נתקלתי בזה בקו 137 קריות - חיפה
שיש לו תחנת איסוף / הורדה ליד החניון של אגד בקצה הדרומי של הקריות.
 
זה יוצר מעט עיכוב בנסיעה עד שהנהגים מתחלפים והנהג המחליף מטעין את המודל שלו למכונת הכרטוס, ולוקח זמן עד שהמכונה מוכנה לשימוש, כך שהנוסעים שעלו בתחנה הזו מתבקשים לחזור לכרטס כעבור כמה דקות
נתקלתי בזה בקו 137 קריות - חיפהשאלה: האם בארץ נהוג להחליף נהגים באמצע קו ?
אני יכול להביא מספר דוגמאות בריטיות בהן זה נהוג הן באוטובוסים והן ברכבות.
היתרון הוא בניהול משמרות וקווים ארוכים. החיסרון אם ישנו הוא שאין את הקשר הישיר בין הנהג לאמצעי התחבורה (בגירסה הקיצונית ביותר - אוטובוס הבובות).
ההחלפות שאני מכיר מתבצעות בתחנות רכבת די ראשיות וליד מסופי אוטובוסים עחרוניים. המשמעות היא שלנהגים יש לאן ללכת לנוח ולשם צרכיהם השונים.
שיש לו תחנת איסוף / הורדה ליד החניון של אגד בקצה הדרומי של הקריות.
 
זה יוצר מעט עיכוב בנסיעה עד שהנהגים מתחלפים והנהג המחליף מטעין את המודל שלו למכונת הכרטוס, ולוקח זמן עד שהמכונה מוכנה לשימוש, כך שהנוסעים שעלו בתחנה הזו מתבקשים לחזור לכרטס כעבור כמה דקות