עמוד השדרה
New member
אבל בהקשר הזה צריך לשאול עוד שאלה
מה אחוז התיירים הזרים שנוסעים דרך טרמינל 1?
קו 445 זה קו שמיועד בעיקר לתיירים זרים ופחות לישראלים.
השאלה האם מעבר הקו דרך טרמינל 1 באמת נחוץ.
בהקשר זה אפשר גם לטעון, אם כך, לשם מה קו 445 עובר בצומת אל על, ועל כך התשובה שלי היא שצומת אל על מהווה צומת החלפה מרכזי עבור נוסעים שיעדם לא בחופי תל אביב ולא בתל אביב כלל.
ייתכן שקו 445 גם לא צריך לעבור בצומת אל על אבל אני לא בטוח שהטענה שטרמינל 1 יותר חשוב עבור הקו הזה מצומת אל על נכונה.
אבל תוך כדי כתיבת התגובה הזו נזכרתי במשהו אחר שכנראה הוא התשובה האמיתית לשאלה מדוע קו 445 נוסע דרך הכניסה והיציאה המזרחית של נתב"ג:
[URL]https://fastlane.co.il/airport[/URL]
ואם זו אכן הסיבה, הדיון הזה מקבל זווית אחרת.
אז עדיין אפשר לטעון שבכיוון לנתב"ג אין צורך בסיבוב הזה אבל יש גם עניין של סימטריה בין הכיוונים.
אבל בהקשר הזה צריך לשאול עוד שאלהיכול להיות שעקב הטיסות הזולות זה מעורר עניין נרחב.
אמנם היה לי מזל עם חברות זולות כמו תומפסון ו-ולינג שהן טסו מטרמינל 3, אבל המותגים הגדולים בתחום טסים מטרמינל 1 לשלל יעדים.
 
יתכן שהעניין נובע גם מחסרונות השאטל הפנימי.
 
 
מה אחוז התיירים הזרים שנוסעים דרך טרמינל 1?
קו 445 זה קו שמיועד בעיקר לתיירים זרים ופחות לישראלים.
השאלה האם מעבר הקו דרך טרמינל 1 באמת נחוץ.
בהקשר זה אפשר גם לטעון, אם כך, לשם מה קו 445 עובר בצומת אל על, ועל כך התשובה שלי היא שצומת אל על מהווה צומת החלפה מרכזי עבור נוסעים שיעדם לא בחופי תל אביב ולא בתל אביב כלל.
ייתכן שקו 445 גם לא צריך לעבור בצומת אל על אבל אני לא בטוח שהטענה שטרמינל 1 יותר חשוב עבור הקו הזה מצומת אל על נכונה.
אבל תוך כדי כתיבת התגובה הזו נזכרתי במשהו אחר שכנראה הוא התשובה האמיתית לשאלה מדוע קו 445 נוסע דרך הכניסה והיציאה המזרחית של נתב"ג:
[URL]https://fastlane.co.il/airport[/URL]
ואם זו אכן הסיבה, הדיון הזה מקבל זווית אחרת.
אז עדיין אפשר לטעון שבכיוון לנתב"ג אין צורך בסיבוב הזה אבל יש גם עניין של סימטריה בין הכיוונים.