עדכון חשמול A1 - מדרום אך בקרבת תחנת ההגנה

מצב
הנושא נעול.

GLSRA

Active member
עדכון חשמול A1 - מדרום אך בקרבת תחנת ההגנה

עדכון חשמול A1 - מדרום אך בקרבת תחנת ההגנה
עברתי אתמול בלילה במקרה בחיבור של כביש 1 עם נתיבי איילון.
חייב לציין שהיו מספר צוותים של SEMI שעבדו במקביל ומתחו את החשמולת באיזור הזה. קשה לי להצביע דיוק וכמובן שלא יכולתי לצלם באמצע הלילה אך העבודה היתה לאורך העיקול שצפוני לתחנת רכבת תל אביב דרום (עליה השלום).
ישנו רצף של פורטלים והעבודה בוצעה על יותר ממסילה אחת במקביל.
 

אורי404

New member
נקווה במהרה בימינו לחיבור לתחנות תל אביב

עדכון חשמול A1 - מדרום אך בקרבת תחנת ההגנה
עברתי אתמול בלילה במקרה בחיבור של כביש 1 עם נתיבי איילון.
חייב לציין שהיו מספר צוותים של SEMI שעבדו במקביל ומתחו את החשמולת באיזור הזה. קשה לי להצביע דיוק וכמובן שלא יכולתי לצלם באמצע הלילה אך העבודה היתה לאורך העיקול שצפוני לתחנת רכבת תל אביב דרום (עליה השלום).
ישנו רצף של פורטלים והעבודה בוצעה על יותר ממסילה אחת במקביל.
נקווה במהרה בימינו לחיבור לתחנות תל אביב
 

Ccyclist

Well-known member
תודה על העידכון, מה הצפי לחישמול עד לת"א מרכז סבידור דרקוני?

עדכון חשמול A1 - מדרום אך בקרבת תחנת ההגנה
עברתי אתמול בלילה במקרה בחיבור של כביש 1 עם נתיבי איילון.
חייב לציין שהיו מספר צוותים של SEMI שעבדו במקביל ומתחו את החשמולת באיזור הזה. קשה לי להצביע דיוק וכמובן שלא יכולתי לצלם באמצע הלילה אך העבודה היתה לאורך העיקול שצפוני לתחנת רכבת תל אביב דרום (עליה השלום).
ישנו רצף של פורטלים והעבודה בוצעה על יותר ממסילה אחת במקביל.
תודה על העידכון, מה הצפי לחישמול עד לת"א מרכז סבידור דרקוני?
האם זה עניין של שבועות או חודשים ?
 

matrix200200

Active member
כרגע נראה שחודשים.

תודה על העידכון, מה הצפי לחישמול עד לת"א מרכז סבידור דרקוני?
האם זה עניין של שבועות או חודשים ?
כרגע נראה שחודשים.
שבתשתיות אמר בפוסט האחרון שלו בנושא, שיש צפי לפתיחת הקו עד להגנה בפסח.
אני מניח שהכל תלוי בצורך ב"פתרונות מיוחדים" בהתקנת עמודי חשמולת כמו שהיה צריך לעשות בחלק שכבר חושמל.
לדעתי גם, אם אכן יוחלט לפתוח עד הגנה (ולא עד סבידור כפי שנשקל בעבר ולא ברור מה הוחלט בסוף), אז הדבר יידחה עוד יותר.
 

Bus Nerd

Active member
אני אישית מקווה שיסיימו עד סבידור ולא יפתחו עד ההגנה

כרגע נראה שחודשים.
שבתשתיות אמר בפוסט האחרון שלו בנושא, שיש צפי לפתיחת הקו עד להגנה בפסח.
אני מניח שהכל תלוי בצורך ב"פתרונות מיוחדים" בהתקנת עמודי חשמולת כמו שהיה צריך לעשות בחלק שכבר חושמל.
לדעתי גם, אם אכן יוחלט לפתוח עד הגנה (ולא עד סבידור כפי שנשקל בעבר ולא ברור מה הוחלט בסוף), אז הדבר יידחה עוד יותר.
אני אישית מקווה שיסיימו עד סבידור ולא יפתחו עד ההגנה
אחרת פתאום לכל מיני פוליטיקאים העבודות ייראו פחות "דחופות" ופתאום לא ייאשרו לעבוד בשבת או לא יאפשרו לעשות השבתות, ואז ייקח *המון* זמן עד שהחישמול יגיע לסבידור.
 

arand

New member
בגלל העבודות בשבת העבודות לא נגמרות

אני אישית מקווה שיסיימו עד סבידור ולא יפתחו עד ההגנה
אחרת פתאום לכל מיני פוליטיקאים העבודות ייראו פחות "דחופות" ופתאום לא ייאשרו לעבוד בשבת או לא יאפשרו לעשות השבתות, ואז ייקח *המון* זמן עד שהחישמול יגיע לסבידור.
בגלל העבודות בשבת העבודות לא נגמרות
ולא בגלל שבת יהיה רכבת, אלא אין רכבת בגלל שבת. השבת תובעת את עלבונה, אין ברכה במעשה שבת. לכן העבודות לא נגמרות ועלות הכספית רק הולך ועולה.
אני יודע כמה תגובות של שינאה אני הולך לקבל, אבל זה לא משנה העיקר זה האמת.
 

meltamir

New member
בוא נשאיר את הפורום לעובדות, לאמונה יש מקומות אחרים

בגלל העבודות בשבת העבודות לא נגמרות
ולא בגלל שבת יהיה רכבת, אלא אין רכבת בגלל שבת. השבת תובעת את עלבונה, אין ברכה במעשה שבת. לכן העבודות לא נגמרות ועלות הכספית רק הולך ועולה.
אני יודע כמה תגובות של שינאה אני הולך לקבל, אבל זה לא משנה העיקר זה האמת.
בוא נשאיר את הפורום לעובדות, לאמונה יש מקומות אחרים
העובדות: יש הרבה עבודה לעשות ולא רוצים לפגוע בחיי השגרה עד כמה שניתן אז חייבים לעבוד בשבת.
לפי ההגיון שלך טיב טעם והסינמה סיטי/יס פלאנט היו אמורים לפשוט רגל מזמן, מעניין שלא כך הדבר
 
לדבריך אין קשר למציאות, אשמח שתביא עובדות בנושא

בגלל העבודות בשבת העבודות לא נגמרות
ולא בגלל שבת יהיה רכבת, אלא אין רכבת בגלל שבת. השבת תובעת את עלבונה, אין ברכה במעשה שבת. לכן העבודות לא נגמרות ועלות הכספית רק הולך ועולה.
אני יודע כמה תגובות של שינאה אני הולך לקבל, אבל זה לא משנה העיקר זה האמת.
לדבריך אין קשר למציאות, אשמח שתביא עובדות בנושא
 

jp3raptor

Member
מבקש שכל מי שמרגיש ככה שיחרים את הקו

בגלל העבודות בשבת העבודות לא נגמרות
ולא בגלל שבת יהיה רכבת, אלא אין רכבת בגלל שבת. השבת תובעת את עלבונה, אין ברכה במעשה שבת. לכן העבודות לא נגמרות ועלות הכספית רק הולך ועולה.
אני יודע כמה תגובות של שינאה אני הולך לקבל, אבל זה לא משנה העיקר זה האמת.
מבקש שכל מי שמרגיש ככה שיחרים את הקו
אשמח שכל אדם שמאמין שאין צורך בעבודות כאלה בשבת לא יסע בקו
 

DotanS33

New member
למה הודעות שנאה?

בגלל העבודות בשבת העבודות לא נגמרות
ולא בגלל שבת יהיה רכבת, אלא אין רכבת בגלל שבת. השבת תובעת את עלבונה, אין ברכה במעשה שבת. לכן העבודות לא נגמרות ועלות הכספית רק הולך ועולה.
אני יודע כמה תגובות של שינאה אני הולך לקבל, אבל זה לא משנה העיקר זה האמת.
למה הודעות שנאה?
אין לי שום בעיה שמי שמאמין שאין ברכה בעבודה בשבת לא יעבוד בשבת.
יותר מזה, אני בעד שמי שמאמין שאין ברכה ביום שלישי לא יעבוד ביום זה.

הבעיה מתחילה כשמישהו מנסה להשליך את האמונות שלו על אנשים אחרים שאינם חולקים איתו את אמונתו.
מנסיוני, עבודה בשבת מתגמלת פי כמה בעבודה ביום חול. על משמרות שבת אני מרוויח 200% ועל שישי לילה 300%. אני יכול להראות לך תלושי שכר שלי מול חבר צוות דתי שלי שיוכיחו לך חד משמעית את הברכה השורה על עבודה בשבת.
 

ModiinCity

New member
אתה חייב לציין שזאת דעתך, ולא עובדה. אחרת אתה יוצא שקרן

בגלל העבודות בשבת העבודות לא נגמרות
ולא בגלל שבת יהיה רכבת, אלא אין רכבת בגלל שבת. השבת תובעת את עלבונה, אין ברכה במעשה שבת. לכן העבודות לא נגמרות ועלות הכספית רק הולך ועולה.
אני יודע כמה תגובות של שינאה אני הולך לקבל, אבל זה לא משנה העיקר זה האמת.
אתה חייב לציין שזאת דעתך, ולא עובדה. אחרת אתה יוצא שקרן
או לכל הפחות - דמגוג ומניפולטור.
 

Ccyclist

Well-known member
כתבה בנושא בטמקא, להערכתם חצי שנה להגנה, השאר עד סוף 19.

אני אישית מקווה שיסיימו עד סבידור ולא יפתחו עד ההגנה
אחרת פתאום לכל מיני פוליטיקאים העבודות ייראו פחות "דחופות" ופתאום לא ייאשרו לעבוד בשבת או לא יאפשרו לעשות השבתות, ואז ייקח *המון* זמן עד שהחישמול יגיע לסבידור.
כתבה בנושא בטמקא, להערכתם חצי שנה להגנה, השאר עד סוף 19.
https://m.ynet.co.il/Articles/5449368
&nbsp
לפי הכתבה - אחרי האיילון יחשמלו את הקו ללוד והקו לאשקלון דרך לוד, וישנה תוכנית ארוכת טווח לחישמול מאות קילומטרים ב 5-6 השנים הבאות.
 

ModiinCity

New member
לפחות הפעם זאת הערכה של איש שטח, לא פוליטיקאי

כתבה בנושא בטמקא, להערכתם חצי שנה להגנה, השאר עד סוף 19.
https://m.ynet.co.il/Articles/5449368
&nbsp
לפי הכתבה - אחרי האיילון יחשמלו את הקו ללוד והקו לאשקלון דרך לוד, וישנה תוכנית ארוכת טווח לחישמול מאות קילומטרים ב 5-6 השנים הבאות.
לפחות הפעם זאת הערכה של איש שטח, לא פוליטיקאי
 

Bus Nerd

Active member
מוזרה לי התוכנית הזו

כתבה בנושא בטמקא, להערכתם חצי שנה להגנה, השאר עד סוף 19.
https://m.ynet.co.il/Articles/5449368
&nbsp
לפי הכתבה - אחרי האיילון יחשמלו את הקו ללוד והקו לאשקלון דרך לוד, וישנה תוכנית ארוכת טווח לחישמול מאות קילומטרים ב 5-6 השנים הבאות.
מוזרה לי התוכנית הזו
מעניין מה השיקולים של הרכבת. אני הייתי חושב שיותר הגיוני להתחיל דווקא לחשמל את לולאת השרון וקו החוף המערבי, כדי שתהיה הקלה ספציפית בצוואר הבקבוק של המסילה הבודדת באיילון. גם מוזר לי שרוצים לחשמל בין כרמיאל לחיפה למרות שעיריית חיפה הרי מתנגדת לחשמול בתוך חיפה בלי שיקוע - אז למי זה יעזור בדיוק? אפילו רכבת פרברית חשמלית לכרמיאל / לנהריה לא יוכלו להפעיל אם לא יהיה חשמול בתוך חיפה עצמה.
 

raminec

New member
לא ברור לי איך הבנתם מהכתבה

מוזרה לי התוכנית הזו
מעניין מה השיקולים של הרכבת. אני הייתי חושב שיותר הגיוני להתחיל דווקא לחשמל את לולאת השרון וקו החוף המערבי, כדי שתהיה הקלה ספציפית בצוואר הבקבוק של המסילה הבודדת באיילון. גם מוזר לי שרוצים לחשמל בין כרמיאל לחיפה למרות שעיריית חיפה הרי מתנגדת לחשמול בתוך חיפה בלי שיקוע - אז למי זה יעזור בדיוק? אפילו רכבת פרברית חשמלית לכרמיאל / לנהריה לא יוכלו להפעיל אם לא יהיה חשמול בתוך חיפה עצמה.
לא ברור לי איך הבנתם מהכתבה
שמתכננים לחשמל דווקא את הקו לאשקלון דרך רחובות ולא דרך ראשון לציון מערב?
החישמול דווקא לאשקלון נובע מהצורך להתחבר למוסכים של הקרונועים, אבל לא כתבו באיזה מסלול זה יבוצע.
אם יחשמלו בין לב המפרץ לבין כרמיאל (שזה אפשרי) סביר להניח שזה יהפוך את לב המפרץ לתחנה הדרומית ביותר של הקו של כרמיאל. שם יוכלו להחליף רכבות לכיוון המרכז, או לעלות על המטרונית או הרכבלית לפי הצורך ביעדי הקצה בתוך חיפה. פתרון לא מוצלח במיוחד, אבל סביר בהתחשב באילוצים שעירית חיפה עושה לרכבת ישראל. למיטב הבנתי החישמול לכרמיאל דחוף בגלל המעבר במנהרות גילון.
 
מרכזית המפרץ לא יכולה לשמש תחנת קצה (טרמינל). היא יכולה לשמש

לא ברור לי איך הבנתם מהכתבה
שמתכננים לחשמל דווקא את הקו לאשקלון דרך רחובות ולא דרך ראשון לציון מערב?
החישמול דווקא לאשקלון נובע מהצורך להתחבר למוסכים של הקרונועים, אבל לא כתבו באיזה מסלול זה יבוצע.
אם יחשמלו בין לב המפרץ לבין כרמיאל (שזה אפשרי) סביר להניח שזה יהפוך את לב המפרץ לתחנה הדרומית ביותר של הקו של כרמיאל. שם יוכלו להחליף רכבות לכיוון המרכז, או לעלות על המטרונית או הרכבלית לפי הצורך ביעדי הקצה בתוך חיפה. פתרון לא מוצלח במיוחד, אבל סביר בהתחשב באילוצים שעירית חיפה עושה לרכבת ישראל. למיטב הבנתי החישמול לכרמיאל דחוף בגלל המעבר במנהרות גילון.
מרכזית המפרץ לא יכולה לשמש תחנת קצה (טרמינל). היא יכולה לשמש
תחנה ראשונה להעלאת נוסעים ואחרונה להורדת נוסעים, אבל יצטרכו לחשמל לפחות עד למתחם הרכבת בחיפה מזרח לצורך חניית הרכבות.
 

raminec

New member
נו, אז יחשמלו עד חיפה מזרח

מרכזית המפרץ לא יכולה לשמש תחנת קצה (טרמינל). היא יכולה לשמש
תחנה ראשונה להעלאת נוסעים ואחרונה להורדת נוסעים, אבל יצטרכו לחשמל לפחות עד למתחם הרכבת בחיפה מזרח לצורך חניית הרכבות.
נו, אז יחשמלו עד חיפה מזרח
גם ככה זה לא "מקטע המריבה" עם עירית חיפה.
 

Rubim88

New member
השלב הבא לאחר הגעה להרצליה יהיה מגנות ללוד

מוזרה לי התוכנית הזו
מעניין מה השיקולים של הרכבת. אני הייתי חושב שיותר הגיוני להתחיל דווקא לחשמל את לולאת השרון וקו החוף המערבי, כדי שתהיה הקלה ספציפית בצוואר הבקבוק של המסילה הבודדת באיילון. גם מוזר לי שרוצים לחשמל בין כרמיאל לחיפה למרות שעיריית חיפה הרי מתנגדת לחשמול בתוך חיפה בלי שיקוע - אז למי זה יעזור בדיוק? אפילו רכבת פרברית חשמלית לכרמיאל / לנהריה לא יוכלו להפעיל אם לא יהיה חשמול בתוך חיפה עצמה.
השלב הבא לאחר הגעה להרצליה יהיה מגנות ללוד
וההגנה-פלשת-אשקלון.
 

matrix200200

Active member
זה לא מה שכתוב בכתבה.

כתבה בנושא בטמקא, להערכתם חצי שנה להגנה, השאר עד סוף 19.
https://m.ynet.co.il/Articles/5449368
&nbsp
לפי הכתבה - אחרי האיילון יחשמלו את הקו ללוד והקו לאשקלון דרך לוד, וישנה תוכנית ארוכת טווח לחישמול מאות קילומטרים ב 5-6 השנים הבאות.
זה לא מה שכתוב בכתבה.
מה שכתוב בכתבה (שאגב רשמה שטות, כי הקו הוא ירושילים הרצלייה, לא ירושלים תל אביב), תוך חצי שנה הקו יהיה מוכן בכללותו (נניח לא עד הרצלייה, אבל לכל הפחות עד אוניברסיטה (אם מדברים על תל אביב).
החשמול עד הגנה לא יקח 5 חודשים, כי אם כן, יקח עוד שנתיים לסיים עד הרצליה

תיקון, סבבה מצאתי את המשפט "ממקורות".
קשה לי מאוד להאמין למשפט הזה.
המצב כרגע זה כמה מאות מטרים שמפרידים בין חשמול עד ההגנה.
זה בוודאי לא חצי שנה.
 

Ccyclist

Well-known member
גם לי נשמע שהם קרובים יותר, אבל הנה ציטוט התוכנית

זה לא מה שכתוב בכתבה.
מה שכתוב בכתבה (שאגב רשמה שטות, כי הקו הוא ירושילים הרצלייה, לא ירושלים תל אביב), תוך חצי שנה הקו יהיה מוכן בכללותו (נניח לא עד הרצלייה, אבל לכל הפחות עד אוניברסיטה (אם מדברים על תל אביב).
החשמול עד הגנה לא יקח 5 חודשים, כי אם כן, יקח עוד שנתיים לסיים עד הרצליה

תיקון, סבבה מצאתי את המשפט "ממקורות".
קשה לי מאוד להאמין למשפט הזה.
המצב כרגע זה כמה מאות מטרים שמפרידים בין חשמול עד ההגנה.
זה בוודאי לא חצי שנה.
גם לי נשמע שהם קרובים יותר, אבל הנה ציטוט התוכנית
" אחרי ירושלים, המקטעים הבאים שיזכו לחשמול הם בין תל אביב ללוד וכן מקטע אשקלון. השניים זוכים לעדיפות מאחר שלצד שתי התחנות הללו מוקמים בימים אלה מוסכים שנועדו לשרת את הקרנועים החשמליים שרכשה הרכבת. המקטע הרביעי שיחושמל יהיה הצפוני שעובר בין כרמיאל לחיפה. "
&nbsp
בקונטקסט הזה הגיוני שמדובר על לוד - אשקלון. נראה שאלו בשורות עבור תחנת רחובות.
&nbsp
בגלל קצב ההתקדמות המהיר יחסית לפני פתיחת הקו והדיווחים כאן על התקרבות החישמול לאיילון (והקצב בו חושמל הקו בעת בנייתו) גם לי נראה מוזר שמדברים על חצי שנה עד להפעלה לתחנת איילון כלשהי ללא התלות בקו מודיעין-נהריה.
&nbsp
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה