מכתבה במאקו על האירוויזיון, אין פתרון לשבת!

מצב
הנושא נעול.

Ccyclist

Well-known member
מכתבה במאקו על האירוויזיון, אין פתרון לשבת!

מכתבה במאקו על האירוויזיון, אין פתרון לשבת!
מפיסקה 20 בערך,

https://mobile.mako.co.il/finances-...61006.htm?sCh=3d385dd2dd5d4110&pId=1898243326

" תחבורה: העירייה מבטיחה שיהיה בסדר

נושא האבטחה רחוק מלהיות הסוגייה היחידה שעדיין לא נפתרה. תחרות הגמר של האירוויזיון תתקיים במוצאי שבת, לאחר החזרות הגנרליות שאמורות להיערך בשישי ובשבת בצהריים — ימים שבהם התחבורה הציבורית בתל אביב, כמו במרבית ישראל, אינה פועלת. איך יגיעו רוכשי הכרטיסים לאקספו כדי לצפות בתחרות שעליה שילמו ממיטב כספם, וכיצד יחזרו מאזור גני התערוכה למרכז תל אביב? לשאלה זו אין בינתיים מענה.

בחודשים האחרונים מתקיים דיאלוג אינטנסיבי בין משרד התחבורה לעיריית תל אביב בשאלה מי אמור לממן שאטלים או כל אמצעי תחבורה אחר שיפתור את הבעיה, אך הצדדים לא הצליחו להגיע להסכמות. בלוח הזמנים הלחוץ אפילו קורקינטים ואמצעי תחבורה שיתופית אחרים הועלו כאפשרות, מאחר שמספר האנשים הגדול שולל את האפשרות שמוניות ספיישל יוכלו לפתור את הבעיה. דובר עיריית תל אביב, גידי שמרלינג, שמונה לאחראי על האירוויזיון מטעם העירייה, מנסה להרגיע את הרוחות. לדבריו, "יימצא הפתרון. יש דיאלוג עם משרד התחבורה, ובשורה התחתונה לא יהיה מצב שתייר יסיים את ההופעה באקספו ולא יהיה לו איך לחזור למרכז תל אביב. זה כרגע במשא ומתן".

במשרד התחבורה בחרו במענה לפנייתנו להתעלם מנושא השבת, והשיבו כי במסגרת ההיערכות לאירועי האירוויזיון גובשה בשיתוף עיריית תל אביב תוכנית לתגבור והארכת שעות הפעילות של קווי האוטובוס והרכבת, ובהם קווים המגיעים לאקספו בתל אביב, בעיקר בשעות הערב והלילה — ובהתאם למועדי האירועים.

עוד נמסר מהמשרד כי "מידע מפורט על פעילות הקווים יפורסם לקראת האירוע. בנוסף, יושק באפריל קו שירות חדש (445) מנתב"ג לתל אביב דרך אזור המלונות. בשדה התעופה יוצבו עמדות מידע לתייר, שיספקו מפה מיוחדת המפרטת את קווי השירות במטרופולין תל אביב, השילוט הדיגיטלי בתחנות האוטובוס ובאוטובוסים בקווי השירות המרכזיים יהיה גם באנגלית, וכל המידע על השימוש ברב קו מפורסם באנגלית באתרי המידע ובאפליקציות השונות".

"
 

Bus Nerd

Active member
איזה בולשיט

מכתבה במאקו על האירוויזיון, אין פתרון לשבת!
מפיסקה 20 בערך,

https://mobile.mako.co.il/finances-...61006.htm?sCh=3d385dd2dd5d4110&pId=1898243326

" תחבורה: העירייה מבטיחה שיהיה בסדר

נושא האבטחה רחוק מלהיות הסוגייה היחידה שעדיין לא נפתרה. תחרות הגמר של האירוויזיון תתקיים במוצאי שבת, לאחר החזרות הגנרליות שאמורות להיערך בשישי ובשבת בצהריים — ימים שבהם התחבורה הציבורית בתל אביב, כמו במרבית ישראל, אינה פועלת. איך יגיעו רוכשי הכרטיסים לאקספו כדי לצפות בתחרות שעליה שילמו ממיטב כספם, וכיצד יחזרו מאזור גני התערוכה למרכז תל אביב? לשאלה זו אין בינתיים מענה.

בחודשים האחרונים מתקיים דיאלוג אינטנסיבי בין משרד התחבורה לעיריית תל אביב בשאלה מי אמור לממן שאטלים או כל אמצעי תחבורה אחר שיפתור את הבעיה, אך הצדדים לא הצליחו להגיע להסכמות. בלוח הזמנים הלחוץ אפילו קורקינטים ואמצעי תחבורה שיתופית אחרים הועלו כאפשרות, מאחר שמספר האנשים הגדול שולל את האפשרות שמוניות ספיישל יוכלו לפתור את הבעיה. דובר עיריית תל אביב, גידי שמרלינג, שמונה לאחראי על האירוויזיון מטעם העירייה, מנסה להרגיע את הרוחות. לדבריו, "יימצא הפתרון. יש דיאלוג עם משרד התחבורה, ובשורה התחתונה לא יהיה מצב שתייר יסיים את ההופעה באקספו ולא יהיה לו איך לחזור למרכז תל אביב. זה כרגע במשא ומתן".

במשרד התחבורה בחרו במענה לפנייתנו להתעלם מנושא השבת, והשיבו כי במסגרת ההיערכות לאירועי האירוויזיון גובשה בשיתוף עיריית תל אביב תוכנית לתגבור והארכת שעות הפעילות של קווי האוטובוס והרכבת, ובהם קווים המגיעים לאקספו בתל אביב, בעיקר בשעות הערב והלילה — ובהתאם למועדי האירועים.

עוד נמסר מהמשרד כי "מידע מפורט על פעילות הקווים יפורסם לקראת האירוע. בנוסף, יושק באפריל קו שירות חדש (445) מנתב"ג לתל אביב דרך אזור המלונות. בשדה התעופה יוצבו עמדות מידע לתייר, שיספקו מפה מיוחדת המפרטת את קווי השירות במטרופולין תל אביב, השילוט הדיגיטלי בתחנות האוטובוס ובאוטובוסים בקווי השירות המרכזיים יהיה גם באנגלית, וכל המידע על השימוש ברב קו מפורסם באנגלית באתרי המידע ובאפליקציות השונות".

"
איזה בולשיט
אתה בוודאי יודע, וכל שאר חברי הפורום גם - אין מספיק מידע באנגלית לתיירים. בטח שלא מידע על השימוש בכרטיס הרב קו. השילוט האלקטרוני באנגלית בתחנות לא עוזר הרבה כשהשלט בחזית האוטובוס הוא בעברית ובכלל אומר "נסיעה טובה" בחצי מהזמן. וכמובן בשבת התיירים השיכורים מאלכוהול ומהתרגשות יצטרכו למצוא את דרכם חזרה העירה ברגל.
 

Ccyclist

Well-known member
הנה כל המידע על תח"צ בגוש דן מ 5 בערב שישי ועד 7 בערב שבת :

איזה בולשיט
אתה בוודאי יודע, וכל שאר חברי הפורום גם - אין מספיק מידע באנגלית לתיירים. בטח שלא מידע על השימוש בכרטיס הרב קו. השילוט האלקטרוני באנגלית בתחנות לא עוזר הרבה כשהשלט בחזית האוטובוס הוא בעברית ובכלל אומר "נסיעה טובה" בחצי מהזמן. וכמובן בשבת התיירים השיכורים מאלכוהול ומהתרגשות יצטרכו למצוא את דרכם חזרה העירה ברגל.
הנה כל המידע על תח"צ בגוש דן מ 5 בערב שישי ועד 7 בערב שבת :
 

arseny92

Well-known member
מנהל
משרד התחבורה השיק "רב-קו תיירים" במטרה להגדיל את

והנה כל המידע לגבי רב קו בשפה האנגלית:
משרד התחבורה השיק "רב-קו תיירים" במטרה להגדיל את
קופת האוצר על חשבון תיירים תמימים

"Israel Pass" - רב-קו אנונימי ריק, ללא חוזי תחבורה ציבורית טעונים מראש, העולה ₪83 או ₪115 הכולל חוזים עם 3 או 6 כניסות בהתאם אל פארקים לאומיים
לפי הבנתי, בכניסות למוקדי עניין אלו יותקן מתקף רב-קו בקופה אשר יקרא את החוזה "כרטיסייה" הזה תקף כמו בתחבורה. איני רואה אפשרות אחרת לממש זאת, מאחר ועל גבי כל כרטיס רב-קו קיימת רק "אפליקציית כרטיס" אחת בלבד - AID 315449432E494341) - אם כך, ומשרד התחבורה מרחיב את הרב-קו לא רק לתחבורה, אז צריך שתהיה אפשרות לשלם על כניסה לשירותים ציבוריים וחטיף/שתייה/קפה במכונות בערך צבור, ואף לשלם ברב-קו על חניית רכב (בליסבון יש את זה על כרטיס ויוה אישי)

במכוון גם מטעים "תחבורה חינם", אך בפועל מדובר בכלליות על העובדה שיש "נגישות" לתחבורה ציבורית עם רב-קו טעון עם חוזה תקף בתשלום, ולא על כך שהתחבורה תהיה חינם לבעלי כרטיס זה

היתרון היחיד אולי הוא בכך שכאשר גם אנונימי נותן הנחת פרופיל רגיל בלבד (20%), אז גם כרטיסיית הפארקים תימכר באותה הנחה לעומת קניית 3 או 6 כרטיסים לפארקים בנפרד במזומן אחד אחד, אבל - מה ההסתברות שהתייר באמת יבקר בכל הפארקים האלו??

כמובן עדיין נשארת האפשרות לרכוש רב-קו אנונימי רגיל ללא חוזי פארקים ב-₪5 או להנפיק אישי חינם, אבל אני בספק שהעמדה בנתב"ג תמשיך להודיע על כך לתיירים המגיעים, אלא תדחף את הכרטיס עם חוזי הפארקים כהצעה ראשונה

https://www.israelpass.biz/
 

Bus Nerd

Active member
זה חוקי בכלל?

משרד התחבורה השיק "רב-קו תיירים" במטרה להגדיל את
קופת האוצר על חשבון תיירים תמימים

"Israel Pass" - רב-קו אנונימי ריק, ללא חוזי תחבורה ציבורית טעונים מראש, העולה ₪83 או ₪115 הכולל חוזים עם 3 או 6 כניסות בהתאם אל פארקים לאומיים
לפי הבנתי, בכניסות למוקדי עניין אלו יותקן מתקף רב-קו בקופה אשר יקרא את החוזה "כרטיסייה" הזה תקף כמו בתחבורה. איני רואה אפשרות אחרת לממש זאת, מאחר ועל גבי כל כרטיס רב-קו קיימת רק "אפליקציית כרטיס" אחת בלבד - AID 315449432E494341) - אם כך, ומשרד התחבורה מרחיב את הרב-קו לא רק לתחבורה, אז צריך שתהיה אפשרות לשלם על כניסה לשירותים ציבוריים וחטיף/שתייה/קפה במכונות בערך צבור, ואף לשלם ברב-קו על חניית רכב (בליסבון יש את זה על כרטיס ויוה אישי)

במכוון גם מטעים "תחבורה חינם", אך בפועל מדובר בכלליות על העובדה שיש "נגישות" לתחבורה ציבורית עם רב-קו טעון עם חוזה תקף בתשלום, ולא על כך שהתחבורה תהיה חינם לבעלי כרטיס זה

היתרון היחיד אולי הוא בכך שכאשר גם אנונימי נותן הנחת פרופיל רגיל בלבד (20%), אז גם כרטיסיית הפארקים תימכר באותה הנחה לעומת קניית 3 או 6 כרטיסים לפארקים בנפרד במזומן אחד אחד, אבל - מה ההסתברות שהתייר באמת יבקר בכל הפארקים האלו??

כמובן עדיין נשארת האפשרות לרכוש רב-קו אנונימי רגיל ללא חוזי פארקים ב-₪5 או להנפיק אישי חינם, אבל אני בספק שהעמדה בנתב"ג תמשיך להודיע על כך לתיירים המגיעים, אלא תדחף את הכרטיס עם חוזי הפארקים כהצעה ראשונה

https://www.israelpass.biz/
זה חוקי בכלל?
שימוש כזה ברב קו חוקי בכלל לפי התקנות שמסדירות את קיומו? או ששוב משרד התחבורה מפר את התקנות שהוא עצמו התקין?

ומה הטעם בכרטיס כל כך יקר אם הוא לא כולל לפחות חופשי שבועי ארצי?
 

arseny92

Well-known member
מנהל
זה שילוב של כרטיס פארקים כחול/ירוק עם כרטיס רב-קו

זה חוקי בכלל?
שימוש כזה ברב קו חוקי בכלל לפי התקנות שמסדירות את קיומו? או ששוב משרד התחבורה מפר את התקנות שהוא עצמו התקין?

ומה הטעם בכרטיס כל כך יקר אם הוא לא כולל לפחות חופשי שבועי ארצי?
זה שילוב של כרטיס פארקים כחול/ירוק עם כרטיס רב-קו
The ISRAEL PASS is a joint product of the Israel Nature and Parks Authority, the Ministry of Transport and Road Safety and the Ministry of Tourism.
&nbsp
https://www.parks.org.il/en/article/money-saving-tickets/
&nbsp
המחיר אותו המחיר כמו כרטיס פארקים ורב-קו אנונימי רגיל נפרד (₪78/₪110 + ₪5 = ₪83/₪115), נו באמת, במקום שהיו נותנים לתיירים בעצמם להחליט אם הם רוצים פארקים, גם שאת הכרטיס הרגיל הזה ניתן לרכוש בקופת כניסה לכל פארק מהרשימה
משמע שהנחת הפרופיל לא תקפה על חוזי כרטיסיות הפארקים, אם זה בכל מקרה מחיר מלא בעבורם, אז הטענה על 20% הנחה גם מוטעית באותו אופן כמו "תחבורה חינם"
&nbsp
ולהלן הודעת הדובר https://www.gov.il/he/departments/n..._a_discount_at_the_entrance_to_national_sites
 

arseny92

Well-known member
מנהל
לגבי התקנות והנהלים

זה חוקי בכלל?
שימוש כזה ברב קו חוקי בכלל לפי התקנות שמסדירות את קיומו? או ששוב משרד התחבורה מפר את התקנות שהוא עצמו התקין?

ומה הטעם בכרטיס כל כך יקר אם הוא לא כולל לפחות חופשי שבועי ארצי?
לגבי התקנות והנהלים
העדכון האחרון לנהלי כרטוס חכם פורסם לפני שנה עם סגירת הדפים באתר הישן של משרד התחבורה, ולא עודכן מאז
https://www.gov.il/he/departments/general/smart_ticketing
(נהלי ביטול פעולה בשרשור למטה הם משם)
יתכן ונקבעו נהלים חדשים אבל המשרד לא טרח לפרסמם
 

Bus Nerd

Active member
לא רק נהלים כאלו, אני מדבר על תקנות

לגבי התקנות והנהלים
העדכון האחרון לנהלי כרטוס חכם פורסם לפני שנה עם סגירת הדפים באתר הישן של משרד התחבורה, ולא עודכן מאז
https://www.gov.il/he/departments/general/smart_ticketing
(נהלי ביטול פעולה בשרשור למטה הם משם)
יתכן ונקבעו נהלים חדשים אבל המשרד לא טרח לפרסמם
לא רק נהלים כאלו, אני מדבר על תקנות
כמו שיש תקנות התעבורה, יש תקנות שמדברות על כרטיסים. כמו התקנה שאומרת שהנהג חייב לקבל מזומן שמשרד התחבורה מפר כבר מאז הקמת המטרונית במקום לעדכן אותה.
 

Ccyclist

Well-known member
סליחה על "האיחור", כרטיסי תיירים די נפוצים.

לא רק נהלים כאלו, אני מדבר על תקנות
כמו שיש תקנות התעבורה, יש תקנות שמדברות על כרטיסים. כמו התקנה שאומרת שהנהג חייב לקבל מזומן שמשרד התחבורה מפר כבר מאז הקמת המטרונית במקום לעדכן אותה.
סליחה על "האיחור", כרטיסי תיירים די נפוצים.
בלונדון יש אויסטר מיוחד לתיירים שניתן להזמין אותו לכתובת בחו"ל לפני הטיסה אבל המחיר קצת מנופח.
&nbsp
בפריס, בעידן הנייר, ביקשנו מהקופאי בדה-גול את כרטיס התיירים ל 5 ימים והוא מיוזמתו אמר לנו ששבועי 1-5 זול יותר אז זה מה שקנינו.
&nbsp
הקטע הוא תמיד להשוות לכרטיס השבועי המקומי ולראות מה משתלם יותר.
&nbsp
&nbsp
 

Bus Nerd

Active member
אבל בלונדון לא משקרים ואומרים לך "תחבורה חינם"

סליחה על "האיחור", כרטיסי תיירים די נפוצים.
בלונדון יש אויסטר מיוחד לתיירים שניתן להזמין אותו לכתובת בחו"ל לפני הטיסה אבל המחיר קצת מנופח.
&nbsp
בפריס, בעידן הנייר, ביקשנו מהקופאי בדה-גול את כרטיס התיירים ל 5 ימים והוא מיוזמתו אמר לנו ששבועי 1-5 זול יותר אז זה מה שקנינו.
&nbsp
הקטע הוא תמיד להשוות לכרטיס השבועי המקומי ולראות מה משתלם יותר.
&nbsp
&nbsp
אבל בלונדון לא משקרים ואומרים לך "תחבורה חינם"
 

עכבר8

New member
במקום זה, צריך חופשי ארצי גמיש לתיירים

משרד התחבורה השיק "רב-קו תיירים" במטרה להגדיל את
קופת האוצר על חשבון תיירים תמימים

"Israel Pass" - רב-קו אנונימי ריק, ללא חוזי תחבורה ציבורית טעונים מראש, העולה ₪83 או ₪115 הכולל חוזים עם 3 או 6 כניסות בהתאם אל פארקים לאומיים
לפי הבנתי, בכניסות למוקדי עניין אלו יותקן מתקף רב-קו בקופה אשר יקרא את החוזה "כרטיסייה" הזה תקף כמו בתחבורה. איני רואה אפשרות אחרת לממש זאת, מאחר ועל גבי כל כרטיס רב-קו קיימת רק "אפליקציית כרטיס" אחת בלבד - AID 315449432E494341) - אם כך, ומשרד התחבורה מרחיב את הרב-קו לא רק לתחבורה, אז צריך שתהיה אפשרות לשלם על כניסה לשירותים ציבוריים וחטיף/שתייה/קפה במכונות בערך צבור, ואף לשלם ברב-קו על חניית רכב (בליסבון יש את זה על כרטיס ויוה אישי)

במכוון גם מטעים "תחבורה חינם", אך בפועל מדובר בכלליות על העובדה שיש "נגישות" לתחבורה ציבורית עם רב-קו טעון עם חוזה תקף בתשלום, ולא על כך שהתחבורה תהיה חינם לבעלי כרטיס זה

היתרון היחיד אולי הוא בכך שכאשר גם אנונימי נותן הנחת פרופיל רגיל בלבד (20%), אז גם כרטיסיית הפארקים תימכר באותה הנחה לעומת קניית 3 או 6 כרטיסים לפארקים בנפרד במזומן אחד אחד, אבל - מה ההסתברות שהתייר באמת יבקר בכל הפארקים האלו??

כמובן עדיין נשארת האפשרות לרכוש רב-קו אנונימי רגיל ללא חוזי פארקים ב-₪5 או להנפיק אישי חינם, אבל אני בספק שהעמדה בנתב"ג תמשיך להודיע על כך לתיירים המגיעים, אלא תדחף את הכרטיס עם חוזי הפארקים כהצעה ראשונה

https://www.israelpass.biz/
במקום זה, צריך חופשי ארצי גמיש לתיירים
היה עדיף שיצרו חוזה חופשי ארצי גמיש.
כלומר, התייר מגיע לעמדת העל-קו בנמל התעופה ומקבל רב קו שטעון בו חודשי חופשי ארצי שמתחיל ביום שהוא מגיע לארץ ומסתיים ביום שהוא חוזר.

כך שכל מה שהתייר צריך לעשות זה לפתוח גוגל מאפס (או מובייט) לנווט ליעד ולכרטס בעת העליה .

צריך לפשט את הבעיה ולא להחמיר אותה! עוד בלאגן, פשוט, אין מילים...
 

עכבר8

New member
זה גם קצת מצחיק, כי אין כמעט אוטובוסים שמגיעים לאתרי טבע

במקום זה, צריך חופשי ארצי גמיש לתיירים
היה עדיף שיצרו חוזה חופשי ארצי גמיש.
כלומר, התייר מגיע לעמדת העל-קו בנמל התעופה ומקבל רב קו שטעון בו חודשי חופשי ארצי שמתחיל ביום שהוא מגיע לארץ ומסתיים ביום שהוא חוזר.

כך שכל מה שהתייר צריך לעשות זה לפתוח גוגל מאפס (או מובייט) לנווט ליעד ולכרטס בעת העליה .

צריך לפשט את הבעיה ולא להחמיר אותה! עוד בלאגן, פשוט, אין מילים...
זה גם קצת מצחיק, כי אין כמעט אוטובוסים שמגיעים לאתרי טבע
 

sweetums

New member
אז מעכשיו בנתבג מנפיקים שני כרטיסים נפרדים JLM CityPass וזה

משרד התחבורה השיק "רב-קו תיירים" במטרה להגדיל את
קופת האוצר על חשבון תיירים תמימים

"Israel Pass" - רב-קו אנונימי ריק, ללא חוזי תחבורה ציבורית טעונים מראש, העולה ₪83 או ₪115 הכולל חוזים עם 3 או 6 כניסות בהתאם אל פארקים לאומיים
לפי הבנתי, בכניסות למוקדי עניין אלו יותקן מתקף רב-קו בקופה אשר יקרא את החוזה "כרטיסייה" הזה תקף כמו בתחבורה. איני רואה אפשרות אחרת לממש זאת, מאחר ועל גבי כל כרטיס רב-קו קיימת רק "אפליקציית כרטיס" אחת בלבד - AID 315449432E494341) - אם כך, ומשרד התחבורה מרחיב את הרב-קו לא רק לתחבורה, אז צריך שתהיה אפשרות לשלם על כניסה לשירותים ציבוריים וחטיף/שתייה/קפה במכונות בערך צבור, ואף לשלם ברב-קו על חניית רכב (בליסבון יש את זה על כרטיס ויוה אישי)

במכוון גם מטעים "תחבורה חינם", אך בפועל מדובר בכלליות על העובדה שיש "נגישות" לתחבורה ציבורית עם רב-קו טעון עם חוזה תקף בתשלום, ולא על כך שהתחבורה תהיה חינם לבעלי כרטיס זה

היתרון היחיד אולי הוא בכך שכאשר גם אנונימי נותן הנחת פרופיל רגיל בלבד (20%), אז גם כרטיסיית הפארקים תימכר באותה הנחה לעומת קניית 3 או 6 כרטיסים לפארקים בנפרד במזומן אחד אחד, אבל - מה ההסתברות שהתייר באמת יבקר בכל הפארקים האלו??

כמובן עדיין נשארת האפשרות לרכוש רב-קו אנונימי רגיל ללא חוזי פארקים ב-₪5 או להנפיק אישי חינם, אבל אני בספק שהעמדה בנתב"ג תמשיך להודיע על כך לתיירים המגיעים, אלא תדחף את הכרטיס עם חוזי הפארקים כהצעה ראשונה

https://www.israelpass.biz/
אז מעכשיו בנתבג מנפיקים שני כרטיסים נפרדים JLM CityPass וזה
https://www.itraveljerusalem.com/jlm-city-pass/
55 ש"ח תוספת לנסיעת הו"ש מנתבג לי"ם?!
 

arseny92

Well-known member
מנהל
מה, זה כולל תחבורה? מישהו אי פעם הנפיק את זה????

אז מעכשיו בנתבג מנפיקים שני כרטיסים נפרדים JLM CityPass וזה
https://www.itraveljerusalem.com/jlm-city-pass/
55 ש"ח תוספת לנסיעת הו"ש מנתבג לי"ם?!
מה, זה כולל תחבורה? מישהו אי פעם הנפיק את זה????
What are the main benefits of The JLM CityPass?
JLM CityPass includes unlimited rides on local public transportation (bus, light rail) for one week, one round trip one bus ride from Jerusalem to Ben Gurion International Airport, entrance to three top tourist attractions throughout Jerusalem, and other benefits and discounts for many restaurant and shops.
&nbsp
חופשי שבועי סובב ירושלים קוד 671 עולה ₪64 אך ללא כניסות לכל מוקדי העניין אשר צויינו באתר, כמו כן - כרטיסייה של אפיקים לשתי נסיעות על 485? לא שמעתי, ואין כזו בטבלאות המשותפות לרב-קו
&nbsp
אלא גם שעמדת ה-"Smile meet tourist service" באולם איסוף הכבודה ומכס נמצאת בכיוון ההפוך למעבר כל הנוסעים, כלומר אתה חייב לעבור חצי אולם, להסתובב 180° (לכיוון ביקורת הדרכונים אשר יצאת משם הרגע) ולמצוא כן את העמדה וכן גם כספומט ללא כל עמלה (אך אשר לא מוציא יותר מ-₪1000 לפעולה) לפני פס המכס והיציאה לאולם מקבלי הפנים. תייר 99% מפספס אותה (בדיוק חזרתי מחו"ל ביום ראשון, אז ריעננתי את הראש ב-"מה יש בנתב"ג?")
&nbsp
וכן, מהה??? זה קיים כבר שנתיים???? (השנים של הקופירייט בתחתית האתר)
 

arseny92

Well-known member
מנהל

סנוי

New member
רגע רגע, כתבו "מפה מיוחדת לאוטובוסים"?

מכתבה במאקו על האירוויזיון, אין פתרון לשבת!
מפיסקה 20 בערך,

https://mobile.mako.co.il/finances-...61006.htm?sCh=3d385dd2dd5d4110&pId=1898243326

" תחבורה: העירייה מבטיחה שיהיה בסדר

נושא האבטחה רחוק מלהיות הסוגייה היחידה שעדיין לא נפתרה. תחרות הגמר של האירוויזיון תתקיים במוצאי שבת, לאחר החזרות הגנרליות שאמורות להיערך בשישי ובשבת בצהריים — ימים שבהם התחבורה הציבורית בתל אביב, כמו במרבית ישראל, אינה פועלת. איך יגיעו רוכשי הכרטיסים לאקספו כדי לצפות בתחרות שעליה שילמו ממיטב כספם, וכיצד יחזרו מאזור גני התערוכה למרכז תל אביב? לשאלה זו אין בינתיים מענה.

בחודשים האחרונים מתקיים דיאלוג אינטנסיבי בין משרד התחבורה לעיריית תל אביב בשאלה מי אמור לממן שאטלים או כל אמצעי תחבורה אחר שיפתור את הבעיה, אך הצדדים לא הצליחו להגיע להסכמות. בלוח הזמנים הלחוץ אפילו קורקינטים ואמצעי תחבורה שיתופית אחרים הועלו כאפשרות, מאחר שמספר האנשים הגדול שולל את האפשרות שמוניות ספיישל יוכלו לפתור את הבעיה. דובר עיריית תל אביב, גידי שמרלינג, שמונה לאחראי על האירוויזיון מטעם העירייה, מנסה להרגיע את הרוחות. לדבריו, "יימצא הפתרון. יש דיאלוג עם משרד התחבורה, ובשורה התחתונה לא יהיה מצב שתייר יסיים את ההופעה באקספו ולא יהיה לו איך לחזור למרכז תל אביב. זה כרגע במשא ומתן".

במשרד התחבורה בחרו במענה לפנייתנו להתעלם מנושא השבת, והשיבו כי במסגרת ההיערכות לאירועי האירוויזיון גובשה בשיתוף עיריית תל אביב תוכנית לתגבור והארכת שעות הפעילות של קווי האוטובוס והרכבת, ובהם קווים המגיעים לאקספו בתל אביב, בעיקר בשעות הערב והלילה — ובהתאם למועדי האירועים.

עוד נמסר מהמשרד כי "מידע מפורט על פעילות הקווים יפורסם לקראת האירוע. בנוסף, יושק באפריל קו שירות חדש (445) מנתב"ג לתל אביב דרך אזור המלונות. בשדה התעופה יוצבו עמדות מידע לתייר, שיספקו מפה מיוחדת המפרטת את קווי השירות במטרופולין תל אביב, השילוט הדיגיטלי בתחנות האוטובוס ובאוטובוסים בקווי השירות המרכזיים יהיה גם באנגלית, וכל המידע על השימוש ברב קו מפורסם באנגלית באתרי המידע ובאפליקציות השונות".

"
רגע רגע, כתבו "מפה מיוחדת לאוטובוסים"?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה