חוברת תוכניות העבודה של פרויקטי תשתית התחבורה לשנת 2019

מצב
הנושא נעול.
לגבי מהיר לעיר בכפר סבא הרשום בתוכניות עבורה

לגבי מהיר לעיר בכפר סבא הרשום בתוכניות עבורה
שאין לי מושג מה המושגים הרשומים שם, 2019 - מעבר של 2 מעברי 1
שלב מתוך 3
2020 - מעבר של 3 מעברי שלב מתוך 4
&nbsp
בכל מקרה העבודות שדרוג רחוב וייצמן וטשרניחובסקי לנתיבי אוטובוסים לא התחילו בכפר סבא.
 

Bus Nerd

Active member
תחנת השלום פתיחה - 2021???

תחנת השלום פתיחה - 2021???
למה מבנה התחנה הקטן הזה בצד הדרומי לוקח כל כך הרבה זמן? לא רק שלא יסיימו השנה, לא יסיימו גם שנה הבאה - אלא רק ברבעון השני של 2021. זה פשוט נורא ואיום
 
איפה ראית תחנת השלום? לא שמתי לב.

תחנת השלום פתיחה - 2021???
למה מבנה התחנה הקטן הזה בצד הדרומי לוקח כל כך הרבה זמן? לא רק שלא יסיימו השנה, לא יסיימו גם שנה הבאה - אלא רק ברבעון השני של 2021. זה פשוט נורא ואיום
איפה ראית תחנת השלום? לא שמתי לב.
 

matrix200200

Active member
מה פירוש "קופסת הזכוכית" שעליה מפורט בחוברת?

תחנת השלום פתיחה - 2021???
למה מבנה התחנה הקטן הזה בצד הדרומי לוקח כל כך הרבה זמן? לא רק שלא יסיימו השנה, לא יסיימו גם שנה הבאה - אלא רק ברבעון השני של 2021. זה פשוט נורא ואיום
מה פירוש "קופסת הזכוכית" שעליה מפורט בחוברת?
לא זכורה לי שום קופסת זכוכית בפרוייקט הזה ואני גם לא מכיר כזאת במסוף הקיים.
וזה אכן הזוי שבעצם הם נותנים שנה שלמה, רק בשביל הקמת הגג (שאמורה להתחיל בסוף השנה הנוכחית ולהימשך כנראה עד לסוף 2020.
זה פשוט מטורף שבשביל הדבר המיותר הזה, הפתיחה של המסוף תתעכב בשנה שלמה.
 

Bus Nerd

Active member
מעניין אם זה עניין של אגו אדריכלי או פשוט טמטום רגיל

מה פירוש "קופסת הזכוכית" שעליה מפורט בחוברת?
לא זכורה לי שום קופסת זכוכית בפרוייקט הזה ואני גם לא מכיר כזאת במסוף הקיים.
וזה אכן הזוי שבעצם הם נותנים שנה שלמה, רק בשביל הקמת הגג (שאמורה להתחיל בסוף השנה הנוכחית ולהימשך כנראה עד לסוף 2020.
זה פשוט מטורף שבשביל הדבר המיותר הזה, הפתיחה של המסוף תתעכב בשנה שלמה.
מעניין אם זה עניין של אגו אדריכלי או פשוט טמטום רגיל
כמו שבכיכר דיזנגוף עיריית ת"א הייתה מתה להיפטר מהמזרקה של אגם, אבל לא יכולה כי הם חתומים על חוזה איתו בלי תנאי יציאה שהמזרקה חייבת להישאר שם לנצח כולל כל המערכות המסובכות שמאפשרות לה לפלוט גם מים וגם אש למרות שזה יקר לתחזוקה ולמרות שהיא לא תישאר בצבעים מינימליסטיים כמו היום. אגם הצליח לנעול את העירייה בחוזה הזה וכל תושבי העיר בעצם משלמים על זה עכשיו.

אז אולי אותו דבר קרה בתחנת השלום, עם אדריכל שהחתים אותם על חוזה שהם חייבים גג זכוכית גלי מסובך?
וכן, אני מסכים איתך, זה הזוי ולא נורמלי. אפשר לעשות מבני ציבור יפים בלי לבזבז יותר מדי כסף ובלי דברים שמסובך לבנות (מבני הציבור היפים ביותר בישראל הם אלו הסולידיים ביותר מבחינת העיצוב שלהם). היה אפשר לבנות גג פשוט כמו בכניסה החדשה לסבידור, ואז כדי לשמור על אחידות אדריכלית היה אפשר לפרק את הגג מהחלק הצפוני הישן וגם אותו להחליף במשהו סולידי ופשוט, וככה גם על הדרך להרוויח התאמה טובה יותר לתנאי האקלים בארץ.
 
הטרמינל החדש בתחנת השלום פתיחה ב 2021

תחנת השלום פתיחה - 2021???
למה מבנה התחנה הקטן הזה בצד הדרומי לוקח כל כך הרבה זמן? לא רק שלא יסיימו השנה, לא יסיימו גם שנה הבאה - אלא רק ברבעון השני של 2021. זה פשוט נורא ואיום
הטרמינל החדש בתחנת השלום פתיחה ב 2021
 
לגבי מסילה רביעית, הבנתי שכבר התחילו עבודות בפארק שרון, אגם

לגבי מסילה רביעית, הבנתי שכבר התחילו עבודות בפארק שרון, אגם
חפירה של אגם חדש 6 מיליון קוב לניקוז מי איילון ולצמצם את הנחל להנחת מסילה רביעית כבר ב 2024.
 

arseny92

Well-known member
מנהל
האגם הזה יעזור בכלל במקרים כמו אלו ?

לגבי מסילה רביעית, הבנתי שכבר התחילו עבודות בפארק שרון, אגם
חפירה של אגם חדש 6 מיליון קוב לניקוז מי איילון ולצמצם את הנחל להנחת מסילה רביעית כבר ב 2024.
האגם הזה יעזור בכלל במקרים כמו אלו ?

 

oshri1987sg

Active member
במקום ניקוז נחל איילון היו יכולים לסגור את איילון דרום

לגבי מסילה רביעית, הבנתי שכבר התחילו עבודות בפארק שרון, אגם
חפירה של אגם חדש 6 מיליון קוב לניקוז מי איילון ולצמצם את הנחל להנחת מסילה רביעית כבר ב 2024.
במקום ניקוז נחל איילון היו יכולים לסגור את איילון דרום
ולהקים מסילה רביעית,חמישים,שישית ושביעית באיילון
 

down und

New member
ווס וילסטו א-צידרייטער

במקום ניקוז נחל איילון היו יכולים לסגור את איילון דרום
ולהקים מסילה רביעית,חמישים,שישית ושביעית באיילון
ווס וילסטו א-צידרייטער
דו אפעס נישט נארמל.
וברצינות לרגע, הצעות כאלו תדחוף למחלקת האוורור.


בא נסגור את כל כבישי ישראל ובא לציון גואל.
 

oshri1987sg

Active member
לא אמרתי לסגור את כל כבישי ישראל

ווס וילסטו א-צידרייטער
דו אפעס נישט נארמל.
וברצינות לרגע, הצעות כאלו תדחוף למחלקת האוורור.


בא נסגור את כל כבישי ישראל ובא לציון גואל.
לא אמרתי לסגור את כל כבישי ישראל
היו יכולים לסגור את איילון דרום(ולא להתחיל בנתיים עם עבודות הרכבת הקלה) ולהוסיף מסילות באיילון,כדחי לצמצם עומס על המסילת ואז לתגבר תדירות רכבות
להוסיף רציף ברכבת השלום כדי להפחית עומס בתחנה
 

darkshadow1

New member
ואיך אנשים אמורים להתנייד?

לא אמרתי לסגור את כל כבישי ישראל
היו יכולים לסגור את איילון דרום(ולא להתחיל בנתיים עם עבודות הרכבת הקלה) ולהוסיף מסילות באיילון,כדחי לצמצם עומס על המסילת ואז לתגבר תדירות רכבות
להוסיף רציף ברכבת השלום כדי להפחית עומס בתחנה
ואיך אנשים אמורים להתנייד?
אפשר להוסיף גם 20 מסילות רכבת בפרוזדור איילון- זה עדיין לא יספק פיתרון לרוב הגדול של הישראלים שלא גרים ליד תחנת רכבת או לא עובדים ליד תחנת רכבת (ובמקרים רבים לא זה ולא זה). חוץ מזה, גם אם נניח למען הדיון שהוספת מסילות תפתור את הבעיה- פקקים בלתי נסבלים למשך 2-3 שנים לפחות (עד שהמסילות יהפכו לפעילות ויגיע הציוד הנייד שר"י צריכה על מנת להפעיל אותן בקיבולת מקסימאלית) הם לא מחיר שסביר לשלם כשהמצב כיום הוא לא קטסטרופלי.
 

down und

New member
הוא לא שווה ליותר מדי התייחסות אבל בשביל שאר הגולשים

ואיך אנשים אמורים להתנייד?
אפשר להוסיף גם 20 מסילות רכבת בפרוזדור איילון- זה עדיין לא יספק פיתרון לרוב הגדול של הישראלים שלא גרים ליד תחנת רכבת או לא עובדים ליד תחנת רכבת (ובמקרים רבים לא זה ולא זה). חוץ מזה, גם אם נניח למען הדיון שהוספת מסילות תפתור את הבעיה- פקקים בלתי נסבלים למשך 2-3 שנים לפחות (עד שהמסילות יהפכו לפעילות ויגיע הציוד הנייד שר"י צריכה על מנת להפעיל אותן בקיבולת מקסימאלית) הם לא מחיר שסביר לשלם כשהמצב כיום הוא לא קטסטרופלי.
הוא לא שווה ליותר מדי התייחסות אבל בשביל שאר הגולשים
היו מספר שבתות שבהן סגרו רק את אחד המסלולים של איילון. או לצפון לדרום
בשל עבודות גשר יהודית (מסלול = כל הכביש בכוון מסויים ובו יש בין 3 ל-5 נתיבים.
איילון מכיל שני מסלולים, אחד צפונה ואחד דרומה כאשר בכל מסלול הס פן תעיר, סליחה,
בכל מסלול יש בין 3 ל-5 נתיבים).

זה היה בשבת כאשר מעל ל-85% מהעובדים בת"א ובערי גוש דן הגרעיניות
לא עובדים. הפקקים שהיו ברחובות המקבילים (המסגר, קיבוץ גלויות, יגאל אלון,
משה דיין) היו ברגעים מסויימים בלתי נסבלים. וזה בשבת.

אם מבטלים את איילון דרום או איילון צפון כל גוש דן משתתק. לגמרי.
קטסטרופה תחבורתית אחת ענקית.
 
לא רק שלא הולכים לבטל נתיבים באיילון, מתכוונים להוסיף נתיב

הוא לא שווה ליותר מדי התייחסות אבל בשביל שאר הגולשים
היו מספר שבתות שבהן סגרו רק את אחד המסלולים של איילון. או לצפון לדרום
בשל עבודות גשר יהודית (מסלול = כל הכביש בכוון מסויים ובו יש בין 3 ל-5 נתיבים.
איילון מכיל שני מסלולים, אחד צפונה ואחד דרומה כאשר בכל מסלול הס פן תעיר, סליחה,
בכל מסלול יש בין 3 ל-5 נתיבים).

זה היה בשבת כאשר מעל ל-85% מהעובדים בת"א ובערי גוש דן הגרעיניות
לא עובדים. הפקקים שהיו ברחובות המקבילים (המסגר, קיבוץ גלויות, יגאל אלון,
משה דיין) היו ברגעים מסויימים בלתי נסבלים. וזה בשבת.

אם מבטלים את איילון דרום או איילון צפון כל גוש דן משתתק. לגמרי.
קטסטרופה תחבורתית אחת ענקית.
לא רק שלא הולכים לבטל נתיבים באיילון, מתכוונים להוסיף נתיב
לכל כיוון שישמש כנתיב מהיר.
אפילו עבור הנתיבים המהירים לא מעיזים לקחת נתיב קיים.
כך שכל מי שחולם על הפקעת נתיבים באיילון לטובת הרכבת לא מציאותי בעליל.
 

oshri1987sg

Active member
להקים קוים מזינים לתחנות רכבת,להגדילך את שכר הנהגים בתח"צ

ואיך אנשים אמורים להתנייד?
אפשר להוסיף גם 20 מסילות רכבת בפרוזדור איילון- זה עדיין לא יספק פיתרון לרוב הגדול של הישראלים שלא גרים ליד תחנת רכבת או לא עובדים ליד תחנת רכבת (ובמקרים רבים לא זה ולא זה). חוץ מזה, גם אם נניח למען הדיון שהוספת מסילות תפתור את הבעיה- פקקים בלתי נסבלים למשך 2-3 שנים לפחות (עד שהמסילות יהפכו לפעילות ויגיע הציוד הנייד שר"י צריכה על מנת להפעיל אותן בקיבולת מקסימאלית) הם לא מחיר שסביר לשלם כשהמצב כיום הוא לא קטסטרופלי.
להקים קוים מזינים לתחנות רכבת,להגדילך את שכר הנהגים בתח"צ
ולהפוך חניונים למסופי אוטובוס תמורת פיצוי לבעלי השטח
 

nitro11

New member
מה זה עוקף עפולה מזרחי?

מה זה עוקף עפולה מזרחי?
הרי כביש עוקף עפולה, עוקף אותה ממערב.

 
ההמשך של הכביש העוקף לכיוון מזרח שיעקוף את עפולה עילית מצפון

מה זה עוקף עפולה מזרחי?
הרי כביש עוקף עפולה, עוקף אותה ממערב.
ההמשך של הכביש העוקף לכיוון מזרח שיעקוף את עפולה עילית מצפון
ויתחבר לכביש 65 הקיים ממזרח לעפולה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה