הרשות הארצית לתח"צ פירסמה נייר עמדה בנושא החלת מנגנונים

מצב
הנושא נעול.
הרשות הארצית לתח"צ פירסמה נייר עמדה בנושא החלת מנגנונים

הרשות הארצית לתח"צ פירסמה נייר עמדה בנושא החלת מנגנונים
להעדפת יצור מקומי במסגרת הפעלת קווי שירות בתחבורה ציבורית.
[URL]https://www.gov.il/he/departments/news/preference_of_local_production_in_the_operation_of_service_lines_in_public_transportation_news[/URL]

נייר העמדה
חוות דעת משפטית

לא הצלחתי להבין מה השורה התחתונה (אם קיימת כזו בכלל) וכיצד זה מקדם את יישום מכרזי התח"צ האחרונים שפורסמו.
 

ModiinCity

New member
לפי דעתי, השורה התחתונה נמצאת בסעיפים 1.5.4 ו 1.5.5.

הרשות הארצית לתח"צ פירסמה נייר עמדה בנושא החלת מנגנונים
להעדפת יצור מקומי במסגרת הפעלת קווי שירות בתחבורה ציבורית.
[URL]https://www.gov.il/he/departments/news/preference_of_local_production_in_the_operation_of_service_lines_in_public_transportation_news[/URL]

נייר העמדה
חוות דעת משפטית

לא הצלחתי להבין מה השורה התחתונה (אם קיימת כזו בכלל) וכיצד זה מקדם את יישום מכרזי התח"צ האחרונים שפורסמו.
לפי דעתי, השורה התחתונה נמצאת בסעיפים 1.5.4 ו 1.5.5.
שואלים את הציבור, האם יש הצדקה לכפות על משלם המיסים את הרווחים של בעלי "הרגז" ו"מרכבים"?
 

ModiinCity

New member
סיכום: "מעיון בהתייחסויות שהתקבלו לקול הקורא לא מצאנו

לפי דעתי, השורה התחתונה נמצאת בסעיפים 1.5.4 ו 1.5.5.
שואלים את הציבור, האם יש הצדקה לכפות על משלם המיסים את הרווחים של בעלי "הרגז" ו"מרכבים"?
סיכום: "מעיון בהתייחסויות שהתקבלו לקול הקורא לא מצאנו
טיעונים משכנעים המראים כי העדפת תוצרת הארץ או רכש גומלין מקדמים את התכליות תחבורתיות בכלל, ואלה שעומדות בבסיס הסמכות להעניק רישיון קווי תחבורה ציבורית בפרט"
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה