יש באתר קווים הודעה על קו 445 נתב"ג - רידינג

מצב
הנושא נעול.
יש באתר קווים הודעה על קו 445 נתב"ג - רידינג

יש באתר קווים הודעה על קו 445 נתב"ג - רידינג
[URL]http://www.kavim-t.co.il/news/news.aspx?news=22233[/URL]
הקו יפעל בלילות ובמוצ"ש אבל לא בשבת.

"
הפעלת קו חדש 445-רידינג - נתב"ג 29.03.2019
29.03.2019
נוסעים נכבדים,
החל מתאריך 29.03.2019 יחל לפעול קו חדש 445 מרידינג לנתב"ג .
הקו יפעל בימים ראשון - שישי כולל ,
כמו כן הקו יפעל רצוף מהשעה 04:00 ביום ראשון עד ליום שישי בשעה 17:00 בשני הכיוונים
ומוצ"ש החל מהשעה 21:00.
להלן מסלול הקו המתוכנן:
ממסוף רידינג: יציאה ימינה מהמסוף לרח' התערוכה, שמאלה לדיזינגוף,
ימינה לבן יהודה, ימינה לאלנבי, שמאלה להרברט סמואל, שמאלה לדניאל,
ימינה לכובשים, שמאלה ליצחק אלחנן (מסוף כרמלית), ימינה בשחר, שמאלה
לאחד העם, ימינה לנחלת בנימין, שמאלה לשד' רוטשילד, ימינה בבצלאל יפה,
הרכבת, ימינה לכביש 1 , ישר בכביש 1 עד מחלף לוד (כביש 40), יורד ימינה
בלוף לכביש 40 עד צומת אל על, שמאלה לכיוון הנתב"ג, טרמינל 2, ומסיים
בטרמינל 3.
מהנתב"ג: יציאה מטרמינל 3, טרמינל 2, צומת אל על, ימינה לכביש 40,
ימינה לכביש 1, ישר עד מחלף לה גרדיה, שמאלה בלה גרדיה, הרכבת,
יהודה הלוי, ימינה להרצל, שמאלה למונטיפיורי, ימינה ליעבץ, שמאלה לרח'
הכרמל, ימינה ליוסף לוי, ימינה לכובשים, ימינה באלנבי, שמאלה לבן יהודה.
שמאלה לדיזינגוף, ימינה בתערוכה, שמאלה למסוף רידינג.
לפרטים נוספים ניתן לפנות לשירות הלקוחות קווים בטלפון 2060* ובאתר החברה.
בברכת נסיעה טובה ובטוחה,
הנהלת קווים.
"
 

Bus Nerd

Active member
מעולה לתיירי האירווזיון

יש באתר קווים הודעה על קו 445 נתב"ג - רידינג
[URL]http://www.kavim-t.co.il/news/news.aspx?news=22233[/URL]
הקו יפעל בלילות ובמוצ"ש אבל לא בשבת.

"
הפעלת קו חדש 445-רידינג - נתב"ג 29.03.2019
29.03.2019
נוסעים נכבדים,
החל מתאריך 29.03.2019 יחל לפעול קו חדש 445 מרידינג לנתב"ג .
הקו יפעל בימים ראשון - שישי כולל ,
כמו כן הקו יפעל רצוף מהשעה 04:00 ביום ראשון עד ליום שישי בשעה 17:00 בשני הכיוונים
ומוצ"ש החל מהשעה 21:00.
להלן מסלול הקו המתוכנן:
ממסוף רידינג: יציאה ימינה מהמסוף לרח' התערוכה, שמאלה לדיזינגוף,
ימינה לבן יהודה, ימינה לאלנבי, שמאלה להרברט סמואל, שמאלה לדניאל,
ימינה לכובשים, שמאלה ליצחק אלחנן (מסוף כרמלית), ימינה בשחר, שמאלה
לאחד העם, ימינה לנחלת בנימין, שמאלה לשד' רוטשילד, ימינה בבצלאל יפה,
הרכבת, ימינה לכביש 1 , ישר בכביש 1 עד מחלף לוד (כביש 40), יורד ימינה
בלוף לכביש 40 עד צומת אל על, שמאלה לכיוון הנתב"ג, טרמינל 2, ומסיים
בטרמינל 3.
מהנתב"ג: יציאה מטרמינל 3, טרמינל 2, צומת אל על, ימינה לכביש 40,
ימינה לכביש 1, ישר עד מחלף לה גרדיה, שמאלה בלה גרדיה, הרכבת,
יהודה הלוי, ימינה להרצל, שמאלה למונטיפיורי, ימינה ליעבץ, שמאלה לרח'
הכרמל, ימינה ליוסף לוי, ימינה לכובשים, ימינה באלנבי, שמאלה לבן יהודה.
שמאלה לדיזינגוף, ימינה בתערוכה, שמאלה למסוף רידינג.
לפרטים נוספים ניתן לפנות לשירות הלקוחות קווים בטלפון 2060* ובאתר החברה.
בברכת נסיעה טובה ובטוחה,
הנהלת קווים.
"
מעולה לתיירי האירווזיון
 

Ccyclist

Well-known member
חבל שלא מגיע ליפו וצ'ארלס קלור. מה זה " הנתב"ג " ? יש אחר ?

יש באתר קווים הודעה על קו 445 נתב"ג - רידינג
[URL]http://www.kavim-t.co.il/news/news.aspx?news=22233[/URL]
הקו יפעל בלילות ובמוצ"ש אבל לא בשבת.

"
הפעלת קו חדש 445-רידינג - נתב"ג 29.03.2019
29.03.2019
נוסעים נכבדים,
החל מתאריך 29.03.2019 יחל לפעול קו חדש 445 מרידינג לנתב"ג .
הקו יפעל בימים ראשון - שישי כולל ,
כמו כן הקו יפעל רצוף מהשעה 04:00 ביום ראשון עד ליום שישי בשעה 17:00 בשני הכיוונים
ומוצ"ש החל מהשעה 21:00.
להלן מסלול הקו המתוכנן:
ממסוף רידינג: יציאה ימינה מהמסוף לרח' התערוכה, שמאלה לדיזינגוף,
ימינה לבן יהודה, ימינה לאלנבי, שמאלה להרברט סמואל, שמאלה לדניאל,
ימינה לכובשים, שמאלה ליצחק אלחנן (מסוף כרמלית), ימינה בשחר, שמאלה
לאחד העם, ימינה לנחלת בנימין, שמאלה לשד' רוטשילד, ימינה בבצלאל יפה,
הרכבת, ימינה לכביש 1 , ישר בכביש 1 עד מחלף לוד (כביש 40), יורד ימינה
בלוף לכביש 40 עד צומת אל על, שמאלה לכיוון הנתב"ג, טרמינל 2, ומסיים
בטרמינל 3.
מהנתב"ג: יציאה מטרמינל 3, טרמינל 2, צומת אל על, ימינה לכביש 40,
ימינה לכביש 1, ישר עד מחלף לה גרדיה, שמאלה בלה גרדיה, הרכבת,
יהודה הלוי, ימינה להרצל, שמאלה למונטיפיורי, ימינה ליעבץ, שמאלה לרח'
הכרמל, ימינה ליוסף לוי, ימינה לכובשים, ימינה באלנבי, שמאלה לבן יהודה.
שמאלה לדיזינגוף, ימינה בתערוכה, שמאלה למסוף רידינג.
לפרטים נוספים ניתן לפנות לשירות הלקוחות קווים בטלפון 2060* ובאתר החברה.
בברכת נסיעה טובה ובטוחה,
הנהלת קווים.
"
חבל שלא מגיע ליפו וצ'ארלס קלור. מה זה " הנתב"ג " ? יש אחר ?
אם המסלול היה נכנס למשל בקיבוץ גלויות ומתחיל להוריד ליד יפו (או בשדרות ירושלים או בכיכר שבכניסה הצפונית לעיר העתיקה) ואז ממשיך לאורך החוף כך שיכלול את מלונות אזור גן צ'ארלס קלור הוא היה מכסה את מלונות קו החוף בצורה מוצלחת יותר תוך כיסוי המלונות שמדרום למסוף כרמלית.

הזחילה ברחובות שבין רחוב הרכבת לכרמלית לא תהיה מהירה יותר מחסכון של מחלף איילון אחד (יציאה בקיבוץ גלויות במקום לה גווארדיה) ונסיעה "הצידה" ממזרח למערב בדרך רב נתיבית כמו קיבוץ גלויות.

כמו כן (וזו ביקורת על הטקסט היחצ"ני מהקופי-פייסט, לא על עמוד השדרה שהעתיק והביא אותו לפורום כפי שהיה במקור) - נתב"ג זה שם מקום ספציפי שלא צריך ליידע. אין מספר נתב"גים שצריך להגיד לאיזה מהם הטקסט מתייחס, ובאותה מידה הקו לא יוצא מ"הרדינג" או "התל-אביב".
 
יש לציין שזה די שרירותי, כי כן אומרים ״היס״מ״ ו״הרמטכ״ל״.

חבל שלא מגיע ליפו וצ'ארלס קלור. מה זה " הנתב"ג " ? יש אחר ?
אם המסלול היה נכנס למשל בקיבוץ גלויות ומתחיל להוריד ליד יפו (או בשדרות ירושלים או בכיכר שבכניסה הצפונית לעיר העתיקה) ואז ממשיך לאורך החוף כך שיכלול את מלונות אזור גן צ'ארלס קלור הוא היה מכסה את מלונות קו החוף בצורה מוצלחת יותר תוך כיסוי המלונות שמדרום למסוף כרמלית.

הזחילה ברחובות שבין רחוב הרכבת לכרמלית לא תהיה מהירה יותר מחסכון של מחלף איילון אחד (יציאה בקיבוץ גלויות במקום לה גווארדיה) ונסיעה "הצידה" ממזרח למערב בדרך רב נתיבית כמו קיבוץ גלויות.

כמו כן (וזו ביקורת על הטקסט היחצ"ני מהקופי-פייסט, לא על עמוד השדרה שהעתיק והביא אותו לפורום כפי שהיה במקור) - נתב"ג זה שם מקום ספציפי שלא צריך ליידע. אין מספר נתב"גים שצריך להגיד לאיזה מהם הטקסט מתייחס, ובאותה מידה הקו לא יוצא מ"הרדינג" או "התל-אביב".
יש לציין שזה די שרירותי, כי כן אומרים ״היס״מ״ ו״הרמטכ״ל״.
 

Ccyclist

Well-known member
בשני המקרים שהבאת יש אחרים והיידוע מוצדק.

יש לציין שזה די שרירותי, כי כן אומרים ״היס״מ״ ו״הרמטכ״ל״.
בשני המקרים שהבאת יש אחרים והיידוע מוצדק.
יס"מ היא "יחידת הסיור המיוחדת" כך שבשמה המלא יש יידוע והיא יחידה אחת מתוך רבות.
&nbsp
רמטכ"לים יש מספיק כדי להקים מפלגה אז צריך ליידע את הרמטכ"ל המכהן.
&nbsp
לומר "הנתב"ג" בעיניי זה כמו לחשוב שמדובר בראשי תיבות לשדה תעופה באופן כללי, "הנתב"ג" ולא "נתב"ג אילת" או "הנתב"ג של אילת".
 
גם ב״נמל התעופה בן גוריון״ יש ה׳ היידוע, בדיוק כמו

בשני המקרים שהבאת יש אחרים והיידוע מוצדק.
יס"מ היא "יחידת הסיור המיוחדת" כך שבשמה המלא יש יידוע והיא יחידה אחת מתוך רבות.
&nbsp
רמטכ"לים יש מספיק כדי להקים מפלגה אז צריך ליידע את הרמטכ"ל המכהן.
&nbsp
לומר "הנתב"ג" בעיניי זה כמו לחשוב שמדובר בראשי תיבות לשדה תעופה באופן כללי, "הנתב"ג" ולא "נתב"ג אילת" או "הנתב"ג של אילת".
גם ב״נמל התעופה בן גוריון״ יש ה׳ היידוע, בדיוק כמו
״יחידת הסיור המיוחדת״ ו״ראש המטה הכללי״.
&nbsp
 
אתה עושה יותר מדי עניין מטעות שהיא ככל הנראה טעות הקלדה

חבל שלא מגיע ליפו וצ'ארלס קלור. מה זה " הנתב"ג " ? יש אחר ?
אם המסלול היה נכנס למשל בקיבוץ גלויות ומתחיל להוריד ליד יפו (או בשדרות ירושלים או בכיכר שבכניסה הצפונית לעיר העתיקה) ואז ממשיך לאורך החוף כך שיכלול את מלונות אזור גן צ'ארלס קלור הוא היה מכסה את מלונות קו החוף בצורה מוצלחת יותר תוך כיסוי המלונות שמדרום למסוף כרמלית.

הזחילה ברחובות שבין רחוב הרכבת לכרמלית לא תהיה מהירה יותר מחסכון של מחלף איילון אחד (יציאה בקיבוץ גלויות במקום לה גווארדיה) ונסיעה "הצידה" ממזרח למערב בדרך רב נתיבית כמו קיבוץ גלויות.

כמו כן (וזו ביקורת על הטקסט היחצ"ני מהקופי-פייסט, לא על עמוד השדרה שהעתיק והביא אותו לפורום כפי שהיה במקור) - נתב"ג זה שם מקום ספציפי שלא צריך ליידע. אין מספר נתב"גים שצריך להגיד לאיזה מהם הטקסט מתייחס, ובאותה מידה הקו לא יוצא מ"הרדינג" או "התל-אביב".
אתה עושה יותר מדי עניין מטעות שהיא ככל הנראה טעות הקלדה
אין צורך לנפח את ה-ה המיותרת מעבר למה שזה.
 

Ccyclist

Well-known member
פעמיים כתוב נכון, פעמיים טעות מוזרה שאינה טעות הקלדה.

אתה עושה יותר מדי עניין מטעות שהיא ככל הנראה טעות הקלדה
אין צורך לנפח את ה-ה המיותרת מעבר למה שזה.
פעמיים כתוב נכון, פעמיים טעות מוזרה שאינה טעות הקלדה.
כדי שזה יקרה פעמיים במרחק 5 מילים הגיוני יותר שזו הקלדה לפי הכתבה של מישהו יותר בכיר מהקלדן.
 
נו באמת,, "הכתבה של מישהו יותר בכיר" בהודעה שגרתית על קו חדש

פעמיים כתוב נכון, פעמיים טעות מוזרה שאינה טעות הקלדה.
כדי שזה יקרה פעמיים במרחק 5 מילים הגיוני יותר שזו הקלדה לפי הכתבה של מישהו יותר בכיר מהקלדן.
נו באמת,, "הכתבה של מישהו יותר בכיר" בהודעה שגרתית על קו חדש
אתה מנפח שטות. אז אולי ניסח את ההודעה עובד בקווים שעברית לא שפת אם שלו או שלא הקפיד על עברית תקינה. נתפסת לזה כאילו יש כאן איזו כוונה נסתרת ומסר סמוי.
איך אומרים? שחרר...
זו טעות תמימה ללא שום כוונה נסתרת, גם אם מופיעה פעמיים.
 

Ccyclist

Well-known member
הכוונה בסך הכל למישהו יותר בכיר מקלדן/ית, הנהלה נמוכה.

נו באמת,, "הכתבה של מישהו יותר בכיר" בהודעה שגרתית על קו חדש
אתה מנפח שטות. אז אולי ניסח את ההודעה עובד בקווים שעברית לא שפת אם שלו או שלא הקפיד על עברית תקינה. נתפסת לזה כאילו יש כאן איזו כוונה נסתרת ומסר סמוי.
איך אומרים? שחרר...
זו טעות תמימה ללא שום כוונה נסתרת, גם אם מופיעה פעמיים.
הכוונה בסך הכל למישהו יותר בכיר מקלדן/ית, הנהלה נמוכה.
שום דבר נסתר, אבל משהו שחושף את רמת דרגי הביניים.
&nbsp
קלדנות זה משהו שנעשה במהירות תוך הסתמכות על מקור כלשהו. יש בטקסט כמאה עד מאה חמישים מילים, לא יותר 2-3 דקות הקלדה.
&nbsp
רוב הסיכויים שאיש הנהלה זוטר הכתיב את הטעות ושההקלדה נאמנה למקור.
 

ZJack

New member
היציאה בלה גארדיה כדי לעבור בנתיב המהיר

חבל שלא מגיע ליפו וצ'ארלס קלור. מה זה " הנתב"ג " ? יש אחר ?
אם המסלול היה נכנס למשל בקיבוץ גלויות ומתחיל להוריד ליד יפו (או בשדרות ירושלים או בכיכר שבכניסה הצפונית לעיר העתיקה) ואז ממשיך לאורך החוף כך שיכלול את מלונות אזור גן צ'ארלס קלור הוא היה מכסה את מלונות קו החוף בצורה מוצלחת יותר תוך כיסוי המלונות שמדרום למסוף כרמלית.

הזחילה ברחובות שבין רחוב הרכבת לכרמלית לא תהיה מהירה יותר מחסכון של מחלף איילון אחד (יציאה בקיבוץ גלויות במקום לה גווארדיה) ונסיעה "הצידה" ממזרח למערב בדרך רב נתיבית כמו קיבוץ גלויות.

כמו כן (וזו ביקורת על הטקסט היחצ"ני מהקופי-פייסט, לא על עמוד השדרה שהעתיק והביא אותו לפורום כפי שהיה במקור) - נתב"ג זה שם מקום ספציפי שלא צריך ליידע. אין מספר נתב"גים שצריך להגיד לאיזה מהם הטקסט מתייחס, ובאותה מידה הקו לא יוצא מ"הרדינג" או "התל-אביב".
היציאה בלה גארדיה כדי לעבור בנתיב המהיר
 

Ccyclist

Well-known member
בכל מקרה הגישה לרצועת החוף בתל אביב חשובה יותר בעיניי.

חבל שלא מגיע ליפו וצ'ארלס קלור. מה זה " הנתב"ג " ? יש אחר ?
אם המסלול היה נכנס למשל בקיבוץ גלויות ומתחיל להוריד ליד יפו (או בשדרות ירושלים או בכיכר שבכניסה הצפונית לעיר העתיקה) ואז ממשיך לאורך החוף כך שיכלול את מלונות אזור גן צ'ארלס קלור הוא היה מכסה את מלונות קו החוף בצורה מוצלחת יותר תוך כיסוי המלונות שמדרום למסוף כרמלית.

הזחילה ברחובות שבין רחוב הרכבת לכרמלית לא תהיה מהירה יותר מחסכון של מחלף איילון אחד (יציאה בקיבוץ גלויות במקום לה גווארדיה) ונסיעה "הצידה" ממזרח למערב בדרך רב נתיבית כמו קיבוץ גלויות.

כמו כן (וזו ביקורת על הטקסט היחצ"ני מהקופי-פייסט, לא על עמוד השדרה שהעתיק והביא אותו לפורום כפי שהיה במקור) - נתב"ג זה שם מקום ספציפי שלא צריך ליידע. אין מספר נתב"גים שצריך להגיד לאיזה מהם הטקסט מתייחס, ובאותה מידה הקו לא יוצא מ"הרדינג" או "התל-אביב".
בכל מקרה הגישה לרצועת החוף בתל אביב חשובה יותר בעיניי.
תייר שמגיע לכרמלית ויעדו ביפו או אזור צ'ארלס קלור צריך לעשות החלפה באזור די עמוס.
&nbsp
באותה מידה צריך לטפח קו אוטובוס מתחנת האוניברסיטה ורוקח לצד הצפוני של רצועת החוף וקווים חוצים מהשלום להרברט סמואל.
&nbsp
עיירה שרוחבה 2.5 ק"מ צריכה להיות ברת חצייה רוחבית ב 10 דקות עם אוטובוס בדיוק כפי שהיא ברת חצייה בפרק זמן זהה מהאיילון לים באופניים. חבל שעשו מתל אביב "עיר גדולה" ע"י קווים אלכסוניים שמכפילים את זמן הנסיעה.
 

Bus Nerd

Active member
למה טרמינל 2 אבל? אין יותר כזה

יש באתר קווים הודעה על קו 445 נתב"ג - רידינג
[URL]http://www.kavim-t.co.il/news/news.aspx?news=22233[/URL]
הקו יפעל בלילות ובמוצ"ש אבל לא בשבת.

"
הפעלת קו חדש 445-רידינג - נתב"ג 29.03.2019
29.03.2019
נוסעים נכבדים,
החל מתאריך 29.03.2019 יחל לפעול קו חדש 445 מרידינג לנתב"ג .
הקו יפעל בימים ראשון - שישי כולל ,
כמו כן הקו יפעל רצוף מהשעה 04:00 ביום ראשון עד ליום שישי בשעה 17:00 בשני הכיוונים
ומוצ"ש החל מהשעה 21:00.
להלן מסלול הקו המתוכנן:
ממסוף רידינג: יציאה ימינה מהמסוף לרח' התערוכה, שמאלה לדיזינגוף,
ימינה לבן יהודה, ימינה לאלנבי, שמאלה להרברט סמואל, שמאלה לדניאל,
ימינה לכובשים, שמאלה ליצחק אלחנן (מסוף כרמלית), ימינה בשחר, שמאלה
לאחד העם, ימינה לנחלת בנימין, שמאלה לשד' רוטשילד, ימינה בבצלאל יפה,
הרכבת, ימינה לכביש 1 , ישר בכביש 1 עד מחלף לוד (כביש 40), יורד ימינה
בלוף לכביש 40 עד צומת אל על, שמאלה לכיוון הנתב"ג, טרמינל 2, ומסיים
בטרמינל 3.
מהנתב"ג: יציאה מטרמינל 3, טרמינל 2, צומת אל על, ימינה לכביש 40,
ימינה לכביש 1, ישר עד מחלף לה גרדיה, שמאלה בלה גרדיה, הרכבת,
יהודה הלוי, ימינה להרצל, שמאלה למונטיפיורי, ימינה ליעבץ, שמאלה לרח'
הכרמל, ימינה ליוסף לוי, ימינה לכובשים, ימינה באלנבי, שמאלה לבן יהודה.
שמאלה לדיזינגוף, ימינה בתערוכה, שמאלה למסוף רידינג.
לפרטים נוספים ניתן לפנות לשירות הלקוחות קווים בטלפון 2060* ובאתר החברה.
בברכת נסיעה טובה ובטוחה,
הנהלת קווים.
"
למה טרמינל 2 אבל? אין יותר כזה
עכשיו יש שם בניין של swissport. החבילות משם צריכות אוטובוס לתל אביב?
טרמינל 1 יותר מתאים. חבל שלא תהיה תחנה שם
 
כי זה בדרך, יש שם תחנה וכך התחנה נקראת

למה טרמינל 2 אבל? אין יותר כזה
עכשיו יש שם בניין של swissport. החבילות משם צריכות אוטובוס לתל אביב?
טרמינל 1 יותר מתאים. חבל שלא תהיה תחנה שם
כי זה בדרך, יש שם תחנה וכך התחנה נקראת
בשביל לעבור דרך טרמינל 1 צריך לסטות מהדרך הראשית.
 

XrayCharlie

New member
אתה צוחק עלינו, נכון?

כי זה בדרך, יש שם תחנה וכך התחנה נקראת
בשביל לעבור דרך טרמינל 1 צריך לסטות מהדרך הראשית.
אתה צוחק עלינו, נכון?
הוא נוסע על כביש 1 אבל לא נכנס לנמל מהכניסה הראשית אלא מהכניסה "האחורית" (דרך כביש 40 וצומת אל על) וזאת לא סטייה מהדרך הראשית?
זאת סטייה הרבה יותר גדולה וארוכה מאשר גיחה קצרה ומהירה לטרמינל שעוברות בו יותר ויותר תנועות.
&nbsp
רואים שמי שתכנן את הקו לא מבין מהחיים שלו. קו שהיעד (או מוצא) שלו הוא נמל התעופה אבל הוא מדלג על טרמינל ממש לא קטן ולא זניח. מדהים (מילא אם היה מחלף ליד טרמינל 3 והוא היה נכנס משם ולא מטייל, כמעט, בכל נמל התעופה אבל ככה?).
&nbsp
&nbsp
 
הסטיה הזו אינה בגלל התחנה של טרמינל 2 אלא בגלל צומת אל על

אתה צוחק עלינו, נכון?
הוא נוסע על כביש 1 אבל לא נכנס לנמל מהכניסה הראשית אלא מהכניסה "האחורית" (דרך כביש 40 וצומת אל על) וזאת לא סטייה מהדרך הראשית?
זאת סטייה הרבה יותר גדולה וארוכה מאשר גיחה קצרה ומהירה לטרמינל שעוברות בו יותר ויותר תנועות.
&nbsp
רואים שמי שתכנן את הקו לא מבין מהחיים שלו. קו שהיעד (או מוצא) שלו הוא נמל התעופה אבל הוא מדלג על טרמינל ממש לא קטן ולא זניח. מדהים (מילא אם היה מחלף ליד טרמינל 3 והוא היה נכנס משם ולא מטייל, כמעט, בכל נמל התעופה אבל ככה?).
&nbsp
&nbsp
הסטיה הזו אינה בגלל התחנה של טרמינל 2 אלא בגלל צומת אל על
בשביל לעבור בצומת אל על בכל מקרה תהיה הסטייה הזו, גם ללא עצירה בתחנת טרמינל 2.
אין לי שום בעיה שהקו יעבור גם בטרמינל 1, אני רק עניתי ל Bus Nerd למה יש לקו עצירה בתחנת טרמינל 2.
 

XrayCharlie

New member
כתבת גם: "בשביל לעבור דרך טרמינל 1 צריך לסטות מהדרך הראשית",

הסטיה הזו אינה בגלל התחנה של טרמינל 2 אלא בגלל צומת אל על
בשביל לעבור בצומת אל על בכל מקרה תהיה הסטייה הזו, גם ללא עצירה בתחנת טרמינל 2.
אין לי שום בעיה שהקו יעבור גם בטרמינל 1, אני רק עניתי ל Bus Nerd למה יש לקו עצירה בתחנת טרמינל 2.
כתבת גם: "בשביל לעבור דרך טרמינל 1 צריך לסטות מהדרך הראשית",
ולאחר הסטייה שעושים בכניסה לנמל, מעבר דרך טרמינל 1 (שחשוב יותר מצומת אל על) זה כבר באמת כלום.
טרמינל 2, או יותר נכון "טרמינל" 2, זאת "סתם" תחנה על הדרך שספק אם מישהו אי פעם יעלה / יירד בה.
&nbsp
 

Bus Nerd

Active member
עוררתם דיון גדול מתגובה שכתבתי בצחוק

כתבת גם: "בשביל לעבור דרך טרמינל 1 צריך לסטות מהדרך הראשית",
ולאחר הסטייה שעושים בכניסה לנמל, מעבר דרך טרמינל 1 (שחשוב יותר מצומת אל על) זה כבר באמת כלום.
טרמינל 2, או יותר נכון "טרמינל" 2, זאת "סתם" תחנה על הדרך שספק אם מישהו אי פעם יעלה / יירד בה.
&nbsp
עוררתם דיון גדול מתגובה שכתבתי בצחוק
 

Ccyclist

Well-known member
יכול להיות שעקב הטיסות הזולות זה מעורר עניין נרחב.

עוררתם דיון גדול מתגובה שכתבתי בצחוק
יכול להיות שעקב הטיסות הזולות זה מעורר עניין נרחב.
אמנם היה לי מזל עם חברות זולות כמו תומפסון ו-ולינג שהן טסו מטרמינל 3, אבל המותגים הגדולים בתחום טסים מטרמינל 1 לשלל יעדים.
&nbsp
יתכן שהעניין נובע גם מחסרונות השאטל הפנימי.
&nbsp
&nbsp
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה