אם אני זוכר נכון מבאר שבע, 20% לא משלמים או משהו כזההאם יש דוח ביקורת כמה נוסעים לא משלמים?
אינני נוסע הרבה אבל מדי פעם אכן אני נתקל במבקרים שבודקים את הרב קו.
על פניו נראה לי שאין מתפלחים לנסיעות באוטובוסים גם בעליה אחורית, אבל מה מראים הדוחות?
בבאר שבע - במיוחד בהתחלה, ראיתי לא מעט נוסעיםאם אני זוכר נכון מבאר שבע, 20% לא משלמים או משהו כזה
בבאר שבע - במיוחד בהתחלה, ראיתי לא מעט נוסעים
שלא תיקפו את הכרטיס או קנו כרטיס במכונה בתוך האוטובוס.
כיום נראה לי שיש פחות אנשים שלא משלמים.
פקחים בודקים בתדירות די גדולה.
מצד שני - מדי פעם המכונה מקולקלת ומי שאין לו רב קו לא יכול לשלם, ונוסע בחינם.
רעיה
לא זכור לי "סידור" כזה, ואני נוסעת לא מעט בתחבורה ציבוריתבתור בארשבעי לשעבר אני עוד זוכר
שלהחליף אוטובוס בכרטיס מעבר היה ניתן רק בתחנה המרכזית ולא משנה אם זה בכלל לא בכיוון.
הסידור הזה היה בשנות ה70...לא זכור לי "סידור" כזה, ואני נוסעת לא מעט בתחבורה ציבורית
בשנות ה-70 עוד לא היה ההסדר של מעבר בין שעתי.....הסידור הזה היה בשנות ה70...
אני לא זוכר מי היתה החברה,בשנות ה-70 עוד לא היה ההסדר של מעבר בין שעתי.....
כנראה שאתה מתבלבל עם משהו אחר.
ואז זו היתה עדיין התחבורה הציבורית באר שבע? או שמטרודן נכנסו כבר?
לא זוכרת.
רעיה
אם כך - מדובר בחברת התחבורה העירונית של באר שבע.אני לא זוכר מי היתה החברה,
נדמה לי חברה פנימית של באר שבע.
וודאי שלא היה הסכם שעתי, הרי נמכרו כרטיסי נייר בלבד.
מי שביקש מעבר היה מקבל "כרטיס מעבר" שתקף... רק כשעולים בתחנות סביב המרכזית.
מטרת הכרטיס הייתה לאפשר מעבר בין קווים בנקודות ההשקה שלהםאם כך - מדובר בחברת התחבורה העירונית של באר שבע.
ולמרות זאת - לא זכור לי ובעצם לא היה ידוע לי שאפשר היה לעבור לאוטובוס בקו אחר באיזור התחנה המרכזית.
נכון, היה ניתן להחליף מסביבת רסקו ועלות הכרטיס הייתה פי 1.5בתור בארשבעי לשעבר אני עוד זוכר
שלהחליף אוטובוס בכרטיס מעבר היה ניתן רק בתחנה המרכזית ולא משנה אם זה בכלל לא בכיוון.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.