קו 32 החדש הערות ושאלות וכן שאלה "קטנה" בסיום הפוסט עצמו

מצב
הנושא נעול.

down und

New member
קו 32 החדש הערות ושאלות וכן שאלה "קטנה" בסיום הפוסט עצמו

קו 32 החדש הערות ושאלות וכן שאלה "קטנה" בסיום הפוסט עצמו
שבוע שעבר וגם היום נסעתי בקו 32 החדש של דן.
שבוע שעבר מרמת החיל לאזור ביתי בר"ג (שהוא מרחק הליכה קצרצר
ממרום נווה).
היום בבוקר מהבית לעבודה.

שבוע שעבר בכל הנסיעה היו 5 נוסעים כולל אותי. בקושי שמעו על הקו הזה.
עליתי ב-19:05 על האוטובוס ונכנסתי לדירתי (שיש מתחנת הירידה ועד אליה שתי דקות הליכה) בכמה שניות לפני 19:30. ממש כמעט כמו מונית ספיישל.

הבוקר עליתי על האוטובוס שהגיע מיד אחרי 33 העמוס בשעה 9:30.
החתמתי כרטיס בעבודה, וזה אחרי התעכבות של כמה דקות באחת החנויות בשוק צפון,
בשעה 10:05.
באוטובוס הזה היו במקסימום כעשרה נוסעים ובפניה ימינה לראול ולנברג נשארנו
בקושי 6 או 7 נוסעים (מיעוט קטן ירדו בשלישות ואח"כ מעטים ירדו בקניון איילון).

שאלה ראשונה: מדוע לא מופיע בשלטים הדיגיטליים שאומרים תוך כמה דקות יגיע קו X או Y קו זה?

שאלה שניה:
עליתי מהדלת האחורית וניסיתי לתקף את רב הקו שלי. הוא נצבע אדום וצפצף ונתן
הודעה שבקוד 44 אין מספיק ערך צבור.
מה זה, לכל הרוחות וגם קיבינימט, קוד 44?
הלכתי לנהג ובמכשיר הענק שמימין להגה, נו, המכשיר הרגיל של הרב קו, בקלות
קניתי נסיעה ועוד נשאר לי (כתוב על הפתק וזה גם נכון) כ-80 ש"ח יתרה.

שאלה נוספת: שמתי לב, להפתעתי, שבשלט הציווי לנהוג לעצור בתחנה הם עברו
לכיתוב האגדי (מלשון אגד) של 'עצור' ולא הדן-י של עשרות שנים שבו כתוב 'עוצר'.
בקיצור היה כתוב עצור ולא עוצר. מה קרה שדן החליפו?


והשאלה הקטנה לסיום, האם יתכן שמישהו מאוד מאוד מוכר בפורום הוא זה שקשור למחיקות/העלמויות שהיו כאן בחצי השנה האחרונה?
 

Bus Nerd

Active member
לגבי זמן אמת, נראה לי שמשרד התחבורה פישלו

קו 32 החדש הערות ושאלות וכן שאלה "קטנה" בסיום הפוסט עצמו
שבוע שעבר וגם היום נסעתי בקו 32 החדש של דן.
שבוע שעבר מרמת החיל לאזור ביתי בר"ג (שהוא מרחק הליכה קצרצר
ממרום נווה).
היום בבוקר מהבית לעבודה.

שבוע שעבר בכל הנסיעה היו 5 נוסעים כולל אותי. בקושי שמעו על הקו הזה.
עליתי ב-19:05 על האוטובוס ונכנסתי לדירתי (שיש מתחנת הירידה ועד אליה שתי דקות הליכה) בכמה שניות לפני 19:30. ממש כמעט כמו מונית ספיישל.

הבוקר עליתי על האוטובוס שהגיע מיד אחרי 33 העמוס בשעה 9:30.
החתמתי כרטיס בעבודה, וזה אחרי התעכבות של כמה דקות באחת החנויות בשוק צפון,
בשעה 10:05.
באוטובוס הזה היו במקסימום כעשרה נוסעים ובפניה ימינה לראול ולנברג נשארנו
בקושי 6 או 7 נוסעים (מיעוט קטן ירדו בשלישות ואח"כ מעטים ירדו בקניון איילון).

שאלה ראשונה: מדוע לא מופיע בשלטים הדיגיטליים שאומרים תוך כמה דקות יגיע קו X או Y קו זה?

שאלה שניה:
עליתי מהדלת האחורית וניסיתי לתקף את רב הקו שלי. הוא נצבע אדום וצפצף ונתן
הודעה שבקוד 44 אין מספיק ערך צבור.
מה זה, לכל הרוחות וגם קיבינימט, קוד 44?
הלכתי לנהג ובמכשיר הענק שמימין להגה, נו, המכשיר הרגיל של הרב קו, בקלות
קניתי נסיעה ועוד נשאר לי (כתוב על הפתק וזה גם נכון) כ-80 ש"ח יתרה.

שאלה נוספת: שמתי לב, להפתעתי, שבשלט הציווי לנהוג לעצור בתחנה הם עברו
לכיתוב האגדי (מלשון אגד) של 'עצור' ולא הדן-י של עשרות שנים שבו כתוב 'עוצר'.
בקיצור היה כתוב עצור ולא עוצר. מה קרה שדן החליפו?


והשאלה הקטנה לסיום, האם יתכן שמישהו מאוד מאוד מוכר בפורום הוא זה שקשור למחיקות/העלמויות שהיו כאן בחצי השנה האחרונה?
לגבי זמן אמת, נראה לי שמשרד התחבורה פישלו
הרבה חברים אמרו לי שלא רואים את הקווים החדשים בשלטי זמן האמת ובאפליקציות, ושלקווים שמסלולם השתנה לא רואים דיווחי זמן אמת בתחנות החדשות.

בקיצור, משהו מסריח בממלכת ישראל כץ
 

arseny92

Well-known member
מנהל
תשובות

קו 32 החדש הערות ושאלות וכן שאלה "קטנה" בסיום הפוסט עצמו
שבוע שעבר וגם היום נסעתי בקו 32 החדש של דן.
שבוע שעבר מרמת החיל לאזור ביתי בר"ג (שהוא מרחק הליכה קצרצר
ממרום נווה).
היום בבוקר מהבית לעבודה.

שבוע שעבר בכל הנסיעה היו 5 נוסעים כולל אותי. בקושי שמעו על הקו הזה.
עליתי ב-19:05 על האוטובוס ונכנסתי לדירתי (שיש מתחנת הירידה ועד אליה שתי דקות הליכה) בכמה שניות לפני 19:30. ממש כמעט כמו מונית ספיישל.

הבוקר עליתי על האוטובוס שהגיע מיד אחרי 33 העמוס בשעה 9:30.
החתמתי כרטיס בעבודה, וזה אחרי התעכבות של כמה דקות באחת החנויות בשוק צפון,
בשעה 10:05.
באוטובוס הזה היו במקסימום כעשרה נוסעים ובפניה ימינה לראול ולנברג נשארנו
בקושי 6 או 7 נוסעים (מיעוט קטן ירדו בשלישות ואח"כ מעטים ירדו בקניון איילון).

שאלה ראשונה: מדוע לא מופיע בשלטים הדיגיטליים שאומרים תוך כמה דקות יגיע קו X או Y קו זה?

שאלה שניה:
עליתי מהדלת האחורית וניסיתי לתקף את רב הקו שלי. הוא נצבע אדום וצפצף ונתן
הודעה שבקוד 44 אין מספיק ערך צבור.
מה זה, לכל הרוחות וגם קיבינימט, קוד 44?
הלכתי לנהג ובמכשיר הענק שמימין להגה, נו, המכשיר הרגיל של הרב קו, בקלות
קניתי נסיעה ועוד נשאר לי (כתוב על הפתק וזה גם נכון) כ-80 ש"ח יתרה.

שאלה נוספת: שמתי לב, להפתעתי, שבשלט הציווי לנהוג לעצור בתחנה הם עברו
לכיתוב האגדי (מלשון אגד) של 'עצור' ולא הדן-י של עשרות שנים שבו כתוב 'עוצר'.
בקיצור היה כתוב עצור ולא עוצר. מה קרה שדן החליפו?


והשאלה הקטנה לסיום, האם יתכן שמישהו מאוד מאוד מוכר בפורום הוא זה שקשור למחיקות/העלמויות שהיו כאן בחצי השנה האחרונה?
תשובות
1. Bus Nerd כבר ענה לך
2. ראה http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/394/183979827/אקטואליה/תחבורה_ציבורית
אם אכן הנהגים אינם מגדירים את המתקפים האחוריים כראוי, נא להתלונן למפעיל ולמשרד התחבורה
3. אולי מכרז מעודכן על ייצור השלט הזה או אם מדובר על הכיתוב בלוח הכריזה של התחנה הבאה - בתוכנה מעודכנת
4. למנהלים פרצו לחשבון, אך לא ידוע מי זה היה. איתי אני מקווה שזה לא יקרה כי אני לא נכנס לפורום ממקומות ציבוריים עם שמירת הסיסמה (כי גם אם החלפת סיסמה/מייל, כניסה בעוגיה שמורה (כשלא יצאת מהחשבון במפורש) על התקן/דפדפן קודם אינה מבטלת את הכניסה הישנה הזו). לגבי ה-"מחיקות" - שום דבר לא מחוק למעשה, יש רק בעיה של צפייה עם השרשורפלצת בעמוד האחרון (כעת עמוד 13) שכולל את כל התגובות מאמצע יולי לאוקטובר. ראה את הדיון הזה ותגובותיו : http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/394/183939211/אקטואליה/תחבורה_ציבורית (מאז התמונה 1264 תגובות לדצמבר 2018, זה מתעדכן רק בסוף חודש), כאשר תתוקן אפשרות הצפייה בשרשור, הוא יפוצל
 

846

Active member
סעיף 2: לנהגים אין שום קשר לוולידטורים

תשובות
1. Bus Nerd כבר ענה לך
2. ראה http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/394/183979827/אקטואליה/תחבורה_ציבורית
אם אכן הנהגים אינם מגדירים את המתקפים האחוריים כראוי, נא להתלונן למפעיל ולמשרד התחבורה
3. אולי מכרז מעודכן על ייצור השלט הזה או אם מדובר על הכיתוב בלוח הכריזה של התחנה הבאה - בתוכנה מעודכנת
4. למנהלים פרצו לחשבון, אך לא ידוע מי זה היה. איתי אני מקווה שזה לא יקרה כי אני לא נכנס לפורום ממקומות ציבוריים עם שמירת הסיסמה (כי גם אם החלפת סיסמה/מייל, כניסה בעוגיה שמורה (כשלא יצאת מהחשבון במפורש) על התקן/דפדפן קודם אינה מבטלת את הכניסה הישנה הזו). לגבי ה-"מחיקות" - שום דבר לא מחוק למעשה, יש רק בעיה של צפייה עם השרשורפלצת בעמוד האחרון (כעת עמוד 13) שכולל את כל התגובות מאמצע יולי לאוקטובר. ראה את הדיון הזה ותגובותיו : http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/394/183939211/אקטואליה/תחבורה_ציבורית (מאז התמונה 1264 תגובות לדצמבר 2018, זה מתעדכן רק בסוף חודש), כאשר תתוקן אפשרות הצפייה בשרשור, הוא יפוצל
סעיף 2: לנהגים אין שום קשר לוולידטורים
הנהג לא שולט ולא קובע מה יעשה הוולידטור, הדבר היחיד שהנהג יכול לעשות זה להסתכל ולדווח על מכשיר לא תקין.
לנהג גם אין שום קשר לשילוט או לכריזה האוטומטית, נסעתי פעם עם מכשיר תקין אך ללא מודול נהג בכלל, האוטובוס קיבל שילוט וכריזה, את הנתונים האלו הוא מקבל "מהאוויר"
 

arseny92

Well-known member
מנהל
הלא המערכת אמורה לקבל את כל הנתונים ולפרוס לכל הולידטורים

סעיף 2: לנהגים אין שום קשר לוולידטורים
הנהג לא שולט ולא קובע מה יעשה הוולידטור, הדבר היחיד שהנהג יכול לעשות זה להסתכל ולדווח על מכשיר לא תקין.
לנהג גם אין שום קשר לשילוט או לכריזה האוטומטית, נסעתי פעם עם מכשיר תקין אך ללא מודול נהג בכלל, האוטובוס קיבל שילוט וכריזה, את הנתונים האלו הוא מקבל "מהאוויר"
הלא המערכת אמורה לקבל את כל הנתונים ולפרוס לכל הולידטורים
אוטומטית כאשר הנהג קובע את מספר מק"ט הקו / הנסיעה שעל פיו מערכות הכריזה ומערכות הכרטוס (כן, ידוע שהכל בנפרד) אמורות לעבוד ולקבל את אזור קוד המחיר הנכון וכו'?
באגד וכו' מתקף אחורי דורש בחירה מוקדמת של קוד מחיר (לרוב זה שנבחר אוטומטית הוא הנכון) ובחירה מראש של מספר נוסעים והכל מוצג במסך
בדן אין כיתוב של קוד נוכחי או נוסעים כלל, רק לחצן לבחירת קוד 44 (אם הלחצן מופיע, אז קוד 42 הוא הקוד הנבחר, אם לא מופיע, אז המתקף ממתין לאישור תיקוף בקוד 44) ובחירת נוסעים נוספים מתאפשרת רק אחרי התיקוף לעצמך (מצמידים מיד שוב, אז מופיע בחירת נוסעים, שבו יש לבחור מספר לא כולל את עצמך, לאשר ולהצמיד כרטיס שוב לאישור התיקוף הנבחר)
 

down und

New member
מה זה קודים 42 ו-44 של הרבנית קו, אופס, הרב קו?

הלא המערכת אמורה לקבל את כל הנתונים ולפרוס לכל הולידטורים
אוטומטית כאשר הנהג קובע את מספר מק"ט הקו / הנסיעה שעל פיו מערכות הכריזה ומערכות הכרטוס (כן, ידוע שהכל בנפרד) אמורות לעבוד ולקבל את אזור קוד המחיר הנכון וכו'?
באגד וכו' מתקף אחורי דורש בחירה מוקדמת של קוד מחיר (לרוב זה שנבחר אוטומטית הוא הנכון) ובחירה מראש של מספר נוסעים והכל מוצג במסך
בדן אין כיתוב של קוד נוכחי או נוסעים כלל, רק לחצן לבחירת קוד 44 (אם הלחצן מופיע, אז קוד 42 הוא הקוד הנבחר, אם לא מופיע, אז המתקף ממתין לאישור תיקוף בקוד 44) ובחירת נוסעים נוספים מתאפשרת רק אחרי התיקוף לעצמך (מצמידים מיד שוב, אז מופיע בחירת נוסעים, שבו יש לבחור מספר לא כולל את עצמך, לאשר ולהצמיד כרטיס שוב לאישור התיקוף הנבחר)
מה זה קודים 42 ו-44 של הרבנית קו, אופס, הרב קו?
 
קוד 42 זה קוד לנסיעה בתוך אזור 1 לפי רפורמת 2011 בגוש דן

מה זה קודים 42 ו-44 של הרבנית קו, אופס, הרב קו?
קוד 42 זה קוד לנסיעה בתוך אזור 1 לפי רפורמת 2011 בגוש דן
קוד 44 זה קוד לנסיעה בין אזורים (1 - האזור המרכזי בגוש דן, 21 - השרון או 22 - ראש העין) לפי רפורמת 2011 בגוש דן.
קוד 42 מתאים למחיר 5.9 ש"ח וקוד 44 למחיר 9.3 ש"ח כשמשלמים במזומן או בערך צבור.
הקוד לנסיעה בתוך אזור 21 זה 43 והקוד לנסיעה בתוך אזור 22 זה 41.
 

arseny92

Well-known member
מנהל
גבולות להלן

קוד 42 זה קוד לנסיעה בתוך אזור 1 לפי רפורמת 2011 בגוש דן
קוד 44 זה קוד לנסיעה בין אזורים (1 - האזור המרכזי בגוש דן, 21 - השרון או 22 - ראש העין) לפי רפורמת 2011 בגוש דן.
קוד 42 מתאים למחיר 5.9 ש"ח וקוד 44 למחיר 9.3 ש"ח כשמשלמים במזומן או בערך צבור.
הקוד לנסיעה בתוך אזור 21 זה 43 והקוד לנסיעה בתוך אזור 22 זה 41.
גבולות להלן
תחום אזור 42 אינו זהה לתחום אזור 210 (אזור קוד 141) של התקופתיים מהרפורמה של 2016, כי הרפורמה של התקופתיים לא חלה על נסיעות בודדות כי משרד התחבורה עשה חצי עבודה

 

שמונו

Active member
מאיפה צילמת מסך של התמונה הזאת?

גבולות להלן
תחום אזור 42 אינו זהה לתחום אזור 210 (אזור קוד 141) של התקופתיים מהרפורמה של 2016, כי הרפורמה של התקופתיים לא חלה על נסיעות בודדות כי משרד התחבורה עשה חצי עבודה
מאיפה צילמת מסך של התמונה הזאת?
המקום היחיד שראיתי שמסמן על מפה נורמלית לפי גבולות את הרפורמה זה איפה בוס
יש שם במפה כפתור שנקרא שכבות
 

arseny92

Well-known member
מנהל
מכאן

מאיפה צילמת מסך של התמונה הזאת?
המקום היחיד שראיתי שמסמן על מפה נורמלית לפי גבולות את הרפורמה זה איפה בוס
יש שם במפה כפתור שנקרא שכבות
מכאן
https://drive.google.com/open?id=1hMggTpIHxBLXRUlqFMczorBTUqZxjxO1&usp=sharing

כדי לקבל את זה, ייבאתי את ftp://gtfs.mot.gov.il - zones/farezine90minute.kml אל mymaps.google.com וצבעתי את השכבות

יש גם מפה דומה של תקופתיים (zones.kml) ב- https://drive.google.com/open?id=1uq2Xu5lGgg71kJguUnv1ZpWGBzIpodyn&usp=sharing

באיפה בוס אכן יש שכבות אך שכבת מעבר שעתי כולה בצבע מילוי מלא (ייובא KML ללא עיבוד)
 

שמונו

Active member
השינויים שכתבת לא מעודכנים

מכאן
https://drive.google.com/open?id=1hMggTpIHxBLXRUlqFMczorBTUqZxjxO1&usp=sharing

כדי לקבל את זה, ייבאתי את ftp://gtfs.mot.gov.il - zones/farezine90minute.kml אל mymaps.google.com וצבעתי את השכבות

יש גם מפה דומה של תקופתיים (zones.kml) ב- https://drive.google.com/open?id=1uq2Xu5lGgg71kJguUnv1ZpWGBzIpodyn&usp=sharing

באיפה בוס אכן יש שכבות אך שכבת מעבר שעתי כולה בצבע מילוי מלא (ייובא KML ללא עיבוד)
השינויים שכתבת לא מעודכנים
השינויים שכתבת היום כאן: http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/394/183993854/אקטואליה/תחבורה_ציבורית
כל השינויחם הראשונים של התחנות באיזור עין חצבה לא מופיעים במפה שלך
המפה שלך מתעכדנת כל הזמן, או שאתה עושה עדכון ידני?
 

arseny92

Well-known member
מנהל
עדכון ידני, משרד התחבורה לא עדכן את zones.kml כדי לשקף

השינויים שכתבת לא מעודכנים
השינויים שכתבת היום כאן: http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/394/183993854/אקטואליה/תחבורה_ציבורית
כל השינויחם הראשונים של התחנות באיזור עין חצבה לא מופיעים במפה שלך
המפה שלך מתעכדנת כל הזמן, או שאתה עושה עדכון ידני?
עדכון ידני, משרד התחבורה לא עדכן את zones.kml כדי לשקף
את השינויים שנעשו ב-Tariff/StationToReformZone.txt כאמור
&nbsp
*ערכתי את ההודעה הקודמת פעמיים, יתכן וראית הודעה חלקית כשזו לא נשמרה
 

down und

New member
ראשית, תודה רבה

קוד 42 זה קוד לנסיעה בתוך אזור 1 לפי רפורמת 2011 בגוש דן
קוד 44 זה קוד לנסיעה בין אזורים (1 - האזור המרכזי בגוש דן, 21 - השרון או 22 - ראש העין) לפי רפורמת 2011 בגוש דן.
קוד 42 מתאים למחיר 5.9 ש"ח וקוד 44 למחיר 9.3 ש"ח כשמשלמים במזומן או בערך צבור.
הקוד לנסיעה בתוך אזור 21 זה 43 והקוד לנסיעה בתוך אזור 22 זה 41.
ראשית, תודה רבה
שנית, מאיזו סיבה ובאיזו זכות המכשיר "צעק" עלי שאין לי מספיק ערך צבור ל-44
בה בשעה שהיה לי (וראו זאת גם בתדפיס מהמכונה שליד הגה הנהג) כ-80 ש"ח
ערך צבור?!?!?

אם נסיעה היא כ-9 ש"ח ויש לך כ-80 ש"ח, כלומר יש לך פי 9 יותר ממה שצריך
אז לא אמור להיות בעיה.
מנגד, טוב שהיתה תקלה כזו כי אחרת היה מוריד לי 9 ש"ח במקום בקושי 6 ש"ח
מהערך הצבור.
 

846

Active member
הנתונים מגיעים מהשיבוץ

הלא המערכת אמורה לקבל את כל הנתונים ולפרוס לכל הולידטורים
אוטומטית כאשר הנהג קובע את מספר מק"ט הקו / הנסיעה שעל פיו מערכות הכריזה ומערכות הכרטוס (כן, ידוע שהכל בנפרד) אמורות לעבוד ולקבל את אזור קוד המחיר הנכון וכו'?
באגד וכו' מתקף אחורי דורש בחירה מוקדמת של קוד מחיר (לרוב זה שנבחר אוטומטית הוא הנכון) ובחירה מראש של מספר נוסעים והכל מוצג במסך
בדן אין כיתוב של קוד נוכחי או נוסעים כלל, רק לחצן לבחירת קוד 44 (אם הלחצן מופיע, אז קוד 42 הוא הקוד הנבחר, אם לא מופיע, אז המתקף ממתין לאישור תיקוף בקוד 44) ובחירת נוסעים נוספים מתאפשרת רק אחרי התיקוף לעצמך (מצמידים מיד שוב, אז מופיע בחירת נוסעים, שבו יש לבחור מספר לא כולל את עצמך, לאשר ולהצמיד כרטיס שוב לאישור התיקוף הנבחר)
הנתונים מגיעים מהשיבוץ
של האוטובוס לא מבחירת הנהג
 

luis9

New member
הנהג הוא העיניים של החברה.

סעיף 2: לנהגים אין שום קשר לוולידטורים
הנהג לא שולט ולא קובע מה יעשה הוולידטור, הדבר היחיד שהנהג יכול לעשות זה להסתכל ולדווח על מכשיר לא תקין.
לנהג גם אין שום קשר לשילוט או לכריזה האוטומטית, נסעתי פעם עם מכשיר תקין אך ללא מודול נהג בכלל, האוטובוס קיבל שילוט וכריזה, את הנתונים האלו הוא מקבל "מהאוויר"
הנהג הוא העיניים של החברה.
אני למשל רואה באופן קבוע בחברת אגד ולידטורים לא תקינים.
זה מעכב מאוד את הנסיעות.
 

ניוטראל

Active member
גם עם קו 28 הרגיל והא'

קו 32 החדש הערות ושאלות וכן שאלה "קטנה" בסיום הפוסט עצמו
שבוע שעבר וגם היום נסעתי בקו 32 החדש של דן.
שבוע שעבר מרמת החיל לאזור ביתי בר"ג (שהוא מרחק הליכה קצרצר
ממרום נווה).
היום בבוקר מהבית לעבודה.

שבוע שעבר בכל הנסיעה היו 5 נוסעים כולל אותי. בקושי שמעו על הקו הזה.
עליתי ב-19:05 על האוטובוס ונכנסתי לדירתי (שיש מתחנת הירידה ועד אליה שתי דקות הליכה) בכמה שניות לפני 19:30. ממש כמעט כמו מונית ספיישל.

הבוקר עליתי על האוטובוס שהגיע מיד אחרי 33 העמוס בשעה 9:30.
החתמתי כרטיס בעבודה, וזה אחרי התעכבות של כמה דקות באחת החנויות בשוק צפון,
בשעה 10:05.
באוטובוס הזה היו במקסימום כעשרה נוסעים ובפניה ימינה לראול ולנברג נשארנו
בקושי 6 או 7 נוסעים (מיעוט קטן ירדו בשלישות ואח"כ מעטים ירדו בקניון איילון).

שאלה ראשונה: מדוע לא מופיע בשלטים הדיגיטליים שאומרים תוך כמה דקות יגיע קו X או Y קו זה?

שאלה שניה:
עליתי מהדלת האחורית וניסיתי לתקף את רב הקו שלי. הוא נצבע אדום וצפצף ונתן
הודעה שבקוד 44 אין מספיק ערך צבור.
מה זה, לכל הרוחות וגם קיבינימט, קוד 44?
הלכתי לנהג ובמכשיר הענק שמימין להגה, נו, המכשיר הרגיל של הרב קו, בקלות
קניתי נסיעה ועוד נשאר לי (כתוב על הפתק וזה גם נכון) כ-80 ש"ח יתרה.

שאלה נוספת: שמתי לב, להפתעתי, שבשלט הציווי לנהוג לעצור בתחנה הם עברו
לכיתוב האגדי (מלשון אגד) של 'עצור' ולא הדן-י של עשרות שנים שבו כתוב 'עוצר'.
בקיצור היה כתוב עצור ולא עוצר. מה קרה שדן החליפו?


והשאלה הקטנה לסיום, האם יתכן שמישהו מאוד מאוד מוכר בפורום הוא זה שקשור למחיקות/העלמויות שהיו כאן בחצי השנה האחרונה?
גם עם קו 28 הרגיל והא'
מכרמלית, לקרית שאול. יש בלגאנים!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה