שיפור בזמני הנסיעה באגד בירושלים, בגלל הרב קו

מצב
הנושא נעול.
שיפור בזמני הנסיעה באגד בירושלים, בגלל הרב קו

שיפור בזמני הנסיעה באגד בירושלים, בגלל הרב קו
סוף סוף גם המכונה של אגד מקבלת את הרב קו גם בלי שהנהג צריך ללחוץ על כפתור, דבר שמעכב במיוחד כאשר עולים הרבה נוסעים, משפר משמעותית את חווית וזמן הנסיעה.
 

שמונו

Active member
נכון מאוד!

שיפור בזמני הנסיעה באגד בירושלים, בגלל הרב קו
סוף סוף גם המכונה של אגד מקבלת את הרב קו גם בלי שהנהג צריך ללחוץ על כפתור, דבר שמעכב במיוחד כאשר עולים הרבה נוסעים, משפר משמעותית את חווית וזמן הנסיעה.
נכון מאוד!
ראיתי אתמול ורציתי לכתוב...
המכונות אמנם עדיין פחות מהירות מהמכונות של דן
אבל אתה פשוט נכנס מניח וממשיך!!
 

Bus Nerd

Active member
ברוכים הבאים לשנות ה2000, אגד

שיפור בזמני הנסיעה באגד בירושלים, בגלל הרב קו
סוף סוף גם המכונה של אגד מקבלת את הרב קו גם בלי שהנהג צריך ללחוץ על כפתור, דבר שמעכב במיוחד כאשר עולים הרבה נוסעים, משפר משמעותית את חווית וזמן הנסיעה.
ברוכים הבאים לשנות ה2000, אגד
 

DotanS33

New member
למה זה לא קיים באגד המרכז?

שיפור בזמני הנסיעה באגד בירושלים, בגלל הרב קו
סוף סוף גם המכונה של אגד מקבלת את הרב קו גם בלי שהנהג צריך ללחוץ על כפתור, דבר שמעכב במיוחד כאשר עולים הרבה נוסעים, משפר משמעותית את חווית וזמן הנסיעה.
למה זה לא קיים באגד המרכז?
 
גם אני שמתי לב לזה

שיפור בזמני הנסיעה באגד בירושלים, בגלל הרב קו
סוף סוף גם המכונה של אגד מקבלת את הרב קו גם בלי שהנהג צריך ללחוץ על כפתור, דבר שמעכב במיוחד כאשר עולים הרבה נוסעים, משפר משמעותית את חווית וזמן הנסיעה.
גם אני שמתי לב לזה

כמדומני שהנהג היה צריך ללחוץ רק בערך צבור ולא בחופשי חודשי או בנסיעת המשך
 


גם אני שמתי לב לזה

כמדומני שהנהג היה צריך ללחוץ רק בערך צבור ולא בחופשי חודשי או בנסיעת המשך
 

novarex

New member
האם עדיין ממתינים להדפסת הפתק?

שיפור בזמני הנסיעה באגד בירושלים, בגלל הרב קו
סוף סוף גם המכונה של אגד מקבלת את הרב קו גם בלי שהנהג צריך ללחוץ על כפתור, דבר שמעכב במיוחד כאשר עולים הרבה נוסעים, משפר משמעותית את חווית וזמן הנסיעה.
האם עדיין ממתינים להדפסת הפתק?
מענין אם המכונות אצל הנהג עדיין מדפיסות פתק, פעולה הנמשכת שניות אחדות ומבזבזת נייר. אף פעם לא הבנתי מדוע יש צורך בהדפסה ואני מקווה שגם נוהג מיותר זה הופסק.
כל שצריך הוא משטח להשמת הרב קו בשיטת ה-NFC והשמעת ביפ קטן עם נורית חיווי כדי לאשר שהתיקוף נקלט. כך זה עובד במקומות אחרים שאני מכיר, ללא צורך לערב את הנהג, להכניס את הכרטיס לחריץ ואו להמתין להדפסת פתק.
הלווי שגם יפסיקו להשמיע את תזכורות התדירות מאד לציבור הנוסעים לגבי הצורך לתקף לפני כל נסיעה. זה מרעיש מאד בתוך האוטובוסים, והרמקולים החיצוניים מרעישים לסביבה. הכל מאד כבד וקשה בתח"ץ המקומי - רעש גדול, פקחים רבים שמפריעים לנוסעים (ברכבות הקלות), איטיות וחוסר תאום, הנדסת אנוש לקוייה, טכנולוגיה חדשה אך נחותה, חוסר אחידות בשיטות תיקוף - פעם חריץ ופעם מגע, ובעיות רגישות הגלאים המחייבות לעיתים אינספור נסיונות לתקף, והעדר אפשרות לקבל במייל תקציר של הנסיעות. בקיצור, לא שירות שאפשר לכנותו כידידותי מאד. למשתמש.
 

846

Active member
בתחילת השימוש בערך צבור

האם עדיין ממתינים להדפסת הפתק?
מענין אם המכונות אצל הנהג עדיין מדפיסות פתק, פעולה הנמשכת שניות אחדות ומבזבזת נייר. אף פעם לא הבנתי מדוע יש צורך בהדפסה ואני מקווה שגם נוהג מיותר זה הופסק.
כל שצריך הוא משטח להשמת הרב קו בשיטת ה-NFC והשמעת ביפ קטן עם נורית חיווי כדי לאשר שהתיקוף נקלט. כך זה עובד במקומות אחרים שאני מכיר, ללא צורך לערב את הנהג, להכניס את הכרטיס לחריץ ואו להמתין להדפסת פתק.
הלווי שגם יפסיקו להשמיע את תזכורות התדירות מאד לציבור הנוסעים לגבי הצורך לתקף לפני כל נסיעה. זה מרעיש מאד בתוך האוטובוסים, והרמקולים החיצוניים מרעישים לסביבה. הכל מאד כבד וקשה בתח"ץ המקומי - רעש גדול, פקחים רבים שמפריעים לנוסעים (ברכבות הקלות), איטיות וחוסר תאום, הנדסת אנוש לקוייה, טכנולוגיה חדשה אך נחותה, חוסר אחידות בשיטות תיקוף - פעם חריץ ופעם מגע, ובעיות רגישות הגלאים המחייבות לעיתים אינספור נסיונות לתקף, והעדר אפשרות לקבל במייל תקציר של הנסיעות. בקיצור, לא שירות שאפשר לכנותו כידידותי מאד. למשתמש.
בתחילת השימוש בערך צבור
באגד, בוטלו הפתקים ואז היו תלונות שהנוסע לא יודע על מה הוא חוייב וכמה יתרה נשארה לו.
לכן הפתקים הוחזרו.
&nbsp
 

novarex

New member
האם יש דרך אחרת לדעת שהתיקוף הצליח מלבד להמתין לסיום ההדפסה?

בתחילת השימוש בערך צבור
באגד, בוטלו הפתקים ואז היו תלונות שהנוסע לא יודע על מה הוא חוייב וכמה יתרה נשארה לו.
לכן הפתקים הוחזרו.
&nbsp
האם יש דרך אחרת לדעת שהתיקוף הצליח מלבד להמתין לסיום ההדפסה?
אני מחפש דרך לקצר את התיקוף מכ-10 שניות באוטוסים ישראלי לשבריר של שניה כפי שנהוג בחו"ל. האם אפשר פשוט להניח את הכרטיס מעל החריץ ואז לעבור אל פנים האוטובוס. יש אולי איזה חיווי בצליל או נורה שהתיקוף הסתיים?
הייתי מעדיף כמובן להשתמש במכונות התיקוף האחוריות אשר דורשות רק נגיעה אבל הן אינן תואמות לכרטיס שלי.
 

Bus Nerd

Active member
בדן יש נוסעים רבים שלא טורחים לאסוף את התדפיס

האם יש דרך אחרת לדעת שהתיקוף הצליח מלבד להמתין לסיום ההדפסה?
אני מחפש דרך לקצר את התיקוף מכ-10 שניות באוטוסים ישראלי לשבריר של שניה כפי שנהוג בחו"ל. האם אפשר פשוט להניח את הכרטיס מעל החריץ ואז לעבור אל פנים האוטובוס. יש אולי איזה חיווי בצליל או נורה שהתיקוף הסתיים?
הייתי מעדיף כמובן להשתמש במכונות התיקוף האחוריות אשר דורשות רק נגיעה אבל הן אינן תואמות לכרטיס שלי.
בדן יש נוסעים רבים שלא טורחים לאסוף את התדפיס
והמדפסות של דן מהירות גם ככה, יותר משל כל חברה אחרת.

כמובן אם אתה עולה לאוטובוס שעליו יש ולידטור ליד הדלת האחורית או ליד הדלת הקדמית אבל אחרי הנהג, תוכל לתקף בולידטור הזה תוך שניות בלי תדפיס בכלל.
 

arseny92

Well-known member
מנהל
קבל אור ירוק, עבור לפנים האוטובוס

האם יש דרך אחרת לדעת שהתיקוף הצליח מלבד להמתין לסיום ההדפסה?
אני מחפש דרך לקצר את התיקוף מכ-10 שניות באוטוסים ישראלי לשבריר של שניה כפי שנהוג בחו"ל. האם אפשר פשוט להניח את הכרטיס מעל החריץ ואז לעבור אל פנים האוטובוס. יש אולי איזה חיווי בצליל או נורה שהתיקוף הסתיים?
הייתי מעדיף כמובן להשתמש במכונות התיקוף האחוריות אשר דורשות רק נגיעה אבל הן אינן תואמות לכרטיס שלי.
קבל אור ירוק, עבור לפנים האוטובוס
ומה ז"א האחוריות לא תואמות לכרטיס שלך?
 

novarex

New member
הכרטיס שלי לא נקלט בחלק מהמכונות

קבל אור ירוק, עבור לפנים האוטובוס
ומה ז"א האחוריות לא תואמות לכרטיס שלך?
הכרטיס שלי לא נקלט בחלק מהמכונות
הכרטיס שלי אינו עובד טוב עם הוולידטורים של הרכבת ולרוב עם מכונות התיקוף בחלק האחורי של אוטובוסים. הוא כן עובד עם המכונות של נהגי האוטובוסים ועם מכונות רכישת הכרטיסים למיניהם.
זה כנראה ענין של מיומנות וידע כי פקחי הרכבת הנמצאים ליד הוולידטורים מתגברים די מהר על הבעיה. אם הפקחים אינם נמצאים אני נאבק דקה או יותר ואף קורה לפעמים שאין ברירה אלא להעיף את דלתות המחסום הצידה בכח כדי לצאת מהתחנה.
לפעמים אני שואל את עצמי מה אני לא עושה נכון, אבל מצד שני הבעיות האלה לא קורות לי אף פעם עם כרטיס האויסטר שלי בלונדון, וגם לא עם האוקטופוס בהונג קונג או עם כרטיסים אחרים באירופה. יש כנראה משהו נחות ברב קו או בחלק ממכונות התיקוף כאן.
 

846

Active member
זה הרבה פחות מ 10 שניות

האם יש דרך אחרת לדעת שהתיקוף הצליח מלבד להמתין לסיום ההדפסה?
אני מחפש דרך לקצר את התיקוף מכ-10 שניות באוטוסים ישראלי לשבריר של שניה כפי שנהוג בחו"ל. האם אפשר פשוט להניח את הכרטיס מעל החריץ ואז לעבור אל פנים האוטובוס. יש אולי איזה חיווי בצליל או נורה שהתיקוף הסתיים?
הייתי מעדיף כמובן להשתמש במכונות התיקוף האחוריות אשר דורשות רק נגיעה אבל הן אינן תואמות לכרטיס שלי.
זה הרבה פחות מ 10 שניות
 

846

Active member
במכשיר של אגד מספיק

האם עדיין ממתינים להדפסת הפתק?
מענין אם המכונות אצל הנהג עדיין מדפיסות פתק, פעולה הנמשכת שניות אחדות ומבזבזת נייר. אף פעם לא הבנתי מדוע יש צורך בהדפסה ואני מקווה שגם נוהג מיותר זה הופסק.
כל שצריך הוא משטח להשמת הרב קו בשיטת ה-NFC והשמעת ביפ קטן עם נורית חיווי כדי לאשר שהתיקוף נקלט. כך זה עובד במקומות אחרים שאני מכיר, ללא צורך לערב את הנהג, להכניס את הכרטיס לחריץ ואו להמתין להדפסת פתק.
הלווי שגם יפסיקו להשמיע את תזכורות התדירות מאד לציבור הנוסעים לגבי הצורך לתקף לפני כל נסיעה. זה מרעיש מאד בתוך האוטובוסים, והרמקולים החיצוניים מרעישים לסביבה. הכל מאד כבד וקשה בתח"ץ המקומי - רעש גדול, פקחים רבים שמפריעים לנוסעים (ברכבות הקלות), איטיות וחוסר תאום, הנדסת אנוש לקוייה, טכנולוגיה חדשה אך נחותה, חוסר אחידות בשיטות תיקוף - פעם חריץ ופעם מגע, ובעיות רגישות הגלאים המחייבות לעיתים אינספור נסיונות לתקף, והעדר אפשרות לקבל במייל תקציר של הנסיעות. בקיצור, לא שירות שאפשר לכנותו כידידותי מאד. למשתמש.
במכשיר של אגד מספיק
להניח מלמעלה ללא צורך להכניס לחריץ
 

novarex

New member
מעניין לדעת. חבל שזה נשמר בסוד

במכשיר של אגד מספיק
להניח מלמעלה ללא צורך להכניס לחריץ
מעניין לדעת. חבל שזה נשמר בסוד
אז זאת שוב בעית הנדסת אנוש. אין הוראות הפעלה לנוסעים. כשיש חריץ ההנחה היא שלתוכו מכניסים את הכרטיס, וכשיש משטח רחב המסומן כראוי אז מבינים שמקרבים אליו את הכרטיס. ככה זה עובד בכל העולם, אבל במדינת ההיי טק שלנו יש חריץ אבל מסתבר שלמעשה הוא מיותר כי אפשר להניח את הכרטיס על המשטח הקטן שמעל החריץ.
אנסה זאת בפעם הבעה.
 

arseny92

Well-known member
מנהל
וליד החריץ המיותר בד"כ גם יש מסך קטן שאמור להציג את היתרה

מעניין לדעת. חבל שזה נשמר בסוד
אז זאת שוב בעית הנדסת אנוש. אין הוראות הפעלה לנוסעים. כשיש חריץ ההנחה היא שלתוכו מכניסים את הכרטיס, וכשיש משטח רחב המסומן כראוי אז מבינים שמקרבים אליו את הכרטיס. ככה זה עובד בכל העולם, אבל במדינת ההיי טק שלנו יש חריץ אבל מסתבר שלמעשה הוא מיותר כי אפשר להניח את הכרטיס על המשטח הקטן שמעל החריץ.
אנסה זאת בפעם הבעה.
וליד החריץ המיותר בד"כ גם יש מסך קטן שאמור להציג את היתרה
מיד לאחר תיקוף כמו בחו"ל אבל אף אחד לא טורח לשים אליו לב ובגלל זה ההדפסה והתור לכניסה מקדימה גם בקו עם ולידטורים, כי כולם רוצים פתק עם יתרה
וזה שאפשר לשים מלמעלה בלי להוציא מארנק, אינו סוד בכלל, רבים עושים את זה אם הארנק אינו מחומר שחוסם רדיו
 

846

Active member
החריץ לא מיותר, במקרה של טעינת

וליד החריץ המיותר בד"כ גם יש מסך קטן שאמור להציג את היתרה
מיד לאחר תיקוף כמו בחו"ל אבל אף אחד לא טורח לשים אליו לב ובגלל זה ההדפסה והתור לכניסה מקדימה גם בקו עם ולידטורים, כי כולם רוצים פתק עם יתרה
וזה שאפשר לשים מלמעלה בלי להוציא מארנק, אינו סוד בכלל, רבים עושים את זה אם הארנק אינו מחומר שחוסם רדיו
החריץ לא מיותר, במקרה של טעינת
חוזה, עדיף שהכרטיס לא יזוז והטעינה תתבצע ללא תקלות בקריאת הכרטיס,
המסך הקטן הוא דרישה של הרגולטור
 
המסך הוא דרישה של הרגולטור

החריץ לא מיותר, במקרה של טעינת
חוזה, עדיף שהכרטיס לא יזוז והטעינה תתבצע ללא תקלות בקריאת הכרטיס,
המסך הקטן הוא דרישה של הרגולטור
המסך הוא דרישה של הרגולטור
הקטן זה כבר פרשנות קמצנית ולא ידידותית לנוסע לדרישה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה