שרות לפי קריאה יוצא לדרך

מצב
הנושא נעול.

Bus Nerd

Active member
למישהו כבר יצא לנסוע בזה?

שרות לפי קריאה יוצא לדרך
כתבה בנושא

https://www.inn.co.il/News/News.aspx/399350
למישהו כבר יצא לנסוע בזה?
לפי הכתבה ב"גיקטיים" נראה שאף אחד לא נוסע עדיין
https://www.geektime.co.il/bubble-dan-via-israel-beta-review/

בזבוז כספי ציבור על מונית ספיישל מסובסדת או שירות שימושי? מניח שנגלה בשנה הקרובה.
 
סביר שנגלה שהוא

למישהו כבר יצא לנסוע בזה?
לפי הכתבה ב"גיקטיים" נראה שאף אחד לא נוסע עדיין
https://www.geektime.co.il/bubble-dan-via-israel-beta-review/

בזבוז כספי ציבור על מונית ספיישל מסובסדת או שירות שימושי? מניח שנגלה בשנה הקרובה.
סביר שנגלה שהוא
שימושי, אבל לא מהפכה גדולה.
אני חושב שהוא פונה בעיקר לפלח משתמשי מוניות הספיישל בתוך האזור המוגדר וכן לאלה שצריכים לנסוע בשני אוטובוסים בתוך אותו אזור מוגדר ומוכנים לשלם יותר, ואני מניח שנגלה שיהיו כמה בעלי רכבים שיעשו בו שימוש כדי לנסוע לפגישות ממשרד למשרד בתוך האזור המוגדר במקום להזיז את האוטו. (כי במשרד שבו יש פגישה אין להם הסדרי חניה, רק במשרד שלהם...).
הגבול, כמו בניו יורק, מתחיל בקטן ויכול להיות מורחב לאט לאט בהתאם ללמידת הביקושים. הוא התחיל במרכז מנהטן והתפרש לאט לאט בהתחלה לכל מנהטן ואחר כך לכיוון גדת האיסט-ריוור בברוקלין ואחר כך עוד קצת.

בהלסינקי ניסו ישר לעשות את זה על כל העיר וזה נחל כשלון חרוץ, כך שיש יתרון להתרחבות המדורגת.
ולגבי שישי שבת כמובן שאני מסכים...
 

orenhz

Member
חויות נסיעה ששמעתי מחבר בעבודה

למישהו כבר יצא לנסוע בזה?
לפי הכתבה ב"גיקטיים" נראה שאף אחד לא נוסע עדיין
https://www.geektime.co.il/bubble-dan-via-israel-beta-review/

בזבוז כספי ציבור על מונית ספיישל מסובסדת או שירות שימושי? מניח שנגלה בשנה הקרובה.
חויות נסיעה ששמעתי מחבר בעבודה
אתמול בערב ניסה לתפוס באבל מהעבודה ביגאל אלון לרמת החייל. בכמה פעמים שהוא ניסה, היה רשום שכבר אין מקום בהסעה הקרובה. בסוף נסע עם קו 54 שעה ורבע...
היום בבוקר דווקא הצליח לתפוס אחד, היה הנוסע היחיד, ולקח לו 20 דק' (דרך איילון) במקום 40 דק' בד"כ...
 

טיולוג

New member
אני נסיתי אתמול...

למישהו כבר יצא לנסוע בזה?
לפי הכתבה ב"גיקטיים" נראה שאף אחד לא נוסע עדיין
https://www.geektime.co.il/bubble-dan-via-israel-beta-review/

בזבוז כספי ציבור על מונית ספיישל מסובסדת או שירות שימושי? מניח שנגלה בשנה הקרובה.
אני נסיתי אתמול...
הייתי צריך להגיע מרמת אביב ג׳ לאיזור קניון גבעתיים. ברבע לעשר תפסתי בלי בעיה, הלכתי 5 דקות לקקל כי זה גבול השירות הצפוני, חיכיתי עוד איזה 7.

הגיע רכב חדש ולקח לי 25 דקות משם הביתה תמורת 12.5 ש״ח

שירות פצצה נקווה שיורחב ללילה ולסופש
 

עכבר8

New member
בפורמט הנוכחי- נועד לכישלון

שרות לפי קריאה יוצא לדרך
כתבה בנושא

https://www.inn.co.il/News/News.aspx/399350
בפורמט הנוכחי- נועד לכישלון
50 אחוז הנחה לפנסיונרים זה בלוף, כי הרי גם כך הם מתקשים טכנולוגית
-צריך אשראי ויקר לשימוש לבני נוער
-יקר לסטודנטים לשמוש יום יומי
-עובד באזור מאוד מצומצם, וגם שם לא בכל ת"א ולא בכל רמת גן
-עובד בשעות ובאזור שיש בו לא מעט תחבורה ציבורית

במילים אחרות: מיועד רק למי שגר ועובד באזור מאוד ספציפי בגוש דן, וגם לו לא בטוח שזה מתאים, כי אם המרחק לעבודה הוא 8 קמ למה לשלם 15 שקל, הרכב יותר זול (סביר להניח שיש לו גם חנייה מהעבודה)...שלא לדבר על ליסינג

וגם אז הוא לא יוותר על החזקת רכב, בגלל שרכב זמין 24/7 ולכל מקום

*אם השרות היה עובד בכל גוש דן ורק בלילות של חמישי ושבת (גם שישי...)
אז היה לו ביקוש, כי:
-אנשים רוצים לצאת ולשתות בלי לנהוג
-לא רוצים לשלם חנייה, כך שזה זול יותר מרכב
-קווי לילה הם חד כיוונים ואיטיים, ולמי שיש רכב לא ישתמש בהן
-מוניות יעלו 100 שקל לכיוון- לא אופציה
- טוב גם לנשים שמפחדות ללכת לבד בלילה
 

MightyKnight

New member
ממש ככה. לא ברור מה חשבו לעצמם המתכננים.

בפורמט הנוכחי- נועד לכישלון
50 אחוז הנחה לפנסיונרים זה בלוף, כי הרי גם כך הם מתקשים טכנולוגית
-צריך אשראי ויקר לשימוש לבני נוער
-יקר לסטודנטים לשמוש יום יומי
-עובד באזור מאוד מצומצם, וגם שם לא בכל ת"א ולא בכל רמת גן
-עובד בשעות ובאזור שיש בו לא מעט תחבורה ציבורית

במילים אחרות: מיועד רק למי שגר ועובד באזור מאוד ספציפי בגוש דן, וגם לו לא בטוח שזה מתאים, כי אם המרחק לעבודה הוא 8 קמ למה לשלם 15 שקל, הרכב יותר זול (סביר להניח שיש לו גם חנייה מהעבודה)...שלא לדבר על ליסינג

וגם אז הוא לא יוותר על החזקת רכב, בגלל שרכב זמין 24/7 ולכל מקום

*אם השרות היה עובד בכל גוש דן ורק בלילות של חמישי ושבת (גם שישי...)
אז היה לו ביקוש, כי:
-אנשים רוצים לצאת ולשתות בלי לנהוג
-לא רוצים לשלם חנייה, כך שזה זול יותר מרכב
-קווי לילה הם חד כיוונים ואיטיים, ולמי שיש רכב לא ישתמש בהן
-מוניות יעלו 100 שקל לכיוון- לא אופציה
- טוב גם לנשים שמפחדות ללכת לבד בלילה
ממש ככה. לא ברור מה חשבו לעצמם המתכננים.
 

Ccyclist

Well-known member
כתבה גם במאקו. השאלה מדוע צריך את זה במקום הכי מרושת.

שרות לפי קריאה יוצא לדרך
כתבה בנושא

https://www.inn.co.il/News/News.aspx/399350
כתבה גם במאקו. השאלה מדוע צריך את זה במקום הכי מרושת.
https://mobile.mako.co.il/nexter-ce...a61006.htm?sCh=3d385dd2dd5d4110&pId=757332771
&nbsp
דעתי כבר משנות התשעים היא שפתרון של מונית שירות לפי דרישה הוא אידאלי לחורים ברשת או שוליה, במיוחד כשזמן ההמתנה בין האוטובוסים הוא חצי שעה ומעלה.
&nbsp
במקומות כאלו אי אפשר לתגבר את תדירות הקווים הסדירים כי לא תמיד תהיה דרישה, ואלמנט השיתוף יוזיל את הנסיעה באופן רשמי בהשוואה למוניות הרגילות. (בירושלים של סוף שנות התשעים שיתפו מוניות באופן בלתי רשמי ולא תמיד גילגלו את ההנחה לנוסעים).
&nbsp
אלמנט נוסף שיוזיל את השירות הוא הגבלתו לשירות מזין לרשת התדירה, מקסימום לציר תדיר אחר (כמו התלונות על שכונות שמוזנות לציר כביש 2 ללא גישה ישירה לציר איבן גבירול, ובמקרה כזה ההזנה תהיה באזור ההשקה לירקון), כאשר רק נוסעים בפרופיל מוגבלויות או אזרח וותיק יקבלו הסעה מדלת לדלת עד למרכז העיר עצמו.
&nbsp
למה אמצעי משלים לשולי הרשת צריך להתחרות ברשת הסדירה דווקא במקום הכי מרושת במדינה אינני יודע.
&nbsp
כמו כן צריך לשבור את מבנה ה X שמאריך את הנסיעה ממזרח למערב בקווים הראשיים בתוך תל אביב בצורה מלאכותית. רכבת ישראל מנגישה את תל אביב לשאר המדינה בציר צפון דרום מובהק. מקומות שנמצאים 2 קילומטר מהשלום צריכים להיות נגישים בקו אופקי של כ 2 ק"מ ולא בקווים אלכסוניים של כ 3.5 ק"מ מההגנה או ת"א מרכז סבידור הדרקונים. מקומות שנמצאים 2 ק"מ מתחנת האוניברסיטה צריכים להיות נגישים לה בקו תדיר ברוקח עם הארכה קצרה לנמל ת"א. כאשר הנסיעה המשלימה מתחנות הרכבת (או מצירי עבר האיילון) לחוף תהיה קצרה ויעילה - הנוסעים יוכלו לבחור לרדת בתחנת הרכבת הנכונה או לקחת קו פרברי לציר הנכון כבר בעבר האיילון ולחסוך זמן.
&nbsp
 
מגזר כפרי ומגזר עירוני הם שני דברים שונים לחלוטין

כתבה גם במאקו. השאלה מדוע צריך את זה במקום הכי מרושת.
https://mobile.mako.co.il/nexter-ce...a61006.htm?sCh=3d385dd2dd5d4110&pId=757332771
&nbsp
דעתי כבר משנות התשעים היא שפתרון של מונית שירות לפי דרישה הוא אידאלי לחורים ברשת או שוליה, במיוחד כשזמן ההמתנה בין האוטובוסים הוא חצי שעה ומעלה.
&nbsp
במקומות כאלו אי אפשר לתגבר את תדירות הקווים הסדירים כי לא תמיד תהיה דרישה, ואלמנט השיתוף יוזיל את הנסיעה באופן רשמי בהשוואה למוניות הרגילות. (בירושלים של סוף שנות התשעים שיתפו מוניות באופן בלתי רשמי ולא תמיד גילגלו את ההנחה לנוסעים).
&nbsp
אלמנט נוסף שיוזיל את השירות הוא הגבלתו לשירות מזין לרשת התדירה, מקסימום לציר תדיר אחר (כמו התלונות על שכונות שמוזנות לציר כביש 2 ללא גישה ישירה לציר איבן גבירול, ובמקרה כזה ההזנה תהיה באזור ההשקה לירקון), כאשר רק נוסעים בפרופיל מוגבלויות או אזרח וותיק יקבלו הסעה מדלת לדלת עד למרכז העיר עצמו.
&nbsp
למה אמצעי משלים לשולי הרשת צריך להתחרות ברשת הסדירה דווקא במקום הכי מרושת במדינה אינני יודע.
&nbsp
כמו כן צריך לשבור את מבנה ה X שמאריך את הנסיעה ממזרח למערב בקווים הראשיים בתוך תל אביב בצורה מלאכותית. רכבת ישראל מנגישה את תל אביב לשאר המדינה בציר צפון דרום מובהק. מקומות שנמצאים 2 קילומטר מהשלום צריכים להיות נגישים בקו אופקי של כ 2 ק"מ ולא בקווים אלכסוניים של כ 3.5 ק"מ מההגנה או ת"א מרכז סבידור הדרקונים. מקומות שנמצאים 2 ק"מ מתחנת האוניברסיטה צריכים להיות נגישים לה בקו תדיר ברוקח עם הארכה קצרה לנמל ת"א. כאשר הנסיעה המשלימה מתחנות הרכבת (או מצירי עבר האיילון) לחוף תהיה קצרה ויעילה - הנוסעים יוכלו לבחור לרדת בתחנת הרכבת הנכונה או לקחת קו פרברי לציר הנכון כבר בעבר האיילון ולחסוך זמן.
&nbsp
מגזר כפרי ומגזר עירוני הם שני דברים שונים לחלוטין
ואנחנו לגמרי בטעות מכלילים אותם תחת אותו שם (שירות גמיש או כל שם אחר).

במגזר הכפרי אין שום משמעות לשיתופיות, אין שום סיבה שבעולם שכל שירות שלא תיתן יצליח לגרד עוד נוסעים. יש משמעות לתת שירות שיהיה יעיל יותר גם לתושבים וגם למשק (לדוגמה כזה שכשאין אף נוסע הוא פשוט לא יוצא, וכזה שלא נכנס ליישוב רחוק כשאין ממנו הזמנה), אבל זה לא ישפיע כהוא זה על התלות ברכב של התושבים שם ולא יעביר אף אחד לתח"צ. (רק ישפר לבודדים שאין להם רכב גם בחורים כאלה).

בלב המרכז העירוני התמונה היא שונה לגמרי.
יש הכל מהכל, אופניים, רכבות, אוטובוסים, מוניות, מוניות שירות ואפילו רכבות תחתיות (לדוגמה במנהטן), ובכל זאת יש המון שימוש ברכב פרטי.
הוספת רובד נוסף, שנמצא איפשהו באמצע, גם מבחינת המחיר וגם מבחינת רמת השירות, בין התח"צ הקלאסית למוניות ספיישל, רק מרחיבה את האמירה של "יש הכל מהכל", בתקווה שבסוף העוגה הזו של ניידות שתתחלק בין יותר אמצעים שאינם רכב פרטי, תביא לזה שהחלק של הרכב הפרטי יקטן, (וגם של מוניות הספיישל והאובר היכן שיש, שהם אפילו גרועים מרכב פרטי מבחינה תחבורתית).

בלב המרכז העירוני לשיתופיות יש ערך, יש אשכרה פוטנציאל למלא את הרכב בשעות השיא ביותר מ-5 אנשים לנסיעה בממוצע (כשהמקסימום הוא 10 ממוצע של 5 הוא לא רע). ולהקטין גם את היקף הנסיעות הריקות לאיסוף נוסע ראשון. אמנם ברור שמרבית הנוסעים יגיעו מהתחבורה הציבורית ולא מהרכב הפרטי, אבל אם מעט יגיעו מהרכב הפרטי זה כבר רווח נקי. ואלה שיגיעו מהתח"צ הצפופה בשעות השיא יפנו קצת מקום לאנשים שיעדיפו אותה. היא עדיין תהיה צפופה כי מדובר במסות נוסעים אחרות לגמרי, אבל קצת פחות. ולקינוח, לא צריך רישיון נהג אוטובוס שזה כרגע מאד חשוב...
בקיצור, מדובר בפתרון נוסף בסל הפתרונות שהם לא רכב פרטי, מטבע הדברים זה פתרון שישפיע בשוליים בלבד ולא יעשה שום מהפכה. אבל יש לו את המקום שלו.
 

Ccyclist

Well-known member
המקומות והמצבים שאני מדבר עליהם עירוניים פרבריים.

מגזר כפרי ומגזר עירוני הם שני דברים שונים לחלוטין
ואנחנו לגמרי בטעות מכלילים אותם תחת אותו שם (שירות גמיש או כל שם אחר).

במגזר הכפרי אין שום משמעות לשיתופיות, אין שום סיבה שבעולם שכל שירות שלא תיתן יצליח לגרד עוד נוסעים. יש משמעות לתת שירות שיהיה יעיל יותר גם לתושבים וגם למשק (לדוגמה כזה שכשאין אף נוסע הוא פשוט לא יוצא, וכזה שלא נכנס ליישוב רחוק כשאין ממנו הזמנה), אבל זה לא ישפיע כהוא זה על התלות ברכב של התושבים שם ולא יעביר אף אחד לתח"צ. (רק ישפר לבודדים שאין להם רכב גם בחורים כאלה).

בלב המרכז העירוני התמונה היא שונה לגמרי.
יש הכל מהכל, אופניים, רכבות, אוטובוסים, מוניות, מוניות שירות ואפילו רכבות תחתיות (לדוגמה במנהטן), ובכל זאת יש המון שימוש ברכב פרטי.
הוספת רובד נוסף, שנמצא איפשהו באמצע, גם מבחינת המחיר וגם מבחינת רמת השירות, בין התח"צ הקלאסית למוניות ספיישל, רק מרחיבה את האמירה של "יש הכל מהכל", בתקווה שבסוף העוגה הזו של ניידות שתתחלק בין יותר אמצעים שאינם רכב פרטי, תביא לזה שהחלק של הרכב הפרטי יקטן, (וגם של מוניות הספיישל והאובר היכן שיש, שהם אפילו גרועים מרכב פרטי מבחינה תחבורתית).

בלב המרכז העירוני לשיתופיות יש ערך, יש אשכרה פוטנציאל למלא את הרכב בשעות השיא ביותר מ-5 אנשים לנסיעה בממוצע (כשהמקסימום הוא 10 ממוצע של 5 הוא לא רע). ולהקטין גם את היקף הנסיעות הריקות לאיסוף נוסע ראשון. אמנם ברור שמרבית הנוסעים יגיעו מהתחבורה הציבורית ולא מהרכב הפרטי, אבל אם מעט יגיעו מהרכב הפרטי זה כבר רווח נקי. ואלה שיגיעו מהתח"צ הצפופה בשעות השיא יפנו קצת מקום לאנשים שיעדיפו אותה. היא עדיין תהיה צפופה כי מדובר במסות נוסעים אחרות לגמרי, אבל קצת פחות. ולקינוח, לא צריך רישיון נהג אוטובוס שזה כרגע מאד חשוב...
בקיצור, מדובר בפתרון נוסף בסל הפתרונות שהם לא רכב פרטי, מטבע הדברים זה פתרון שישפיע בשוליים בלבד ולא יעשה שום מהפכה. אבל יש לו את המקום שלו.
המקומות והמצבים שאני מדבר עליהם עירוניים פרבריים.
&nbsp
בירושלים היה חור בלב המערכת ההיסטורית אם רצית לצאת מאזור המוזיאונים לציר הרצוג. החיבור ההגיוני ביותר, קו 17, היה חצי שעתי. גם ביסודי כל ביקור בית ספרי במוזיאון התחיל בטיול שטח בעמק המצלבה. בנסיעות עצמאיות היה אפשר להחמיץ 17, להמתין חצי שעה, ולראות קו 9 אחרי קו 9 עוברים כל 10 דקות ליעדים לא רלוונטים. שירות לפי דרישה היה מאפשר לסגור את החור הזה. מבנה העיר ירושלים יצר מערכת צירים תדירים סביב אזור קריית הממשלה אבל האזור עצמו היה סוג של חור במערכת למעט קו 9 ההיסטורי.
&nbsp
הפורום מלא בדוגמאות של שכונות שהקווים שנכנסים אליהן (במקרה הטוב שאכן נכנסים קווים) אינם תדירים מספיק אך בקרבתם יש ציר ראשי או אפילו תחנות רכבת. אישית נתקלתי בשתי דוגמאות של היעדר קישוריות שחייבו הליכות ארוכות מתחנה לתחנה הן ברשל"צ (עיר של כרבע מיליון) והן בין ערי השרון הדרומי (200,000 ללא הרצליה, כרבע מיליון איתה).
&nbsp
המצבים האלו קורים בכל מקום, החור הלונדוני הראשון שאני יכול למנות הוא בין Highgate ל Crouch End. אין קו אוטובוס ישיר, החלפה בתחנת Archway הסמוכה תחייב נסיעה של חצי שעה לפחות, ברגל מדובר ב 15-20 דקות בערך אבל זה לא רלוונטי לקניות גדולות או בילויים. כדי להוסיף חטא על פשע היה בעבר קו רכבת בין שתי השכונות אך הוא בוטל ובמקומו יש שביל כאילו כפרי שאינו מומלץ בלילה או בגשם. רכב שיתופי יכול לחבר בין שתי השכונות בפחות מ 5 דקות נסיעה.
&nbsp
ברור לי שצריך מקום עם מסה קריטית כדי ששירות כזה יצליח אבל לטעמי צריך שתהיה גם חולשה במערכת התח"צ כדי שיהיה צורך בשירות הזה. כמו כן - אם השירות שייך למפעילת תח"צ וניתן להצדיק אותו כגישור על פערים ברשת אז ניתן להצדיק את סיבסודו לרמת מחיר של נסיעת תח"צ מקבילה והכללתו בכירטוס התקופתי. במקרה כזה השירות ישגשג ולא על חשבון הקווים הסדירים כי יקבע סדר עדיפויות לפיו השירות יהיה מזין או מגשר מטבעו.
 

down und

New member
התשובה היא בגוף השאלה

כתבה גם במאקו. השאלה מדוע צריך את זה במקום הכי מרושת.
https://mobile.mako.co.il/nexter-ce...a61006.htm?sCh=3d385dd2dd5d4110&pId=757332771
&nbsp
דעתי כבר משנות התשעים היא שפתרון של מונית שירות לפי דרישה הוא אידאלי לחורים ברשת או שוליה, במיוחד כשזמן ההמתנה בין האוטובוסים הוא חצי שעה ומעלה.
&nbsp
במקומות כאלו אי אפשר לתגבר את תדירות הקווים הסדירים כי לא תמיד תהיה דרישה, ואלמנט השיתוף יוזיל את הנסיעה באופן רשמי בהשוואה למוניות הרגילות. (בירושלים של סוף שנות התשעים שיתפו מוניות באופן בלתי רשמי ולא תמיד גילגלו את ההנחה לנוסעים).
&nbsp
אלמנט נוסף שיוזיל את השירות הוא הגבלתו לשירות מזין לרשת התדירה, מקסימום לציר תדיר אחר (כמו התלונות על שכונות שמוזנות לציר כביש 2 ללא גישה ישירה לציר איבן גבירול, ובמקרה כזה ההזנה תהיה באזור ההשקה לירקון), כאשר רק נוסעים בפרופיל מוגבלויות או אזרח וותיק יקבלו הסעה מדלת לדלת עד למרכז העיר עצמו.
&nbsp
למה אמצעי משלים לשולי הרשת צריך להתחרות ברשת הסדירה דווקא במקום הכי מרושת במדינה אינני יודע.
&nbsp
כמו כן צריך לשבור את מבנה ה X שמאריך את הנסיעה ממזרח למערב בקווים הראשיים בתוך תל אביב בצורה מלאכותית. רכבת ישראל מנגישה את תל אביב לשאר המדינה בציר צפון דרום מובהק. מקומות שנמצאים 2 קילומטר מהשלום צריכים להיות נגישים בקו אופקי של כ 2 ק"מ ולא בקווים אלכסוניים של כ 3.5 ק"מ מההגנה או ת"א מרכז סבידור הדרקונים. מקומות שנמצאים 2 ק"מ מתחנת האוניברסיטה צריכים להיות נגישים לה בקו תדיר ברוקח עם הארכה קצרה לנמל ת"א. כאשר הנסיעה המשלימה מתחנות הרכבת (או מצירי עבר האיילון) לחוף תהיה קצרה ויעילה - הנוסעים יוכלו לבחור לרדת בתחנת הרכבת הנכונה או לקחת קו פרברי לציר הנכון כבר בעבר האיילון ולחסוך זמן.
&nbsp
התשובה היא בגוף השאלה
המקום הכי מרושת מדוע הוא הכי מרושת? כי יש בו
הכי הרבה אנשים, תושבים, תיירים, אורחים וסקרנים ותמהונים.
כל אלו גם יחד. מדובר על אזור שגרים בו, עוד לפני תיירים ואנשים ישראלים
שמחוץ לאזור, משהו כמו 750,000 איש.
בנוסף מגיעים אליו ביום יום עוד כמה עשרות אלפי תיירים (מחו"ל),
עוד לפחות רבע מיליון יוממים משאר הארץ וכן כמה אלפי ישראלים מזדמנים
שאינם יוממים.

במסות אנושיות כאלו תמיד יהיו לך כאלו שעבורם זמן איז מאני
(או time is kesef) והאלגוריתם של השיתופיות + משהו סטייל וייז שמגלה
את הדרך הפנויה יחסית יובילו לכך שהעלות היא מחיר סביר.
בסופו של דבר זה יקח רק אחוזים בודדים יותר בזמן מאשר מונית ספיישל ומנגד
במחיר זה פחות מחצי מחיר.
שילוב מנצח.
 

Ccyclist

Well-known member
בלב המערכת אפשר להחליף בין רשימות מכולת של אוטובוסים.

התשובה היא בגוף השאלה
המקום הכי מרושת מדוע הוא הכי מרושת? כי יש בו
הכי הרבה אנשים, תושבים, תיירים, אורחים וסקרנים ותמהונים.
כל אלו גם יחד. מדובר על אזור שגרים בו, עוד לפני תיירים ואנשים ישראלים
שמחוץ לאזור, משהו כמו 750,000 איש.
בנוסף מגיעים אליו ביום יום עוד כמה עשרות אלפי תיירים (מחו"ל),
עוד לפחות רבע מיליון יוממים משאר הארץ וכן כמה אלפי ישראלים מזדמנים
שאינם יוממים.

במסות אנושיות כאלו תמיד יהיו לך כאלו שעבורם זמן איז מאני
(או time is kesef) והאלגוריתם של השיתופיות + משהו סטייל וייז שמגלה
את הדרך הפנויה יחסית יובילו לכך שהעלות היא מחיר סביר.
בסופו של דבר זה יקח רק אחוזים בודדים יותר בזמן מאשר מונית ספיישל ומנגד
במחיר זה פחות מחצי מחיר.
שילוב מנצח.
בלב המערכת אפשר להחליף בין רשימות מכולת של אוטובוסים.
כל שירשור הכוונה בצירים הראשיים של תל אביב נשמע כמו שתי תוצאות לוטו.
&nbsp
באזור שהמדינה השקיעה בו בהפעלת קווי אוטובוסים רבים ותדירים כל כך אפשר להחליף בין קווי הצירים השונים ב 2-3 דקות.
&nbsp
אמצעי משלים כמו המיניבוס לפי דרישה נחוץ יותר במקומות שאנשים צריכים הקפצות כדי להגיע לתח"צ, לאזורי תעשייה שנמצאים 10 דקות ברכב או שעה ומשהו באוטובוסים, ולחורים ברשת הדורשים המתנות ארוכות.
&nbsp
מנקודת מבט של רמת גן תחשוב שירות לשפירים, נתב"ג כולל אירפורט סיטי, יעדי כביש גהה, חולון או רשל"צ שהרשת העיקרית שיעדיה בתל אביב לא יכולה לשרת בצורה יעילה.
&nbsp
&nbsp
 

down und

New member
אתה נודניק שאוהב סתם להתווכח לשם הויכוח?

בלב המערכת אפשר להחליף בין רשימות מכולת של אוטובוסים.
כל שירשור הכוונה בצירים הראשיים של תל אביב נשמע כמו שתי תוצאות לוטו.
&nbsp
באזור שהמדינה השקיעה בו בהפעלת קווי אוטובוסים רבים ותדירים כל כך אפשר להחליף בין קווי הצירים השונים ב 2-3 דקות.
&nbsp
אמצעי משלים כמו המיניבוס לפי דרישה נחוץ יותר במקומות שאנשים צריכים הקפצות כדי להגיע לתח"צ, לאזורי תעשייה שנמצאים 10 דקות ברכב או שעה ומשהו באוטובוסים, ולחורים ברשת הדורשים המתנות ארוכות.
&nbsp
מנקודת מבט של רמת גן תחשוב שירות לשפירים, נתב"ג כולל אירפורט סיטי, יעדי כביש גהה, חולון או רשל"צ שהרשת העיקרית שיעדיה בתל אביב לא יכולה לשרת בצורה יעילה.
&nbsp
&nbsp
אתה נודניק שאוהב סתם להתווכח לשם הויכוח?
במסות אדירות של אנשים יש כאלו שלא מתחשמק לזהם, וזכותם המלאה לחלוטי
חלוטין, לחכות 5 עד 10 דקות להחלפת אוטובוס מקו X לקו Y.
בנוסף גם לא בא להם להדחק עם עוד 34 בני אדם ולנסוע במסלול מלא תחנות.
הם מוכנים לשלם פי 2.5 ממחיר אוטובוס ועדיין יוצא שזה כחצי ממחיר מונית ספיישל.

בפרוייקט הזה זמן הנסיעה אמור להיות קצר משילוב של שתי הנסיעות באוטובוס
או מנסיעה אחת אם המסלול מפותל (לדוגמא מדרום גבעתיים לאצטדיון ר"ג עם 67
כשבספיישל ברור שהיו נוסעים על בן גוריון לכל האורך).

מה, לכל הרוחות, הבעיה שלך עם זה או איתם?
 

Ccyclist

Well-known member
אתה לא יכול לנהל דיון מנומק בלי לתקוף אנשים.

אתה נודניק שאוהב סתם להתווכח לשם הויכוח?
במסות אדירות של אנשים יש כאלו שלא מתחשמק לזהם, וזכותם המלאה לחלוטי
חלוטין, לחכות 5 עד 10 דקות להחלפת אוטובוס מקו X לקו Y.
בנוסף גם לא בא להם להדחק עם עוד 34 בני אדם ולנסוע במסלול מלא תחנות.
הם מוכנים לשלם פי 2.5 ממחיר אוטובוס ועדיין יוצא שזה כחצי ממחיר מונית ספיישל.

בפרוייקט הזה זמן הנסיעה אמור להיות קצר משילוב של שתי הנסיעות באוטובוס
או מנסיעה אחת אם המסלול מפותל (לדוגמא מדרום גבעתיים לאצטדיון ר"ג עם 67
כשבספיישל ברור שהיו נוסעים על בן גוריון לכל האורך).

מה, לכל הרוחות, הבעיה שלך עם זה או איתם?
אתה לא יכול לנהל דיון מנומק בלי לתקוף אנשים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה