מסתבר שיש לא מעט אנשים באילת שטסים לצורך
שום כלום, בחיים לא דרכה שם כף רגלי.
יתכן שתושבי אילת רגילים להתמצא מנקודת מוצא בצפון תל אביב ולזמני הנסיעות ממנה לאתרים עיקריים בעיר (אני חושב שהזכירו את בי"ח איכילוב שנמצא תחנת אוטובוס או שתיים מתחנת הרכבת תל אביב (סבידור) מרכז) אבל כאשר מוצאות להם כל תחנות האיילון כמוצא לעיר הם אינם מותרים מתושבי באר שבע או נהריה המגיעים לעיר מאותן נקודות מוצא עירוניות.
 
אישית אף פעם לא הייתי בשדה דב עצמו על אף שהייתי בסביבה מגני התערוכה (נגישים מתחנת האוניברסיטה) ועד לנמל תל אביב (בסדר, אולי הוא נגיש יותר משדה דב אבל לאילת יש מרינה) וכן בבן יהודה / איבן גבירול שכנגישים מת"א מרכז, בעזריאלי ולב העיר שנגישים מת"א השלום (אם כי יש לשפר את הקווים הרוחביים עד לכיכר האופרה) ובימים עברו לפני קו 480 הייתי גם בתחנות המרכזיות, הישנה והחדשה, כשכף רגל אדם לבן דרכה שם.
 
נכון שנחיתה בנתב"ג עלולה להוסיף לנסיעה פרק זמן של עד חצי שעה, אבל מכאן ועד להתייחס לנתב"ג כאילו היא נמצאת מעבר להרי החושך זה מוגזם.
 
זה לא כאילו שתושבי אילת היו מגיעים במטוס עם רכב פרטי.
מסתבר שיש לא מעט אנשים באילת שטסים לצורך
טיפול רפואי באיכילוב. נסיעה של כ-5 דקות במונית ספיישל שעולה לכל היותר 30
ש"ח.
מנתב"ג לאיכילוב זה נסיעה ברכבת (נניח שמחכים לה רק 5 דקות, נא באוזן אבל
נניח) של כרבע שעה, כלומר 20 דקות אחרי הגעה לרציף הרכבת יורדים בסבידור
ומשם או הליכה של רבע שעה או נסיעה קצרצרה באוטובוס.
כאשר משדה דב מהירידה מהמטוס ועד העליה על המונית עוברות 5 דקות,
בנתב"ג מהנחיתה ועד ההתייצבות על רציף הרכבת זה בימינימום של המינימום
של האמ אמ אמא של המינימום עוד רבע שעה.
קיצקוץ, לאילתי שגר 5 דקות במונית (חלקם גם גרים 10 דקות ה-ל-י-כ-ה)
משדה תעופה אילת שהולכים לסגור אותו ושצריך סידור במרכז/צפון ת"א
דלת לדלת מצב קיים (שדה תעופה אילת - שדה דב - יעד בצפון/מרכז ת"א)
זה שעה עד שעה ו-10 דקות.
20 דקות לפני הטיסה יוצאים מהבית, טיסה חצי שעה ועוד 5 דקות עד למונית
ואז עוד 5 עד 10 דקות במונית. וסך הכל על מונית 25 עד 30 ש"ח.
מצב עתידי שצריך להגיע לשדה תעופה רמון, טיסה של חצי שעה לנתב"ג ומשם רכבת + אוטובוס או מונית עם תור ארוך ומחיר של כ-100 עד 130 ש"ח.
זמנים דלת לדלת במקום שעה מינימום שעתיים ורבע. מחיר במקום 30 ש"ח 110 ש"ח.
הרעת תנאים אחושקשוקה!!!