רכבלית חיפה תופעל על ידי נתיב אקספרס

מצב
הנושא נעול.

arseny92

Well-known member
מנהל
רכבלית חיפה תופעל על ידי נתיב אקספרס

רכבלית חיפה תופעל על ידי נתיב אקספרס
https://newshaifakrayot.net/?p=142480

"
היסטוריה בחיפה: חברת נתיב אקספרס וחברת בורסה התורכית יפעילו את הרכבלית
החברות אשר זכו במכרז צפויות להעסיק עשרות עובדים באופן ישיר ועקיף לצורך הפרויקט. הרכבלית בחיפה תחל לפעול בשנה הבאה

צעד נוסף לקראת הפעלת הרכבלית:

חברת נתיב אקספרס, המפעילה את התחבורה הציבורית בגליל, וחברת בורסה התורכית, יפעילו את הרכבלית בחיפה, שתשמש לראשונה בישראל, אמצעי תחבורה ציבורית נוסף לצד האוטובוסים, הרכבת והמטרונית.

הנוסעים ברכבלית יוכלו להשתמש בכל אמצעי התשלום בתחבורה הציבורית, לרבות כרטיס רב קו, ומנויים תקופתיים.

הרכבלית, המוקמת בימים אלה על ידי משרד התחבורה, באמצעות חברת יפה נוף, תחל לפעול במחצית השניה של השנה הבאה, ותחבר את המרכז התחבורתי הגדול בחיפה, מרכזית המפרץ, עם הטכניון ואוניברסיטת חיפה.

נתיב אקספרס ובורסה שזכו במכרז, יידרשו להכשיר את כח האדם הנדרש לתפעול הרכבל, להתקין מערכות כרטוס חכם ושילוט אלקטרוני, שיאפשרו להפעיל את הרכבל כחלק ממערך התחבורה הציבורית בעיר חיפה.

בפרויקט צפויים להיות מועסקים עשרות עובדים באופן ישיר ועקיף.

חדשות
היסטוריה בחיפה: חברת נתיב אקספרס וחברת בורסה התורכית יפעילו את הרכבלית
החברות אשר זכו במכרז צפויות להעסיק עשרות עובדים באופן ישיר ועקיף לצורך הפרויקט. הרכבלית בחיפה תחל לפעול בשנה הבאהקארין רוזקובסקיפורסם ב: 19/06/19 , 5:05מייל לכתב




1
2
3
4


צעד נוסף לקראת הפעלת הרכבלית:

חברת נתיב אקספרס, המפעילה את התחבורה הציבורית בגליל, וחברת בורסה התורכית, יפעילו את הרכבלית בחיפה, שתשמש לראשונה בישראל, אמצעי תחבורה ציבורית נוסף לצד האוטובוסים, הרכבת והמטרונית.

הנוסעים ברכבלית יוכלו להשתמש בכל אמצעי התשלום בתחבורה הציבורית, לרבות כרטיס רב קו, ומנויים תקופתיים.

הרכבלית, המוקמת בימים אלה על ידי משרד התחבורה, באמצעות חברת יפה נוף, תחל לפעול במחצית השניה של השנה הבאה, ותחבר את המרכז התחבורתי הגדול בחיפה, מרכזית המפרץ, עם הטכניון ואוניברסיטת חיפה.

נתיב אקספרס ובורסה שזכו במכרז, יידרשו להכשיר את כח האדם הנדרש לתפעול הרכבל, להתקין מערכות כרטוס חכם ושילוט אלקטרוני, שיאפשרו להפעיל את הרכבל כחלק ממערך התחבורה הציבורית בעיר חיפה.

בפרויקט צפויים להיות מועסקים עשרות עובדים באופן ישיר ועקיף.




הרכבלית. הדמיה משרד התחבורה



מיזם הרכבלית, שקודם על ידי שר התחבורה ישראל כץ, צפוי לשפר משמעותית את הנגישות לטכניון ולאוניברסיטת חיפה ולעודד עשרות אלפי סטודנטים ואנשי אקדמיה להעדיף את התחבורה הציבורית, על חשבון רכבם הפרטי.

כמו כן, הוא יקל על מצוקת החנייה בקמפוסים וברחובות הסמוכים אליהם וכן על עומסי התנועה בצירים הראשיים, במעלה הכרמל.

אורך תוואי הרכבל הוא 4.4 קילומטרים, ויכלול שש תחנות, מהן שלוש תחנות נוסעים שישמשו את הציבור, במרכזית המפרץ, בטכניון ובאוניברסיטת חיפה, ושלוש תחנות תפעוליות בצומת הצ'ק פוסט, בדרך דורי ובטכניון.

מערכת הרכבל תופעל באמצעות 150 קרוניות שיוכלו להסיע בכל קרונית עד 10 נוסעים.

הקרוניות יצאו מהתחנה מידי 15 שניות ויסיעו עד 2,400 נוסעים בשעה, בכל כיוון, בו זמנית.

הנסיעה ממרכזית המפרץ לטכניון תיארך כ-10 דקות, ו-9 דקות נוספות מהטכניון לאוניברסיטת חיפה. התחנות והקרוניות יהיו נגישות לבעלי מוגבלויות.

מיזם הרכבלית ישולב במערך התחבורה הציבורית של מטרופולין חיפה, שמקדמת הרשות הארצית לתחבורה ציבורית במשרד התחבורה. המיזם יאפשר לכל הנוסעים ברכבל, ובכללם גמלאים, בעלי מוגבלות, סטודנטים ובני נוער, ליהנות מכל הפטורים וההנחות המוענקים בשאר אמצעי התחבורה הציבורית.
"



 
מצב
הנושא נעול.
למעלה