טמקא: 50 אוטובוסים ב 2 קווים לאירוויזיון

מצב
הנושא נעול.

Ccyclist

Well-known member
טמקא: 50 אוטובוסים ב 2 קווים לאירוויזיון

טמקא: 50 אוטובוסים ב 2 קווים לאירוויזיון
https://m.ynet.co.il/Articles/5494135

לצערי זו קיבולת של 2,500 איש לכיוןן בשעה בלבד ( 50 נוסעים ל 50 אוטובוסים, נסיעה של כחצי שעה מכפר האירוויזיון לגני התערוכה כולל עצירה בתחנות ביניים במלונות ולב העיר, נסיעה של כחצי שעה בחזור לכפר האירוויזיון שגם הוא יעד עבור מי שאין לו כרטיס לתחרות עצמה.

זה פשוט לא יעמוד בדרישות לארוע ראשי של 10,000 איש שמתחיל בשעה מסויימת.

כמו כן הכתבה מציינת שיעבו את מערך מוניות השירות, וגם את אופני ההשכרה והקורקינטים. התנאי לארוח הוא שבעיר המארחת ישנה תחבורה ציבורית מודרנית.

כמו כן זה לא עונה על שאלת ההתניידות מערי הלווין הפנימיים של גוש דן שמבחינת התייר שמתכנן את שהותו ברשת נראים כמו חלק מתל אביב. אני מוכן להמר שתיירים רבים יארגנו שהות ביפו ה"אותנטית" ובהרצליה "הפחות עמוסה".

בכל המדינות האחרות המשתתפות יש תחבורה ציבורית 7 ימים בשבוע אז צפו לאפס הבנה ואפס סימפטיה למצב בארץ מצד המשתתפים.
 

EHP12

Active member
קודם כל האולם בגני התערוכה לא בנוי ל10,000 איש אלא ל6,000

טמקא: 50 אוטובוסים ב 2 קווים לאירוויזיון
https://m.ynet.co.il/Articles/5494135

לצערי זו קיבולת של 2,500 איש לכיוןן בשעה בלבד ( 50 נוסעים ל 50 אוטובוסים, נסיעה של כחצי שעה מכפר האירוויזיון לגני התערוכה כולל עצירה בתחנות ביניים במלונות ולב העיר, נסיעה של כחצי שעה בחזור לכפר האירוויזיון שגם הוא יעד עבור מי שאין לו כרטיס לתחרות עצמה.

זה פשוט לא יעמוד בדרישות לארוע ראשי של 10,000 איש שמתחיל בשעה מסויימת.

כמו כן הכתבה מציינת שיעבו את מערך מוניות השירות, וגם את אופני ההשכרה והקורקינטים. התנאי לארוח הוא שבעיר המארחת ישנה תחבורה ציבורית מודרנית.

כמו כן זה לא עונה על שאלת ההתניידות מערי הלווין הפנימיים של גוש דן שמבחינת התייר שמתכנן את שהותו ברשת נראים כמו חלק מתל אביב. אני מוכן להמר שתיירים רבים יארגנו שהות ביפו ה"אותנטית" ובהרצליה "הפחות עמוסה".

בכל המדינות האחרות המשתתפות יש תחבורה ציבורית 7 ימים בשבוע אז צפו לאפס הבנה ואפס סימפטיה למצב בארץ מצד המשתתפים.
קודם כל האולם בגני התערוכה לא בנוי ל10,000 איש אלא ל6,000
חלק ניכר מהכרטיסים ימכרו לישראלים, ועוד חלק יעדיפו ללכת על בטוח או להסתמך על מונית ספיישל או הליכה ברגל. כך שהכמות מספיקה לגמריי

כמו כן בעיית השבת לא כזאת חמורה. שני קווים מרכזיים שמגיעים לגני התערוכה, 247 ו89 מתחילים לעבוד לפני צאת השבת. (18:30 לערך ל247 ו19:00 לערך ל89) כך שהבעיה של השבת פחות חמורה ממה שחושבים.
 

Ccyclist

Well-known member
ששש עם הקווים המקדימים, שאינם מכסים את החזרות.

קודם כל האולם בגני התערוכה לא בנוי ל10,000 איש אלא ל6,000
חלק ניכר מהכרטיסים ימכרו לישראלים, ועוד חלק יעדיפו ללכת על בטוח או להסתמך על מונית ספיישל או הליכה ברגל. כך שהכמות מספיקה לגמריי

כמו כן בעיית השבת לא כזאת חמורה. שני קווים מרכזיים שמגיעים לגני התערוכה, 247 ו89 מתחילים לעבוד לפני צאת השבת. (18:30 לערך ל247 ו19:00 לערך ל89) כך שהבעיה של השבת פחות חמורה ממה שחושבים.
ששש עם הקווים המקדימים, שאינם מכסים את החזרות.
חוץ מהתחרות עצמה ישנן שתי חזרות גנרליות במהלך השבת: שישי בערב ושבת בצהריים.
&nbsp
המערך המדובר צריך לשנע נוסעים לשתי החזרות האלו וכן לכפר האירוויזיון במשך כל ערב שישי וכל יום השבת מהבוקר ועד לתחילת התחבורה הסדירה. גם במספר הקטן יותר מדובר בפחות ממחצית המשתתפים בשעה הקריטית שלפני התחרות ו189 מזרחי מדי מלכסות את לב העיר במקומות כמו רוטשילד ודיזינגוף שקו 247 מכסה די בהצלחה. לא מנית קו סדיר ממלונות הטיילת לגני התערוכה.
&nbsp
יתכן שהארכת מוניות קו 4 מרדינג לגני התערוכה תסייע אך יש לקחת בחשבון שהיא יכולה גם להביא לטרוניות ותלונות מצד מי שקנו רב קו או ממי שחושבים שהן "שאטלים בחינם".
&nbsp
יש לזכור גם את תפקידו של כפר האירוויזיון. מדובר במוקד שיתכן שימשוך עשרות אלפי משתתפים. תפקידו הוא לשמש כ"כיכר העיר" של כל תקופת האירוויזיון, מוקד מרכזי שיחזיק מעמד לשבוע בערך וחבל שלא בחרו לו מיקום מרכזי יותר כמו גינת לונדון, קניון בניין האופרה או גן העצמאות כי אז הוא היה נגיש ברגל לרבים ממלונות הטיילת
 

EHP12

Active member
קודם כל 89 כן רלוונטי לתיירים

ששש עם הקווים המקדימים, שאינם מכסים את החזרות.
חוץ מהתחרות עצמה ישנן שתי חזרות גנרליות במהלך השבת: שישי בערב ושבת בצהריים.
&nbsp
המערך המדובר צריך לשנע נוסעים לשתי החזרות האלו וכן לכפר האירוויזיון במשך כל ערב שישי וכל יום השבת מהבוקר ועד לתחילת התחבורה הסדירה. גם במספר הקטן יותר מדובר בפחות ממחצית המשתתפים בשעה הקריטית שלפני התחרות ו189 מזרחי מדי מלכסות את לב העיר במקומות כמו רוטשילד ודיזינגוף שקו 247 מכסה די בהצלחה. לא מנית קו סדיר ממלונות הטיילת לגני התערוכה.
&nbsp
יתכן שהארכת מוניות קו 4 מרדינג לגני התערוכה תסייע אך יש לקחת בחשבון שהיא יכולה גם להביא לטרוניות ותלונות מצד מי שקנו רב קו או ממי שחושבים שהן "שאטלים בחינם".
&nbsp
יש לזכור גם את תפקידו של כפר האירוויזיון. מדובר במוקד שיתכן שימשוך עשרות אלפי משתתפים. תפקידו הוא לשמש כ"כיכר העיר" של כל תקופת האירוויזיון, מוקד מרכזי שיחזיק מעמד לשבוע בערך וחבל שלא בחרו לו מיקום מרכזי יותר כמו גינת לונדון, קניון בניין האופרה או גן העצמאות כי אז הוא היה נגיש ברגל לרבים ממלונות הטיילת
קודם כל 89 כן רלוונטי לתיירים
בעיקר כי הוא נוסע קרוב ל"אברהם הוסטל" ולכאלה שישכרו Airbnb בסמיכות לאבן גבירול מכיכר רבין דרומה.

וקו 247 מגיע מהכרמלית (צמוד ל"כפר האירוויזיון") דרך אלנבי קינג ג'ורג' וצפון אבן גבירול.

בכל מקרה גם באמצע השבוע אין קו סדיר מהטיילת לגני התעורכה מה גם שהמלונות המאוד יקרים לאורך רחוב הירקון יהיו רלוונטים יותר למשלחות הרשמיות ופחות לתיירים. מה גם שצ'ארלס קלור הוא המקום הכי טוב שיכלו לבחור כי הוא גדול יחסית בשטח שלו. בטוח לא כיכר הכנסת וגן לונדון שדי מגעילות.

בנוגע למוניות שירות, השערה שלי (רק השערה) שאם הנהגים של קו 4 יראו שיש ביקוש, הם ימשיכו את המסלול שלהם עד לגני התערוכה. גם מוניות קו 5 מגיעות קרוב יחסית לפארק בקצה המזרחי של שכונת בבלי, אבל לא הייתי ממליץ למישהו שלא מכיר את מתחם פארק הירקון להסתמך על זה.
 

846

Active member
כל הכבוד לעיריית תל-אביב

טמקא: 50 אוטובוסים ב 2 קווים לאירוויזיון
https://m.ynet.co.il/Articles/5494135

לצערי זו קיבולת של 2,500 איש לכיוןן בשעה בלבד ( 50 נוסעים ל 50 אוטובוסים, נסיעה של כחצי שעה מכפר האירוויזיון לגני התערוכה כולל עצירה בתחנות ביניים במלונות ולב העיר, נסיעה של כחצי שעה בחזור לכפר האירוויזיון שגם הוא יעד עבור מי שאין לו כרטיס לתחרות עצמה.

זה פשוט לא יעמוד בדרישות לארוע ראשי של 10,000 איש שמתחיל בשעה מסויימת.

כמו כן הכתבה מציינת שיעבו את מערך מוניות השירות, וגם את אופני ההשכרה והקורקינטים. התנאי לארוח הוא שבעיר המארחת ישנה תחבורה ציבורית מודרנית.

כמו כן זה לא עונה על שאלת ההתניידות מערי הלווין הפנימיים של גוש דן שמבחינת התייר שמתכנן את שהותו ברשת נראים כמו חלק מתל אביב. אני מוכן להמר שתיירים רבים יארגנו שהות ביפו ה"אותנטית" ובהרצליה "הפחות עמוסה".

בכל המדינות האחרות המשתתפות יש תחבורה ציבורית 7 ימים בשבוע אז צפו לאפס הבנה ואפס סימפטיה למצב בארץ מצד המשתתפים.
כל הכבוד לעיריית תל-אביב
על ההתגיסות, הנשיאה בעלויות וכולי....
ישר כח!
 
אני בטוח שהתחץ באסטוניה ומלטה לא מתאים לביקושים הרבים

טמקא: 50 אוטובוסים ב 2 קווים לאירוויזיון
https://m.ynet.co.il/Articles/5494135

לצערי זו קיבולת של 2,500 איש לכיוןן בשעה בלבד ( 50 נוסעים ל 50 אוטובוסים, נסיעה של כחצי שעה מכפר האירוויזיון לגני התערוכה כולל עצירה בתחנות ביניים במלונות ולב העיר, נסיעה של כחצי שעה בחזור לכפר האירוויזיון שגם הוא יעד עבור מי שאין לו כרטיס לתחרות עצמה.

זה פשוט לא יעמוד בדרישות לארוע ראשי של 10,000 איש שמתחיל בשעה מסויימת.

כמו כן הכתבה מציינת שיעבו את מערך מוניות השירות, וגם את אופני ההשכרה והקורקינטים. התנאי לארוח הוא שבעיר המארחת ישנה תחבורה ציבורית מודרנית.

כמו כן זה לא עונה על שאלת ההתניידות מערי הלווין הפנימיים של גוש דן שמבחינת התייר שמתכנן את שהותו ברשת נראים כמו חלק מתל אביב. אני מוכן להמר שתיירים רבים יארגנו שהות ביפו ה"אותנטית" ובהרצליה "הפחות עמוסה".

בכל המדינות האחרות המשתתפות יש תחבורה ציבורית 7 ימים בשבוע אז צפו לאפס הבנה ואפס סימפטיה למצב בארץ מצד המשתתפים.
אני בטוח שהתחץ באסטוניה ומלטה לא מתאים לביקושים הרבים
כאשר יש אירוויזיון, בנוסף לתיירים ששלמו כבר הרבה לנסוע במונית או ללכת ברגל לחוויה חד פעמית, לא כזה קשה כמו לתושב מקומי.
 

Ccyclist

Well-known member
במלטה יש מערכת אוטובוסים ענפה הפועלת 7 ימים בשבוע.

אני בטוח שהתחץ באסטוניה ומלטה לא מתאים לביקושים הרבים
כאשר יש אירוויזיון, בנוסף לתיירים ששלמו כבר הרבה לנסוע במונית או ללכת ברגל לחוויה חד פעמית, לא כזה קשה כמו לתושב מקומי.
במלטה יש מערכת אוטובוסים ענפה הפועלת 7 ימים בשבוע.
זו אמנם מדינה קטנה של כ 400,000 תושבים בלבד אך במקום מרכזי כמו סילמה (אזור הקניות הראשי עם ה Next וה M&S) יש 8 קווי אוטובוס שונים שחלקם בתדירות גבוהה.
&nbsp
למדינה מגיעים 2.3 תיירים בשנה אז היא מסוגלת להתמודד עם ארוע של 50,000 פלוס.
&nbsp
כאשר יש מערכת חת"צ סדירה וארוע רב משתתפים לא קשה לקצץ נסיעות או תדירויות בשולי המערכת כדי לתגבר את הפעילות בליבתה.
&nbsp
מלטה אמנם לא זכתה באירוויזיון אך היא הגיעה למקום השני מספר פעמים ואם יקיימו את הארוע באולם כלשהו בשכונות (מוניציפלית - ערים) השונות שמסביב לוואלטה הסיכוי שמערכת התח"צ תוכל להסתגל כדי להתמודד עם הנסועה לארוע די גדולה לדעתי. גודלה של וואלטה רבתי הינו 10 ק"מ על 10 ק"מ כך שלא מדובר בשכונה המתיימרת להיות עיר.
&nbsp
הדיווחים על קריסת המערכת היו מתקופת המפעילה הבריטית Arriva בתחילת העשור ומאז המערכת הולאמה והופרטה מחדש לחברת הפעלה ספרדית.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה