מטרו לאורך כביש 4 עד איזור התחנה המטארולוגית
כשרכבתי היום על אופניים שמתי לב שלצד כביש 4 לכיוון צפון - קצת אחרי ראשון לציון ועד איזור התחנה המטארולוגית (שם יש את הפיצול אם להמשיך לתל אביב או לרדת לרמלה או ליפו) יש שטח נרחב ריק מימין לכביש.
למה לא עושים מטרו (רכבת מטרו מהירה ולא רכבת קלה) באיזור הזה ככה שהמטרו יסע על האדמה או על עמודים (כמו בחלק מהמטרו באמסטרדם, או לחלופין הסקיי טריין בבנגקוק).
המטרו יכול לצאת מאזור ראשון לציון מרכז - איזור התחנה מרכזית חדשה ולהסתיים בצומת חולון, איפה שהקו הכחול העתידי אמור לכאורה לעבור, וככה קו זה יתמזג לקו המרכזי, שם או שהנוסעים יעשו החלפה וימשיכו בקו הכחול המתוכנן לתל אביב או שהקו הזה ימשיך לתל אביב משם באותה מנהרה שמשמשת את הקו הכחול המתוכנן.
הגיוני שמאיזור התחנה המטארולוגית ועד צומת חולון יהיה אילוץ שהרכבת תצטרך להיות מתחת לאדמה ובעצם תסע באותם מנהרות של הקו הכחול העתידי המתוכנן
מטרו לאורך כביש 4 עד איזור התחנה המטארולוגיתקו 393 מאילת לבאר שבע היום
אם יש פה מישהו היום
אשמח לדעת כמה זמן תיקח הנסיעה של הקו שיוצא בשעה 20:00 מאילת? לפי הפירוט באתר אגד מגיעים ב23:07. (אני מתכננת לתפוס אוטובוס/רכבת לתל אביב אח"כ)
כשרכבתי היום על אופניים שמתי לב שלצד כביש 4 לכיוון צפון - קצת אחרי ראשון לציון ועד איזור התחנה המטארולוגית (שם יש את הפיצול אם להמשיך לתל אביב או לרדת לרמלה או ליפו) יש שטח נרחב ריק מימין לכביש.
למה לא עושים מטרו (רכבת מטרו מהירה ולא רכבת קלה) באיזור הזה ככה שהמטרו יסע על האדמה או על עמודים (כמו בחלק מהמטרו באמסטרדם, או לחלופין הסקיי טריין בבנגקוק).
המטרו יכול לצאת מאזור ראשון לציון מרכז - איזור התחנה מרכזית חדשה ולהסתיים בצומת חולון, איפה שהקו הכחול העתידי אמור לכאורה לעבור, וככה קו זה יתמזג לקו המרכזי, שם או שהנוסעים יעשו החלפה וימשיכו בקו הכחול המתוכנן לתל אביב או שהקו הזה ימשיך לתל אביב משם באותה מנהרה שמשמשת את הקו הכחול המתוכנן.
הגיוני שמאיזור התחנה המטארולוגית ועד צומת חולון יהיה אילוץ שהרכבת תצטרך להיות מתחת לאדמה ובעצם תסע באותם מנהרות של הקו הכחול העתידי המתוכנן