בתחילת חודש הבא: תבוטל ההנחה בקו העמק, נוסעים זועמים

מצב
הנושא נעול.

trilliane

Well-known member
מנהל
קטנה לשונית: חלק הארי, לא החלק הארי (זו סמיכות, לא שם ותואר)

לאנשים שנוסעים ברכבת מעמק יזרעאל לעבודה בגוש דן אין סיכוי
גבוה לשבת ולעבוד במהלך החלק הארי של הנסיעה, מהסיבה שהם צריכים להחליף רכבת בחיפה ובשעות העומס הרכבות לתל אביב מגיעות לחיפה כבר די מלאות, לאחר הקיצוץ שבוצע בהן. הסיכוי לשבת בקו 825 גבוה יותר.
קטנה לשונית: חלק הארי, לא החלק הארי (זו סמיכות, לא שם ותואר)
זו טעות נפוצה, אבל זה לא חלק שהוא ארי, אין כזה שם תואר; ארי = אריה, זה שם עצם. כלומר "חלק הארי" = חלקו של האריה, כלומר הנתח הגדול ביותר.
 

נתנאל531

Well-known member
דווקא יש, כי הרבה נוסעים יורדים בחיפה מרכז

לאנשים שנוסעים ברכבת מעמק יזרעאל לעבודה בגוש דן אין סיכוי
גבוה לשבת ולעבוד במהלך החלק הארי של הנסיעה, מהסיבה שהם צריכים להחליף רכבת בחיפה ובשעות העומס הרכבות לתל אביב מגיעות לחיפה כבר די מלאות, לאחר הקיצוץ שבוצע בהן. הסיכוי לשבת בקו 825 גבוה יותר.
דווקא יש, כי הרבה נוסעים יורדים בחיפה מרכז
נוסעים שעלו בנהריה / עכו / קריות, אלו שיתקשו למצוא מקום ישיבה הם הנוסעים של בת גלים וחוף הכרמל, בדגש על האחרונה
 

MightyKnight

New member
מחיר של חיפה-ת"א זה 27.5 ש"ח ו

בתחילת חודש הבא: תבוטל ההנחה בקו העמק, נוסעים זועמים
כפי שידוע - בחודש פברואר 2019 תפוג ההנחה של 50% על מחיר הכרטיסים בקו העמק, לכן במקום 18.5 ש"ח מעפולה לתל אביב, יעלה מחיר כרטיס 37.5, בעקבות סיום ההנחה מאיימים רוב נוסעי הקו להפסיק להשתמש בו כדי לנסוע לתל אביב והמרכז ולחזור לאופצייה הישנה (קו 825 ורכב), לכן כאן יעמוד המבחן האמיתי של רכבת העמק - למרות שתוכננה מכתחילה לקשר בין עפולה לחיפה ולא בין עפולה לתל אביב, המון מנוסעי הקו משתמשים בו לצורך נסיעה לתחנות תל אביב וזה נתון שלא ניתן להתעלם ממנו, לכן ההשערה היא שמספר הנוסעים יצנח משמעותית לאחר תום ההנחה - פוסטים של נוסעים זועמים על המחיר ניתן למצוא בפייסבוק
מחיר של חיפה-ת"א זה 27.5 ש"ח ו
לב המפרץ - תל אביב - 32.5 ש"ח. לא מבין לפי איזה הגיון המחיר מעפולה לתל אביב יהיה 18 ש"ח.
אם רוצים לתת הנחה גורפת לכל תושבי מדינת ישראל - שיורידו את המחיר לכולם ב50%. לא הגיוני שאזרח אחד יסבסד את השני באופן קבוע.
 

gsi13579

New member
אף אחד לא ציפה שהמחיר ישאר 18 לתמיד, אבל:

מחיר של חיפה-ת"א זה 27.5 ש"ח ו
לב המפרץ - תל אביב - 32.5 ש"ח. לא מבין לפי איזה הגיון המחיר מעפולה לתל אביב יהיה 18 ש"ח.
אם רוצים לתת הנחה גורפת לכל תושבי מדינת ישראל - שיורידו את המחיר לכולם ב50%. לא הגיוני שאזרח אחד יסבסד את השני באופן קבוע.
אף אחד לא ציפה שהמחיר ישאר 18 לתמיד, אבל:
מתחנת מגדל העמק-כפר ברוך כפי שצוין באחת התגובות פה המחיר הרבה יותר נוח - 27.5 ומתחנת עפולה - שבמרחק 7 דקות נסיעה ממגדל העמק המחיר גבוה ב10 ש"ח ועל זה הנוסעים זועמים, שלא כללו את עפולה בטבעת שמאפשרת לרכוש חוזה נסיעה במחיר של תחנות כפר ברוך וכפר יהושע, במיוחד שרובם המכריע של הנוסעים שמבצעים את ההחלפה לתל אביב הם מתחנת עפולה
מבית שאן הגיוני שהמחיר יקפץ אבל מעפולה פחות
 

sweetums

New member
בשדרות אופקים ונתיבות זעמו, ב"ק.מלאכי" יזעמו בעוד שנתיים

בתחילת חודש הבא: תבוטל ההנחה בקו העמק, נוסעים זועמים
כפי שידוע - בחודש פברואר 2019 תפוג ההנחה של 50% על מחיר הכרטיסים בקו העמק, לכן במקום 18.5 ש"ח מעפולה לתל אביב, יעלה מחיר כרטיס 37.5, בעקבות סיום ההנחה מאיימים רוב נוסעי הקו להפסיק להשתמש בו כדי לנסוע לתל אביב והמרכז ולחזור לאופצייה הישנה (קו 825 ורכב), לכן כאן יעמוד המבחן האמיתי של רכבת העמק - למרות שתוכננה מכתחילה לקשר בין עפולה לחיפה ולא בין עפולה לתל אביב, המון מנוסעי הקו משתמשים בו לצורך נסיעה לתחנות תל אביב וזה נתון שלא ניתן להתעלם ממנו, לכן ההשערה היא שמספר הנוסעים יצנח משמעותית לאחר תום ההנחה - פוסטים של נוסעים זועמים על המחיר ניתן למצוא בפייסבוק
בשדרות אופקים ונתיבות זעמו, ב"ק.מלאכי" יזעמו בעוד שנתיים
ההנחה הייתה לתקופה מוגדרת, מספר הנוסעים לא צנח.
https://www.mako.co.il/news-israel/local-q3_2017/Article-2c772819725be51004.htm
 

trilliane

Well-known member
מנהל
זה מחיר מלא או לפני הנחה? למי שנוסע הלוך חזור יש חופשי יומי

בתחילת חודש הבא: תבוטל ההנחה בקו העמק, נוסעים זועמים
כפי שידוע - בחודש פברואר 2019 תפוג ההנחה של 50% על מחיר הכרטיסים בקו העמק, לכן במקום 18.5 ש"ח מעפולה לתל אביב, יעלה מחיר כרטיס 37.5, בעקבות סיום ההנחה מאיימים רוב נוסעי הקו להפסיק להשתמש בו כדי לנסוע לתל אביב והמרכז ולחזור לאופצייה הישנה (קו 825 ורכב), לכן כאן יעמוד המבחן האמיתי של רכבת העמק - למרות שתוכננה מכתחילה לקשר בין עפולה לחיפה ולא בין עפולה לתל אביב, המון מנוסעי הקו משתמשים בו לצורך נסיעה לתחנות תל אביב וזה נתון שלא ניתן להתעלם ממנו, לכן ההשערה היא שמספר הנוסעים יצנח משמעותית לאחר תום ההנחה - פוסטים של נוסעים זועמים על המחיר ניתן למצוא בפייסבוק
זה מחיר מלא או לפני הנחה? למי שנוסע הלוך חזור יש חופשי יומי
 

נתנאל531

Well-known member
רק ארצי של 60 שח

זה מחיר מלא או לפני הנחה? למי שנוסע הלוך חזור יש חופשי יומי
רק ארצי של 60 שח
עפולה היא אבסורד, כי נצרת הצפונית יותר כלולה בחופשי חיפה-מרכז של 40 ש"ח, וגם ערים צפוניות יותר כמו כרמיאל, נהריה ומעלות, אבל לא עפולה / טבריה / בית שאן / צפת / קצרין / קרית שמונה.
&nbsp
למה? כי במשרד התחבורה מחפשים לחסוך, ושר התחבורה לא מרגיש לחוץ פוליטית מנוסעי הפריפריה הצפונית, מה שכן קורה בפריפריה הדרומית
 

trilliane

Well-known member
מנהל
דווקא שר התחבורה הרגיש לחץ והחזיר להם את הרכבות מייד...

רק ארצי של 60 שח
עפולה היא אבסורד, כי נצרת הצפונית יותר כלולה בחופשי חיפה-מרכז של 40 ש"ח, וגם ערים צפוניות יותר כמו כרמיאל, נהריה ומעלות, אבל לא עפולה / טבריה / בית שאן / צפת / קצרין / קרית שמונה.
&nbsp
למה? כי במשרד התחבורה מחפשים לחסוך, ושר התחבורה לא מרגיש לחוץ פוליטית מנוסעי הפריפריה הצפונית, מה שכן קורה בפריפריה הדרומית
דווקא שר התחבורה הרגיש לחץ והחזיר להם את הרכבות מייד...
 
״מאיימים רוב נוסעי הקו להפסיק להשתמש בו״. כאן זה הפסיק

בתחילת חודש הבא: תבוטל ההנחה בקו העמק, נוסעים זועמים
כפי שידוע - בחודש פברואר 2019 תפוג ההנחה של 50% על מחיר הכרטיסים בקו העמק, לכן במקום 18.5 ש"ח מעפולה לתל אביב, יעלה מחיר כרטיס 37.5, בעקבות סיום ההנחה מאיימים רוב נוסעי הקו להפסיק להשתמש בו כדי לנסוע לתל אביב והמרכז ולחזור לאופצייה הישנה (קו 825 ורכב), לכן כאן יעמוד המבחן האמיתי של רכבת העמק - למרות שתוכננה מכתחילה לקשר בין עפולה לחיפה ולא בין עפולה לתל אביב, המון מנוסעי הקו משתמשים בו לצורך נסיעה לתחנות תל אביב וזה נתון שלא ניתן להתעלם ממנו, לכן ההשערה היא שמספר הנוסעים יצנח משמעותית לאחר תום ההנחה - פוסטים של נוסעים זועמים על המחיר ניתן למצוא בפייסבוק
״מאיימים רוב נוסעי הקו להפסיק להשתמש בו״. כאן זה הפסיק
להיות אמין.
 

gsi13579

New member
הכוונה הייתה לנוסעים בקו שמשתמשים בו לצורך נסיעה לת"א

״מאיימים רוב נוסעי הקו להפסיק להשתמש בו״. כאן זה הפסיק
להיות אמין.
הכוונה הייתה לנוסעים בקו שמשתמשים בו לצורך נסיעה לת"א
ואכן רוב הנוסעים מהסוג הזה יפסיקו להשתמש בקו מאחר והמחיר ממש לא אפקטיבי
&nbsp
 

Bus Nerd

Active member
סבבה ואז זו תהיה הוכחה בעצם למה שאמרנו תמיד שהקו לא כלכלי

הכוונה הייתה לנוסעים בקו שמשתמשים בו לצורך נסיעה לת"א
ואכן רוב הנוסעים מהסוג הזה יפסיקו להשתמש בקו מאחר והמחיר ממש לא אפקטיבי
&nbsp
סבבה ואז זו תהיה הוכחה בעצם למה שאמרנו תמיד שהקו לא כלכלי
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה