תמונת מצב לשינויים בראשון לציון במתחם שורק

מצב
הנושא נעול.

אורי404

New member
תמונת מצב לשינויים בראשון לציון במתחם שורק

תמונת מצב לשינויים בראשון לציון במתחם שורק
הייתה קיימת בעיה במתחם עסקים שורק (או מתחם איקיאה) בראשון לציון, ששירות האוטובוסים שם היה לוקה בחסר. די נדיר היה לראות אוטובוס בקו שירות.
לפעמים אפשר לראות אוטובוסים של איסוזו או של "מאן" (ובתוך זה של חברת "מטרופולין" בני היצרנים), נוסעים באזור. טוב, נמצאים שם המרכזים של של שניהם. אבל כאמור לא ממש קווי שירות.

כעת בשיפורי ראשון לציון האריכו את קו 6 למתחם וגם כל נסיעות קו 84 מגיעות למתחם. זה לעומת קודם לכן, שהנסיעה הראשונה של קו 84 הגיעה אחרי שמונה וחצי בבוקר.
בשעות הבוקר לפחות עבור תושבי ראשון לציון, בת ים והסביבה מדובר בשיפור גדול.
קודם לכן הם היו תלויים בקו 112 עם הנסיעה הבודדת שלו ביום, שעובר בתחנה המרכזית החדשה בראשל"צ. כעת אין להם צורך בזמן המתנה ארוך, במיוחד לקו 112. בפועל מגיעים לעבודה קודם וזמן הנסיעה התקצר, למעלה מחצי שעה של הגעה מדלת לדלת.
אחרים היו נוסעים מערב ראשון או ממרכז ראשון לציון לרחוב רוטשילד. תלויים בקו 12 של 06:25. גם להם נחסך זמן נסיעה. כך שבפועל בסביבות שבע-שמונה בבוקר, משתמשים בקו 6 בהגעה למתחם. זהו רק השבוע הראשון להפעלת הקו המשודרג ועוד לא כולם מכירים את זה. כך שייתכן והכמות גם תעלה.

גם בחזרה הביתה אחרי הצהרים או בערב, ללא ספק זהו שיפור. לא המתנה פעם בחצי שעה לקו 84, שכן פועל קו 6. בשקלול של 6 ו-84 גדלה כמות הנסיעות בשעה.
יש גם עניין נוסף: קודם לכן נסיעות רבות של קו 84 לא יצאו. אוטובוס של שעה 17:00 לא יצא ולעתים גם לא של 17:35. בפועל ב-18:00 היה יוצא אוטובוס. המצב הזה לא קרה לא פעם ולא פעמיים. לפחות פעם בחודש זה קרה. כך שגם אם לא כל הנסיעות של 6 ו-84 יוצאות או ייצאו, המצב עדיין יהיה עדיף, ממה שהיה קודם לכן.
יש לציין שגם קו 84 כבר לא נוסע דרך השכונות הדרומיות-מערביות בראשון לציון וזה טוב יותר. אולי יש מקום גם להוריד את הסיבוב דרך קניון הזהב.
כפי שכתוב בשרשור אחר, החל לפעול קו 190 החדש והמהיר. בפועל שיפור משמעותי בהגעה ממתחם שורק לתל אביב, לעומת קודם לכן.

לסיכומו של דבר בטבעת הפנימית של ראשל"צ ובת ים, ללא ספק יש שיפור רב וכך גם לתל אביב.
מעט רחוק יותר באזור רמת גן ובפתח תקווה, עדיין יש קושי בהגעה מהבית לעבודה וחזרה. אבל לפחות החל שיפור רב בטבעות הקרובות וטוב מאוד שכך.
 

DanBus43Maalit72

Active member
השירות למתחם איקאה במוצ"ש עדיין לקוי.

תמונת מצב לשינויים בראשון לציון במתחם שורק
הייתה קיימת בעיה במתחם עסקים שורק (או מתחם איקיאה) בראשון לציון, ששירות האוטובוסים שם היה לוקה בחסר. די נדיר היה לראות אוטובוס בקו שירות.
לפעמים אפשר לראות אוטובוסים של איסוזו או של "מאן" (ובתוך זה של חברת "מטרופולין" בני היצרנים), נוסעים באזור. טוב, נמצאים שם המרכזים של של שניהם. אבל כאמור לא ממש קווי שירות.

כעת בשיפורי ראשון לציון האריכו את קו 6 למתחם וגם כל נסיעות קו 84 מגיעות למתחם. זה לעומת קודם לכן, שהנסיעה הראשונה של קו 84 הגיעה אחרי שמונה וחצי בבוקר.
בשעות הבוקר לפחות עבור תושבי ראשון לציון, בת ים והסביבה מדובר בשיפור גדול.
קודם לכן הם היו תלויים בקו 112 עם הנסיעה הבודדת שלו ביום, שעובר בתחנה המרכזית החדשה בראשל"צ. כעת אין להם צורך בזמן המתנה ארוך, במיוחד לקו 112. בפועל מגיעים לעבודה קודם וזמן הנסיעה התקצר, למעלה מחצי שעה של הגעה מדלת לדלת.
אחרים היו נוסעים מערב ראשון או ממרכז ראשון לציון לרחוב רוטשילד. תלויים בקו 12 של 06:25. גם להם נחסך זמן נסיעה. כך שבפועל בסביבות שבע-שמונה בבוקר, משתמשים בקו 6 בהגעה למתחם. זהו רק השבוע הראשון להפעלת הקו המשודרג ועוד לא כולם מכירים את זה. כך שייתכן והכמות גם תעלה.

גם בחזרה הביתה אחרי הצהרים או בערב, ללא ספק זהו שיפור. לא המתנה פעם בחצי שעה לקו 84, שכן פועל קו 6. בשקלול של 6 ו-84 גדלה כמות הנסיעות בשעה.
יש גם עניין נוסף: קודם לכן נסיעות רבות של קו 84 לא יצאו. אוטובוס של שעה 17:00 לא יצא ולעתים גם לא של 17:35. בפועל ב-18:00 היה יוצא אוטובוס. המצב הזה לא קרה לא פעם ולא פעמיים. לפחות פעם בחודש זה קרה. כך שגם אם לא כל הנסיעות של 6 ו-84 יוצאות או ייצאו, המצב עדיין יהיה עדיף, ממה שהיה קודם לכן.
יש לציין שגם קו 84 כבר לא נוסע דרך השכונות הדרומיות-מערביות בראשון לציון וזה טוב יותר. אולי יש מקום גם להוריד את הסיבוב דרך קניון הזהב.
כפי שכתוב בשרשור אחר, החל לפעול קו 190 החדש והמהיר. בפועל שיפור משמעותי בהגעה ממתחם שורק לתל אביב, לעומת קודם לכן.

לסיכומו של דבר בטבעת הפנימית של ראשל"צ ובת ים, ללא ספק יש שיפור רב וכך גם לתל אביב.
מעט רחוק יותר באזור רמת גן ובפתח תקווה, עדיין יש קושי בהגעה מהבית לעבודה וחזרה. אבל לפחות החל שיפור רב בטבעות הקרובות וטוב מאוד שכך.
השירות למתחם איקאה במוצ"ש עדיין לקוי.
רק שתי נסיעות של קו 6 לכל כיוון.
&nbsp
אנשים באים לקנות באיקאה גם במוצאי שבת. ראוי שיהיה שירות תח"צ עבור קונים אלו.
 

אורי404

New member
אני לא אומר, שהשירות מעולה, אבל לעומת עד לא מזמן, יש שיפור

השירות למתחם איקאה במוצ"ש עדיין לקוי.
רק שתי נסיעות של קו 6 לכל כיוון.
&nbsp
אנשים באים לקנות באיקאה גם במוצאי שבת. ראוי שיהיה שירות תח"צ עבור קונים אלו.
אני לא אומר, שהשירות מעולה, אבל לעומת עד לא מזמן, יש שיפור
במוצאי שבת, לפי אתר "אגד" יש לקו 6 שתי נסיעות בכל כיוון. אולי התכוונת שזה לא מספיק ואני יכול להסכים איתך.

בנוגע לתדירות בימי חול, בחלק משעות היום זה פעם בחצי שעה. אבל בחלק מהיום, לרבות שעות הגעה לעבודה וחזרה ממנה, זה כל עשרים דקות. לצד זה פועל קו 84 כל חצי שעה. כך שלעומת קודם לכן, המצב מאוד השתפר.
שוב אני לא אומר, שהמצב מעולה, אבל טוב באופן משמעותי מקודם. קהל הנוסעים מצביע ברגליים.
 

down und

New member
עם כל הכבוד, ולא בטוח שיש הרבה, לאלו שבאים לקנות

השירות למתחם איקאה במוצ"ש עדיין לקוי.
רק שתי נסיעות של קו 6 לכל כיוון.
&nbsp
אנשים באים לקנות באיקאה גם במוצאי שבת. ראוי שיהיה שירות תח"צ עבור קונים אלו.
עם כל הכבוד, ולא בטוח שיש הרבה, לאלו שבאים לקנות
באיקיאה במוצא"ש (אני הייתי אחד כזה לפני כחודש),
איקיאה היא מסוג המקומות שאתה בא עם רכב על מנת לקחת את מה שקנית הביתה.
קצת קשה עד בלתי אפשרי להסחב עם כורסה קטנה או הדום ענק לרגליים או שידת
מגרות באוטובוסים.
 
עקרונית אני מסכים איתך בנושא הזה

עם כל הכבוד, ולא בטוח שיש הרבה, לאלו שבאים לקנות
באיקיאה במוצא"ש (אני הייתי אחד כזה לפני כחודש),
איקיאה היא מסוג המקומות שאתה בא עם רכב על מנת לקחת את מה שקנית הביתה.
קצת קשה עד בלתי אפשרי להסחב עם כורסה קטנה או הדום ענק לרגליים או שידת
מגרות באוטובוסים.
עקרונית אני מסכים איתך בנושא הזה
אבל לא ברור מה התוספת "ולא בטוח שיש הרבה" תורמת להודעה שלך.
יכולת להעביר את אותו מסר ענייני בתגובה שלך ללא התוספת המיותרת הזו.
 

down und

New member
שמת לב או לא להומור העצמי?

עקרונית אני מסכים איתך בנושא הזה
אבל לא ברור מה התוספת "ולא בטוח שיש הרבה" תורמת להודעה שלך.
יכולת להעביר את אותו מסר ענייני בתגובה שלך ללא התוספת המיותרת הזו.
שמת לב או לא להומור העצמי?
כתבתי במפורש שאני הייתי אחד מאלו שבא לשם במוצא"ש.
לא צריך לקחת קשה מדי כל מלה ומלה שנכתבת.
שבת שלום
 

Gabbai40

New member
קו 84 לוקה בחסר

תמונת מצב לשינויים בראשון לציון במתחם שורק
הייתה קיימת בעיה במתחם עסקים שורק (או מתחם איקיאה) בראשון לציון, ששירות האוטובוסים שם היה לוקה בחסר. די נדיר היה לראות אוטובוס בקו שירות.
לפעמים אפשר לראות אוטובוסים של איסוזו או של "מאן" (ובתוך זה של חברת "מטרופולין" בני היצרנים), נוסעים באזור. טוב, נמצאים שם המרכזים של של שניהם. אבל כאמור לא ממש קווי שירות.

כעת בשיפורי ראשון לציון האריכו את קו 6 למתחם וגם כל נסיעות קו 84 מגיעות למתחם. זה לעומת קודם לכן, שהנסיעה הראשונה של קו 84 הגיעה אחרי שמונה וחצי בבוקר.
בשעות הבוקר לפחות עבור תושבי ראשון לציון, בת ים והסביבה מדובר בשיפור גדול.
קודם לכן הם היו תלויים בקו 112 עם הנסיעה הבודדת שלו ביום, שעובר בתחנה המרכזית החדשה בראשל"צ. כעת אין להם צורך בזמן המתנה ארוך, במיוחד לקו 112. בפועל מגיעים לעבודה קודם וזמן הנסיעה התקצר, למעלה מחצי שעה של הגעה מדלת לדלת.
אחרים היו נוסעים מערב ראשון או ממרכז ראשון לציון לרחוב רוטשילד. תלויים בקו 12 של 06:25. גם להם נחסך זמן נסיעה. כך שבפועל בסביבות שבע-שמונה בבוקר, משתמשים בקו 6 בהגעה למתחם. זהו רק השבוע הראשון להפעלת הקו המשודרג ועוד לא כולם מכירים את זה. כך שייתכן והכמות גם תעלה.

גם בחזרה הביתה אחרי הצהרים או בערב, ללא ספק זהו שיפור. לא המתנה פעם בחצי שעה לקו 84, שכן פועל קו 6. בשקלול של 6 ו-84 גדלה כמות הנסיעות בשעה.
יש גם עניין נוסף: קודם לכן נסיעות רבות של קו 84 לא יצאו. אוטובוס של שעה 17:00 לא יצא ולעתים גם לא של 17:35. בפועל ב-18:00 היה יוצא אוטובוס. המצב הזה לא קרה לא פעם ולא פעמיים. לפחות פעם בחודש זה קרה. כך שגם אם לא כל הנסיעות של 6 ו-84 יוצאות או ייצאו, המצב עדיין יהיה עדיף, ממה שהיה קודם לכן.
יש לציין שגם קו 84 כבר לא נוסע דרך השכונות הדרומיות-מערביות בראשון לציון וזה טוב יותר. אולי יש מקום גם להוריד את הסיבוב דרך קניון הזהב.
כפי שכתוב בשרשור אחר, החל לפעול קו 190 החדש והמהיר. בפועל שיפור משמעותי בהגעה ממתחם שורק לתל אביב, לעומת קודם לכן.

לסיכומו של דבר בטבעת הפנימית של ראשל"צ ובת ים, ללא ספק יש שיפור רב וכך גם לתל אביב.
מעט רחוק יותר באזור רמת גן ובפתח תקווה, עדיין יש קושי בהגעה מהבית לעבודה וחזרה. אבל לפחות החל שיפור רב בטבעות הקרובות וטוב מאוד שכך.
קו 84 לוקה בחסר
לפחות לתושבי בת ים, אוטובוס שמגיע כל חצי שעה (במקרה הטוב), עושה סיבוב באזור התעשייה בראשון, לאחר מכו- יוצא לרכבת, נכנס לקניון הזהב ורק אז יוצא לשכונות של ראשון- הזמן שלוקח לו להגיע לאיקאה - זה אחרי שעה וחצי (!)- וכמה זמן זה ברכב? 20 דק (30 במקרה של פקקים).
בתור עובד שבמתח- מה ההיתי מעדיף?
במקרה שביטלת או הסיבוב של 84 בקניון הזהב- נתקת את כל תושבי אזור דקום-מערב ומרכז של בת ים מקניון הזהב, ואז הם יגיעו לשם??
פתרון אפשרי- להאריך את קו 99 למסוף קניון הזהב ולהגביר לו את התדירות
 

DanBus43Maalit72

Active member
קו 99 לא רעיון כזה טוב להאריך אותו לשם.

קו 84 לוקה בחסר
לפחות לתושבי בת ים, אוטובוס שמגיע כל חצי שעה (במקרה הטוב), עושה סיבוב באזור התעשייה בראשון, לאחר מכו- יוצא לרכבת, נכנס לקניון הזהב ורק אז יוצא לשכונות של ראשון- הזמן שלוקח לו להגיע לאיקאה - זה אחרי שעה וחצי (!)- וכמה זמן זה ברכב? 20 דק (30 במקרה של פקקים).
בתור עובד שבמתח- מה ההיתי מעדיף?
במקרה שביטלת או הסיבוב של 84 בקניון הזהב- נתקת את כל תושבי אזור דקום-מערב ומרכז של בת ים מקניון הזהב, ואז הם יגיעו לשם??
פתרון אפשרי- להאריך את קו 99 למסוף קניון הזהב ולהגביר לו את התדירות
קו 99 לא רעיון כזה טוב להאריך אותו לשם.
קו 99 אני לא חושב שצריך לסיים אותו אפילו בחניון אגד. זהו קו מקומי נטו של חולון בת ים אזור שחוצה ציר יוספטל הופיין וזה מה שהוא אמור לשמש.
&nbsp
&nbsp
 

Gabbai40

New member
מסכים איתך לגמרי

קו 99 לא רעיון כזה טוב להאריך אותו לשם.
קו 99 אני לא חושב שצריך לסיים אותו אפילו בחניון אגד. זהו קו מקומי נטו של חולון בת ים אזור שחוצה ציר יוספטל הופיין וזה מה שהוא אמור לשמש.
&nbsp
&nbsp
מסכים איתך לגמרי
אם היה אפשר לסיים אותו במסוף המרינה בבת ים (כמו שהוא היה במקור- לפני פתיחת רכבת קוממיות) זה היה עדיף, ככה הוא היה נותן מענה יותר טוב לציר יוספטל- הופיין וכו', אך הרגע שהאריכו אותו עד לחניון אגד חולון- זה בקושי תרם למספר הנוסעים שעולים עליו.
אולי היה אפשר להעלות את התדירות של 2א' ולהכניס אותו יותר לעומקה של בת ים.
 

DanBus43Maalit72

Active member
קו 2א נפתח בפעימת התיקונים של אוגוסט 2011

מסכים איתך לגמרי
אם היה אפשר לסיים אותו במסוף המרינה בבת ים (כמו שהוא היה במקור- לפני פתיחת רכבת קוממיות) זה היה עדיף, ככה הוא היה נותן מענה יותר טוב לציר יוספטל- הופיין וכו', אך הרגע שהאריכו אותו עד לחניון אגד חולון- זה בקושי תרם למספר הנוסעים שעולים עליו.
אולי היה אפשר להעלות את התדירות של 2א' ולהכניס אותו יותר לעומקה של בת ים.
קו 2א נפתח בפעימת התיקונים של אוגוסט 2011
עקב ניתוק מרכז חולון מהבת-ימון בבת ים.
תושבים רבים התלוננו על הניתוק.
&nbsp
הבת-ימון זו המטרה של קו 22. אם תוציא אותו משם יהיו תלונות רבות ותנתק את מרכז חולון משם.
&nbsp
עם המעבר למטרופולין השתנה מספר הקו ל 22.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה