קו הפרימיום החדש Vs רכבת- האוטובוס ניצח רבותיי!!!

מצב
הנושא נעול.

סילון91

New member
קו הפרימיום החדש Vs רכבת- האוטובוס ניצח רבותיי!!!

קו הפרימיום החדש Vs רכבת- האוטובוס ניצח רבותיי!!!
רשמים מן המסע:
קו הפרמיום החדש של אגד 190 זה אחד הדברים הטובים שקרו לאחרונה.
מוצא: מערב ראשל"צ
יעד: מתחם הבורסה רמת גן.
חלופות:
1.אוטובוס עד למשה דיין ואז רכבת ישירה לת"א וירידה בת"א מרכז
2.קו 190 עד לגשר קלקא\עזראלי ואז כל קו שמגיע בערך לבורסה
תוצאות: החלופה השנייה ניצחה ובגדול, חשוב להדגיש כי מבחינת הזמנים הגעתי באותו הזמן בדיוק!!! אבל אין מה להשוות מבחינת נוחות הניסעה, ללא דוחק, ללא השביתות האיטלקיות, ללא פקחי הרכבת הערסים שחושבים שהם אלוהים, בלי להתרגז מאיחורים לא מוצדקים, ללא מפגשי רכבות, ללא ערמות של קיטבגים ואופניים וקורקינטים חשמליים, ללא פיח, ללא ריח של זיעה חונקת, ללא רכבות מזדחלות, ללא אנשים שלא עומדים בצד ימין של המדרגות נעות.

בקיצור תענוג!
 

סילון91

New member
כאשר אנשים שלא סיימו בקושי 10 שנות לימוד מתפעלים את המערך

קו הפרימיום החדש Vs רכבת- האוטובוס ניצח רבותיי!!!
רשמים מן המסע:
קו הפרמיום החדש של אגד 190 זה אחד הדברים הטובים שקרו לאחרונה.
מוצא: מערב ראשל"צ
יעד: מתחם הבורסה רמת גן.
חלופות:
1.אוטובוס עד למשה דיין ואז רכבת ישירה לת"א וירידה בת"א מרכז
2.קו 190 עד לגשר קלקא\עזראלי ואז כל קו שמגיע בערך לבורסה
תוצאות: החלופה השנייה ניצחה ובגדול, חשוב להדגיש כי מבחינת הזמנים הגעתי באותו הזמן בדיוק!!! אבל אין מה להשוות מבחינת נוחות הניסעה, ללא דוחק, ללא השביתות האיטלקיות, ללא פקחי הרכבת הערסים שחושבים שהם אלוהים, בלי להתרגז מאיחורים לא מוצדקים, ללא מפגשי רכבות, ללא ערמות של קיטבגים ואופניים וקורקינטים חשמליים, ללא פיח, ללא ריח של זיעה חונקת, ללא רכבות מזדחלות, ללא אנשים שלא עומדים בצד ימין של המדרגות נעות.

בקיצור תענוג!
כאשר אנשים שלא סיימו בקושי 10 שנות לימוד מתפעלים את המערך
הסבוך גם ככה של הרכבות זו כנראה התוצאה
 

סילון91

New member
ושכחתי להוסיף גם יש קליטה!!! אתה לא כלוא 20 דק בבונקר

כאשר אנשים שלא סיימו בקושי 10 שנות לימוד מתפעלים את המערך
הסבוך גם ככה של הרכבות זו כנראה התוצאה
ושכחתי להוסיף גם יש קליטה!!! אתה לא כלוא 20 דק בבונקר
 

אורי404

New member
משמח שפתחו קווים מהירים חדשים

קו הפרימיום החדש Vs רכבת- האוטובוס ניצח רבותיי!!!
רשמים מן המסע:
קו הפרמיום החדש של אגד 190 זה אחד הדברים הטובים שקרו לאחרונה.
מוצא: מערב ראשל"צ
יעד: מתחם הבורסה רמת גן.
חלופות:
1.אוטובוס עד למשה דיין ואז רכבת ישירה לת"א וירידה בת"א מרכז
2.קו 190 עד לגשר קלקא\עזראלי ואז כל קו שמגיע בערך לבורסה
תוצאות: החלופה השנייה ניצחה ובגדול, חשוב להדגיש כי מבחינת הזמנים הגעתי באותו הזמן בדיוק!!! אבל אין מה להשוות מבחינת נוחות הניסעה, ללא דוחק, ללא השביתות האיטלקיות, ללא פקחי הרכבת הערסים שחושבים שהם אלוהים, בלי להתרגז מאיחורים לא מוצדקים, ללא מפגשי רכבות, ללא ערמות של קיטבגים ואופניים וקורקינטים חשמליים, ללא פיח, ללא ריח של זיעה חונקת, ללא רכבות מזדחלות, ללא אנשים שלא עומדים בצד ימין של המדרגות נעות.

בקיצור תענוג!
משמח שפתחו קווים מהירים חדשים
באופן אישי אני בונה על קו 190. יש לי כוונה לנסות אותו בקרוב. כנראה מראשון לציון לתל אביב, יהיה עדיף על קו 80, שבוטל או על קו 173.
 

סילון91

New member
אל תסע בסוף לא יהיה מקום לשבת חח

משמח שפתחו קווים מהירים חדשים
באופן אישי אני בונה על קו 190. יש לי כוונה לנסות אותו בקרוב. כנראה מראשון לציון לתל אביב, יהיה עדיף על קו 80, שבוטל או על קו 173.
אל תסע בסוף לא יהיה מקום לשבת חח
 

אורי404

New member
עוד לפני כן זהו קו ארוך

הבעיה בקו 173 שהוא לא יעיל- הקטע בין וולפסון למסגר מיותר
עוד לפני כן זהו קו ארוך
מבצע סיבוב למעלה מעשרים דקות, עד היציאה למחלף משה דיין.
כעת יש אפשרות לעלות לקו 190 החדש, שלא מבצע סיבוב בתוך העיר.
כך גם על-פניו קו 190 מהיר, שהוא לא נוסע בהר ציון והסביבה.
 

נהורית1

New member
נראה שמטרופולין מרחיב פעילות באזור גוש דן

קו הפרימיום החדש Vs רכבת- האוטובוס ניצח רבותיי!!!
רשמים מן המסע:
קו הפרמיום החדש של אגד 190 זה אחד הדברים הטובים שקרו לאחרונה.
מוצא: מערב ראשל"צ
יעד: מתחם הבורסה רמת גן.
חלופות:
1.אוטובוס עד למשה דיין ואז רכבת ישירה לת"א וירידה בת"א מרכז
2.קו 190 עד לגשר קלקא\עזראלי ואז כל קו שמגיע בערך לבורסה
תוצאות: החלופה השנייה ניצחה ובגדול, חשוב להדגיש כי מבחינת הזמנים הגעתי באותו הזמן בדיוק!!! אבל אין מה להשוות מבחינת נוחות הניסעה, ללא דוחק, ללא השביתות האיטלקיות, ללא פקחי הרכבת הערסים שחושבים שהם אלוהים, בלי להתרגז מאיחורים לא מוצדקים, ללא מפגשי רכבות, ללא ערמות של קיטבגים ואופניים וקורקינטים חשמליים, ללא פיח, ללא ריח של זיעה חונקת, ללא רכבות מזדחלות, ללא אנשים שלא עומדים בצד ימין של המדרגות נעות.

בקיצור תענוג!
נראה שמטרופולין מרחיב פעילות באזור גוש דן
חבל שאין הרחבת פעילות באזור הדרום. נסיעה באוטובוס מתל אביב לנתיבות לוקח לפחות שעתיים, בעוד האוטובוס מקיף המון ישובים בדרום.
 
מטרופולין מרחיבה פעילות בגוש דן בעקבות מכרז שרון - חולון

נראה שמטרופולין מרחיב פעילות באזור גוש דן
חבל שאין הרחבת פעילות באזור הדרום. נסיעה באוטובוס מתל אביב לנתיבות לוקח לפחות שעתיים, בעוד האוטובוס מקיף המון ישובים בדרום.
מטרופולין מרחיבה פעילות בגוש דן בעקבות מכרז שרון - חולון
מרחבי שזכתה בו. גם כאשר זכתה במכרז הנגב היא הרחיבה פעילות בהתאם למכרז ההוא.
מי שקובע מה יורחב ומתי זה משרד התחבורה, לא מטרופולין.
 

נהורית1

New member
תודה


מטרופולין מרחיבה פעילות בגוש דן בעקבות מכרז שרון - חולון
מרחבי שזכתה בו. גם כאשר זכתה במכרז הנגב היא הרחיבה פעילות בהתאם למכרז ההוא.
מי שקובע מה יורחב ומתי זה משרד התחבורה, לא מטרופולין.
תודה
 

DanBus43Maalit72

Active member
מכרז שרון חולון מרחבי הוא הסיבה להרחבת הפעילות.

נראה שמטרופולין מרחיב פעילות באזור גוש דן
חבל שאין הרחבת פעילות באזור הדרום. נסיעה באוטובוס מתל אביב לנתיבות לוקח לפחות שעתיים, בעוד האוטובוס מקיף המון ישובים בדרום.
מכרז שרון חולון מרחבי הוא הסיבה להרחבת הפעילות.
מטרופולין זכתה בו כשנה אחרי פרסומו עקב תביעה של חברת קווים.
ביצועו של המכרז נעשה בפעימות.
&nbsp
הראשונה הייתה ביולי 2018 ובה קווי 6XX של נתניה עברו לנתיב אקספרס למטרופולין.
הפעימה השנייה הייתה בתחילת ינואר 2019 ובה קווים 6, 11, 12 ו 24 של דן עברו למטרופולין אך קווים 11 ו 12 הכלולים בוטלו ובמקומם נפתחו קווים 12 ו 15.
הפעימה השלישית שהיא הפעימה של חולון בוצעה החודש.
הפעימה הבאה והאחרונה היא של קווי 5XX של השרון הדרומי.
&nbsp
&nbsp
גם כשחברת מטרופולין זכתה שנית במכרז של אשכול הנגב, עם ביצועו היו שיפורים בשירות.
 

טיולוג

New member
פעימת חולון לא הייתה במלואה?

מכרז שרון חולון מרחבי הוא הסיבה להרחבת הפעילות.
מטרופולין זכתה בו כשנה אחרי פרסומו עקב תביעה של חברת קווים.
ביצועו של המכרז נעשה בפעימות.
&nbsp
הראשונה הייתה ביולי 2018 ובה קווי 6XX של נתניה עברו לנתיב אקספרס למטרופולין.
הפעימה השנייה הייתה בתחילת ינואר 2019 ובה קווים 6, 11, 12 ו 24 של דן עברו למטרופולין אך קווים 11 ו 12 הכלולים בוטלו ובמקומם נפתחו קווים 12 ו 15.
הפעימה השלישית שהיא הפעימה של חולון בוצעה החודש.
הפעימה הבאה והאחרונה היא של קווי 5XX של השרון הדרומי.
&nbsp
&nbsp
גם כשחברת מטרופולין זכתה שנית במכרז של אשכול הנגב, עם ביצועו היו שיפורים בשירות.
פעימת חולון לא הייתה במלואה?
לפי פרסומים משנה שעברה דובר על קו מחולון לוינטר - קו 44
מישהו יודע מה קורה איתו? הוא בוטל או יהיה בפעימות הבאות?
 

DanBus43Maalit72

Active member
מעניין מה יהיה עם הקווים שלא בוצעו במכרז

פעימת חולון לא הייתה במלואה?
לפי פרסומים משנה שעברה דובר על קו מחולון לוינטר - קו 44
מישהו יודע מה קורה איתו? הוא בוטל או יהיה בפעימות הבאות?
מעניין מה יהיה עם הקווים שלא בוצעו במכרז
שהיו אמורים להיות חלק מהפעימה.
&nbsp
קו 9 בין בי"ח וולפסון לחניון אגד דרך בת ים וג'סי כהן שיפעל במיניבוסים.
קו 44 שציינת.
קו 79 מקריית שרת למסוף 2000 דרך יגאל אלון.
&nbsp
וקו 278 שאכן מופיע במוביט, גוגל מפות והפרסומים של מטרופולין: בפועל כנראה הפעלת הקו תידחה.
 

אורי404

New member
קו 278 מתוכנן בשבוע הבא לפעול

מעניין מה יהיה עם הקווים שלא בוצעו במכרז
שהיו אמורים להיות חלק מהפעימה.
&nbsp
קו 9 בין בי"ח וולפסון לחניון אגד דרך בת ים וג'סי כהן שיפעל במיניבוסים.
קו 44 שציינת.
קו 79 מקריית שרת למסוף 2000 דרך יגאל אלון.
&nbsp
וקו 278 שאכן מופיע במוביט, גוגל מפות והפרסומים של מטרופולין: בפועל כנראה הפעלת הקו תידחה.
קו 278 מתוכנן בשבוע הבא לפעול
לפי מה ש"מטרופולין" פרסמו בקובץ [URL]https://www.metropoline.com/WS/PDF/%D7%97%D7%95%D7%91%D7%A8%D7%AA%20%D7%97%D7%95%D7%9C%D7%95%D7%9F%20%D7%A9%D7%9C%D7%91%20%D7%91.pdf[/URL]
 

נהורית1

New member
תודה
מקווה שהפעימה הבאה תרחיב את קוי הדרום.

מכרז שרון חולון מרחבי הוא הסיבה להרחבת הפעילות.
מטרופולין זכתה בו כשנה אחרי פרסומו עקב תביעה של חברת קווים.
ביצועו של המכרז נעשה בפעימות.
&nbsp
הראשונה הייתה ביולי 2018 ובה קווי 6XX של נתניה עברו לנתיב אקספרס למטרופולין.
הפעימה השנייה הייתה בתחילת ינואר 2019 ובה קווים 6, 11, 12 ו 24 של דן עברו למטרופולין אך קווים 11 ו 12 הכלולים בוטלו ובמקומם נפתחו קווים 12 ו 15.
הפעימה השלישית שהיא הפעימה של חולון בוצעה החודש.
הפעימה הבאה והאחרונה היא של קווי 5XX של השרון הדרומי.
&nbsp
&nbsp
גם כשחברת מטרופולין זכתה שנית במכרז של אשכול הנגב, עם ביצועו היו שיפורים בשירות.
תודה
מקווה שהפעימה הבאה תרחיב את קוי הדרום.
 
היא לא, כי מכרז שרון-חולון מרחבי לא כולל קווים בדרום

תודה
מקווה שהפעימה הבאה תרחיב את קוי הדרום.
היא לא, כי מכרז שרון-חולון מרחבי לא כולל קווים בדרום
מה לעשות שהמכרזים מכסים אזורים גיאוגרפים מוגדרים.
מכרז הנגב לא כיסה את השרון. מכרז בשרון ובגוש דן לא מכסה את הדרום.
 

DanBus43Maalit72

Active member
היא לא. זה אשכול שונה לחלוטין!

תודה
מקווה שהפעימה הבאה תרחיב את קוי הדרום.
היא לא. זה אשכול שונה לחלוטין!
המכרז הבא על אשכול הנגב יהיה בסביבות 2022/2023. בין השנים יהיו פה ושם שיפורים באשכול הנגב תלוי בהחלטות משרד התחבורה.
 

אורי404

New member
נסעתי היום בקו 190. בסך הכל טוב מאוד

קו הפרימיום החדש Vs רכבת- האוטובוס ניצח רבותיי!!!
רשמים מן המסע:
קו הפרמיום החדש של אגד 190 זה אחד הדברים הטובים שקרו לאחרונה.
מוצא: מערב ראשל"צ
יעד: מתחם הבורסה רמת גן.
חלופות:
1.אוטובוס עד למשה דיין ואז רכבת ישירה לת"א וירידה בת"א מרכז
2.קו 190 עד לגשר קלקא\עזראלי ואז כל קו שמגיע בערך לבורסה
תוצאות: החלופה השנייה ניצחה ובגדול, חשוב להדגיש כי מבחינת הזמנים הגעתי באותו הזמן בדיוק!!! אבל אין מה להשוות מבחינת נוחות הניסעה, ללא דוחק, ללא השביתות האיטלקיות, ללא פקחי הרכבת הערסים שחושבים שהם אלוהים, בלי להתרגז מאיחורים לא מוצדקים, ללא מפגשי רכבות, ללא ערמות של קיטבגים ואופניים וקורקינטים חשמליים, ללא פיח, ללא ריח של זיעה חונקת, ללא רכבות מזדחלות, ללא אנשים שלא עומדים בצד ימין של המדרגות נעות.

בקיצור תענוג!
נסעתי היום בקו 190. בסך הכל טוב מאוד
נוסע מהר וזורם עד קיבוץ הגלויות. שם יש צוואר בקבוק ומשך נסיעה רב. בין אם זה בקו 190 או בקווים המגיעים מכיוון דרך השבעה, כמו 174.
 

סילון91

New member
יש אפשרות לפתור את הצוואר בקבוק? הארכת נת"צ?

נסעתי היום בקו 190. בסך הכל טוב מאוד
נוסע מהר וזורם עד קיבוץ הגלויות. שם יש צוואר בקבוק ומשך נסיעה רב. בין אם זה בקו 190 או בקווים המגיעים מכיוון דרך השבעה, כמו 174.
יש אפשרות לפתור את הצוואר בקבוק? הארכת נת"צ?
 

אורי404

New member
ללא ספק צריך לבצע משהו

יש אפשרות לפתור את הצוואר בקבוק? הארכת נת"צ?
ללא ספק צריך לבצע משהו
קווים רבים נוסעים באזור הזה. אלה קווים מכיוון איילון, כמו למשל 190 החדש וקווים מכיוון אשדוד או קו 26. כך גם קווים מכיוון דרך השבעה.
מוטב לבצע צעדים שונים. קודם כל אכיפה של הנת"צ. באותה נסיעה אתמול, היו מכוניות שנסעו בו. כך גם צעדים נוספים, כמו למשל הארכת הנת"צ שכתבת או העדפה ברמזור.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה