בשורה טובה לעובדים באזור התעשיה החדש בכפר סבא

מצב
הנושא נעול.

Ccyclist

Well-known member
מה טוב בקנס של ₪250+ לחודש במקום תח"צ ?

בשורה טובה לעובדים באזור התעשיה החדש בכפר סבא
עיריית כפר סבא תשיק היסעים במחיר 6 שקל לכל נוסע

https://www.tzomet-kfs.co.il/news/30311
מה טוב בקנס של ₪250+ לחודש במקום תח"צ ?
זה המחיר שישלמו עובדים שלא מגיעים לשם ברכב, עובדים בתחומים הפשוטים יותר - ניקיון, קופאות, שמירה וכו' על משכורות מינימום.
&nbsp
עדיף שיהיה קו תח"צ סדיר כחלק מהסדרי הנסיעה הרגילים כך שלא תהיה עלות נוספת למי שמגיע בתחבורה משלימה (ובהתבסס על נסיוני באזור התעשייה של רעננה רבים מהם אינם תושבי ערי השרון המבוססות אלא מגיעים מכפרי האזור).
&nbsp
חבל שבמקום תח"צ הולכים על כל מני פתרונות בכאילו.
 

EHP12

Active member
לאזור התעשייה בכפר סבא כבר יש תחבורה ציבורית טובה

מה טוב בקנס של ₪250+ לחודש במקום תח"צ ?
זה המחיר שישלמו עובדים שלא מגיעים לשם ברכב, עובדים בתחומים הפשוטים יותר - ניקיון, קופאות, שמירה וכו' על משכורות מינימום.
&nbsp
עדיף שיהיה קו תח"צ סדיר כחלק מהסדרי הנסיעה הרגילים כך שלא תהיה עלות נוספת למי שמגיע בתחבורה משלימה (ובהתבסס על נסיוני באזור התעשייה של רעננה רבים מהם אינם תושבי ערי השרון המבוססות אלא מגיעים מכפרי האזור).
&nbsp
חבל שבמקום תח"צ הולכים על כל מני פתרונות בכאילו.
לאזור התעשייה בכפר סבא כבר יש תחבורה ציבורית טובה
יש את קו 13 שמקשר את אזור התעשייה לקלנסווה, טייבה וטירה שעובד בתדירות של כל חצי שעה ועד 11 בלילה.

בנוסף לקו 39 שמקשר את אזור התעשייה עם רעננה והרצליה שגם הוא בתדירות של 20 דקות בשיא וחצי שעה בשפל ועובד עד 10.
 

אורי404

New member
יש גם קווים נוספים. הבעיה היא בתיאום עם הרכבת

לאזור התעשייה בכפר סבא כבר יש תחבורה ציבורית טובה
יש את קו 13 שמקשר את אזור התעשייה לקלנסווה, טייבה וטירה שעובד בתדירות של כל חצי שעה ועד 11 בלילה.

בנוסף לקו 39 שמקשר את אזור התעשייה עם רעננה והרצליה שגם הוא בתדירות של 20 דקות בשיא וחצי שעה בשפל ועובד עד 10.
יש גם קווים נוספים. הבעיה היא בתיאום עם הרכבת
קווים 2 ו-8 לא תמיד מתואם עם הרכבת בתחנת נורדאו. אני גם לא בטוח, שקווים אחרים כמו קו 40 מתואמים.

מלבד זאת יש שירות לא רע בשני אזורי התעשייה. הישן והמאוחר יותר בעתיר ידע.
קווים 2 ו-8 כאמור עובר ומגיע למרכז העיר ולרכבת נורדאו.
קו 40 כאמור לתחנת הרכבת ולתחנה המרכזית. שירות גם לאזור עתיר ידע.
קו 15 למרכז כפר סבא ולשכונות בצפון-מערב העיר וכך גם קו 42 למרכז כפר סבא ולהוד השרון ופתח תקווה.
קו 33 המהיר לטירה.
קו 149 המהיר לתל אביב.
 
לא מתואמים, ייתכן כתוצאה של עומסי תנועה ברחוב וייצמן

יש גם קווים נוספים. הבעיה היא בתיאום עם הרכבת
קווים 2 ו-8 לא תמיד מתואם עם הרכבת בתחנת נורדאו. אני גם לא בטוח, שקווים אחרים כמו קו 40 מתואמים.

מלבד זאת יש שירות לא רע בשני אזורי התעשייה. הישן והמאוחר יותר בעתיר ידע.
קווים 2 ו-8 כאמור עובר ומגיע למרכז העיר ולרכבת נורדאו.
קו 40 כאמור לתחנת הרכבת ולתחנה המרכזית. שירות גם לאזור עתיר ידע.
קו 15 למרכז כפר סבא ולשכונות בצפון-מערב העיר וכך גם קו 42 למרכז כפר סבא ולהוד השרון ופתח תקווה.
קו 33 המהיר לטירה.
קו 149 המהיר לתל אביב.
לא מתואמים, ייתכן כתוצאה של עומסי תנועה ברחוב וייצמן
ובאזור התעשיה בכפר סבא ומחוץ לעיר שמגיעים לתחנת רכבת נורדאו והוד השרון לאסוף ולהוריד נוסעים ומעכב הגעה לתחנות ואחרי שהרכבת יוצאת.
בת. מרכזית קו 40 יוצא ב 6:50 נסיעה 3-4 דקות ו 3 תחנות, הרמזורים קצת מעצבנים ומעכבים באדום ואז הרכבת מגיעה ב 6:54 ויוצאת 2 דקות אחרי ב(בלו"ז הרכרבת יוצאת כל יום בשעה 6:56), לא תמיד הנוסעים מספיקים להגיע דרך התור בבידוק ועליה במדרגות / מעלית לרציפים, רק בריצה.
עשיתי ניסיון, נסעתי מת. מרכזית בקו 40 ולא תמיד הספקתי, מדי פעם פיספסתי.
מטרופולין לדעתי צריכה לשנות ל שעה 6:47.
&nbsp
היום אני מסתפק בקורקינט, קרוב לתחנת רכבת.
 

אורי404

New member
אכן מתבקשים שינויים בזמנים ובמסלולים

לא מתואמים, ייתכן כתוצאה של עומסי תנועה ברחוב וייצמן
ובאזור התעשיה בכפר סבא ומחוץ לעיר שמגיעים לתחנת רכבת נורדאו והוד השרון לאסוף ולהוריד נוסעים ומעכב הגעה לתחנות ואחרי שהרכבת יוצאת.
בת. מרכזית קו 40 יוצא ב 6:50 נסיעה 3-4 דקות ו 3 תחנות, הרמזורים קצת מעצבנים ומעכבים באדום ואז הרכבת מגיעה ב 6:54 ויוצאת 2 דקות אחרי ב(בלו"ז הרכרבת יוצאת כל יום בשעה 6:56), לא תמיד הנוסעים מספיקים להגיע דרך התור בבידוק ועליה במדרגות / מעלית לרציפים, רק בריצה.
עשיתי ניסיון, נסעתי מת. מרכזית בקו 40 ולא תמיד הספקתי, מדי פעם פיספסתי.
מטרופולין לדעתי צריכה לשנות ל שעה 6:47.
&nbsp
היום אני מסתפק בקורקינט, קרוב לתחנת רכבת.
אכן מתבקשים שינויים בזמנים ובמסלולים
לכל הפחות את זמן היציאה של קו 40 לשנות. למשל ל-06:45.
גם כנראה קו 2 פחות רלוונטי במסלול שלו. אולי מוטב לשנות לפחות את המסלול של חלק מהקווים הפנימיים בכפר סבא. גם אפשרות שאלן הציעה בעבר של שילוב בין קווי כפר סבא להוד השרון, שיעברו בתחנת נורדאו.
 
קו 149 הייתי נוסע הרבה עוד בתקופה שהיה של חברת דן

יש גם קווים נוספים. הבעיה היא בתיאום עם הרכבת
קווים 2 ו-8 לא תמיד מתואם עם הרכבת בתחנת נורדאו. אני גם לא בטוח, שקווים אחרים כמו קו 40 מתואמים.

מלבד זאת יש שירות לא רע בשני אזורי התעשייה. הישן והמאוחר יותר בעתיר ידע.
קווים 2 ו-8 כאמור עובר ומגיע למרכז העיר ולרכבת נורדאו.
קו 40 כאמור לתחנת הרכבת ולתחנה המרכזית. שירות גם לאזור עתיר ידע.
קו 15 למרכז כפר סבא ולשכונות בצפון-מערב העיר וכך גם קו 42 למרכז כפר סבא ולהוד השרון ופתח תקווה.
קו 33 המהיר לטירה.
קו 149 המהיר לתל אביב.
קו 149 הייתי נוסע הרבה עוד בתקופה שהיה של חברת דן
לפני שנים, היה קו טוב.
היום עם הפקקים, חבל על העצבים עד שיושלמו נת"צ בכביש 4 מצומת רעננה דרום למחלף מורשה.
&nbsp
רק חבל שקו 29 של מטרופולין לא נכנס לתחנות רכבת בכפר סבא והוד השרון.
 
מאיזור פתח תקווה לכפ"ס מזרח, היא לא כל כך טובה, צריך קו טוב

לאזור התעשייה בכפר סבא כבר יש תחבורה ציבורית טובה
יש את קו 13 שמקשר את אזור התעשייה לקלנסווה, טייבה וטירה שעובד בתדירות של כל חצי שעה ועד 11 בלילה.

בנוסף לקו 39 שמקשר את אזור התעשייה עם רעננה והרצליה שגם הוא בתדירות של 20 דקות בשיא וחצי שעה בשפל ועובד עד 10.
מאיזור פתח תקווה לכפ"ס מזרח, היא לא כל כך טובה, צריך קו טוב
 

EHP12

Active member
יש חלופה של 561 שעושה את זה לכיוון כפר סבא ב10 בלילה

מאיזור פתח תקווה לכפ"ס מזרח, היא לא כל כך טובה, צריך קו טוב
יש חלופה של 561 שעושה את זה לכיוון כפר סבא ב10 בלילה
אם באמת יש ביקוש מפתח תקווה לאזור שיפעילו את החלופה ביותר שעות ובשני הכיוונים
 

אורי404

New member
אכן השירות לא טוב. מתבקש קו שייסע דרך כביש 40

מאיזור פתח תקווה לכפ"ס מזרח, היא לא כל כך טובה, צריך קו טוב
אכן השירות לא טוב. מתבקש קו שייסע דרך כביש 40
אולי אחרי העברה של מכרז שרון-חולון ל"מטרופולין" עם קווי 5XX, לשנות את קו 42, שייסע דרך כביש 40.
דרך סוקולוב ייסע קו 571 עם יותר נסיעות.

במכרז כתוב על קו 562, אם אני לא טועה, שייסע מהשכונה הירוקה דרך כביש 40. אולי במקום הגעה לשכונה הירוקה, מוטב שיגיע לאזור התעשייה בכפר סבא.
 
ממש לא כדאי שקו 42 יסע דרך כביש 40

אכן השירות לא טוב. מתבקש קו שייסע דרך כביש 40
אולי אחרי העברה של מכרז שרון-חולון ל"מטרופולין" עם קווי 5XX, לשנות את קו 42, שייסע דרך כביש 40.
דרך סוקולוב ייסע קו 571 עם יותר נסיעות.

במכרז כתוב על קו 562, אם אני לא טועה, שייסע מהשכונה הירוקה דרך כביש 40. אולי במקום הגעה לשכונה הירוקה, מוטב שיגיע לאזור התעשייה בכפר סבא.
ממש לא כדאי שקו 42 יסע דרך כביש 40
אתה שוכח את הקישורים שקו 42 יוצר בין הוד השרון ליעדים שונים בפתח תקוה - אזור התעשיה סגולה, אזור אם המושבות ונוה גן, בית חולים השרון, בית רבקה.

אזור התעשיה של כפר סבא זה לא בהכרח הקישור העיקרי שקו 42 יוצר.

הביקוש לתעסוקה ולשירותים בפתח תקוה מצד תושבי הוד השרון גדול יותר מהביקוש לתעסוקה בכפר סבא מצד תושבי פתח תקוה.
בנוסף קו 42 משמש גם לנסיעות בתוך הוד השרון, למשל ממגדיאל לאזור התעשיה נוה נאמן או לקניון שרונים.

אם כבר דווקא 571 צריך לנסוע דרך כביש 40.
 

אורי404

New member
בסדר. אז שינוי בקו 571 או אולי 562. מתי מעבר מפעיל?

ממש לא כדאי שקו 42 יסע דרך כביש 40
אתה שוכח את הקישורים שקו 42 יוצר בין הוד השרון ליעדים שונים בפתח תקוה - אזור התעשיה סגולה, אזור אם המושבות ונוה גן, בית חולים השרון, בית רבקה.

אזור התעשיה של כפר סבא זה לא בהכרח הקישור העיקרי שקו 42 יוצר.

הביקוש לתעסוקה ולשירותים בפתח תקוה מצד תושבי הוד השרון גדול יותר מהביקוש לתעסוקה בכפר סבא מצד תושבי פתח תקוה.
בנוסף קו 42 משמש גם לנסיעות בתוך הוד השרון, למשל ממגדיאל לאזור התעשיה נוה נאמן או לקניון שרונים.

אם כבר דווקא 571 צריך לנסוע דרך כביש 40.
בסדר. אז שינוי בקו 571 או אולי 562. מתי מעבר מפעיל?
או קו חדש אחר, עם כל מה שנלווה בצורך בתשומות נוספות. אולי אפשרות אחרת בקו 562, מהשכונה הירוקה לפתח תקווה. אם הוא נוסע דרך אזור התעשייה, זה פותר את המצב.

מתי צפוי מעבר קווי 5XX מ"אגד" ל"מטרופולין"? יש עדכון בקבצים של משרד התחבורה או ב"גוגל מפות" על משהו בתקופה הקרובה?
 
השאלה שלך באה בדיוק בזמן

בסדר. אז שינוי בקו 571 או אולי 562. מתי מעבר מפעיל?
או קו חדש אחר, עם כל מה שנלווה בצורך בתשומות נוספות. אולי אפשרות אחרת בקו 562, מהשכונה הירוקה לפתח תקווה. אם הוא נוסע דרך אזור התעשייה, זה פותר את המצב.

מתי צפוי מעבר קווי 5XX מ"אגד" ל"מטרופולין"? יש עדכון בקבצים של משרד התחבורה או ב"גוגל מפות" על משהו בתקופה הקרובה?
השאלה שלך באה בדיוק בזמן
ב-12 ליולי עוברים (לפי המעודכן כרגע) הקווים: 504, 505, 553, 564, 567, 570, 575 ו 620.
בינתיים אני לא יודע מה קורה עם שאר הקווים, יתכן שיעודכן בימים הקרובים או שקווי הרצליה (מלבד 553 ו 620 היוממיים) וקווי פ"ת - כפר סבא מתוכננים לעבור יותר מאוחר.
לפי המכרז 565 יבוטל, אז אני מניח שהוא יבוטל ב-12.7.
 
אגד חברה טובה יותר, מדוע להעביר קווים הנ"ל למטרופולין?

השאלה שלך באה בדיוק בזמן
ב-12 ליולי עוברים (לפי המעודכן כרגע) הקווים: 504, 505, 553, 564, 567, 570, 575 ו 620.
בינתיים אני לא יודע מה קורה עם שאר הקווים, יתכן שיעודכן בימים הקרובים או שקווי הרצליה (מלבד 553 ו 620 היוממיים) וקווי פ"ת - כפר סבא מתוכננים לעבור יותר מאוחר.
לפי המכרז 565 יבוטל, אז אני מניח שהוא יבוטל ב-12.7.
אגד חברה טובה יותר, מדוע להעביר קווים הנ"ל למטרופולין?
מיותר לגמריי.
גם העבירו קו 149 (כפר סבא - תל אביב), מדן למטרופולין.
 
כי משרד התחבורה עורך מכרזים ויש לכל מכרז זוכה

אגד חברה טובה יותר, מדוע להעביר קווים הנ"ל למטרופולין?
מיותר לגמריי.
גם העבירו קו 149 (כפר סבא - תל אביב), מדן למטרופולין.
כי משרד התחבורה עורך מכרזים ויש לכל מכרז זוכה
בסופו של דבר אגד ודן יהיו שתיים מבין מספר גדול יותר של מפעילות בעלות מעמד שווה שיתחרו על אשכולות הפעלה במכרזים.
לאף מפעילה, כולל לא דן ואגד, אין מונופול על אף קו.
 
הקווים שמופיעים כבר כעוברים אלה הקווים שמופיעים במכרז כקווים

השאלה שלך באה בדיוק בזמן
ב-12 ליולי עוברים (לפי המעודכן כרגע) הקווים: 504, 505, 553, 564, 567, 570, 575 ו 620.
בינתיים אני לא יודע מה קורה עם שאר הקווים, יתכן שיעודכן בימים הקרובים או שקווי הרצליה (מלבד 553 ו 620 היוממיים) וקווי פ"ת - כפר סבא מתוכננים לעבור יותר מאוחר.
לפי המכרז 565 יבוטל, אז אני מניח שהוא יבוטל ב-12.7.
הקווים שמופיעים כבר כעוברים אלה הקווים שמופיעים במכרז כקווים
בינעירוניים.
ואילו הקווים שמופיעים כעירוניים לא מופיעים עדיין כעוברים.
ייתכן שזה קשור למצבת אוטובוסים של מטרופולין.
לפי החלוקה הזה, כנראה קו 568 מתבטל בנוסף לקו 565 (שניהם מופיעים במכרז כבינעירוניים). כשיש את קווים 123 ו 124, די הגיוני לבטל את 568.
 

אורי404

New member
או מצבת האוטובוסים או/ו הנהגים. לגבי 568 וקו חדש מטירה

הקווים שמופיעים כבר כעוברים אלה הקווים שמופיעים במכרז כקווים
בינעירוניים.
ואילו הקווים שמופיעים כעירוניים לא מופיעים עדיין כעוברים.
ייתכן שזה קשור למצבת אוטובוסים של מטרופולין.
לפי החלוקה הזה, כנראה קו 568 מתבטל בנוסף לקו 565 (שניהם מופיעים במכרז כבינעירוניים). כשיש את קווים 123 ו 124, די הגיוני לבטל את 568.
או מצבת האוטובוסים או/ו הנהגים. לגבי 568 וקו חדש מטירה
בפעמים הקודמות האוטובוסים היו מוכנים. נהגים לא היו בנמצא ולכן המעבר למפעיל חדש היה מתעכב.

אכן 123 ו-124 הם קווים סדירים טובים במשך כל ימי השבוע.
יש גם כוונה להפעיל קו מטירה דרך רחוב טשרניחובסקי לתחנת הרכבת רעננה-דרום, אבל הוא טרם פועל. עבור מי שמעוניינים להגיע לבני ברק ולרמת גן, הקו יהיה טוב, באמצעות החלפה לקו 567 ברחוב טשרניחובסקי או בצומת רעננה. נוסף כמובן שיש אפשרות לנסוע לכיוון תל אביב ברכבת.
 

אורי404

New member
במלים אחרות עוד שבועיים פחות יום מתחיל שינוי גדול

השאלה שלך באה בדיוק בזמן
ב-12 ליולי עוברים (לפי המעודכן כרגע) הקווים: 504, 505, 553, 564, 567, 570, 575 ו 620.
בינתיים אני לא יודע מה קורה עם שאר הקווים, יתכן שיעודכן בימים הקרובים או שקווי הרצליה (מלבד 553 ו 620 היוממיים) וקווי פ"ת - כפר סבא מתוכננים לעבור יותר מאוחר.
לפי המכרז 565 יבוטל, אז אני מניח שהוא יבוטל ב-12.7.
במלים אחרות עוד שבועיים פחות יום מתחיל שינוי גדול
לא פורסם משהו רשמי. על סמך שינויים שונים, שפרסמו שבוע לפני כן, לא יהיה מפתיע שכך זה גם יהיה הפעם.
 
נדמה לי קו 8 עושה את הקו מירוקה לאזור התעשיה

אכן השירות לא טוב. מתבקש קו שייסע דרך כביש 40
אולי אחרי העברה של מכרז שרון-חולון ל"מטרופולין" עם קווי 5XX, לשנות את קו 42, שייסע דרך כביש 40.
דרך סוקולוב ייסע קו 571 עם יותר נסיעות.

במכרז כתוב על קו 562, אם אני לא טועה, שייסע מהשכונה הירוקה דרך כביש 40. אולי במקום הגעה לשכונה הירוקה, מוטב שיגיע לאזור התעשייה בכפר סבא.
נדמה לי קו 8 עושה את הקו מירוקה לאזור התעשיה
"העברה של מכרז שרון-חולון למטרופולין", למה התכוונת, בערים בהם יש קווי דן ואגד עוברים למטרופולין כולל כפר סבא?
 
מכרז אשכול שרון - חולון מרחבי:

נדמה לי קו 8 עושה את הקו מירוקה לאזור התעשיה
"העברה של מכרז שרון-חולון למטרופולין", למה התכוונת, בערים בהם יש קווי דן ואגד עוברים למטרופולין כולל כפר סבא?
מכרז אשכול שרון - חולון מרחבי:
https://www.gov.il/BlobFolder/guide...ublic_transportation/he/SharonHolonTender.pdf

https://www.gov.il/BlobFolder/guide...nsportation/he/SharonHolonTenderAgreement.pdf
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה