חדשות מנת"ע

מצב
הנושא נעול.

matrix200200

Active member
חדשות מנת"ע

חדשות מנת"ע
חדשות טובות בהחלט.
כנראה אנחנו מתקרבים לסיום הכרייה בקו (פרט לקטע הקצר מתחת לכביש גהה).
זה גם טוב מבחינה פוליטית (בני ברק וכל מה שמסביב
 
מתוך האינסטגרם של נתע

חדשות מנת"ע
חדשות טובות בהחלט.
כנראה אנחנו מתקרבים לסיום הכרייה בקו (פרט לקטע הקצר מתחת לכביש גהה).
זה גם טוב מבחינה פוליטית (בני ברק וכל מה שמסביב
מתוך האינסטגרם של נתע
תחנת בן גוריון: הכנות לקבלת מכונת הכריה ממזרח

 

GLSRA

Active member
אם כך ההערכה שלנו מלפני מספר חודשים שהעבודה על שתי המנהרות

אכן לתמונה הזאת התכוונתי
אם כך ההערכה שלנו מלפני מספר חודשים שהעבודה על שתי המנהרות
הראשיות תסתיים לקראת סוף ינואר נראית ריאלית.
השלב הבא לנסות לגלות כמה מנהרות מעבר כבר בוצעו בשטח. מרגע שכל מנהרות המעבר מוכנות ניתן להתחיל לעבוד על מערכות ומסילות במנהרות.
שנת 2019 תהיה מרתקת מבחינה זו, השאלה כמה מידע ייחשף לציבור וכמה יישאר הרחק מעינייהציבור.
 

matrix200200

Active member
היה דיווח כל מצב מנהרות מקשרות לפני זמן מה

אם כך ההערכה שלנו מלפני מספר חודשים שהעבודה על שתי המנהרות
הראשיות תסתיים לקראת סוף ינואר נראית ריאלית.
השלב הבא לנסות לגלות כמה מנהרות מעבר כבר בוצעו בשטח. מרגע שכל מנהרות המעבר מוכנות ניתן להתחיל לעבוד על מערכות ומסילות במנהרות.
שנת 2019 תהיה מרתקת מבחינה זו, השאלה כמה מידע ייחשף לציבור וכמה יישאר הרחק מעינייהציבור.
היה דיווח כל מצב מנהרות מקשרות לפני זמן מה
אני חושב שאפילו רשמתי את זה פה והמצב לא היה מזהיר.
נדמה דובר על משהוא כמו 20% מנהרות מקשרות מוכנות.
את המנהרות המקשרות הרי בונים ידנית וגם צריכים להיזהר שלא לשבור יותר מדי.
עדיין אני חושב שנראה תחילת התקנת מסילות בעוד חודשיים שלושה.
השאלה היא מה יהיה הקצב (בקו האדום בירושלים הוא היה מחפיר אם אני זוכר נכון).
אם יעשו את זה בצורה ממוכנת, הם יכולים לעשות את זה די מהר לדעתי.
מעניין האם את החשמול גם ניתן לעשות בצורה ממוכנת ועד כמה אפשר לשלב בין התקנת מסילות וחשמול ולבצע את שני הדברים הללו במקביל.
גם לא ברור מה קורה עם חדרי תשתיות (שבהם אם אני מבין נכון גם יהיו תחנות השנאה בשביל הקו).
אני דווקא לא דואג יותר מדי לגבי העדכונים.
בינתיים הם די פתוחים (כמובן עד גבול מסוים).
 

GLSRA

Active member
עם כל המחיקות בפורום כבר לא ניתן למצוא כלום

היה דיווח כל מצב מנהרות מקשרות לפני זמן מה
אני חושב שאפילו רשמתי את זה פה והמצב לא היה מזהיר.
נדמה דובר על משהוא כמו 20% מנהרות מקשרות מוכנות.
את המנהרות המקשרות הרי בונים ידנית וגם צריכים להיזהר שלא לשבור יותר מדי.
עדיין אני חושב שנראה תחילת התקנת מסילות בעוד חודשיים שלושה.
השאלה היא מה יהיה הקצב (בקו האדום בירושלים הוא היה מחפיר אם אני זוכר נכון).
אם יעשו את זה בצורה ממוכנת, הם יכולים לעשות את זה די מהר לדעתי.
מעניין האם את החשמול גם ניתן לעשות בצורה ממוכנת ועד כמה אפשר לשלב בין התקנת מסילות וחשמול ולבצע את שני הדברים הללו במקביל.
גם לא ברור מה קורה עם חדרי תשתיות (שבהם אם אני מבין נכון גם יהיו תחנות השנאה בשביל הקו).
אני דווקא לא דואג יותר מדי לגבי העדכונים.
בינתיים הם די פתוחים (כמובן עד גבול מסוים).
עם כל המחיקות בפורום כבר לא ניתן למצוא כלום
נדמה לי שאתה צודק וזה סדר הגודל. כ20 אחוז מהמנהרות המקשרות מוכנות.
אגב, אני לא חושב שיתחילו להניח את הפסים בעוד חודשיים שלושה, קודם יש לצקת במנהרות את ה"רצפה" לכל אורך המנהרות.
אני באמת לא מצליח להבין איך נת"ע עדיין משדרת עסקים כרגיל.
לא מעט כתבו בפורום כאן ממש שהרצה של קו חשמלי חדש, על כל המשתמע מכך לוקח סדר גודל של שנה מרגע שהקו מוכן להפעלה מלאה. ראו כמה צרות וקשיים ר"י חווה מהסיבה הפשוטה שלא עשו הרצה של כלל המערכות באופן מקצועי.
 

matrix200200

Active member
לגבי הרצפה, אני חושב שאתה טועה.

עם כל המחיקות בפורום כבר לא ניתן למצוא כלום
נדמה לי שאתה צודק וזה סדר הגודל. כ20 אחוז מהמנהרות המקשרות מוכנות.
אגב, אני לא חושב שיתחילו להניח את הפסים בעוד חודשיים שלושה, קודם יש לצקת במנהרות את ה"רצפה" לכל אורך המנהרות.
אני באמת לא מצליח להבין איך נת"ע עדיין משדרת עסקים כרגיל.
לא מעט כתבו בפורום כאן ממש שהרצה של קו חשמלי חדש, על כל המשתמע מכך לוקח סדר גודל של שנה מרגע שהקו מוכן להפעלה מלאה. ראו כמה צרות וקשיים ר"י חווה מהסיבה הפשוטה שלא עשו הרצה של כלל המערכות באופן מקצועי.
לגבי הרצפה, אני חושב שאתה טועה.
יש כבר קטעים די ערוכים שיש בהם כבר רצפה יצוקה שמוכנה להנחת המסילות.
לפי נת"ע הפרסומים של תמונות עם הרצפה המוכנה היו מהקטע המזרחי (שהוא לכאורה מפגר מאחור), אז די הגיוני להניח שהמצב בקטע המערבי מבחינת הרצפה היצוקה כנראה יותר מתקדם בקטע המערבי.
אם הייתי חייב לנחש, הייתי אומר שמצב המנהרה בקטע בין אלנבי לשאול המלך הכי מתקדם מבכל שאר חלקים של הקו, והיא קרובה מאוד (או אולי כבר) מוכנה להנחת התשתיות.
גם בגלל שלא היו שום עיכובים שם וגם בגלל שתחנות לאורך הקטע הזה כבר במצב מתקדם יחסית (אלנבי בכלל הכי מתקדמת, אבל גם בשאר התחנות כבר יש רצפה יצוקה או שתהיה בשבועות הקרובים.
קצת מטריד אותי המצב של החלק הדרומי איפה שמנהרה יוצאת לפני השטח.
שם נראה לי עבודות מתקדמות די לאט.
 

arseny92

Well-known member
מנהל
איזה מחיקות, הרי פיצלתי את כל מה שאפשר

עם כל המחיקות בפורום כבר לא ניתן למצוא כלום
נדמה לי שאתה צודק וזה סדר הגודל. כ20 אחוז מהמנהרות המקשרות מוכנות.
אגב, אני לא חושב שיתחילו להניח את הפסים בעוד חודשיים שלושה, קודם יש לצקת במנהרות את ה"רצפה" לכל אורך המנהרות.
אני באמת לא מצליח להבין איך נת"ע עדיין משדרת עסקים כרגיל.
לא מעט כתבו בפורום כאן ממש שהרצה של קו חשמלי חדש, על כל המשתמע מכך לוקח סדר גודל של שנה מרגע שהקו מוכן להפעלה מלאה. ראו כמה צרות וקשיים ר"י חווה מהסיבה הפשוטה שלא עשו הרצה של כלל המערכות באופן מקצועי.
איזה מחיקות, הרי פיצלתי את כל מה שאפשר
אפשר למצוא את כל מה שנכתב מעת השרשורפלצת הענק האחרון מ-14.10.18 (אז כעת יש 9 עמודים של שרשורים)
השרשור האחרון בעמוד 9 בטיפול (כשיתקנו כך שיהיה אפשר לפתחו)
שום דבר לא נמחק למעשה
 

GLSRA

Active member
האם חומרים שפורסמו לפני הקיץ זמינים ?

איזה מחיקות, הרי פיצלתי את כל מה שאפשר
אפשר למצוא את כל מה שנכתב מעת השרשורפלצת הענק האחרון מ-14.10.18 (אז כעת יש 9 עמודים של שרשורים)
השרשור האחרון בעמוד 9 בטיפול (כשיתקנו כך שיהיה אפשר לפתחו)
שום דבר לא נמחק למעשה
האם חומרים שפורסמו לפני הקיץ זמינים ?
 

arseny92

Well-known member
מנהל
ארכיון ההודעות זמין בשלמותו משמאל למעבר הדפים מעל התאריך

האם חומרים שפורסמו לפני הקיץ זמינים ?
ארכיון ההודעות זמין בשלמותו משמאל למעבר הדפים מעל התאריך
של ההודעה הראשונה
&nbsp
ארכיון עד אמצע יולי
מאז לעת מיזוגי השרשורפלצת לא היו בפורום הרגיל מספיק דפים כדי לגרום שרשורים בעמוד האחרון להיות מועברים לארכיון
בשרשורפלצת האחרון בדף 9 יש 5887 הודעות
זה לגמרי מסתדר עם הסטטיסטיקה, כלומר השרשורפלצת כולל את כל ההודעות מאמצע יולי עד אמצע אוקטובר, וגם כי נכון לעכשיו הוא לא ניתן לצפייה, אך זה בטיפול
מאז אוקטובר היו מיזוגי שרשורפלצת קטנים יותר שכללו כאלף וחצי הודעות כל אחד שאותם פיצלתי כאמור כי הכמות לא מנע לאפשור לקרא את השרשור ולפצלו, לצערי פיצול מחייב פעולה ידנית (כן, קראתי חצי פורום)
&nbsp
זאת אומרת שדבר לא נמחק חוץ ממספר השרשורים שנוצרו בין לבין המיזוג והשחזורים

 

matrix200200

Active member
להגיד לך בכנות, אני לא ממש זוכר מתי פרסמתי את העדכון

ארכיון ההודעות זמין בשלמותו משמאל למעבר הדפים מעל התאריך
של ההודעה הראשונה
&nbsp
ארכיון עד אמצע יולי
מאז לעת מיזוגי השרשורפלצת לא היו בפורום הרגיל מספיק דפים כדי לגרום שרשורים בעמוד האחרון להיות מועברים לארכיון
בשרשורפלצת האחרון בדף 9 יש 5887 הודעות
זה לגמרי מסתדר עם הסטטיסטיקה, כלומר השרשורפלצת כולל את כל ההודעות מאמצע יולי עד אמצע אוקטובר, וגם כי נכון לעכשיו הוא לא ניתן לצפייה, אך זה בטיפול
מאז אוקטובר היו מיזוגי שרשורפלצת קטנים יותר שכללו כאלף וחצי הודעות כל אחד שאותם פיצלתי כאמור כי הכמות לא מנע לאפשור לקרא את השרשור ולפצלו, לצערי פיצול מחייב פעולה ידנית (כן, קראתי חצי פורום)
&nbsp
זאת אומרת שדבר לא נמחק חוץ ממספר השרשורים שנוצרו בין לבין המיזוג והשחזורים
להגיד לך בכנות, אני לא ממש זוכר מתי פרסמתי את העדכון
הספציפי שדיבר על מנהרות מקשרות.
זה היה לפני כמה חודשים לדעתי, אבל לא ממש זוכר את התאריך המדוייק.
 

arseny92

Well-known member
מנהל
אם זה לפני אמצע יולי, אז זה בארכיון הפורום

להגיד לך בכנות, אני לא ממש זוכר מתי פרסמתי את העדכון
הספציפי שדיבר על מנהרות מקשרות.
זה היה לפני כמה חודשים לדעתי, אבל לא ממש זוכר את התאריך המדוייק.
אם זה לפני אמצע יולי, אז זה בארכיון הפורום
אם זה החל מ-14 אוקטובר, אז זה בדפי הפורום הנוכחי
אם זה בין אמצע יולי לבין 14 אוקטובר, אז זה כרגע עוד קבור בשרשורפלצת בעמוד האחרון
 

GLSRA

Active member
לוחות זמנים - קו אדום רכבת קלה

היה דיווח כל מצב מנהרות מקשרות לפני זמן מה
אני חושב שאפילו רשמתי את זה פה והמצב לא היה מזהיר.
נדמה דובר על משהוא כמו 20% מנהרות מקשרות מוכנות.
את המנהרות המקשרות הרי בונים ידנית וגם צריכים להיזהר שלא לשבור יותר מדי.
עדיין אני חושב שנראה תחילת התקנת מסילות בעוד חודשיים שלושה.
השאלה היא מה יהיה הקצב (בקו האדום בירושלים הוא היה מחפיר אם אני זוכר נכון).
אם יעשו את זה בצורה ממוכנת, הם יכולים לעשות את זה די מהר לדעתי.
מעניין האם את החשמול גם ניתן לעשות בצורה ממוכנת ועד כמה אפשר לשלב בין התקנת מסילות וחשמול ולבצע את שני הדברים הללו במקביל.
גם לא ברור מה קורה עם חדרי תשתיות (שבהם אם אני מבין נכון גם יהיו תחנות השנאה בשביל הקו).
אני דווקא לא דואג יותר מדי לגבי העדכונים.
בינתיים הם די פתוחים (כמובן עד גבול מסוים).
לוחות זמנים - קו אדום רכבת קלה
אם רוצים להימנע מהפיאסקו של הפעלה תפעולית לכאורה (תחת הכותרת - הרצה)של הקו האדום כפי שקרה ברכבת לירושלים, נדרש שכלל המערכות והציוד יוהיו מוכנים שנה מראש.
יש על פי מתווה זה להגיע למצב שכלל מערכות החשמול, האתות, הבקרה, הציוד הנע (כלל המערכים), התחנות, תחנות ההשנאה וכיוצ"ב להיות מוכנים לתחילת ההרצה באוקטובר 2020. גם אם יש החושבים שאני מגזים, אזלכל המאוחר בינואר 2021.
אמנם הפרויקט מתקדם בכל החזיתות אך לאור הניסיון המר שהיה לכולנו עם חברת SEMI והתקדמות הזוחלת של פרויקט החשמול של הקו הרצליה (מי עוד זוכר) עד ירושלים אני מתקשה לראות את הפרויקט מוכן להרצה בעוד 21 חודשים.
הלוואי ואני טועה.....
 

GLSRA

Active member
פרויקט A1 לירושלים

לוחות זמנים - קו אדום רכבת קלה
אם רוצים להימנע מהפיאסקו של הפעלה תפעולית לכאורה (תחת הכותרת - הרצה)של הקו האדום כפי שקרה ברכבת לירושלים, נדרש שכלל המערכות והציוד יוהיו מוכנים שנה מראש.
יש על פי מתווה זה להגיע למצב שכלל מערכות החשמול, האתות, הבקרה, הציוד הנע (כלל המערכים), התחנות, תחנות ההשנאה וכיוצ"ב להיות מוכנים לתחילת ההרצה באוקטובר 2020. גם אם יש החושבים שאני מגזים, אזלכל המאוחר בינואר 2021.
אמנם הפרויקט מתקדם בכל החזיתות אך לאור הניסיון המר שהיה לכולנו עם חברת SEMI והתקדמות הזוחלת של פרויקט החשמול של הקו הרצליה (מי עוד זוכר) עד ירושלים אני מתקשה לראות את הפרויקט מוכן להרצה בעוד 21 חודשים.
הלוואי ואני טועה.....
פרויקט A1 לירושלים
יש תחושה שהפרויקט עומד....
הייתי השבוע בתחנת ההגנה, לא נראה שעובדים מדרום או מצפון לתחנה בכלל.
אמנם זה נשמע תמוה אבל האם ידוע למי מכם האם יש המשך עבודה או שיש עיכוב או עצירה של פרויקט החשמול לכיוון תחנת ההגנה.
לפני מספר חודשים, כחצי שנה או יותר, התפתח כאן שרשור ארוך (מעין סימפוזיון של דעות ומחשבות לגבי ההפעלה של הקו לירושלים. הייתי בדעת מיעוט שאין סיכוי שהקו יופעל עד סוכות 2018, ןאף טענתי שאין סיכוי שהוא יופעל עד פסח 2019. ההערכה הכי אופטימית שלי היתה סוכות 2019, וההערכה הריאלית יותר היתה פסח 2020.
לאור ההתקדמות האיטית עד אפסית, אין לדעתי כבר שום סיכוי שהרכבת תופעל עד הרצליה במהלך 2019. גם הפעלה עד סבידור מתחילה להיראות לא ריאלית במהלך 2019. לא ייאמן עד כמה שהתחזיות היותר פסימיות מתגשמות.
 

matrix200200

Active member
דווקא ראיתי אותם עובדים לא רחוק מתחנת ההגנה לפני כשבוע

פרויקט A1 לירושלים
יש תחושה שהפרויקט עומד....
הייתי השבוע בתחנת ההגנה, לא נראה שעובדים מדרום או מצפון לתחנה בכלל.
אמנם זה נשמע תמוה אבל האם ידוע למי מכם האם יש המשך עבודה או שיש עיכוב או עצירה של פרויקט החשמול לכיוון תחנת ההגנה.
לפני מספר חודשים, כחצי שנה או יותר, התפתח כאן שרשור ארוך (מעין סימפוזיון של דעות ומחשבות לגבי ההפעלה של הקו לירושלים. הייתי בדעת מיעוט שאין סיכוי שהקו יופעל עד סוכות 2018, ןאף טענתי שאין סיכוי שהוא יופעל עד פסח 2019. ההערכה הכי אופטימית שלי היתה סוכות 2019, וההערכה הריאלית יותר היתה פסח 2020.
לאור ההתקדמות האיטית עד אפסית, אין לדעתי כבר שום סיכוי שהרכבת תופעל עד הרצליה במהלך 2019. גם הפעלה עד סבידור מתחילה להיראות לא ריאלית במהלך 2019. לא ייאמן עד כמה שהתחזיות היותר פסימיות מתגשמות.
דווקא ראיתי אותם עובדים לא רחוק מתחנת ההגנה לפני כשבוע
קשה לי להעריך את ההתקדמות, כי אני לא נוסע שם לעיתים קרובות.
נדמה לי שהסיבה האמיתית להאטה של העבודות, זה החשש של הרכבת (די מוצדק יש לומר) מהצורך הבלתי נמנע מהשבתות ושיבוש השרות בפרוזדור איילון לאור המצב הירוד של הרכבת בעיני הציבור בחודשים האחרונים.
הם פשוט מפחדים לעשות את זה ומושכים את הזמן (זאת דעתי בכל אופן).
 

Ccyclist

Well-known member
השבוע ועד השבוע של השביעי לינואר ספרדים לא יעבדו.

פרויקט A1 לירושלים
יש תחושה שהפרויקט עומד....
הייתי השבוע בתחנת ההגנה, לא נראה שעובדים מדרום או מצפון לתחנה בכלל.
אמנם זה נשמע תמוה אבל האם ידוע למי מכם האם יש המשך עבודה או שיש עיכוב או עצירה של פרויקט החשמול לכיוון תחנת ההגנה.
לפני מספר חודשים, כחצי שנה או יותר, התפתח כאן שרשור ארוך (מעין סימפוזיון של דעות ומחשבות לגבי ההפעלה של הקו לירושלים. הייתי בדעת מיעוט שאין סיכוי שהקו יופעל עד סוכות 2018, ןאף טענתי שאין סיכוי שהוא יופעל עד פסח 2019. ההערכה הכי אופטימית שלי היתה סוכות 2019, וההערכה הריאלית יותר היתה פסח 2020.
לאור ההתקדמות האיטית עד אפסית, אין לדעתי כבר שום סיכוי שהרכבת תופעל עד הרצליה במהלך 2019. גם הפעלה עד סבידור מתחילה להיראות לא ריאלית במהלך 2019. לא ייאמן עד כמה שהתחזיות היותר פסימיות מתגשמות.
השבוע ועד השבוע של השביעי לינואר ספרדים לא יעבדו.
זו עונת חג המולד. חלק מתנאי העבודה של עבודה בחו"ל עבור כוח העבודה הספרדי כוללים חזרה הביתה טווח זמן סביר לפני החג עצמו כדי שיוכלו להתכונן לחג, ואת שלושת החגים העיקריים של העונה: חג המולד ב 25.12, השנה החדשה ב 1.1 (שני אלו נחגגים בספרד בערב ואחרי חצות הלילה שלפני היום כצמו) וחג שלושת המלכים ב 6.1 שאינו מוכר מהמסורת דוברת האנגלית שידועה בארץ אך יש לו הדים מסויימים ( שיר 12 ימי חג המולד, המחזה "הלילה ה12").
&nbsp
זה כמו שחברה ישראלית תשלח צוותים לרילוקיישן ותחזיר אותם לארץ לחגים.

 

matrix200200

Active member
הדתה!


השבוע ועד השבוע של השביעי לינואר ספרדים לא יעבדו.
זו עונת חג המולד. חלק מתנאי העבודה של עבודה בחו"ל עבור כוח העבודה הספרדי כוללים חזרה הביתה טווח זמן סביר לפני החג עצמו כדי שיוכלו להתכונן לחג, ואת שלושת החגים העיקריים של העונה: חג המולד ב 25.12, השנה החדשה ב 1.1 (שני אלו נחגגים בספרד בערב ואחרי חצות הלילה שלפני היום כצמו) וחג שלושת המלכים ב 6.1 שאינו מוכר מהמסורת דוברת האנגלית שידועה בארץ אך יש לו הדים מסויימים ( שיר 12 ימי חג המולד, המחזה "הלילה ה12").
&nbsp
זה כמו שחברה ישראלית תשלח צוותים לרילוקיישן ותחזיר אותם לארץ לחגים.
הדתה!
 
נחייה ונראה, מניח שיש עוד עובדים שלא מספרד

השבוע ועד השבוע של השביעי לינואר ספרדים לא יעבדו.
זו עונת חג המולד. חלק מתנאי העבודה של עבודה בחו"ל עבור כוח העבודה הספרדי כוללים חזרה הביתה טווח זמן סביר לפני החג עצמו כדי שיוכלו להתכונן לחג, ואת שלושת החגים העיקריים של העונה: חג המולד ב 25.12, השנה החדשה ב 1.1 (שני אלו נחגגים בספרד בערב ואחרי חצות הלילה שלפני היום כצמו) וחג שלושת המלכים ב 6.1 שאינו מוכר מהמסורת דוברת האנגלית שידועה בארץ אך יש לו הדים מסויימים ( שיר 12 ימי חג המולד, המחזה "הלילה ה12").
&nbsp
זה כמו שחברה ישראלית תשלח צוותים לרילוקיישן ותחזיר אותם לארץ לחגים.
נחייה ונראה, מניח שיש עוד עובדים שלא מספרד
או מחליפים
 

Rubim88

New member
לא עומד כלל, אבל עבודה על קטע פעיל(מאוד) לא מאפשרת את הקצב

פרויקט A1 לירושלים
יש תחושה שהפרויקט עומד....
הייתי השבוע בתחנת ההגנה, לא נראה שעובדים מדרום או מצפון לתחנה בכלל.
אמנם זה נשמע תמוה אבל האם ידוע למי מכם האם יש המשך עבודה או שיש עיכוב או עצירה של פרויקט החשמול לכיוון תחנת ההגנה.
לפני מספר חודשים, כחצי שנה או יותר, התפתח כאן שרשור ארוך (מעין סימפוזיון של דעות ומחשבות לגבי ההפעלה של הקו לירושלים. הייתי בדעת מיעוט שאין סיכוי שהקו יופעל עד סוכות 2018, ןאף טענתי שאין סיכוי שהוא יופעל עד פסח 2019. ההערכה הכי אופטימית שלי היתה סוכות 2019, וההערכה הריאלית יותר היתה פסח 2020.
לאור ההתקדמות האיטית עד אפסית, אין לדעתי כבר שום סיכוי שהרכבת תופעל עד הרצליה במהלך 2019. גם הפעלה עד סבידור מתחילה להיראות לא ריאלית במהלך 2019. לא ייאמן עד כמה שהתחזיות היותר פסימיות מתגשמות.
לא עומד כלל, אבל עבודה על קטע פעיל(מאוד) לא מאפשרת את הקצב
שהיה בקטעים הלא פעילים. לפי מה שראיתי רוב העבודה כרגע מתרכזות בין גנות להגנה, בהגנה עצמה יש עבודה על רציף 5 בשביל יסודות ל"חצי פורטלים"(כמו פורטל רק עם עמוד בצד אחד בלבד) שיהיו למסילות מ/ל חולון. בכמה סופ"שים לאחרונה הייתה יציקת יסודות צפונית להגנה ואני מעריך שלאחר החופשה יגבר הקצב צפונית להגנה.
 

GLSRA

Active member
כמה תמונות עדכון מתחנת ההגנה

לא עומד כלל, אבל עבודה על קטע פעיל(מאוד) לא מאפשרת את הקצב
שהיה בקטעים הלא פעילים. לפי מה שראיתי רוב העבודה כרגע מתרכזות בין גנות להגנה, בהגנה עצמה יש עבודה על רציף 5 בשביל יסודות ל"חצי פורטלים"(כמו פורטל רק עם עמוד בצד אחד בלבד) שיהיו למסילות מ/ל חולון. בכמה סופ"שים לאחרונה הייתה יציקת יסודות צפונית להגנה ואני מעריך שלאחר החופשה יגבר הקצב צפונית להגנה.
כמה תמונות עדכון מתחנת ההגנה
יש אמנם "סימני נפט" אבל זה עדיין נראה ממש זניח ביחס למה שמצפים מהמקום. דיברו בסוכות על פתיחה עד תחנת ההגנהעד סוף השנה, ואחר כך היו דיבורים על פסח עד תחנת סבידור.
בקצב הנוכחי אין לכך סבירות.
מצורפות מספר תמונות מתחנת ההגנה מלפני כעשרה ימים
תמונה 145330 - יסודות על הרציף המזרחי בתחנת ההגנה
תמונה 150339 - הכנה להתקנת פורטל על הקיר המערבי (צמוד לנתיבי איילון) בחלק הצפוני של רציפי ההגנה
תמונה 150342 - אותה נקודה עם פחות זום
תמונה 19186 - אחת משתי יציקות שמצאתי באחד הרציפים.

הייתי קצר בזמן, כך שלא סרקתי את כל הרציפים, אך לא התרשמתי שיש הרבה מעבר למה שצילמתי.







 
מצב
הנושא נעול.
למעלה