david80
Member
https://www.rail.co.il/pages/updates/natbag-added-train.aspx
הלוואי שהחירום ישאר קבוע. אין הצדקה ל"שמירת לילה" בקו.תגבור רכבות לקראת השלג הראשון ביצחק נבון
https://www.rail.co.il/pages/updates/natbag-added-train.aspx
מה פשר האובססיה המוזרה שלך לדת היהודית ודיני השמירה שלה?הלוואי שהחירום ישאר קבוע. אין הצדקה ל"שמירת לילה" בקו.
ממילא הנסיעה האחרונה בקו החדש יוצאת ב 19:30, שעתיים וחצי אחרי שהתחיל ערב חדש. (אני מודע שהורידו את התוכנית השנה).
 
כדי לתאם עם קו נהריה מודיעין והשירות השעתי העגום שלו מ 9 בערב והלאה חייבים להסכים לצערי על שירות שעתי מתואם לרכבות נהריה של 20:35 - 23:35 שזה בסך הכל 4 נסיעות נוספות לכיוןן ליום.
 
אין בדת היהודית שום דבר שדורש "שמירת" לילות חול.
אני לא חושב שזו אובססיה. יש רבים מאוד שמתוסכלים מהמצבמה פשר האובססיה המוזרה שלך לדת היהודית ודיני השמירה שלה?
חשבתי שסגור בלילות כי עובדים על החשמולהלוואי שהחירום ישאר קבוע. אין הצדקה ל"שמירת לילה" בקו.
ממילא הנסיעה האחרונה בקו החדש יוצאת ב 19:30, שעתיים וחצי אחרי שהתחיל ערב חדש. (אני מודע שהורידו את התוכנית השנה).
 
כדי לתאם עם קו נהריה מודיעין והשירות השעתי העגום שלו מ 9 בערב והלאה חייבים להסכים לצערי על שירות שעתי מתואם לרכבות נהריה של 20:35 - 23:35 שזה בסך הכל 4 נסיעות נוספות לכיוןן ליום.
 
אין בדת היהודית שום דבר שדורש "שמירת" לילות חול.
בין ירושלים לנתב"ג מחושמל, ואיילון 1-2 פתוח עד חצות בימי חולחשבתי שסגור בלילות כי עובדים על החשמול
מה גם שרכבת ישראל בקשיים כלכליים כרגע, ולא יכולה אפילו להעלות את מחירי הכרטיסים בשביל לשקף את זה (כי אין לה סמכות) אז אולי כדאי לחכות עם הפעלת הקו בשעות הלילה עד שהמצב הכלכלי של החברה יישתפר קצת.
איילון 1-2 פתוח חלקית בשעות הערב. כבר מספר חודשים שתנועתבין ירושלים לנתב"ג מחושמל, ואיילון 1-2 פתוח עד חצות בימי חול
לו"ז הקו לנהריה בתחנת נתב"ג מ 20:35 עד 23:35 הינו X:35 בקירוב.
 
לו"ז ההגעה של הקו מנהריה לנתב"ג (מודיעין עדיין סובלת מסגירה לא מוצדקת בערבים בקטע שכבר חושמל) הינו: 20:19, 20:49, 21:55, 23:01, 00:23.
 
אז אי אפשר לתלות את אי החיבור בעבר בעבודות החישמול.
 
הבעיה אולי בכך שזמני ההגעה והיציאה של הרכבות לנהריה הפוכים (דבר שנגרם ע"י בחירה להחנות את הרכבת בתחנה למשך כ 50 דקות). עדיף שבמקום שהקו לנהריה יצא ב X:35 הוא יצא בסביבות Y:05 ואז יהיה אפשר לתאם רכבת שעתית אחת מירושלים ברציף הנגדי.
 
טכנית רכבת מירושלים כל חצי שעה יכולה להיות מתואמת יותר עם לו"ז קו מודיעין אבל זה קצת מוזר להפעיל שתי רכבות לתיאום מול רכבת חונה.
 
באשר למצב הכלכלי של החברה - הוא רק ישתפר אם היא תחבר עיר של 850,000 בחצי מזמן הנסיעה של קו האוטובוס המקביל.
 
תייר שמפספס את 485 של 22:00 מפספס גם את הרק"ל הירושלמי האחרון של 23:55. לעומת זאת תייר על רכבת פוטנציאלית ב 23:05 יוכל להשתמש אפילו ברק"ל של 23:41. אם היו מפעילים שתי רכבות בשעה בשעות הערב אז אותו תייר היה יכול אולי לעלות על הרכבת של 22:35 ולהגיע לעיר ב 23:05. זה הבדל משמעותי בין הגעה בשעה האחרונה של מערכת היום והגעה בשעות קווי הלילה.
 
 
 
 
הקו חושמל אבל לא בתצורה סופיתבין ירושלים לנתב"ג מחושמל, ואיילון 1-2 פתוח עד חצות בימי חול
לו"ז הקו לנהריה בתחנת נתב"ג מ 20:35 עד 23:35 הינו X:35 בקירוב.
 
לו"ז ההגעה של הקו מנהריה לנתב"ג (מודיעין עדיין סובלת מסגירה לא מוצדקת בערבים בקטע שכבר חושמל) הינו: 20:19, 20:49, 21:55, 23:01, 00:23.
 
אז אי אפשר לתלות את אי החיבור בעבר בעבודות החישמול.
 
הבעיה אולי בכך שזמני ההגעה והיציאה של הרכבות לנהריה הפוכים (דבר שנגרם ע"י בחירה להחנות את הרכבת בתחנה למשך כ 50 דקות). עדיף שבמקום שהקו לנהריה יצא ב X:35 הוא יצא בסביבות Y:05 ואז יהיה אפשר לתאם רכבת שעתית אחת מירושלים ברציף הנגדי.
 
טכנית רכבת מירושלים כל חצי שעה יכולה להיות מתואמת יותר עם לו"ז קו מודיעין אבל זה קצת מוזר להפעיל שתי רכבות לתיאום מול רכבת חונה.
 
באשר למצב הכלכלי של החברה - הוא רק ישתפר אם היא תחבר עיר של 850,000 בחצי מזמן הנסיעה של קו האוטובוס המקביל.
 
תייר שמפספס את 485 של 22:00 מפספס גם את הרק"ל הירושלמי האחרון של 23:55. לעומת זאת תייר על רכבת פוטנציאלית ב 23:05 יוכל להשתמש אפילו ברק"ל של 23:41. אם היו מפעילים שתי רכבות בשעה בשעות הערב אז אותו תייר היה יכול אולי לעלות על הרכבת של 22:35 ולהגיע לעיר ב 23:05. זה הבדל משמעותי בין הגעה בשעה האחרונה של מערכת היום והגעה בשעות קווי הלילה.
 
 
 
 
אתה יודע היטב שאין שום קשר בין הלו"ז הזה לבין ענייני דתהלוואי שהחירום ישאר קבוע. אין הצדקה ל"שמירת לילה" בקו.
ממילא הנסיעה האחרונה בקו החדש יוצאת ב 19:30, שעתיים וחצי אחרי שהתחיל ערב חדש. (אני מודע שהורידו את התוכנית השנה).
 
כדי לתאם עם קו נהריה מודיעין והשירות השעתי העגום שלו מ 9 בערב והלאה חייבים להסכים לצערי על שירות שעתי מתואם לרכבות נהריה של 20:35 - 23:35 שזה בסך הכל 4 נסיעות נוספות לכיוןן ליום.
 
אין בדת היהודית שום דבר שדורש "שמירת" לילות חול.
ההבדל הוא בסך הכל 4-5 נסיעות לכיוון ליום בציוד קיים.אתה יודע היטב שאין שום קשר בין הלו"ז הזה לבין ענייני דת
"שמירת הלילה" נובעת מאילוצים של הרכבת וקו ירושלים - נתב"ג זה בכלל "קו בהרצה", שעולים עליו נוסעים רק בגלל שכך שר התחבורה רצה. אז טענות על כך שקו בהרצה לא פועל בלו"ז מלא ובכל שעות היום הן טענות שלא קשורות למציאות. עצם זה שנוסעים יכולים בכלל לנסוע בקו הזה זה בונוס שנכפה על הרכבת.
אופתע לטובה אם השירות הלילי למודיעיןההבדל הוא בסך הכל 4-5 נסיעות לכיוון ליום בציוד קיים.
אם חסרים נהגים אפשר לסגור את הקו הישן לכמה חודשים או לצמצם אותו.
 
"שמירת לילה" זו בעיה של מנטאליות רחבה יותר. גם קו נהריה-נתב"ג יורד לתדירות של פעם בשעה מ 9 בערב כשישנה הצדקה לתדירות ערב חצי שעתית בקו חזק כזה שיש בו (בדרך כלל, לא בזמן עבודות החישמול הנוכחיות) הצדקה לשירות שעתי בכל שעות הלילה. זו בעיה בקו הפרברי של גוש דן רבתי, וגם בקווי אוטובוזס פרבריים רבים. מראשית ימי הפירבור בעידן ה Metroland הלונדוני הדיל בין העיר, התח"צ ותושב הפרברים היה שבתמורה לוויתור על מגורים בעיר או במרכזה תהיה גישה תח"צית לעיר שתאפשר לגור ברווחה בפרברים אך להנות מכל מה שיש לעיר להציע מעבודה ועד תרבות ופנאי. בישראל יש את האלמנט הייחודי של השבת, אך נראה שהצדדים השליליים של מניעת התח"צ בשבת מתפשטים לזמנים אחרים בלו"ז שבהם ה"שמירה" להגדרתי היא כבר מנטאליות תיכנונית לפיה אפשר למנוע שירות תח"צי.
 
 
 
 
הסטה כזו אינה אפשרית עד שיחשמלו עד נהריה.אופתע לטובה אם השירות הלילי למודיעין
יחזור בתום עבודות החישמול.
אני חושב שכשיופעל הקו לירושלים בתום עבודות החישמול של הקו לתל אביב, רכבות הלילה מנתב"ג תוסטנה במלואן לירושלים. כנראה שזו גם הסיבה שבגללה למרות שהעבודות בין נתב"ג למודיעין הסתיימו, הקו ממשיך לפעול במתכונת מצומצמת.
אני לא מצדיק את זה, אבל גם היעדר שירות רכבתי לילי בין רחובות לנתב"ג אינו מוצדק והקו מרחובות מושך יותר נוסעים מקו מודיעין. זו פשוט מדיניות של רכבת ישראל להפעיל מינימום רכבות בלילה ואם תופעלנה רכבות בלילה ירושלים תקבל עדיפות על מודיעין.
מי שלא מסכים איתי מוזמן להיזכר ברכבות הלילה שהיו פעם בין באר שבע לנתב"ג ובוטלו עקב קריסת גשר נחל שפירים. עם סיום תיקון הגשר פעילות הקו הלילית לא חודשה במשך שנים וגם כשחודשה זה לא היה לנתב"ג ולא על גבי קו ב.שבע-לוד-ת"א.
הקו לבאר שבע נסע ריק באופן קבועאופתע לטובה אם השירות הלילי למודיעין
יחזור בתום עבודות החישמול.
אני חושב שכשיופעל הקו לירושלים בתום עבודות החישמול של הקו לתל אביב, רכבות הלילה מנתב"ג תוסטנה במלואן לירושלים. כנראה שזו גם הסיבה שבגללה למרות שהעבודות בין נתב"ג למודיעין הסתיימו, הקו ממשיך לפעול במתכונת מצומצמת.
אני לא מצדיק את זה, אבל גם היעדר שירות רכבתי לילי בין רחובות לנתב"ג אינו מוצדק והקו מרחובות מושך יותר נוסעים מקו מודיעין. זו פשוט מדיניות של רכבת ישראל להפעיל מינימום רכבות בלילה ואם תופעלנה רכבות בלילה ירושלים תקבל עדיפות על מודיעין.
מי שלא מסכים איתי מוזמן להיזכר ברכבות הלילה שהיו פעם בין באר שבע לנתב"ג ובוטלו עקב קריסת גשר נחל שפירים. עם סיום תיקון הגשר פעילות הקו הלילית לא חודשה במשך שנים וגם כשחודשה זה לא היה לנתב"ג ולא על גבי קו ב.שבע-לוד-ת"א.
רכבות הלילה תמיד פעלו עד נתב"ג ולא עד מודיעיןאופתע לטובה אם השירות הלילי למודיעין
יחזור בתום עבודות החישמול.
אני חושב שכשיופעל הקו לירושלים בתום עבודות החישמול של הקו לתל אביב, רכבות הלילה מנתב"ג תוסטנה במלואן לירושלים. כנראה שזו גם הסיבה שבגללה למרות שהעבודות בין נתב"ג למודיעין הסתיימו, הקו ממשיך לפעול במתכונת מצומצמת.
אני לא מצדיק את זה, אבל גם היעדר שירות רכבתי לילי בין רחובות לנתב"ג אינו מוצדק והקו מרחובות מושך יותר נוסעים מקו מודיעין. זו פשוט מדיניות של רכבת ישראל להפעיל מינימום רכבות בלילה ואם תופעלנה רכבות בלילה ירושלים תקבל עדיפות על מודיעין.
מי שלא מסכים איתי מוזמן להיזכר ברכבות הלילה שהיו פעם בין באר שבע לנתב"ג ובוטלו עקב קריסת גשר נחל שפירים. עם סיום תיקון הגשר פעילות הקו הלילית לא חודשה במשך שנים וגם כשחודשה זה לא היה לנתב"ג ולא על גבי קו ב.שבע-לוד-ת"א.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.