האלמוני המאושר
New member
מספר עדכוני נת"ע
מספר עדכוני נת"ע
מספר עדכוני נת"ע
תחנת קרליבךמספר עדכוני נת"ע
הקרונותמספר עדכוני נת"ע
תחנת אלנבי כבר כמעט מוכנה לרכבת הקלהמספר עדכוני נת"ע
בדיוק הלכתי לפרסם עדכון נוסףתחנת אלנבי כבר כמעט מוכנה לרכבת הקלה
זו נראית כמו מסילה זמנית לכלי עבודה ולא מסילת הרק"לבדיוק הלכתי לפרסם עדכון נוסף
התמונה אחרונה בהחלט מעוררת אופטימיות.
אכן, טרם החלה הנחת מסילות הרקלתזו נראית כמו מסילה זמנית לכלי עבודה ולא מסילת הרק"ל
אבל בהחלט, התחנה במצב מתקדם מאוד
אכן, תמונה מרשימה ביותרתחנת אלנבי כבר כמעט מוכנה לרכבת הקלה
הפעם אני חייב לצנן טיפה את האווירהאכן, תמונה מרשימה ביותר
לדעתי עכשיו זה השלב שנראה התקדמות יחסית מהירההפעם אני חייב לצנן טיפה את האווירה
נכון תמונה יפה, אבל בואו נזכור שרק לפני כמה ימים נת"ע בעצמם רשמו שבסה"כ מדובר בקומה אחת מוכנה (רצפת קומת הרציפים ותקרה של קומה טכנית.
יש עוד לא מעט עבודה, גם בתחנת אלנבי.
כנראה שאתה צודק, אבל בוא נראה מה קורה בתחנות אחרותלדעתי עכשיו זה השלב שנראה התקדמות יחסית מהירה
השלב שלוקח הכי הרבה זמן כידוע הוא החפירה והביסוס. ברגע שיש קירות ורצפה, ואפילו תקרה של קומה אחת יצוקה כבר - אפשר להתקדם במהירות הרבה יותר גבוהה, זה פחות או יותר כמו לבנות בניין רגיל. כי מה כבר נשאר? יציקה של תקרה/רצפה נוספת, יציקה של הרציף, ואז מערכות - כיבוי אש, דרגנועים, מעליות, חשמל, דלתות קצות רציף, חיפוי הקירות...
משימות יחסית פשוטות בהשוואה לתהליך החפירה והביסוס, שנעשות במקביל על ידי קבלני משנה שונים (קבלן דרגנועים ומעליות הוא לא אותו קבלן שעושה כיבוי אש כמובן). אני מאוד אופטימי לגבי העמידה בלו"ז מהבחינה הזו.
כמובן שעוד מוקדם להעריך ויכולו להיווצר עיכובים נוספים אבל לדעתי הסיכוי לאיחור משמעותי (משמעותי = יותר מחצי שנה) בפתיחת הקו - מאוד נמוך. נת"ע והקבלנים שלה עושים עבודה מצויינת.
איזו תחנה היום (שמתחת לאדמה) הכי פחות מוכנה, ולמה?כנראה שאתה צודק, אבל בוא נראה מה קורה בתחנות אחרות
לפני שנתחיל לפתוח בקבוקי שמפניה.
האמת יש לי שתי שאלות על התחנה (אחת בעקבות מה שרשמת):
1. אולי עניין של פרספקטיבה, אבל משום מה התחנה נראת מאוד צרה, או שאולי לא באמת רואים את הצד השני?
2. לגבי הרציפים.
האם באמת יהיו רציפים מוגבהים?
הרי הרכבת גם תיסע במפלס הרחוב.
הייתכן שהיא תחיה עם רצפה נמוכה ובעצם היא תהיה באותו מפלס כמו הנוסעים?
אני מזכיר שתהיה זכוכית שתפריד בין הנוסעים לבין המנהרה בעת ההמתנה ככה שאין באמת גם צורך בטיחותי ברציף מוגבה (שמטרתו לשמור על המרחק בין נוסעים לבין מסלול הנסיעה של הרכבת.
אני מנסה להיזכר בגובה הרכבת מהביקור שלי בקרון לדוגמא והאמת לא ממש זוכר.
חוץ מקרליבך כמובן שידוע שתתחיל לפעול שנה אחרי.איזו תחנה היום (שמתחת לאדמה) הכי פחות מוכנה, ולמה?
על תחנת שדרות יהודית עוד לא יצאה הודעה על כך שיוצקים רצפהחוץ מקרליבך כמובן שידוע שתתחיל לפעול שנה אחרי.
במערכות כאלו יש רציפים מוגבהים.כנראה שאתה צודק, אבל בוא נראה מה קורה בתחנות אחרות
לפני שנתחיל לפתוח בקבוקי שמפניה.
האמת יש לי שתי שאלות על התחנה (אחת בעקבות מה שרשמת):
1. אולי עניין של פרספקטיבה, אבל משום מה התחנה נראת מאוד צרה, או שאולי לא באמת רואים את הצד השני?
2. לגבי הרציפים.
האם באמת יהיו רציפים מוגבהים?
הרי הרכבת גם תיסע במפלס הרחוב.
הייתכן שהיא תחיה עם רצפה נמוכה ובעצם היא תהיה באותו מפלס כמו הנוסעים?
אני מזכיר שתהיה זכוכית שתפריד בין הנוסעים לבין המנהרה בעת ההמתנה ככה שאין באמת גם צורך בטיחותי ברציף מוגבה (שמטרתו לשמור על המרחק בין נוסעים לבין מסלול הנסיעה של הרכבת.
אני מנסה להיזכר בגובה הרכבת מהביקור שלי בקרון לדוגמא והאמת לא ממש זוכר.
סבבה, אני מבין שזה נחוץ כנראה.במערכות כאלו יש רציפים מוגבהים.
הנה שתי תמונות משתי מערכות מטרו-רק"ל שונות שנסעתי בהן: מאלגה (ללא שערים, רציף אי) וסיביליה (שערי רציף, קטע מנהרה אחודה אמצעית).
 
הפרשי הגבהים בין המסילה לרציף דומים למה שיש בתחנות רק"ל במפלס הרחוב כמו בירושלים, אני מעריך שמדובר ב 30-40 ס"מ.
 
בעיקרון הכל סיטידס או תואם סיטידס.
 
 
חצי קשור - פועל ברק"ל הקרקעי בעיר ניס פותח פיר כלשהו ברציף.סבבה, אני מבין שזה נחוץ כנראה.
השאלה שנשאלת היא, האם יש צורך ביציקה כמו שעשו ביצחק נבון, או שאפשר אולי לבנות את הרציפים האלה בשיטה אחרת?
אני זוכר שיצחק נבון לקח זמן מה עד שיצקו את הרציפים וגם בכלל בכל תחנות הרכבת כשבאים לבנות רציף, כל עניין היציקה לוקח כמה חודשים (שם חלק מזה זה כנראה בגלל הצורך לעבוד ליד מסילה פעילה, אבל עדיין.
האם יש שיטה יותר מהירה לבנות את הרציף?
אולי דקים כל שהם שאפשר פשוט לחבר לרצפה הקיימת?
לדעתי זה עניין של פרספקטיבהכנראה שאתה צודק, אבל בוא נראה מה קורה בתחנות אחרות
לפני שנתחיל לפתוח בקבוקי שמפניה.
האמת יש לי שתי שאלות על התחנה (אחת בעקבות מה שרשמת):
1. אולי עניין של פרספקטיבה, אבל משום מה התחנה נראת מאוד צרה, או שאולי לא באמת רואים את הצד השני?
2. לגבי הרציפים.
האם באמת יהיו רציפים מוגבהים?
הרי הרכבת גם תיסע במפלס הרחוב.
הייתכן שהיא תחיה עם רצפה נמוכה ובעצם היא תהיה באותו מפלס כמו הנוסעים?
אני מזכיר שתהיה זכוכית שתפריד בין הנוסעים לבין המנהרה בעת ההמתנה ככה שאין באמת גם צורך בטיחותי ברציף מוגבה (שמטרתו לשמור על המרחק בין נוסעים לבין מסלול הנסיעה של הרכבת.
אני מנסה להיזכר בגובה הרכבת מהביקור שלי בקרון לדוגמא והאמת לא ממש זוכר.
מספר עדכוני נת"ע
והתמונות מגלי גילנוסף
מי יכול להסביר את פשר התמונה האחרונה באינסטגרם של הכנות ליציקה בפיר גלי גיל?
האם בעצם מדובר ביציקת רצפה שלקראת הפיכת הפיר לחלק מהמנהרה ובעצם הפינוי שלו?
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.