ר"י לא מסוגלת לתפקד בתנאי מזג אוויר קשים וחוששת מ
תאונת שימוט אם רכבת תרד מהפסים בגלל אי עמידת המסילות בחום הכבד,
והרכבת ה-"מהירה" למירון זחלה בגלל אותו החשש
כי הנהג צריך גם לשים לב למצב המסילה כדי לעצור בזמן וגם להשתלב בלוח הזמנים אם הוחלט שהרכבת תיתן שירות פרברי
ביום שישי נסעתי ברכבת העמק
לפני צהריים נסעתי לחיפה מרכז המהירות הייתה יד 140 קמ"ש.
כשהחלפתי רכבת לקו עמק המהירות הוגבלה ל 80 קמ"ש.
גם בחזרה כולל עד כפר סבא 80 קמ"ש ואז נוצרו איחורים.