכלל לא בכיוון.
נכון, היה ניתן להחליף מסביבת רסקו ועלות הכרטיס הייתה פי 1.5
מכרטיס בודד רגיל.
&nbsp
החברה הייתה: שירותי תחבורה ציבוריים באר שבע בע"מ ובשמה הקצר (והישן יותר): החברה העירונית.
&nbsp
נחשפתי לכך לפני מספר שנים על ידי כרטיסים שהשתמרו ברבות השנים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה