היה מושלם לראות תחנת מטרו בככר הבימה במקום

מצב
הנושא נעול.

down und

New member
אתה עושה את עצמך או שאתה באמת קשה תפיסה?

זה לא אותו קו, וזה לא שתי דקות: יש שני רמזורים לעבור
והמרחק למרכז הכיכר הוא כ-300 מטר, שזה 4 דקות הליכה בריאה נטו.
&nbsp
אבל מעניין שפתאום זה לא מפריע לך שצריך ללכת 4 דקות עד לכיכר. אז למה מיקום החניון כ"כ נוח, ותחנת מטרו - לא?
אתה עושה את עצמך או שאתה באמת קשה תפיסה?
בכל הערים הגדולות בעולם, אבל בכולן כולל כולן, אם יש רכבת תחתית
אזי התחנות לא מכסות את כל העיר בצורה שאף פעם אין ללכת יותר מ-3 דקות
מהתחנה למקום כלשהו.
יש מרחק הליכה של לפחות 10 דקות בין תחנה לתחנה. וזה במקרה הטוב.
יש מקרים שבהם המרחק בין תחנה לתחנה מתקרב לרבע שעה הליכה של אדם ממוצע.
אז חאלס, אבל מיד חאלס עם ההתקטננות המטופשת והדבילית הזו שלך
על 300 מ' ו-4 דקות הליכה.
 

ModiinCity

New member
תשתה קצת מים, ותמתין שהתקף ההיסטריה שלך יעבור


אתה עושה את עצמך או שאתה באמת קשה תפיסה?
בכל הערים הגדולות בעולם, אבל בכולן כולל כולן, אם יש רכבת תחתית
אזי התחנות לא מכסות את כל העיר בצורה שאף פעם אין ללכת יותר מ-3 דקות
מהתחנה למקום כלשהו.
יש מרחק הליכה של לפחות 10 דקות בין תחנה לתחנה. וזה במקרה הטוב.
יש מקרים שבהם המרחק בין תחנה לתחנה מתקרב לרבע שעה הליכה של אדם ממוצע.
אז חאלס, אבל מיד חאלס עם ההתקטננות המטופשת והדבילית הזו שלך
על 300 מ' ו-4 דקות הליכה.
תשתה קצת מים, ותמתין שהתקף ההיסטריה שלך יעבור


מיקום התחנה מתחת לכיכר הבימה הוא עדיף לא רק בגלל שיש מרחק הליכה מהתחנה המתוכננת, אלא בגלל שכיכר הבימה היא נקודה הרבה יותר נוחה להגיע ממנה לעוד הרבה מקומות אחרים במרכז ת"א. האמת, אפילו לחוף הים.

אתה כנראה גר באיזה חור, ולא מכיר את תל אביב, לכן אסביר לך: ע"מ להגיע מכיכר הבימה, נגיד, לגן מאיר, תצטרך ללכת זמן סביר של כ-7-8 דקות ברגל בשד' בני ציון ובקינג ג'ורג' + 2 רמזורים.
לעומת זאת, מהתחנה ה"נוכחית", זה כבר 10-12 דקות + 3-4 רמזורים. וזה בדיוק הקש שישבור להרבה אנשים את הגב, והם יוותרו על ההליכה, במיוחד שמאבן גבירול יש עלייה. מה לעשות, רוב האשנים מעדיפים ללכת בירידה, כך שגם להגיע לאבן גבירול - זה יותר קל להם. אני מבין שלא ידעת את זה, וזה בסדר.

צא ולמד: ככל שהנקודה מרכזית יותר, כך נוח יותר להגיע ממנה לקצוות.
וזאת הבעיה הגדולה של תכנון קווי המטרו הנוכחי: אין מספיק תחנות מערבה לאבן גבירול.
 

down und

New member
אכן אני לא מכיר את תל אביב בכלל, כלל וכלל לא. לגמרי לא מכיר

תשתה קצת מים, ותמתין שהתקף ההיסטריה שלך יעבור


מיקום התחנה מתחת לכיכר הבימה הוא עדיף לא רק בגלל שיש מרחק הליכה מהתחנה המתוכננת, אלא בגלל שכיכר הבימה היא נקודה הרבה יותר נוחה להגיע ממנה לעוד הרבה מקומות אחרים במרכז ת"א. האמת, אפילו לחוף הים.

אתה כנראה גר באיזה חור, ולא מכיר את תל אביב, לכן אסביר לך: ע"מ להגיע מכיכר הבימה, נגיד, לגן מאיר, תצטרך ללכת זמן סביר של כ-7-8 דקות ברגל בשד' בני ציון ובקינג ג'ורג' + 2 רמזורים.
לעומת זאת, מהתחנה ה"נוכחית", זה כבר 10-12 דקות + 3-4 רמזורים. וזה בדיוק הקש שישבור להרבה אנשים את הגב, והם יוותרו על ההליכה, במיוחד שמאבן גבירול יש עלייה. מה לעשות, רוב האשנים מעדיפים ללכת בירידה, כך שגם להגיע לאבן גבירול - זה יותר קל להם. אני מבין שלא ידעת את זה, וזה בסדר.

צא ולמד: ככל שהנקודה מרכזית יותר, כך נוח יותר להגיע ממנה לקצוות.
וזאת הבעיה הגדולה של תכנון קווי המטרו הנוכחי: אין מספיק תחנות מערבה לאבן גבירול.
אכן אני לא מכיר את תל אביב בכלל, כלל וכלל לא. לגמרי לא מכיר
רק הייתי פעמיים בהצגות בהבימה המחודש והמשופץ ושלוש פעמים במופעים
בהיכל התרבות (נורית גלרון בשנת או 88' או 89', דייר סטרייטס בשלהי 2016
וגלי עטרי ב-2018).

כמו כן גרתי שנה בארלוזורוב פינת אבן גבירול (כ-5 דקות הליכה איטית מככר רבין)
ושנה אחת בשכונת תל ברוך הישנה.

נוסף לשני אלו יצא לי לעבור טיפול רפואי קל לפני שנים אחדות באיכילוב
וכן בדיקה במעבדת השינה של אסותא-מכבי שברח' יגאל אלון.

יצא לי להיות בסרטים במרבית בתי הקולנוע שהיו ברחוב בזמנו בת"א
(תכלת שליד הנמל, אסתר וחן בכיכר דיזנגוף, תל אביב שמאחורי כיכר דיזנגוף,
לימור, מקסים, גורדון, גת, צפון, פאר, סינמה שברח' יונה או גאולה צמוד לטיילת,
פריז שברח' הירקון מול מלון דן, הסינמטק עוד במשכנו הקודם בבית מפעל הפיס וכמובן במשכנו הנוכחי ברח' הארבעה פינת קרליבך).

התנדבתי במשך כ-15 שנה במשטרת התנועה של מרחב ירקון.

יושב באופן קבוע בפאבים ארנולד, המנזר, השופטים ונורמה ג'ין
וכן בחמארת האלכוהול של מתי המקלל בשוק לוינסקי.

ישבתי בכמה פאבים ובתי קפה ומסעדות עממיות הן בשוק לוינסקי והן בפלורנטין הסמוכה.

אוכל המון במי ומי ליד אין גשר מעריב, פונדקי איילון שליד רכבת השלום, 206 בצהלה וכתר המזרח באבן גבירול.
ואכלתי במסעדות השף הבאות שבתוך העיר ת"א: התרנגול הכחול, יפו תל אביב,
דיקסי, טוטו, טאיזו, מסה, נווה צדק מקום של בשר, דלאל, המסעדה שבמלון נורמן ברח' נחמני, בבה יאגה, אברקסס צפון, צפרה, טייגר לילי.

ישבתי עשרות פעמים במועדון הג'ז שבלול בנמל ת"א ואכלתי מעל ל-10 פעמים
בזקן והים בנמל יפו ופעמיים או שלוש בסניף שלהם בדרום שכונת עג'מי שביפו.

אכלתי במסעדות העממיות ביפו, נניח ויטושה ועוד כמה מסעדות בולגריות שנסגרו מאז.

עבדתי כמעט 7 שנים בדרום רח' אלנבי ועוד שנתיים וחצי באזור התעשיה רמת החיל.

הייתי בדיזנגוף סנטר עשרות פעמים, עשרות פעמים בקניון עזריאלי שליד רכבת השלום וכן מספר פעמים בגן העיר שליד העיריה.

לכן אכן אינני מכיר את העיר תל אביב יפו.
 

down und

New member
כמו כן נסעתי בקווים הבאים בתוך העיר ת"א

תשתה קצת מים, ותמתין שהתקף ההיסטריה שלך יעבור


מיקום התחנה מתחת לכיכר הבימה הוא עדיף לא רק בגלל שיש מרחק הליכה מהתחנה המתוכננת, אלא בגלל שכיכר הבימה היא נקודה הרבה יותר נוחה להגיע ממנה לעוד הרבה מקומות אחרים במרכז ת"א. האמת, אפילו לחוף הים.

אתה כנראה גר באיזה חור, ולא מכיר את תל אביב, לכן אסביר לך: ע"מ להגיע מכיכר הבימה, נגיד, לגן מאיר, תצטרך ללכת זמן סביר של כ-7-8 דקות ברגל בשד' בני ציון ובקינג ג'ורג' + 2 רמזורים.
לעומת זאת, מהתחנה ה"נוכחית", זה כבר 10-12 דקות + 3-4 רמזורים. וזה בדיוק הקש שישבור להרבה אנשים את הגב, והם יוותרו על ההליכה, במיוחד שמאבן גבירול יש עלייה. מה לעשות, רוב האשנים מעדיפים ללכת בירידה, כך שגם להגיע לאבן גבירול - זה יותר קל להם. אני מבין שלא ידעת את זה, וזה בסדר.

צא ולמד: ככל שהנקודה מרכזית יותר, כך נוח יותר להגיע ממנה לקצוות.
וזאת הבעיה הגדולה של תכנון קווי המטרו הנוכחי: אין מספיק תחנות מערבה לאבן גבירול.
כמו כן נסעתי בקווים הבאים בתוך העיר ת"א
1,3,4,5,18,25,26,42,51,61,70,74,86,

נסעתי כמה וכמה פעמים במוניות שירות קווים 4 ו-5

מעל לתריסר נסיעות במונית ספישל בתוך העיר ת"א

ויצא לי להיות בכל אחת מארבע תחנות הרכבת יותר מ-100 פעם בכל אחת
מהן (ובסבידור אולי אלפי פעמים).

כמו כן קבלתי לפחות 20 דוחות חניה עם השנים (מעולם לא בחניית נכים!
וגם לא בתחנת אוטובוס, אלא רק אדום לבן וכן מדי פעם כחול לבן בלי לשלם).
אפילו גררו לי פעמיים את האוטו (על מדרכה רחבה ברוחב 20 מ' ליד רכבת ההגנה
ברח' חיל השריון כך שלא הוותי כל הפרעה כי במקביל למכונית שלי יכלו ללכת
על המדרכה 4 כסאות גלגלים במקביל) וכן גם זכיתי לחטוף סנדלי דנוור באבן
גבירול כי התעוררתי מאוחר מדי (בשנה שגרתי באבן גבירול פינת ארלוזורוב).
כמו היום מותר היה להחנות בו מ-7 בערב עד 6:30 בבוקר למחרת.
כשהגעתי בערך ב-7 בבוקר למכונית ראיתי אותה עם סנדלי דנוור. זה היה בשנת 91'.


כל הדברים הללו גם יחד מראים שאכן אינני מכיר את תל אביב...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה