עמוד השדרה
New member
בכביש 50 בירושלים לא נוסעים אוטובוסים מפרקיים?
בכביש עוקף קריות אין טעם באוטובוסים מפרקיים. קווים שיסעו בכביש הזה עדיף שישתמשו באוטובוסים בינעירוניים. קו המטרונית לעכו לא יסע דרך כביש עוקף קריות אלא דרך ציר ההסתדרות, שזה ציר עירוני מאוד עמוס שגם יש מסביבו יעדים שונים.
יש תכנון עתידי לקו רכבת קלה בין מרכזית המפרץ לעכו שיסע בתוואי של כביש עוקף קריות. אבל זה יהיה רלוונטי רק אחרי שתתפתח בנייה עניפה בקרית ביאליק לצידי הכביש. כיום אין שום טעם בקו רב קיבולת בכביש עוקף קריות.
צריך לזכור שבין עכו לחיפה יש אמצעי רב קיבולת עוד יותר מובהק - רכבת כבדה.
בכביש 50 בירושלים לא נוסעים אוטובוסים מפרקיים?אכן כן. הכוונה שלי היא שזה מתפתח גם בקו 4
שאין חשש במירכאות או בלי מירכאות, שכאשר נפתח כביש מהיר, בתחומי הערים, שלא ייסע אוטובוס מפרקי בתדירות גבוהה. זה במקרה ויחליטו על פיתוח קווי רבי קיבולת גם באזורים אחרים מחיפה, כמו למשל גוש דן או השרון או השפלה.
בהסתייגות אולי בהמשך יפתחו את קווי המטרונית בכביש עוקף קריות, כמו למשל הקו לעכו. נסעתי בכביש, אבל אני פחות מכיר את הדברים מקרוב, האם יש כאן יתרונות מובהקים או אולי יש חסרונות ומכאן ההסתייגות.
בכביש עוקף קריות אין טעם באוטובוסים מפרקיים. קווים שיסעו בכביש הזה עדיף שישתמשו באוטובוסים בינעירוניים. קו המטרונית לעכו לא יסע דרך כביש עוקף קריות אלא דרך ציר ההסתדרות, שזה ציר עירוני מאוד עמוס שגם יש מסביבו יעדים שונים.
יש תכנון עתידי לקו רכבת קלה בין מרכזית המפרץ לעכו שיסע בתוואי של כביש עוקף קריות. אבל זה יהיה רלוונטי רק אחרי שתתפתח בנייה עניפה בקרית ביאליק לצידי הכביש. כיום אין שום טעם בקו רב קיבולת בכביש עוקף קריות.
צריך לזכור שבין עכו לחיפה יש אמצעי רב קיבולת עוד יותר מובהק - רכבת כבדה.