יש מלא גרפיטי וונדליזם בדן באר שבע ולאף אחד לא אכפת!

kakashka000

New member
יש מלא גרפיטי וונדליזם בדן באר שבע ולאף אחד לא אכפת!

תודה
יש מלא גרפיטי וונדליזם בדן באר שבע ולאף אחד לא אכפת!
קשקושים, ציורים על המושבים, המזגנים והחלק האחורי, וונדליזם: לפעמים אני רואה חלק מהמזגן שהוא טיפה מנותק מהמקום, או בכלל בורג חסר בריבועים ברצפה, ומלא לכלוך ועוד... איזו זוועה אנשים!!!!!!!
 

846

Active member
כשלנהג אין קשר עם הנוסעים

יש מלא גרפיטי וונדליזם בדן באר שבע ולאף אחד לא אכפת!
קשקושים, ציורים על המושבים, המזגנים והחלק האחורי, וונדליזם: לפעמים אני רואה חלק מהמזגן שהוא טיפה מנותק מהמקום, או בכלל בורג חסר בריבועים ברצפה, ומלא לכלוך ועוד... איזו זוועה אנשים!!!!!!!
כשלנהג אין קשר עם הנוסעים
ככה זה ניראה.
 

Bus Nerd

Active member
כאילו שלנהגים של אגד יש קשר עם הנוסעים

כשלנהג אין קשר עם הנוסעים
ככה זה ניראה.
כאילו שלנהגים של אגד יש קשר עם הנוסעים
כל פעם שאני נוסע בקו של אגד נהג סוגר עלי את הדלת (וזה כואב, במיוחד באוטובוסים הישנים יותר) או לא שם לב שאני מנסה לרדת בתחנה (למרות שצילצלתי מספיק זמן לפני).

הנהג צריך להיות בתוך קופסת זכוכית כמו בקו 1 / קו 138 של דן, שלא יפריעו לו. הפתרון לגרפיטי / ונדליזם צריך להיות תחזוקה ופקחים, הנהג לא צריך להיות שוטר או קופאי.
 

846

Active member
תגיד לי מתי אתה נוסע ואני אבוא עם

כאילו שלנהגים של אגד יש קשר עם הנוסעים
כל פעם שאני נוסע בקו של אגד נהג סוגר עלי את הדלת (וזה כואב, במיוחד באוטובוסים הישנים יותר) או לא שם לב שאני מנסה לרדת בתחנה (למרות שצילצלתי מספיק זמן לפני).

הנהג צריך להיות בתוך קופסת זכוכית כמו בקו 1 / קו 138 של דן, שלא יפריעו לו. הפתרון לגרפיטי / ונדליזם צריך להיות תחזוקה ופקחים, הנהג לא צריך להיות שוטר או קופאי.
תגיד לי מתי אתה נוסע ואני אבוא עם
האוטובוס הכי חדש שיש, הדלתות פחות כואבות....הוא גם מאיץ טוב יותר אז אני אצליח לברוח מהתחנה שלך מהר יותר!
&nbsp
אתה כותב שטויות ומכליל ולפי מה שכתבת,
המח' האוטופדיות בכל בתי החולים צריכות להיות עמוסות בנוסעים פצועים ולכל נהגי אגד צריך לשלול את הרשיון כי הם מסוכנים לציבור.....
 

Bus Nerd

Active member
לא אמרתי שנפצעתי, לא אמרתי שנהגי אגד מסוכנים לציבור

תגיד לי מתי אתה נוסע ואני אבוא עם
האוטובוס הכי חדש שיש, הדלתות פחות כואבות....הוא גם מאיץ טוב יותר אז אני אצליח לברוח מהתחנה שלך מהר יותר!
&nbsp
אתה כותב שטויות ומכליל ולפי מה שכתבת,
המח' האוטופדיות בכל בתי החולים צריכות להיות עמוסות בנוסעים פצועים ולכל נהגי אגד צריך לשלול את הרשיון כי הם מסוכנים לציבור.....
לא אמרתי שנפצעתי, לא אמרתי שנהגי אגד מסוכנים לציבור
אמרתי שאין שום משמעות לקשר של הנהג עם הנוסעים ושהיו לי חוויות שליליות בכל נסיעה שלי עם אגד שמראות שלנהג אין באמת "קשר עם הנוסע" כי מבחינתם אני בלתי נראה.
 

846

Active member
אז תסע בדן

לא אמרתי שנפצעתי, לא אמרתי שנהגי אגד מסוכנים לציבור
אמרתי שאין שום משמעות לקשר של הנהג עם הנוסעים ושהיו לי חוויות שליליות בכל נסיעה שלי עם אגד שמראות שלנהג אין באמת "קשר עם הנוסע" כי מבחינתם אני בלתי נראה.
אז תסע בדן
זה בדיוק מה שכתבת, השמצת והכללת את כל נהגי אגד
 

Bus Nerd

Active member
הלוואי הלוואי שדן הייתה נותנת שירות בכל הארץ. אין טובים מהם.

אז תסע בדן
זה בדיוק מה שכתבת, השמצת והכללת את כל נהגי אגד
הלוואי הלוואי שדן הייתה נותנת שירות בכל הארץ. אין טובים מהם.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לא שמתי לב לשירות טוב של נהגי דן או גרוע של נהגי אגד

הלוואי הלוואי שדן הייתה נותנת שירות בכל הארץ. אין טובים מהם.
לא שמתי לב לשירות טוב של נהגי דן או גרוע של נהגי אגד
אלה ואלה בד"כ בסדר (אין לי הרבה אינטראקציה איתם), למעט מקרים נקודתיים (שקורים לי כיום יותר באגד, אבל זה עניין סטטיסטי מוטה – בחיפה יש רק אגד, למעט המטרונית שאינה רלוונטית לחיי). לא זוכרת מתי סגרו עליי את הדלת (אולי קרה פעם אחת בחיי) ולא נתקלתי בזה בכל שנות נסיעותיי בקווי העיר (של אגד, כאמור). לא אומרת שזה לא קורה, אבל זה כנראה נדיר. קרה כמובן פה ושם שנהג לא פתח את הדלת האחורית כלל או שמיהר לסגור אותה (אבל לא על נוסע).
 

Bus Nerd

Active member
נסעתי ברוב חברות התח"צ שפועלות בארץ, ואגד היא השנואה עלי

לא שמתי לב לשירות טוב של נהגי דן או גרוע של נהגי אגד
אלה ואלה בד"כ בסדר (אין לי הרבה אינטראקציה איתם), למעט מקרים נקודתיים (שקורים לי כיום יותר באגד, אבל זה עניין סטטיסטי מוטה – בחיפה יש רק אגד, למעט המטרונית שאינה רלוונטית לחיי). לא זוכרת מתי סגרו עליי את הדלת (אולי קרה פעם אחת בחיי) ולא נתקלתי בזה בכל שנות נסיעותיי בקווי העיר (של אגד, כאמור). לא אומרת שזה לא קורה, אבל זה כנראה נדיר. קרה כמובן פה ושם שנהג לא פתח את הדלת האחורית כלל או שמיהר לסגור אותה (אבל לא על נוסע).
נסעתי ברוב חברות התח"צ שפועלות בארץ, ואגד היא השנואה עלי
לא אומר שבדרך קבע נהגי אגד סוגרים על אנשים דלתות, אבל כן אומר: סגרו עלי דלת של אוטובוס *פעמיים* בזמן שעליתי - בשני הפעמים זה היה נהג אגד בתל אביב.
כמעט כל פעם שעליתי על אוטובוס שבו המזגן לא עבד או שהאוטובוס היה מלוכלך בצורה חסרת פרופורציה - זה היה אוטובוס אגד.
כמעט כל פעם שנהג לא עצר לי בתחנה כשניסיתי לרדת - זה היה נהג אגד.
בכל פעם שנתקלתי בנהג מתבטא בצורה גזענית - זה היה נהג אגד.
בכל פעם שולידטור לא הצליח לקרוא את הרב קו שלי - זה היה ולידטור דפוק של אגד.

לא יצא לי לתור את כל חיפה בקווים של אגד, אבל בקווים שנסעתי בהם במרכז וגם כמה פעמים בחיפה - למעט כמה מפרקיות חדשות - תמיד האוטובוס היה ישן ומיושן ובמצב תחזוקתי גרוע.

לעומת זאת, בחברות האחרות - דן (המעולים), קווים, אפיקים, מטרופולין וכו', האוטובוסים די חדשים, רמת הניקיון סבירה יחסית לאוטובוס ציבורי, המזגן בד"כ עובד, הולידטורים מתפקדים, ואף נהג של דן לא סגר עלי את הדלת מעולם.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אולי באזור ת"א? כל הצרות האלה לא קרו לי בחיפה...

נסעתי ברוב חברות התח"צ שפועלות בארץ, ואגד היא השנואה עלי
לא אומר שבדרך קבע נהגי אגד סוגרים על אנשים דלתות, אבל כן אומר: סגרו עלי דלת של אוטובוס *פעמיים* בזמן שעליתי - בשני הפעמים זה היה נהג אגד בתל אביב.
כמעט כל פעם שעליתי על אוטובוס שבו המזגן לא עבד או שהאוטובוס היה מלוכלך בצורה חסרת פרופורציה - זה היה אוטובוס אגד.
כמעט כל פעם שנהג לא עצר לי בתחנה כשניסיתי לרדת - זה היה נהג אגד.
בכל פעם שנתקלתי בנהג מתבטא בצורה גזענית - זה היה נהג אגד.
בכל פעם שולידטור לא הצליח לקרוא את הרב קו שלי - זה היה ולידטור דפוק של אגד.

לא יצא לי לתור את כל חיפה בקווים של אגד, אבל בקווים שנסעתי בהם במרכז וגם כמה פעמים בחיפה - למעט כמה מפרקיות חדשות - תמיד האוטובוס היה ישן ומיושן ובמצב תחזוקתי גרוע.

לעומת זאת, בחברות האחרות - דן (המעולים), קווים, אפיקים, מטרופולין וכו', האוטובוסים די חדשים, רמת הניקיון סבירה יחסית לאוטובוס ציבורי, המזגן בד"כ עובד, הולידטורים מתפקדים, ואף נהג של דן לא סגר עלי את הדלת מעולם.
אולי באזור ת"א? כל הצרות האלה לא קרו לי בחיפה...
האוטובוסים אולי לא חדשים, אבל לא מטונפים, המזגנים עובדים, המתקפים קוראים, הנהגים עוצרים... וגם לא מתבטאים בגזענות (לא נתקלתי). החיסרון העיקרי הוא בכוח המנוע, חלקם מתקשים לצלוח את העליות התלולות, אבל זו לא בעיה שאפשר להשוות לאוטובוסים בגוש דן שנוסעים רוב הזמן במישור ולא צריכים לטפס על שום הר.
 

אורי404

New member
יכול להסכים איתך לגבי האוטובוסים והמכשירים. פחות לגבי הנהגים

נסעתי ברוב חברות התח"צ שפועלות בארץ, ואגד היא השנואה עלי
לא אומר שבדרך קבע נהגי אגד סוגרים על אנשים דלתות, אבל כן אומר: סגרו עלי דלת של אוטובוס *פעמיים* בזמן שעליתי - בשני הפעמים זה היה נהג אגד בתל אביב.
כמעט כל פעם שעליתי על אוטובוס שבו המזגן לא עבד או שהאוטובוס היה מלוכלך בצורה חסרת פרופורציה - זה היה אוטובוס אגד.
כמעט כל פעם שנהג לא עצר לי בתחנה כשניסיתי לרדת - זה היה נהג אגד.
בכל פעם שנתקלתי בנהג מתבטא בצורה גזענית - זה היה נהג אגד.
בכל פעם שולידטור לא הצליח לקרוא את הרב קו שלי - זה היה ולידטור דפוק של אגד.

לא יצא לי לתור את כל חיפה בקווים של אגד, אבל בקווים שנסעתי בהם במרכז וגם כמה פעמים בחיפה - למעט כמה מפרקיות חדשות - תמיד האוטובוס היה ישן ומיושן ובמצב תחזוקתי גרוע.

לעומת זאת, בחברות האחרות - דן (המעולים), קווים, אפיקים, מטרופולין וכו', האוטובוסים די חדשים, רמת הניקיון סבירה יחסית לאוטובוס ציבורי, המזגן בד"כ עובד, הולידטורים מתפקדים, ואף נהג של דן לא סגר עלי את הדלת מעולם.
יכול להסכים איתך לגבי האוטובוסים והמכשירים. פחות לגבי הנהגים
במכרזים יש הגבלת גיל של האוטובוסים וגם מעל גיל מסויים, זה מותנה בתחזוקה.
מול "דן" גם נחתם הסכם דומה.
בדו"ח של המשרד להגנת הסביבה נמצא, שממוצע זיהום האוויר אוטובוסים ב"אגד" , בחברת הבת שלהם "אגד תשתית" וב"דן" הוא מהגבוהים.
ב"דן" לאט-לאט מחליפים אוטובוסים. ב"אגד" חלק גדול מהצי הבינעירוני הוחלף. אכן נותר צי עירוני ישן ולא מתוחזק. סביר להניח, שהוא גם יומר באוטובוסים חדשים.
מסכים איתך שהולידטורים ב"אגד" באוטובוסים עם כניסה מכל הדלתות הם מאוד לא נוחים. מן מסך גדול, אבל בפועל רק בשטח קטן זה קולט.

בנוגע לדברים, שכתבת על הנהגים ב"אגד", אני לא מסכים. גם אצל מפעילים אחרים קרה, שנהג לא עצר עבורי או עבור נוסעים אחרים בתחנה. דרך אגב גם נהגים שלא עצרו לאיסוף וזה לא כאשר היה עומס של נוסעים עומדים, שלא איפשר זאת.
 

אורי404

New member
להזכיר באוטובוסים של "סופרבוס" ושל "קווים" היו ליקויים

יכול להסכים איתך לגבי האוטובוסים והמכשירים. פחות לגבי הנהגים
במכרזים יש הגבלת גיל של האוטובוסים וגם מעל גיל מסויים, זה מותנה בתחזוקה.
מול "דן" גם נחתם הסכם דומה.
בדו"ח של המשרד להגנת הסביבה נמצא, שממוצע זיהום האוויר אוטובוסים ב"אגד" , בחברת הבת שלהם "אגד תשתית" וב"דן" הוא מהגבוהים.
ב"דן" לאט-לאט מחליפים אוטובוסים. ב"אגד" חלק גדול מהצי הבינעירוני הוחלף. אכן נותר צי עירוני ישן ולא מתוחזק. סביר להניח, שהוא גם יומר באוטובוסים חדשים.
מסכים איתך שהולידטורים ב"אגד" באוטובוסים עם כניסה מכל הדלתות הם מאוד לא נוחים. מן מסך גדול, אבל בפועל רק בשטח קטן זה קולט.

בנוגע לדברים, שכתבת על הנהגים ב"אגד", אני לא מסכים. גם אצל מפעילים אחרים קרה, שנהג לא עצר עבורי או עבור נוסעים אחרים בתחנה. דרך אגב גם נהגים שלא עצרו לאיסוף וזה לא כאשר היה עומס של נוסעים עומדים, שלא איפשר זאת.
להזכיר באוטובוסים של "סופרבוס" ושל "קווים" היו ליקויים
לפני שנה או שנתיים הייתה בדיקה של אוטובוסים של "סופרבוס" באזור עפולה. מעט מאוחר יותר באוטובוסים של "קווים" באלעד. משטרת ישראל הורידה אותם מהכביש, בגלל ליקויי בטיחות שונים.

הבדל נוסף הוא, שבחלק מהחברות בתקופות של החגים המוסלמים, השירות מצטמצם מאוד. בפועל גם אחרי צמצום לוח הזמנים לא מתבצעות נסיעות. זה פחות קורה ב"אגד"
 

trilliane

Well-known member
מנהל
במקרה הכי מקומם של נהג שלא עצר בתחנה נתקלתי דווקא ב"קווים"

יכול להסכים איתך לגבי האוטובוסים והמכשירים. פחות לגבי הנהגים
במכרזים יש הגבלת גיל של האוטובוסים וגם מעל גיל מסויים, זה מותנה בתחזוקה.
מול "דן" גם נחתם הסכם דומה.
בדו"ח של המשרד להגנת הסביבה נמצא, שממוצע זיהום האוויר אוטובוסים ב"אגד" , בחברת הבת שלהם "אגד תשתית" וב"דן" הוא מהגבוהים.
ב"דן" לאט-לאט מחליפים אוטובוסים. ב"אגד" חלק גדול מהצי הבינעירוני הוחלף. אכן נותר צי עירוני ישן ולא מתוחזק. סביר להניח, שהוא גם יומר באוטובוסים חדשים.
מסכים איתך שהולידטורים ב"אגד" באוטובוסים עם כניסה מכל הדלתות הם מאוד לא נוחים. מן מסך גדול, אבל בפועל רק בשטח קטן זה קולט.

בנוגע לדברים, שכתבת על הנהגים ב"אגד", אני לא מסכים. גם אצל מפעילים אחרים קרה, שנהג לא עצר עבורי או עבור נוסעים אחרים בתחנה. דרך אגב גם נהגים שלא עצרו לאיסוף וזה לא כאשר היה עומס של נוסעים עומדים, שלא איפשר זאת.
במקרה הכי מקומם של נהג שלא עצר בתחנה נתקלתי דווקא ב"קווים"
חפרתי עליה לא מעט בעבר, למשל כאן. בחיפה לא זכור לי שנהג לא עצר בתחנה, ובאגד באזור גוש דן לא יוצא לי לנסוע.
 

אורי404

New member
מאז "קווים" חזרו והתנצלו?

במקרה הכי מקומם של נהג שלא עצר בתחנה נתקלתי דווקא ב"קווים"
חפרתי עליה לא מעט בעבר, למשל כאן. בחיפה לא זכור לי שנהג לא עצר בתחנה, ובאגד באזור גוש דן לא יוצא לי לנסוע.
מאז "קווים" חזרו והתנצלו?
בכל זאת ארבע שנים, אלה די והותר זמן להגיב ולהתנצל.
נניח שהנהג לא ידע על התחנה וזה היה בתום-לב. עדיין נדרש מינימום של התנצלות. כמובן זה יותר גרוע במקרה והתחנה הזו הייתה ידועה ונעשה דילוג עליה.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לא פניתי אליהם אלא למשרד התחבורה, וכאמור, לא חזרו אליי מעולם

מאז "קווים" חזרו והתנצלו?
בכל זאת ארבע שנים, אלה די והותר זמן להגיב ולהתנצל.
נניח שהנהג לא ידע על התחנה וזה היה בתום-לב. עדיין נדרש מינימום של התנצלות. כמובן זה יותר גרוע במקרה והתחנה הזו הייתה ידועה ונעשה דילוג עליה.
לא פניתי אליהם אלא למשרד התחבורה, וכאמור, לא חזרו אליי מעולם
(מעבר לאישור הראשוני) ולא היה לי פנאי לרדוף אחריהם.
 

Bus Nerd

Active member
לא דיברתי על נהג שלא רוצה לעצור כשאני מנסה לעלות

יכול להסכים איתך לגבי האוטובוסים והמכשירים. פחות לגבי הנהגים
במכרזים יש הגבלת גיל של האוטובוסים וגם מעל גיל מסויים, זה מותנה בתחזוקה.
מול "דן" גם נחתם הסכם דומה.
בדו"ח של המשרד להגנת הסביבה נמצא, שממוצע זיהום האוויר אוטובוסים ב"אגד" , בחברת הבת שלהם "אגד תשתית" וב"דן" הוא מהגבוהים.
ב"דן" לאט-לאט מחליפים אוטובוסים. ב"אגד" חלק גדול מהצי הבינעירוני הוחלף. אכן נותר צי עירוני ישן ולא מתוחזק. סביר להניח, שהוא גם יומר באוטובוסים חדשים.
מסכים איתך שהולידטורים ב"אגד" באוטובוסים עם כניסה מכל הדלתות הם מאוד לא נוחים. מן מסך גדול, אבל בפועל רק בשטח קטן זה קולט.

בנוגע לדברים, שכתבת על הנהגים ב"אגד", אני לא מסכים. גם אצל מפעילים אחרים קרה, שנהג לא עצר עבורי או עבור נוסעים אחרים בתחנה. דרך אגב גם נהגים שלא עצרו לאיסוף וזה לא כאשר היה עומס של נוסעים עומדים, שלא איפשר זאת.
לא דיברתי על נהג שלא רוצה לעצור כשאני מנסה לעלות
אלא על מצב שאני על האוטובוס וחפצה נפשי לרדת ממנו. אני מצלצל בפעמון לפני התחנה, עובר ליד הדלת, והנהג עובר את התחנה בנסיעה מהירה תוך התעלמות מקריאותי לעצור, גם כשאני הנוסע היחיד על האוטובוס.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
קורה שנהג שוכח לעצור בתחנה, זה לא משהו ייחודי לאגד...

לא דיברתי על נהג שלא רוצה לעצור כשאני מנסה לעלות
אלא על מצב שאני על האוטובוס וחפצה נפשי לרדת ממנו. אני מצלצל בפעמון לפני התחנה, עובר ליד הדלת, והנהג עובר את התחנה בנסיעה מהירה תוך התעלמות מקריאותי לעצור, גם כשאני הנוסע היחיד על האוטובוס.
קורה שנהג שוכח לעצור בתחנה, זה לא משהו ייחודי לאגד...
אבל תמיד נוסעים צועקים ואז הוא עוצר. מצב כמו שתיארת לא קרה לי מעולם, ואני ממש לא חושבת שיש לו איזשהו קשר דווקא לאגד. כפי שראית גם מתגובות אחרים, אין הסכמה שהתלונות שלך ייחודיות דווקא לאגד ואולי סתם מזל נאחס שלך או איזושהי הטיית זיכרון נגד אגד.
 

Bus Nerd

Active member
לא טענתי שזה ייחודי לאגד

קורה שנהג שוכח לעצור בתחנה, זה לא משהו ייחודי לאגד...
אבל תמיד נוסעים צועקים ואז הוא עוצר. מצב כמו שתיארת לא קרה לי מעולם, ואני ממש לא חושבת שיש לו איזשהו קשר דווקא לאגד. כפי שראית גם מתגובות אחרים, אין הסכמה שהתלונות שלך ייחודיות דווקא לאגד ואולי סתם מזל נאחס שלך או איזושהי הטיית זיכרון נגד אגד.
לא טענתי שזה ייחודי לאגד
אבל אני כן טוען שבמקרה שלי באופן אישי, כל פעם שאני נוסע באוטובוס אגד אני סובל מהנסיעה בדרך כזו או אחרת, וזה ממש לא קורה לי עם מפעילים אחרים. ייתכן שאגד במרכז הם עלובים ושבימים שביקרתי בחיפה כל האוטובוסים עם המזגן שעובד היו בקווים אחרים.
 

846

Active member
עזוב. יצאת פיתה...

לא טענתי שזה ייחודי לאגד
אבל אני כן טוען שבמקרה שלי באופן אישי, כל פעם שאני נוסע באוטובוס אגד אני סובל מהנסיעה בדרך כזו או אחרת, וזה ממש לא קורה לי עם מפעילים אחרים. ייתכן שאגד במרכז הם עלובים ושבימים שביקרתי בחיפה כל האוטובוסים עם המזגן שעובד היו בקווים אחרים.
עזוב. יצאת פיתה...
השמצת והכללת.
התנצלות קלה לכבוד יום הכיפורים והחג ונמשיך הלאה כאילו כלום לא קרה.. ..

&nbsp
 

Bus Nerd

Active member
כשתתחילו לנקות את האוטובוסים שעושים את 249 מפ"ת אתנצל

עזוב. יצאת פיתה...
השמצת והכללת.
התנצלות קלה לכבוד יום הכיפורים והחג ונמשיך הלאה כאילו כלום לא קרה.. ..

&nbsp
כשתתחילו לנקות את האוטובוסים שעושים את 249 מפ"ת אתנצל
 
למעלה