הם דווקא השתפרו אחרי שהם קטנו ואחרי דו"ח מבקר המדינה
רב המפעילים מתקשים בתפעול תקין, כשיש להם למעלה ממספר מסויים של אשכולות. אחרי שירדו להם מספר האשכולות, רמת הפעילות באשכולות הקיימים עם הרפורמה ב-2010 וב-2011 ומאוחר יותר עם קווים 1 ו-189 גדלה.
גם היה דו"ח מבקר המדינה ובו ביקורת על התנהלות "דן" ולצד זה גם על משרד התחבורה. היו ליקויים כמו נסיעות רבות שלא בוצעו, אי-התייחסות לפניות הציבור או רכש לא מסודר של אוטובוסים.
מאז חלק גדול אם לא כל הליקויים תוקנו ובהחלט חל שיפור ניכר.
בנסיעות שלי, ההתרשמות היא שבאזור גוש דן הם בהחלט כיום מהיותר טובים. עדיין יש ליקויים שונים. למשל עדיין אי ביצוע של נסיעות. או אי-הוספת נסיעות לקווים שונים, למרות שיש עומס.
הם דווקא השתפרו אחרי שהם קטנו ואחרי דו"ח מבקר המדינההלוואי הלוואי שדן הייתה נותנת שירות בכל הארץ. אין טובים מהם.
רב המפעילים מתקשים בתפעול תקין, כשיש להם למעלה ממספר מסויים של אשכולות. אחרי שירדו להם מספר האשכולות, רמת הפעילות באשכולות הקיימים עם הרפורמה ב-2010 וב-2011 ומאוחר יותר עם קווים 1 ו-189 גדלה.
גם היה דו"ח מבקר המדינה ובו ביקורת על התנהלות "דן" ולצד זה גם על משרד התחבורה. היו ליקויים כמו נסיעות רבות שלא בוצעו, אי-התייחסות לפניות הציבור או רכש לא מסודר של אוטובוסים.
מאז חלק גדול אם לא כל הליקויים תוקנו ובהחלט חל שיפור ניכר.
בנסיעות שלי, ההתרשמות היא שבאזור גוש דן הם בהחלט כיום מהיותר טובים. עדיין יש ליקויים שונים. למשל עדיין אי ביצוע של נסיעות. או אי-הוספת נסיעות לקווים שונים, למרות שיש עומס.