תורים בכניסות לתחנות הרכבת עקב מחסור במאבטחים

מצב
הנושא נעול.
נצל"ש חיבור בין האומה למרכזית

תורים בכניסות לתחנות הרכבת עקב מחסור במאבטחים
לפי הכתבה הבאה במאקו

https://mobile.mako.co.il/news-isra...61004.htm?sCh=3d385dd2dd5d4110&pId=1434139730

נראה שיש יתרון למרחב המאובטח המשותף של השלום-עזריאלי.
נצל"ש חיבור בין האומה למרכזית
הייתי שם בחמישי והסתובבתי קצת לראות בעיניים.
1. המנהרה המחברת את האומה למרכזית פתוחה. ויש יציאה גם לרחוב יפו מחוץ לתחנה המרכזית וגם ישר לתוך התחנה המרכזית. המדרגות הנעות עובדות ויש מאבטח (טכנית החיבור הוא לכיכר הפתוחה של האומה לפני הבידוק של הרכבת ולכן זה לא יכול להיות מרחב אבטחה משותף אחד). המנהרה עצמה מודרנית ומוארת.
השילוט בתוך התחנה המרכזית לכיוון הרכבת כמעט לא קיים, למעט שלט קטן ממש ליד המדרגות הנעות. ממש חבל כי זה היה יכול לדלל את העומס שיש על הכניסה/היציאה הראשית של התחנה המרכזית ואת עומס הולכי הרגל שחוצים את רחוב יפו ותוואי הרק"ל.
2. אין חיבור למנהרת הולכי הרגל הישנה לכיוון בנייני האומה, אתה צריך לצאת למעלה לרחוב שז"ר ואז לרדת חזרה למנהרה. למיטב ידיעתי במצב הסופי תהיה מנהרת הולכי רגל חדשה, אפילו עם חנויות לאורכה, כי היא תוביל לבנייני המשרדים הענקיים שיקיפו את בנייני האומה וכנראה שגם ממנה תהיה הכניסה לחניון שבונים מתחת לשז"ר. אבל מבחינת גימורים לא בולטת הכנה כלשהי אליה (שזה דבר טוב מבחינה אסטתית).
3. הרכבת לא היתה מלאה, אבל גם היתה רחוקה מלהיות ריקה. (להערכתי היו כ-400 איש על הרכבת. (יום חמישי אחה"צ זה "שיא השיאים"). מבנה התחנה מאד מרשים ובמקרה שלי לפחות הכל תקתק כמו שעון. גם היציאה בזמן וגם ההחלפה בנתב"ג.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה