Ccyclist
Well-known member
טמקא: 50 אוטובוסים ב 2 קווים לאירוויזיון
טמקא: 50 אוטובוסים ב 2 קווים לאירוויזיון
https://m.ynet.co.il/Articles/5494135
לצערי זו קיבולת של 2,500 איש לכיוןן בשעה בלבד ( 50 נוסעים ל 50 אוטובוסים, נסיעה של כחצי שעה מכפר האירוויזיון לגני התערוכה כולל עצירה בתחנות ביניים במלונות ולב העיר, נסיעה של כחצי שעה בחזור לכפר האירוויזיון שגם הוא יעד עבור מי שאין לו כרטיס לתחרות עצמה.
זה פשוט לא יעמוד בדרישות לארוע ראשי של 10,000 איש שמתחיל בשעה מסויימת.
כמו כן הכתבה מציינת שיעבו את מערך מוניות השירות, וגם את אופני ההשכרה והקורקינטים. התנאי לארוח הוא שבעיר המארחת ישנה תחבורה ציבורית מודרנית.
כמו כן זה לא עונה על שאלת ההתניידות מערי הלווין הפנימיים של גוש דן שמבחינת התייר שמתכנן את שהותו ברשת נראים כמו חלק מתל אביב. אני מוכן להמר שתיירים רבים יארגנו שהות ביפו ה"אותנטית" ובהרצליה "הפחות עמוסה".
בכל המדינות האחרות המשתתפות יש תחבורה ציבורית 7 ימים בשבוע אז צפו לאפס הבנה ואפס סימפטיה למצב בארץ מצד המשתתפים.
טמקא: 50 אוטובוסים ב 2 קווים לאירוויזיון
https://m.ynet.co.il/Articles/5494135
לצערי זו קיבולת של 2,500 איש לכיוןן בשעה בלבד ( 50 נוסעים ל 50 אוטובוסים, נסיעה של כחצי שעה מכפר האירוויזיון לגני התערוכה כולל עצירה בתחנות ביניים במלונות ולב העיר, נסיעה של כחצי שעה בחזור לכפר האירוויזיון שגם הוא יעד עבור מי שאין לו כרטיס לתחרות עצמה.
זה פשוט לא יעמוד בדרישות לארוע ראשי של 10,000 איש שמתחיל בשעה מסויימת.
כמו כן הכתבה מציינת שיעבו את מערך מוניות השירות, וגם את אופני ההשכרה והקורקינטים. התנאי לארוח הוא שבעיר המארחת ישנה תחבורה ציבורית מודרנית.
כמו כן זה לא עונה על שאלת ההתניידות מערי הלווין הפנימיים של גוש דן שמבחינת התייר שמתכנן את שהותו ברשת נראים כמו חלק מתל אביב. אני מוכן להמר שתיירים רבים יארגנו שהות ביפו ה"אותנטית" ובהרצליה "הפחות עמוסה".
בכל המדינות האחרות המשתתפות יש תחבורה ציבורית 7 ימים בשבוע אז צפו לאפס הבנה ואפס סימפטיה למצב בארץ מצד המשתתפים.