נת"ע: גם בדיפו החלו להניח מסילות הרכבת הקלה

מצב
הנושא נעול.

arseny92

Well-known member
מנהל
נת"ע: גם בדיפו החלו להניח מסילות הרכבת הקלה

נת"ע: גם בדיפו החלו להניח מסילות הרכבת הקלה
https://www.instagram.com/p/BxjyvrvAqig/

 

matrix200200

Active member
זה סבבה, אבל העדכונים שלהם לאחרונה לא ממש מעודדים

נת"ע: גם בדיפו החלו להניח מסילות הרכבת הקלה
https://www.instagram.com/p/BxjyvrvAqig/
זה סבבה, אבל העדכונים שלהם לאחרונה לא ממש מעודדים
בבן גוריון עדיין רחוקים מאוד מסוף החפירות (אני יודע שזאת תחנה לא רגילה מבחינת גודל אבל עדיין), גם אהרונוביץ לא סיימו לחפור והכי מאכזב המצב בארלוזורוב שהעבודות בה התחילו פחות או יותר באותו זמן שהתחילו לבנות את אלנבי והרי אלנבי נמאת במצב מתקדם למדי ובארלוזורוב אפילו לא סיימו לצקת את הקופסה החיצונית.
 
יש עוד זמן, עד אוקטובר 2021 אם לא יהיה עוד עיכוב.

זה סבבה, אבל העדכונים שלהם לאחרונה לא ממש מעודדים
בבן גוריון עדיין רחוקים מאוד מסוף החפירות (אני יודע שזאת תחנה לא רגילה מבחינת גודל אבל עדיין), גם אהרונוביץ לא סיימו לחפור והכי מאכזב המצב בארלוזורוב שהעבודות בה התחילו פחות או יותר באותו זמן שהתחילו לבנות את אלנבי והרי אלנבי נמאת במצב מתקדם למדי ובארלוזורוב אפילו לא סיימו לצקת את הקופסה החיצונית.
יש עוד זמן, עד אוקטובר 2021 אם לא יהיה עוד עיכוב.
 

matrix200200

Active member
זה לא ממש הרבה זמן

יש עוד זמן, עד אוקטובר 2021 אם לא יהיה עוד עיכוב.
זה לא ממש הרבה זמן
החפירה של תחנת אלנבי הסתיימה בערך בסוף 2017 (סביבות אוקטובר).
עברו קצת יותר משנה וחצי ועדיין התחנה לא מוכנה.
זאת אומרת שבניית התחנה זה בערך שנתיים (נהיה אופטימים ונניח שיסיימו את אלנבי עוד השנה).
תזכור שבן גוריון היא כמעט פי שתיים יותר ערוכה משאר התחנות וייקח יותר זמן לבנות ויש להם עוד 8-10 מטרים לחפור.
זאת אומרת שבהערכה אופטימית יש בסה"כ חודשים בודדים בין סיום בניית התחנות עד לפתיחת הקו.
כבר אין מקום לעיכובים והסתבכויות אם רוצים לפתוח את הקו בזמן.
 
כן, עובדים שם כעת בקדחתנות על תחנת קרית אריה של הרק"ל

בפתח תקוה קרית אריה מול האצטדיון?
כן, עובדים שם כעת בקדחתנות על תחנת קרית אריה של הרק"ל
אני די בטוח שהתמונה היא של המסילות של התחנה.
דווקא העבודות על הדיפו עצמו קצת נעצרו.
 

matrix200200

Active member
נת"ע רשמו שהתמונה היא מדפו.

כן, עובדים שם כעת בקדחתנות על תחנת קרית אריה של הרק"ל
אני די בטוח שהתמונה היא של המסילות של התחנה.
דווקא העבודות על הדיפו עצמו קצת נעצרו.
נת"ע רשמו שהתמונה היא מדפו.
נדמה לי שהם ירצו לסיים את הדפו בהקדם (תוך מספר חודשים) כדי להתחיל בהרצת הציוד הנייד כשזה יגיע לארץ (לדעתי יגיע תוך חצי שנה עד שנה).
לגבי תחנת קרית אריה, מה בדיוק יש לבנות שם?
מדובר בתחנה שעל הקרקע, נכון?
זה בסה"כ רציפים ומעבר תת"ק לתחנת רכבת.
אין שם יותר מדי מה לבנות לדעתי.
 
תחנת קרית אריה של הרק"ל נמצאת בתוך מתחם הדיפו

נת"ע רשמו שהתמונה היא מדפו.
נדמה לי שהם ירצו לסיים את הדפו בהקדם (תוך מספר חודשים) כדי להתחיל בהרצת הציוד הנייד כשזה יגיע לארץ (לדעתי יגיע תוך חצי שנה עד שנה).
לגבי תחנת קרית אריה, מה בדיוק יש לבנות שם?
מדובר בתחנה שעל הקרקע, נכון?
זה בסה"כ רציפים ומעבר תת"ק לתחנת רכבת.
אין שם יותר מדי מה לבנות לדעתי.
תחנת קרית אריה של הרק"ל נמצאת בתוך מתחם הדיפו
בימים אלה העבודות מתבצעות על החלק של התחנה ולא על החלק התפעולי של הדיפו.
מי שמזדמן לתחנת הרכבת (הכבדה) קרית אריה יכול לראות במו עיניו בדיוק למה אני מתכוון.
אבל עדיין אפשר לכתוב שמדובר בתמונה מהדיפו...
 

matrix200200

Active member
יכול להיות

תחנת קרית אריה של הרק"ל נמצאת בתוך מתחם הדיפו
בימים אלה העבודות מתבצעות על החלק של התחנה ולא על החלק התפעולי של הדיפו.
מי שמזדמן לתחנת הרכבת (הכבדה) קרית אריה יכול לראות במו עיניו בדיוק למה אני מתכוון.
אבל עדיין אפשר לכתוב שמדובר בתמונה מהדיפו...
יכול להיות
מהתמונה שלהם קשה להבין איפה בדיוק היא צולמה.
אם המבנה ברקע, זה מבנה הדפו, אז זה אכן יותר מערבה משם.
 
התמונה לכיוון מערב, אין מגדלים כאלה ממזרח לדיפו

יכול להיות
מהתמונה שלהם קשה להבין איפה בדיוק היא צולמה.
אם המבנה ברקע, זה מבנה הדפו, אז זה אכן יותר מערבה משם.
התמונה לכיוון מערב, אין מגדלים כאלה ממזרח לדיפו
 
אני לא מצליח לזהות בדיוק מה זה, אבל לפי הקירבה למנוף

אז מה זה המבנה שנראה במרחק?
איפה שרואים את המנוף?
אני לא מצליח לזהות בדיוק מה זה, אבל לפי הקירבה למנוף
אני לא בטוח שזה מבנה אלא חלק ממה שנבנה בדיפו עבור מכונות ה TBM.
אם לא, אולי זה חלק מפארק עופר אבל זה לא נראה לי מבנה כזה.
בכל מקרה התמונה היא בטוח לכיוון מערב כי רואים את המגדלים של בני ברק ורמת גן.
 

GLSRA

Active member
מסכים שהתמונה צולמה לכיוון מערב. לדעתי הגדר שרואים מימין

אני לא מצליח לזהות בדיוק מה זה, אבל לפי הקירבה למנוף
אני לא בטוח שזה מבנה אלא חלק ממה שנבנה בדיפו עבור מכונות ה TBM.
אם לא, אולי זה חלק מפארק עופר אבל זה לא נראה לי מבנה כזה.
בכל מקרה התמונה היא בטוח לכיוון מערב כי רואים את המגדלים של בני ברק ורמת גן.
מסכים שהתמונה צולמה לכיוון מערב. לדעתי הגדר שרואים מימין
היא הגדר שתוחמת את בדיפו מצפון. כלומר הקטע שיוצקים נראה כמו הקטע הצפוני ביותר (המסילה הצפונית מבין כל מסילות הדיפו).
אגב דיברו על רכבת ראשונה שתגיע בחודש ספטמבר השנה אבל זה מתחיל כבר להיראות לא ריאלי. אולי תחילת השנה הבאה נשמע יותר סביר
 
יהיה מעבר מתחנת רכבת הכבדה של קרית אריה לתחנת רק"ל?

תחנת קרית אריה של הרק"ל נמצאת בתוך מתחם הדיפו
בימים אלה העבודות מתבצעות על החלק של התחנה ולא על החלק התפעולי של הדיפו.
מי שמזדמן לתחנת הרכבת (הכבדה) קרית אריה יכול לראות במו עיניו בדיוק למה אני מתכוון.
אבל עדיין אפשר לכתוב שמדובר בתמונה מהדיפו...
יהיה מעבר מתחנת רכבת הכבדה של קרית אריה לתחנת רק"ל?
מעבר עילית או תת קרקעי?
 
לגבי העבודות על התחנה, זה הרבה יותר ממה שאתה חושב

נת"ע רשמו שהתמונה היא מדפו.
נדמה לי שהם ירצו לסיים את הדפו בהקדם (תוך מספר חודשים) כדי להתחיל בהרצת הציוד הנייד כשזה יגיע לארץ (לדעתי יגיע תוך חצי שנה עד שנה).
לגבי תחנת קרית אריה, מה בדיוק יש לבנות שם?
מדובר בתחנה שעל הקרקע, נכון?
זה בסה"כ רציפים ומעבר תת"ק לתחנת רכבת.
אין שם יותר מדי מה לבנות לדעתי.
לגבי העבודות על התחנה, זה הרבה יותר ממה שאתה חושב
מכרז שלם שנסגר לאחרונה עוסק בכך:
[URL]https://www.nta.co.il/tender/2526[/URL]
[URL]https://www.nta.co.il/sites/default/files/krk_3_-_mprt_tkny_myvkhd_mvqdmvt.pdf[/URL]
[URL]https://www.nta.co.il/sites/default/files/krk_4.1_-_mprt_tkny_myvkhd.pdf[/URL]
[URL]https://www.nta.co.il/sites/default/files/krk_4.3_-_rshymt_tknyvt_vtknyvt.pdf[/URL]
 

GLSRA

Active member
בתחנת קרית אריה של הרק"ל יש הרבה מה לעשות

בתחנת קרית אריה של הרק"ל יש הרבה מה לעשות
בראש ובראשונה יש להאריך את המנהרה (בין היתר).
הייתי שם לפני כחודש, העבודות שם הן ממש ראשוניות ביותר ולמיטב ידיעתי עוד לא נבחר הקבלן שיבנה את התחנה. מה שקורה שם כרגע צפונית לרציפי התחנה הקיימת הן עבודות תשתית וביסוס ממש ראשוניות.
 
הייתי שם השבוע ועובדים שם באופן מאסיבי

בתחנת קרית אריה של הרק"ל יש הרבה מה לעשות
בראש ובראשונה יש להאריך את המנהרה (בין היתר).
הייתי שם לפני כחודש, העבודות שם הן ממש ראשוניות ביותר ולמיטב ידיעתי עוד לא נבחר הקבלן שיבנה את התחנה. מה שקורה שם כרגע צפונית לרציפי התחנה הקיימת הן עבודות תשתית וביסוס ממש ראשוניות.
הייתי שם השבוע ועובדים שם באופן מאסיבי
 

matrix200200

Active member
מעניין, לפי המסמכים אכן מדובר בתחנה תת קרקעית

מעניין, לפי המסמכים אכן מדובר בתחנה תת קרקעית
לא לגמרי ברור לי העניין הזה.
למה בעצם זאת תחנה תת קרקעית?
אני מבין שיש צורך במנהרה להולכי רגל בשביל לחבר לתחנת רכבת ישראל, אבל למה שהתחנה עצמה תהיה תת קרקעית?
אגב הם נותנים פחות משנתיים לכל הפרוייקט (של בניית התחנה).
 

GLSRA

Active member
קראתי את כל מסמכי המכרז ולא הבנתי שמדובר בתחנה תת קרקעית

מעניין, לפי המסמכים אכן מדובר בתחנה תת קרקעית
לא לגמרי ברור לי העניין הזה.
למה בעצם זאת תחנה תת קרקעית?
אני מבין שיש צורך במנהרה להולכי רגל בשביל לחבר לתחנת רכבת ישראל, אבל למה שהתחנה עצמה תהיה תת קרקעית?
אגב הם נותנים פחות משנתיים לכל הפרוייקט (של בניית התחנה).
קראתי את כל מסמכי המכרז ולא הבנתי שמדובר בתחנה תת קרקעית
לא ברור לי מאיפה המידע הזה. אין צורך בתחנה תת קרקעית.
אגב יש עוד פרויקט שלא ראיתי שבכלל יצא אליו מכרז שקשור להפעלת הקו האדום. בתחנת "אם המושבות" (שם מוזר לכשעצמו) צריכים לבנות גשר הולכי רגל מעל לכביש גהה. אני לא ראיתי ולא שמעתי שיש עבורו מכרז. מה הטעם בתחנה הזו אם לא יהיה חיבור לאיזור התעסוקה של קרית אריה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה