יש מלא גרפיטי וונדליזם בדן באר שבע ולאף אחד לא אכפת!

אורי404

New member
הם דווקא השתפרו אחרי שהם קטנו ואחרי דו"ח מבקר המדינה

הלוואי הלוואי שדן הייתה נותנת שירות בכל הארץ. אין טובים מהם.
הם דווקא השתפרו אחרי שהם קטנו ואחרי דו"ח מבקר המדינה
רב המפעילים מתקשים בתפעול תקין, כשיש להם למעלה ממספר מסויים של אשכולות. אחרי שירדו להם מספר האשכולות, רמת הפעילות באשכולות הקיימים עם הרפורמה ב-2010 וב-2011 ומאוחר יותר עם קווים 1 ו-189 גדלה.
גם היה דו"ח מבקר המדינה ובו ביקורת על התנהלות "דן" ולצד זה גם על משרד התחבורה. היו ליקויים כמו נסיעות רבות שלא בוצעו, אי-התייחסות לפניות הציבור או רכש לא מסודר של אוטובוסים.
מאז חלק גדול אם לא כל הליקויים תוקנו ובהחלט חל שיפור ניכר.
בנסיעות שלי, ההתרשמות היא שבאזור גוש דן הם בהחלט כיום מהיותר טובים. עדיין יש ליקויים שונים. למשל עדיין אי ביצוע של נסיעות. או אי-הוספת נסיעות לקווים שונים, למרות שיש עומס.
 

raya

Well-known member
דווקא בנושא הזה אני לא מסכימה איתך.

לא אמרתי שנפצעתי, לא אמרתי שנהגי אגד מסוכנים לציבור
אמרתי שאין שום משמעות לקשר של הנהג עם הנוסעים ושהיו לי חוויות שליליות בכל נסיעה שלי עם אגד שמראות שלנהג אין באמת "קשר עם הנוסע" כי מבחינתם אני בלתי נראה.
דווקא בנושא הזה אני לא מסכימה איתך.
הנהגים של אגד נכנסים לרציף העלאת נוסעים בין 5-10 דקות לפני זמן היציאה.
לא נתקלתי בתופעות שאתה מתאר, להיפך.
נהנגי מטרופולין נכנסים לרציף בדקה ה-90, נוצר דוחק ואי נעימות רבה.
אני עדיין מתגעגעת לתקופה שאגד ומטרופולין עבדו במשותף על הקווים 370 ו-380
לתל אביב, וניתן היה לבחור לצאת בשעה שאגד מבצע את הנסיעה.
רעיה
 

אורי404

New member
סיפרת על זה בעבר וזה אכן לא תקין

דווקא בנושא הזה אני לא מסכימה איתך.
הנהגים של אגד נכנסים לרציף העלאת נוסעים בין 5-10 דקות לפני זמן היציאה.
לא נתקלתי בתופעות שאתה מתאר, להיפך.
נהנגי מטרופולין נכנסים לרציף בדקה ה-90, נוצר דוחק ואי נעימות רבה.
אני עדיין מתגעגעת לתקופה שאגד ומטרופולין עבדו במשותף על הקווים 370 ו-380
לתל אביב, וניתן היה לבחור לצאת בשעה שאגד מבצע את הנסיעה.
רעיה
סיפרת על זה בעבר וזה אכן לא תקין
בהחלט על "מטרופולין" ומשרד התחבורה לטפל, שיהיה שירות ברמה יותר טובה. מספיק שיגיעו שלוש דקות לפני כן (שלא לומר דקה-שתיים קודם) והמצב ישתפר.
אם קודם לכן "אגד" (ו/או חברת הבת) ו/או "מטרופולין" עשו את זה, אין סיבה שזה לא ימשיך. בחלק מהתקופה גם זמן הנסיעה בטרם המסלול דרך כביש 6, היה ארוך יותר וזה התבצע באופן תקין.
 

אורי404

New member
מניח שלקו 189 הכוונה. בכל מקרה אני מניח שלפחות חלקם אחראיים

כאילו שלנהגים של אגד יש קשר עם הנוסעים
כל פעם שאני נוסע בקו של אגד נהג סוגר עלי את הדלת (וזה כואב, במיוחד באוטובוסים הישנים יותר) או לא שם לב שאני מנסה לרדת בתחנה (למרות שצילצלתי מספיק זמן לפני).

הנהג צריך להיות בתוך קופסת זכוכית כמו בקו 1 / קו 138 של דן, שלא יפריעו לו. הפתרון לגרפיטי / ונדליזם צריך להיות תחזוקה ופקחים, הנהג לא צריך להיות שוטר או קופאי.
מניח שלקו 189 הכוונה. בכל מקרה אני מניח שלפחות חלקם אחראיים
בקו 1 אמנם לא יצא לי לנסוע זמן רב. בקו 189 לעומת זאת יוצא לי מדי פעם לנסוע. אכן האוטובוסים בפנים נראים טוב.
כנראה לפחות לחלקם של הנהגים בקו (ואף יותר מזה), בהחלט אכפת מהאוטובוס, בו הם עובדים יום-יום. או שגם מהמעסיק "דן". כך שהאוטובוסים נראים בהתאם.
מובן שלא צריך להטריד את הנהגים. מובן שצריכה להיות תחזוקה טובה ופיקוח. עדיין אני מניח, שלנהגים שם גם יש את האכפתיות מצדם.
 

846

Active member
כי אז הנהג לא בודק בכלל מה קורה באוטובוס

כי אז הנהג לא בודק בכלל מה קורה באוטובוס
וגם לא מתעניין....
זה יוצר תחושה אצל הנוסע שאפשר לעשות הכל באוטובוס.
כאשר הנהג מביט במראה ומעיר מידי פעם על רעש או כרטוס או שימוש רועש בטלפון הנייד הנוסעים יודעים שיש מי שמשגיח נוסעים רבים מרגישים שרמת הביטחון האישי גבוהה יותר ורמת ההפרעות בנסיעה קטנה.
כמובן שיש יוצאים מין הכלל שעושים מה שהם רוצים.....
 

Ccyclist

Well-known member
תאוריית "החלונות השבורים" של ג'וליאני.

כי אז הנהג לא בודק בכלל מה קורה באוטובוס
וגם לא מתעניין....
זה יוצר תחושה אצל הנוסע שאפשר לעשות הכל באוטובוס.
כאשר הנהג מביט במראה ומעיר מידי פעם על רעש או כרטוס או שימוש רועש בטלפון הנייד הנוסעים יודעים שיש מי שמשגיח נוסעים רבים מרגישים שרמת הביטחון האישי גבוהה יותר ורמת ההפרעות בנסיעה קטנה.
כמובן שיש יוצאים מין הכלל שעושים מה שהם רוצים.....
תאוריית "החלונות השבורים" של ג'וליאני.
 

mister K

New member
לא מסכים

כי אז הנהג לא בודק בכלל מה קורה באוטובוס
וגם לא מתעניין....
זה יוצר תחושה אצל הנוסע שאפשר לעשות הכל באוטובוס.
כאשר הנהג מביט במראה ומעיר מידי פעם על רעש או כרטוס או שימוש רועש בטלפון הנייד הנוסעים יודעים שיש מי שמשגיח נוסעים רבים מרגישים שרמת הביטחון האישי גבוהה יותר ורמת ההפרעות בנסיעה קטנה.
כמובן שיש יוצאים מין הכלל שעושים מה שהם רוצים.....
לא מסכים
אני נוסע כל יום באוטובוסים של דן בגוש דן.
גם בקווים בהם עולים מקדימה וגם אצל נהגים שמעורבים בנעשה באוטובוס, יש קשקושים וונדליזם מאחורה. זה פשוט לא קשור.
הבעיה היא לא עם מעורבות הנהג או אי מעורבות. הבעיה היא עם חינוך קלוקל של האוכלוסייה.
אם בבאר שבע, או לצורך העניין בעיר מסויימת אחרת, מצב הונדליזם הוא קיצוני, אז כנראה שיש בעיה התנהגותית של האוכלוסייה באותו מקום.
 

Bus Nerd

Active member
או שדן ב"ש פשוט לא מנקים את האוטובוסים כמו שצריך

לא מסכים
אני נוסע כל יום באוטובוסים של דן בגוש דן.
גם בקווים בהם עולים מקדימה וגם אצל נהגים שמעורבים בנעשה באוטובוס, יש קשקושים וונדליזם מאחורה. זה פשוט לא קשור.
הבעיה היא לא עם מעורבות הנהג או אי מעורבות. הבעיה היא עם חינוך קלוקל של האוכלוסייה.
אם בבאר שבע, או לצורך העניין בעיר מסויימת אחרת, מצב הונדליזם הוא קיצוני, אז כנראה שיש בעיה התנהגותית של האוכלוסייה באותו מקום.
או שדן ב"ש פשוט לא מנקים את האוטובוסים כמו שצריך
 

846

Active member
אתה צודק באופן חלקי

לא מסכים
אני נוסע כל יום באוטובוסים של דן בגוש דן.
גם בקווים בהם עולים מקדימה וגם אצל נהגים שמעורבים בנעשה באוטובוס, יש קשקושים וונדליזם מאחורה. זה פשוט לא קשור.
הבעיה היא לא עם מעורבות הנהג או אי מעורבות. הבעיה היא עם חינוך קלוקל של האוכלוסייה.
אם בבאר שבע, או לצורך העניין בעיר מסויימת אחרת, מצב הונדליזם הוא קיצוני, אז כנראה שיש בעיה התנהגותית של האוכלוסייה באותו מקום.
אתה צודק באופן חלקי
אבל באוטובוס שהנהג מעיף מבט במראה לאחור מידי פעם יש פחות הפרעות ובעיות. בחלק מהמיקרים הנהג מתערב.
ברור שאי אפשר למנוע ונדליזם בחלק האחורי כשעסוקים בנהיגה
 

scooby5

Member
נסעתי ועדיין נוסע במספיק אוטובוסים במגוון חברות

כי אז הנהג לא בודק בכלל מה קורה באוטובוס
וגם לא מתעניין....
זה יוצר תחושה אצל הנוסע שאפשר לעשות הכל באוטובוס.
כאשר הנהג מביט במראה ומעיר מידי פעם על רעש או כרטוס או שימוש רועש בטלפון הנייד הנוסעים יודעים שיש מי שמשגיח נוסעים רבים מרגישים שרמת הביטחון האישי גבוהה יותר ורמת ההפרעות בנסיעה קטנה.
כמובן שיש יוצאים מין הכלל שעושים מה שהם רוצים.....
נסעתי ועדיין נוסע במספיק אוטובוסים במגוון חברות
לא נתקלתי בשונות משמעותית בכמות הפעמים שנהג מביט במראה בין החברות.
יותר מזה, נסעתי לא מעט פעמים עם נהגים באגד, שכיוונו את המראות למעלה, כך שאף אחד לא יוכל לראות אותם (וההיפך).
לטעמי, ונדליזם זה באמת עניין של נהג, ולא של חברה או אופי התשלום באוטובוסים. אגב, ברוב המקרים, לא הייתי מתחלף עם אותם נהגים, ובמקומם לא בטוח שהייתי מסתכן בלהעיר.
 

oshlick1

New member
רמת התחזוקה הגרועה ביותר בישראל היא ללא ספק

יש מלא גרפיטי וונדליזם בדן באר שבע ולאף אחד לא אכפת!
קשקושים, ציורים על המושבים, המזגנים והחלק האחורי, וונדליזם: לפעמים אני רואה חלק מהמזגן שהוא טיפה מנותק מהמקום, או בכלל בורג חסר בריבועים ברצפה, ומלא לכלוך ועוד... איזו זוועה אנשים!!!!!!!
רמת התחזוקה הגרועה ביותר בישראל היא ללא ספק
של חברות הבת של דן. ככה גם בדן בצפון בחיפה
 
מסכים, המטרונית בחיפה במצב מחפיר.

רמת התחזוקה הגרועה ביותר בישראל היא ללא ספק
של חברות הבת של דן. ככה גם בדן בצפון בחיפה
מסכים, המטרונית בחיפה במצב מחפיר.
אוטובוסים של אגד באותו אזור נראים טוב הרבה יותר, גם אם הם פי 2 ואף פי 3 בגיל.
 

25306yosef

New member
אל תשכח שהמטרונית פועלת גם בשעות הלילה וגם בסופי שבוע.

מסכים, המטרונית בחיפה במצב מחפיר.
אוטובוסים של אגד באותו אזור נראים טוב הרבה יותר, גם אם הם פי 2 ואף פי 3 בגיל.
אל תשכח שהמטרונית פועלת גם בשעות הלילה וגם בסופי שבוע.
בשעות הלילה ובסופי השבוע נוסעים במטרונית הרבה טיפש עשרה וגם וונדליסטים וסביר להניח שחלקם לא משלמים כלל עבור הנסיעה.
 

oshlick1

New member
נכון אבל זה על אחריות דן בצפון שלמחרת המטרונית תהיה נקיה

אל תשכח שהמטרונית פועלת גם בשעות הלילה וגם בסופי שבוע.
בשעות הלילה ובסופי השבוע נוסעים במטרונית הרבה טיפש עשרה וגם וונדליסטים וסביר להניח שחלקם לא משלמים כלל עבור הנסיעה.
נכון אבל זה על אחריות דן בצפון שלמחרת המטרונית תהיה נקיה
 

25306yosef

New member
אם מדובר בחבלה, אז לא יעזור ניקיון המטרונית.

נכון אבל זה על אחריות דן בצפון שלמחרת המטרונית תהיה נקיה
אם מדובר בחבלה, אז לא יעזור ניקיון המטרונית.
פעמים רבות מבוצעות בשעות הלילה ובסופי השבוע חבלות. ניקיון המטרונית לא ישיב את המצב לקדמותו.
 
למעלה