סגירת שדה דב

מצב
הנושא נעול.
סגירת שדה דב

סגירת שדה דב
טענות רבות נטענות כנגד סגירת שדה דה ו"ניתוק"/פגיעה באילת.
במקום להוריד "דמעות תנין" צריך היה לתכנן ולבצע קו רכבת מהירה שתקשר בין שדה דב לנתב"ג. בקו ישיר ויחודי זה ימוקמו תחנות אחדות שתקלנה על טסים בנקודות לאורך הקו. קו רכבת נוסף יש לסלול בקטע שבין שדה רמון לאילת. הקווים יפעלו 24/7 בתדירויות גבוהות. ובא לציון ולאילת גואל.
 
זה לא היה פותר את הבעיה מכיוון שנתב"ג לא יכול לקלוט מספר

סגירת שדה דב
טענות רבות נטענות כנגד סגירת שדה דה ו"ניתוק"/פגיעה באילת.
במקום להוריד "דמעות תנין" צריך היה לתכנן ולבצע קו רכבת מהירה שתקשר בין שדה דב לנתב"ג. בקו ישיר ויחודי זה ימוקמו תחנות אחדות שתקלנה על טסים בנקודות לאורך הקו. קו רכבת נוסף יש לסלול בקטע שבין שדה רמון לאילת. הקווים יפעלו 24/7 בתדירויות גבוהות. ובא לציון ולאילת גואל.
זה לא היה פותר את הבעיה מכיוון שנתב"ג לא יכול לקלוט מספר
טיסות גדול מאילת ולאילת כפי שיש משדה דב.
אם זו הייתה הבעיה, שאטלים אוטובוסים בין נתב"ג לתל אביב שמתואמים עם זמני הנחיתות וההמראות היו פותרים את הבעיה, אבל הבעיה העיקרית בעקבות סגירת שדה דב זה הקיטון המשמעותי הצפוי במספר הטיסות בין אילת למרכז המדינה.
 

ModiinCity

New member
חחח...


סגירת שדה דב
טענות רבות נטענות כנגד סגירת שדה דה ו"ניתוק"/פגיעה באילת.
במקום להוריד "דמעות תנין" צריך היה לתכנן ולבצע קו רכבת מהירה שתקשר בין שדה דב לנתב"ג. בקו ישיר ויחודי זה ימוקמו תחנות אחדות שתקלנה על טסים בנקודות לאורך הקו. קו רכבת נוסף יש לסלול בקטע שבין שדה רמון לאילת. הקווים יפעלו 24/7 בתדירויות גבוהות. ובא לציון ולאילת גואל.
חחח...

מציע לך לבדוק, כמה זמן לוקח לתכנן, לתקצב ולהקים קו רכבת בישראל.
&nbsp
אבל בסה"כ - בדיחות טובות יש לך
 

Bus Nerd

Active member
בטח ובטח בשטח בנוי כמו תל אביב. איפה יעבירו רכבת כזו בדיוק?

חחח...

מציע לך לבדוק, כמה זמן לוקח לתכנן, לתקצב ולהקים קו רכבת בישראל.
&nbsp
אבל בסה"כ - בדיחות טובות יש לך
בטח ובטח בשטח בנוי כמו תל אביב. איפה יעבירו רכבת כזו בדיוק?
לא ריאלי.
 
האם בדקת את ההתכנות של הקו

בטח ובטח בשטח בנוי כמו תל אביב. איפה יעבירו רכבת כזו בדיוק?
לא ריאלי.
האם בדקת את ההתכנות של הקו
ישנן דרכים רבות להעברת תחבורה רכבתית. לאו דווקא על פני הקרקע.
חברת ביצוע טובה ללא ביורוקרטיה מסובכת עשויה לממש את הקו בזמן סביר.
 
מציע לך לבדוק

חחח...

מציע לך לבדוק, כמה זמן לוקח לתכנן, לתקצב ולהקים קו רכבת בישראל.
&nbsp
אבל בסה"כ - בדיחות טובות יש לך
מציע לך לבדוק
לפני כמה שנים החליטו על התוכנית לסגירת שדה דב והפיכת האזור לשטח בנוי רב קומתי.
 

ModiinCity

New member
אין לי מה לבדוק, מכיר את הסיפור מקרוב. מציע לך לבדוק

מציע לך לבדוק
לפני כמה שנים החליטו על התוכנית לסגירת שדה דב והפיכת האזור לשטח בנוי רב קומתי.
אין לי מה לבדוק, מכיר את הסיפור מקרוב. מציע לך לבדוק
לפני כמה שנין החליטו על התוכנית להקמת מטרו.
 
מחדל אחד אינו מחפה על מחדל אחר

אין לי מה לבדוק, מכיר את הסיפור מקרוב. מציע לך לבדוק
לפני כמה שנין החליטו על התוכנית להקמת מטרו.
מחדל אחד אינו מחפה על מחדל אחר
ראה מה כותב מבקר המדינה על תפקוד משרד התחבסורה. משרד המנוהל ע"י שר אחד ( מה שנדיר במקומותנו ) כ- 10 שנים.
 

ModiinCity

New member
לא מחפה - מסביר. ומוריד את הציפיות לקרקע המציאות

מחדל אחד אינו מחפה על מחדל אחר
ראה מה כותב מבקר המדינה על תפקוד משרד התחבסורה. משרד המנוהל ע"י שר אחד ( מה שנדיר במקומותנו ) כ- 10 שנים.
לא מחפה - מסביר. ומוריד את הציפיות לקרקע המציאות
הבעיה הכי גדולה של השר כץ היא שהפרויקטים שהוא התחיל, יתממשו רק בעוד כמה שנים. זה כמו עמיר פרץ בתור שר הבטחון: לא כולם זוכרים לו את כיפת ברזל, אבל כולם - את המשקפת.
 

Ccyclist

Well-known member
יש קו רכבת מנתב"ג לתל אביב והוא ישתפר משמעותית בקרוב.

סגירת שדה דב
טענות רבות נטענות כנגד סגירת שדה דה ו"ניתוק"/פגיעה באילת.
במקום להוריד "דמעות תנין" צריך היה לתכנן ולבצע קו רכבת מהירה שתקשר בין שדה דב לנתב"ג. בקו ישיר ויחודי זה ימוקמו תחנות אחדות שתקלנה על טסים בנקודות לאורך הקו. קו רכבת נוסף יש לסלול בקטע שבין שדה רמון לאילת. הקווים יפעלו 24/7 בתדירויות גבוהות. ובא לציון ולאילת גואל.
יש קו רכבת מנתב"ג לתל אביב והוא ישתפר משמעותית בקרוב.
כיום יש רכבת כל חצי שעה בשעות היום בקו נהריה מודיעין (גם אם תדירות הערב של רכבת אחת בשעה אחרי 9 בערב בערך ביא בעייתית) שמגיעה לכל תחנות הרכבת של תל אביב באיילון.
&nbsp
עד 2020 יושלם חישמול זוג המסילות המערביות באיילון וזה אומר שגם הקו החדש מירושלים יחבר בין נתב"ג לתל אביב. אפילו אם תהיינה 2 רכבות בשעה בלבד מירושלים יהיה אפשר לדבר על רכבת מנתב"ג לתחנות האיילון כל רבע שעה. אם יפעילו 4 רכבות בעשע כפי שתוכנן במקור אז יתכן שתהיה רכבת מנתב"ג לתל אביב כל 10 דקות בקירוב.
&nbsp
אני מבין שטיסות הפנים מגיעות לטרמינל 1 ושיש בעיית תדירות בשאטלים הפנימיים של נתב"ג, אבל הגברת התדירות היא צעד פשוט ומיידי יותר.
 
יש להקצות קו בלעדי מהיר משדה דב לנתב"ג

יש קו רכבת מנתב"ג לתל אביב והוא ישתפר משמעותית בקרוב.
כיום יש רכבת כל חצי שעה בשעות היום בקו נהריה מודיעין (גם אם תדירות הערב של רכבת אחת בשעה אחרי 9 בערב בערך ביא בעייתית) שמגיעה לכל תחנות הרכבת של תל אביב באיילון.
&nbsp
עד 2020 יושלם חישמול זוג המסילות המערביות באיילון וזה אומר שגם הקו החדש מירושלים יחבר בין נתב"ג לתל אביב. אפילו אם תהיינה 2 רכבות בשעה בלבד מירושלים יהיה אפשר לדבר על רכבת מנתב"ג לתחנות האיילון כל רבע שעה. אם יפעילו 4 רכבות בעשע כפי שתוכנן במקור אז יתכן שתהיה רכבת מנתב"ג לתל אביב כל 10 דקות בקירוב.
&nbsp
אני מבין שטיסות הפנים מגיעות לטרמינל 1 ושיש בעיית תדירות בשאטלים הפנימיים של נתב"ג, אבל הגברת התדירות היא צעד פשוט ומיידי יותר.
יש להקצות קו בלעדי מהיר משדה דב לנתב"ג
קו בעל תדירות גבוהה שיגעה עד לטרמינל.
 
מה יש בשדה דב שמחייב הקמת קו רכבת בלעדי ומהיר היישר מנתב"ג?

יש להקצות קו בלעדי מהיר משדה דב לנתב"ג
קו בעל תדירות גבוהה שיגעה עד לטרמינל.
מה יש בשדה דב שמחייב הקמת קו רכבת בלעדי ומהיר היישר מנתב"ג?
*בהתחשב בכך שהולכים לסגור את השדה?
**בהתחשב בכך שאף מקום אחר בגוש דן לא מקבל שירות באיכות כזו? (חוץ אולי מהחניון לטווח ארוך)
 

Ccyclist

Well-known member
שום כלום, בחיים לא דרכה שם כף רגלי.

מה יש בשדה דב שמחייב הקמת קו רכבת בלעדי ומהיר היישר מנתב"ג?
*בהתחשב בכך שהולכים לסגור את השדה?
**בהתחשב בכך שאף מקום אחר בגוש דן לא מקבל שירות באיכות כזו? (חוץ אולי מהחניון לטווח ארוך)
שום כלום, בחיים לא דרכה שם כף רגלי.
יתכן שתושבי אילת רגילים להתמצא מנקודת מוצא בצפון תל אביב ולזמני הנסיעות ממנה לאתרים עיקריים בעיר (אני חושב שהזכירו את בי"ח איכילוב שנמצא תחנת אוטובוס או שתיים מתחנת הרכבת תל אביב (סבידור) מרכז) אבל כאשר מוצאות להם כל תחנות האיילון כמוצא לעיר הם אינם מותרים מתושבי באר שבע או נהריה המגיעים לעיר מאותן נקודות מוצא עירוניות.
&nbsp
אישית אף פעם לא הייתי בשדה דב עצמו על אף שהייתי בסביבה מגני התערוכה (נגישים מתחנת האוניברסיטה) ועד לנמל תל אביב (בסדר, אולי הוא נגיש יותר משדה דב אבל לאילת יש מרינה) וכן בבן יהודה / איבן גבירול שכנגישים מת"א מרכז, בעזריאלי ולב העיר שנגישים מת"א השלום (אם כי יש לשפר את הקווים הרוחביים עד לכיכר האופרה) ובימים עברו לפני קו 480 הייתי גם בתחנות המרכזיות, הישנה והחדשה, כשכף רגל אדם לבן דרכה שם.
&nbsp
נכון שנחיתה בנתב"ג עלולה להוסיף לנסיעה פרק זמן של עד חצי שעה, אבל מכאן ועד להתייחס לנתב"ג כאילו היא נמצאת מעבר להרי החושך זה מוגזם.
&nbsp
זה לא כאילו שתושבי אילת היו מגיעים במטוס עם רכב פרטי.
 
אתם בכלל לא מתייחסים לצוואר הבקבוק שמהווה את הבעיה האמיתית

שום כלום, בחיים לא דרכה שם כף רגלי.
יתכן שתושבי אילת רגילים להתמצא מנקודת מוצא בצפון תל אביב ולזמני הנסיעות ממנה לאתרים עיקריים בעיר (אני חושב שהזכירו את בי"ח איכילוב שנמצא תחנת אוטובוס או שתיים מתחנת הרכבת תל אביב (סבידור) מרכז) אבל כאשר מוצאות להם כל תחנות האיילון כמוצא לעיר הם אינם מותרים מתושבי באר שבע או נהריה המגיעים לעיר מאותן נקודות מוצא עירוניות.
&nbsp
אישית אף פעם לא הייתי בשדה דב עצמו על אף שהייתי בסביבה מגני התערוכה (נגישים מתחנת האוניברסיטה) ועד לנמל תל אביב (בסדר, אולי הוא נגיש יותר משדה דב אבל לאילת יש מרינה) וכן בבן יהודה / איבן גבירול שכנגישים מת"א מרכז, בעזריאלי ולב העיר שנגישים מת"א השלום (אם כי יש לשפר את הקווים הרוחביים עד לכיכר האופרה) ובימים עברו לפני קו 480 הייתי גם בתחנות המרכזיות, הישנה והחדשה, כשכף רגל אדם לבן דרכה שם.
&nbsp
נכון שנחיתה בנתב"ג עלולה להוסיף לנסיעה פרק זמן של עד חצי שעה, אבל מכאן ועד להתייחס לנתב"ג כאילו היא נמצאת מעבר להרי החושך זה מוגזם.
&nbsp
זה לא כאילו שתושבי אילת היו מגיעים במטוס עם רכב פרטי.
אתם בכלל לא מתייחסים לצוואר הבקבוק שמהווה את הבעיה האמיתית
עבור אילת - זה לא צוואר בקבוק יבשתי אלא צוואר בקבוק אווירי.
הבעיה הגדולה של אילת היא מספר הטיסות המצומצם שניתן לבצע בין אילת לנתב"ג.
נתב"ג לא יכול להכיל את כמות הטיסות מ/ל אילת ששדה דב מכיל.
הבעיה היא שסוגרים את שדה דב מבלי שקיים תחליף ראוי לו.
בעיית המרחק של השדה מתל אביב זו הבעיה הקטנה של אילת וזו בעיה שפתירה די בקלות. אבל בעיית הקיבולת האווירית לא ניתנת לפתרון בטווח זמן קצר.
 

ModiinCity

New member
בנתב"ג אין שום בעיה לאפשר 20 טיסות ביום לאילת

אתם בכלל לא מתייחסים לצוואר הבקבוק שמהווה את הבעיה האמיתית
עבור אילת - זה לא צוואר בקבוק יבשתי אלא צוואר בקבוק אווירי.
הבעיה הגדולה של אילת היא מספר הטיסות המצומצם שניתן לבצע בין אילת לנתב"ג.
נתב"ג לא יכול להכיל את כמות הטיסות מ/ל אילת ששדה דב מכיל.
הבעיה היא שסוגרים את שדה דב מבלי שקיים תחליף ראוי לו.
בעיית המרחק של השדה מתל אביב זו הבעיה הקטנה של אילת וזו בעיה שפתירה די בקלות. אבל בעיית הקיבולת האווירית לא ניתנת לפתרון בטווח זמן קצר.
בנתב"ג אין שום בעיה לאפשר 20 טיסות ביום לאילת
כיום זה 6-8 טיסות, ואפשר להכפיל את הכמות ללא שום מאמץ מבחינת התשתיות.

ועוד לא דיברנו על הגידול הצפוי בזכות הנחיתות מחו"ל, שהיום הן הרבה יותר נוחות מאשר בשד"ת עובדה.

אילת גם כך עולה למשלם המיסים מעל מיליארד ש"ח, אז לא סביר שהמדינה תוותר גם על הקרקע היקרה כל כך.

ציטוט מדו"ח מרכז המידע של הכנסת (שנת 2007):
"אם מדינת ישראל רואה גם כיום בקידומה ובשגשוגה של העיר אילת אינטרס ציבורי בעל עדיפות, דומה כי יש מקום להשקעה ייחודית, שתאפשר לעיר להתחרות עם יעדי תיירות אחרים על אף הבידוד הגיאוגרפי שלה. השאלה אם הטבה בצורת פטור ממע"מ היא הדרך המיטבית לסייע לעיר במשימה זו או שמא עדיפה השקעה תקציבית ישירה – נשארת פתוחה"
 

XrayCharlie

New member
אם בהיתרו על שני המסלולים שלו עוברים 85 מליון איש בשנה,

אתם בכלל לא מתייחסים לצוואר הבקבוק שמהווה את הבעיה האמיתית
עבור אילת - זה לא צוואר בקבוק יבשתי אלא צוואר בקבוק אווירי.
הבעיה הגדולה של אילת היא מספר הטיסות המצומצם שניתן לבצע בין אילת לנתב"ג.
נתב"ג לא יכול להכיל את כמות הטיסות מ/ל אילת ששדה דב מכיל.
הבעיה היא שסוגרים את שדה דב מבלי שקיים תחליף ראוי לו.
בעיית המרחק של השדה מתל אביב זו הבעיה הקטנה של אילת וזו בעיה שפתירה די בקלות. אבל בעיית הקיבולת האווירית לא ניתנת לפתרון בטווח זמן קצר.
אם בהיתרו על שני המסלולים שלו עוברים 85 מליון איש בשנה,
מה הבעיה בנתב"ג (על שלושת מסלוליו)?
&nbsp
גם JFK עובד עם שני מסלולים (ותחסכו לי את התגובה שיש לו 4 כי ניתן לעבוד רק עם זוג ספציפי בכל זמן נתון) ומעביר "קצת" יותר נוסעים וטיסות מנתב"ג.
&nbsp
כמובן שיש דוגמאות רבות נוספות.
&nbsp
הכל תירוצים ובכיינות של מי שמגיע "מחיל האוויר הטוב בעולם" וש-"סתם" אזרחים לא יכולים לעשות את העבודה שלהם (למרות שבכל העולם מוכח בדיוק ההפך).
&nbsp
 

Ccyclist

Well-known member
נתב"ג הוא משולש RAF ואפקטיבית מסלול יחיד.

אם בהיתרו על שני המסלולים שלו עוברים 85 מליון איש בשנה,
מה הבעיה בנתב"ג (על שלושת מסלוליו)?
&nbsp
גם JFK עובד עם שני מסלולים (ותחסכו לי את התגובה שיש לו 4 כי ניתן לעבוד רק עם זוג ספציפי בכל זמן נתון) ומעביר "קצת" יותר נוסעים וטיסות מנתב"ג.
&nbsp
כמובן שיש דוגמאות רבות נוספות.
&nbsp
הכל תירוצים ובכיינות של מי שמגיע "מחיל האוויר הטוב בעולם" וש-"סתם" אזרחים לא יכולים לעשות את העבודה שלהם (למרות שבכל העולם מוכח בדיוק ההפך).
&nbsp
נתב"ג הוא משולש RAF ואפקטיבית מסלול יחיד.
הית'רו במקור היה משולש RAF כפול שיצר צורת מגן דוד, וכיום הפעלתו בנויה על שימוש מקביל בשני המסלולים הראשיים באוריינטציה של מזרח-מערב.
&nbsp
בשדות תעופה עם נחיתות והמראות מקבילות נהוג שישנם מסלולים מקבילים.
&nbsp
נתב"ג לא יכול לאפשר נחיתות במקביל כי כל מסלולי המשולש צולבים, ואינני חושב שממריאים בו במקביל.
&nbsp
תצורת משולש ה RAF נועדה במקור לאפשר למטוסים להמריא אל תוך הרוח תוך מתן אפשרות בחירה במסלול שכיוון הרוח בו בכי טוב להמראה. מסיבה זו הוא למעשה מסלול יחיד.
&nbsp
יתכן שבעבר דיברו על "המסלול הראשי" בנתב"ג אך במדידה במפות גוגל מסתבר שכל שלושת המסלולים בני 3 ק"מ.
 

XrayCharlie

New member
כמה שאתה טועה

נתב"ג הוא משולש RAF ואפקטיבית מסלול יחיד.
הית'רו במקור היה משולש RAF כפול שיצר צורת מגן דוד, וכיום הפעלתו בנויה על שימוש מקביל בשני המסלולים הראשיים באוריינטציה של מזרח-מערב.
&nbsp
בשדות תעופה עם נחיתות והמראות מקבילות נהוג שישנם מסלולים מקבילים.
&nbsp
נתב"ג לא יכול לאפשר נחיתות במקביל כי כל מסלולי המשולש צולבים, ואינני חושב שממריאים בו במקביל.
&nbsp
תצורת משולש ה RAF נועדה במקור לאפשר למטוסים להמריא אל תוך הרוח תוך מתן אפשרות בחירה במסלול שכיוון הרוח בו בכי טוב להמראה. מסיבה זו הוא למעשה מסלול יחיד.
&nbsp
יתכן שבעבר דיברו על "המסלול הראשי" בנתב"ג אך במדידה במפות גוגל מסתבר שכל שלושת המסלולים בני 3 ק"מ.
כמה שאתה טועה
כל העבודות לפני חמש שנים בערך היו בשביל לשבור את המשולש. נכון שלמראית עין הוא עדיין נראה כמשולש אבל היום ניתן לכל מטוס (כולל ה-B747) להמריא במשקל מקסימלי ממסלול 26 מנקודה שאינה תחילת המסלול ובמקביל לנחות על מסלול 21 ללא שום תלות.
&nbsp
נתב"ג יכול לעבוד עם שני מסלולים במקביל כבר היום (וזה קורה לשעות בודדות ביום ומבקר המדינה כבר אמר את דעתו על זה בדו"ח אחר שפרסם).
&nbsp
 

down und

New member
חיל האויר הישראלי הוא אכן כן הכי טוב בעולם לעומת שאר

אם בהיתרו על שני המסלולים שלו עוברים 85 מליון איש בשנה,
מה הבעיה בנתב"ג (על שלושת מסלוליו)?
&nbsp
גם JFK עובד עם שני מסלולים (ותחסכו לי את התגובה שיש לו 4 כי ניתן לעבוד רק עם זוג ספציפי בכל זמן נתון) ומעביר "קצת" יותר נוסעים וטיסות מנתב"ג.
&nbsp
כמובן שיש דוגמאות רבות נוספות.
&nbsp
הכל תירוצים ובכיינות של מי שמגיע "מחיל האוויר הטוב בעולם" וש-"סתם" אזרחים לא יכולים לעשות את העבודה שלהם (למרות שבכל העולם מוכח בדיוק ההפך).
&nbsp
חיל האויר הישראלי הוא אכן כן הכי טוב בעולם לעומת שאר
חילות האויר.
זה על סמך ציונים של מגזינים בתחום צבא ובטחון,
עפ"י פרסומים הן זרים והן ישראלים על מבחני הפלה שבהם הטייסים הישראלים
מאכילים בקלות את שאר טייסי נאט"ו.
את יחס ההפלות מול הסורים מאז שנת 74', של כ-150 מטוסים שלהם והם הפילו
לנו רק אחד (פברואר שנה שעברה).


לפני כ-5 או 6 שנים היה תרגיל משותף לחיל האויר יחד עם נאט"ו וגם יוון.
היוונים ידעו שמטוסי ח"א של צה"ל אמורים להגיע ולהפציץ (הפצצת דמה, כמובן)
אתרים ביוון. בכל זאת הם לא הצליחו לאתר את מטוסיינו.
 

down und

New member
מסתבר שיש לא מעט אנשים באילת שטסים לצורך

שום כלום, בחיים לא דרכה שם כף רגלי.
יתכן שתושבי אילת רגילים להתמצא מנקודת מוצא בצפון תל אביב ולזמני הנסיעות ממנה לאתרים עיקריים בעיר (אני חושב שהזכירו את בי"ח איכילוב שנמצא תחנת אוטובוס או שתיים מתחנת הרכבת תל אביב (סבידור) מרכז) אבל כאשר מוצאות להם כל תחנות האיילון כמוצא לעיר הם אינם מותרים מתושבי באר שבע או נהריה המגיעים לעיר מאותן נקודות מוצא עירוניות.
&nbsp
אישית אף פעם לא הייתי בשדה דב עצמו על אף שהייתי בסביבה מגני התערוכה (נגישים מתחנת האוניברסיטה) ועד לנמל תל אביב (בסדר, אולי הוא נגיש יותר משדה דב אבל לאילת יש מרינה) וכן בבן יהודה / איבן גבירול שכנגישים מת"א מרכז, בעזריאלי ולב העיר שנגישים מת"א השלום (אם כי יש לשפר את הקווים הרוחביים עד לכיכר האופרה) ובימים עברו לפני קו 480 הייתי גם בתחנות המרכזיות, הישנה והחדשה, כשכף רגל אדם לבן דרכה שם.
&nbsp
נכון שנחיתה בנתב"ג עלולה להוסיף לנסיעה פרק זמן של עד חצי שעה, אבל מכאן ועד להתייחס לנתב"ג כאילו היא נמצאת מעבר להרי החושך זה מוגזם.
&nbsp
זה לא כאילו שתושבי אילת היו מגיעים במטוס עם רכב פרטי.
מסתבר שיש לא מעט אנשים באילת שטסים לצורך
טיפול רפואי באיכילוב. נסיעה של כ-5 דקות במונית ספיישל שעולה לכל היותר 30
ש"ח.
מנתב"ג לאיכילוב זה נסיעה ברכבת (נניח שמחכים לה רק 5 דקות, נא באוזן אבל
נניח) של כרבע שעה, כלומר 20 דקות אחרי הגעה לרציף הרכבת יורדים בסבידור
ומשם או הליכה של רבע שעה או נסיעה קצרצרה באוטובוס.
כאשר משדה דב מהירידה מהמטוס ועד העליה על המונית עוברות 5 דקות,
בנתב"ג מהנחיתה ועד ההתייצבות על רציף הרכבת זה בימינימום של המינימום
של האמ אמ אמא של המינימום עוד רבע שעה.

קיצקוץ, לאילתי שגר 5 דקות במונית (חלקם גם גרים 10 דקות ה-ל-י-כ-ה)
משדה תעופה אילת שהולכים לסגור אותו ושצריך סידור במרכז/צפון ת"א
דלת לדלת מצב קיים (שדה תעופה אילת - שדה דב - יעד בצפון/מרכז ת"א)
זה שעה עד שעה ו-10 דקות.
20 דקות לפני הטיסה יוצאים מהבית, טיסה חצי שעה ועוד 5 דקות עד למונית
ואז עוד 5 עד 10 דקות במונית. וסך הכל על מונית 25 עד 30 ש"ח.

מצב עתידי שצריך להגיע לשדה תעופה רמון, טיסה של חצי שעה לנתב"ג ומשם רכבת + אוטובוס או מונית עם תור ארוך ומחיר של כ-100 עד 130 ש"ח.
זמנים דלת לדלת במקום שעה מינימום שעתיים ורבע. מחיר במקום 30 ש"ח 110 ש"ח.

הרעת תנאים אחושקשוקה!!!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה