ביטול תיקוף במכונות במפעילים שונים בישראל

מצב
הנושא נעול.

נתנאל531

Well-known member
ביטול תיקוף במכונות במפעילים שונים בישראל

ביטול תיקוף במכונות במפעילים שונים בישראל
נוסע תיקף בטעות יעד / קוד לא נכון במכונת תיקוף, דבר מתבקש הוא שתהיה אפשרות ביטול, אבל מסתבר שזה תלוי בזהות המפעיל:

ברכבת ישראל אפשר לתקן ולבטל תיקוף עצמאית, והיא המצטיינת בשירות בסעיף זה
באגד אפשר לבטל תיקוף רק על ידי נהג ורק עם לא עבר תיקוף של נוסע אחר בינתיים
במטרונית אי אפשר לבטל תיקוף אפילו בעמדת שירות הלקוחות!

חייב שתהיה אפשרות ביטול תיקוף על ידי נוסע בכל מקום שבו יש תיקוף עצמי, ותוך זמן סביר ללא תלות בתיקופים אחרים.

לפחות במטרונית ישנה אפשרות לנוסעים לגבות חיובי יתר מהמטרונית בעצמם...

איך נוהגת (או לא נוהגת) אפשרות הביטול של תיקוף שגוי במפעילים אחרים בישראל?
 

arseny92

Well-known member
מנהל
מפעילים אחרים: ביטול יל ידי נהג באותו האופן אשר תיארת את אגד

ביטול תיקוף במכונות במפעילים שונים בישראל
נוסע תיקף בטעות יעד / קוד לא נכון במכונת תיקוף, דבר מתבקש הוא שתהיה אפשרות ביטול, אבל מסתבר שזה תלוי בזהות המפעיל:

ברכבת ישראל אפשר לתקן ולבטל תיקוף עצמאית, והיא המצטיינת בשירות בסעיף זה
באגד אפשר לבטל תיקוף רק על ידי נהג ורק עם לא עבר תיקוף של נוסע אחר בינתיים
במטרונית אי אפשר לבטל תיקוף אפילו בעמדת שירות הלקוחות!

חייב שתהיה אפשרות ביטול תיקוף על ידי נוסע בכל מקום שבו יש תיקוף עצמי, ותוך זמן סביר ללא תלות בתיקופים אחרים.

לפחות במטרונית ישנה אפשרות לנוסעים לגבות חיובי יתר מהמטרונית בעצמם...

איך נוהגת (או לא נוהגת) אפשרות הביטול של תיקוף שגוי במפעילים אחרים בישראל?
מפעילים אחרים: ביטול יל ידי נהג באותו האופן אשר תיארת את אגד
ביטול פעולה כללית אחרונה של כלל המכשיר בלבד, לא לפי כרטיס
 

נתנאל531

Well-known member
אאל"ט גם בסיטיפס אי אפשר לבטל פעולה

מפעילים אחרים: ביטול יל ידי נהג באותו האופן אשר תיארת את אגד
ביטול פעולה כללית אחרונה של כלל המכשיר בלבד, לא לפי כרטיס
אאל"ט גם בסיטיפס אי אפשר לבטל פעולה
האם ישנו נוהל של משרד התחבורה בנושא?
 

נתנאל531

Well-known member
על פניו יוצא שכל המפעילים עוברים על הנוהל

על פניו יוצא שכל המפעילים עוברים על הנוהל
מאחר ועל פי הנוהל ביטול פעולה אחרונה הוא ברמת הכרטיס ולא ברמת המכשיר, וצריכה להיות אפשרות לביטול פעולה גם כעבור זמן (שאינו מוגדר), וללא תלות בפעולות שנעשו בכרטיסים אחרים.
&nbsp
מה ההגיון בסעיף 5.4 שמונע ביטול פעולה במתקף לא אנושי? נוסעים יכולים לטעות, וזו מידת סדום למנוע תיקון שגיאות משתמש רק בגלל שעשו אותם בעצמם, ולא באמצעות נהג.
&nbsp
על פניו הרכבת עוברת על הסעיף בכך שמאפשרת ביטול טרום-תיקוף, אבל יתכן שבגלל זה הומצא המושג 'טרום תיקוף', כך שהוראות הסעיף לא יחולו עליו, והתיקוף בפועל מבוצע בעת המעבר במחסום, בעוד ההמרה מערך צבור לכרטיס היא הליך אחר
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה