מה זה אומר קוד זכאות

מצב
הנושא נעול.

טשאפק 2

New member
כבר מזמן חשדתי שתוצאות המכרזים הללו לא סבירים והם לא שקופים
כמובן שאין לי שום הוכחה, אבל כל ההתנהלות לגבי חברות מסויימות נראתה לי לא סבירה ונראה לי שהמעצר לצורך חקירה הוא רק קצה הקרחון
הארכת מעצר בשישה ימים
לבכיר ממשרד התחבורה, זה מרמז שיש פה חומר ראיות כבד.
 

846

Active member
שמעתי שמדובר בחברה שהבעלים הם בני
משפחה אחת. אז זה כנראה לא אגד ודן. כנראה אחת החברות הפרטיות הוותיקות
אפשר להבין שזה לא אגד או
דן כי מדובר בחשד לשוחד לכאורה בהקשר למיכרזי תח"צ
&nbsp
אגד ודן עדיין לא משתתפות במיכרזים באופן ישיר.
 

maormp

New member
אפשר להבין שזה לא אגד או
דן כי מדובר בחשד לשוחד לכאורה בהקשר למיכרזי תח"צ
&nbsp
אגד ודן עדיין לא משתתפות במיכרזים באופן ישיר.
אגד היא חלק מההסתדרות. הם לא צריכים את הקומבינות של גנון
 

טשאפק 2

New member
אם לא משתמשים במעליות המהירות
ובתחנות רכבת בד"כ הציבור לא משתמש במעליות אלא הרוב הממש מאוד מוחץ
משתמש בדרגנועים/מדרגות, אזי הזמן הוא כל דבר בין 6 ל-11 דקות.

אם משתמשים במעליות המהירות הסיפור יורד לבערך 3 דקות ממפלס הרחוב ועד לרציף.
תודה, מעודד
בתחנות הרכבת אכן לא משתמשים במעליות, מלבד מי שאין לו ברירה - נכים, עגלות ילדים, מזוודות רבות ואופניים. מנסיוני (עם עגלת ילדים) זה פשוט לוקח יותר זמן, ומי שלא מכיר צריך גם לאתר את המעלית וזה יותר קשה מלזרום עם העדר לדרגנועים. לא חושב שיש לציבור העדפה עקרונית.
 
אם לא משתמשים במעליות המהירות
ובתחנות רכבת בד"כ הציבור לא משתמש במעליות אלא הרוב הממש מאוד מוחץ
משתמש בדרגנועים/מדרגות, אזי הזמן הוא כל דבר בין 6 ל-11 דקות.

אם משתמשים במעליות המהירות הסיפור יורד לבערך 3 דקות ממפלס הרחוב ועד לרציף.
אתמול נסעתי הלוך וחזור. רוב האנשים משתמשים בדרגנועים
לא הייתה הכוונה או שילוט אל המעליות המהירות, שהן, אגב, בינוניות בגודלן אך מהירות מאוד.
מרבית הנוסעים אינם נצמדים לימין בדרגנועים (לא היה שילוט או כרוז שביקש להיצמד), ככל הנראה כי הדבר לא מקובל בתרבות המרחב הציבורי שלנו בישראל. מה גם, שהדרגנועים צרים או בגודל סטנדרטי ולכן גם היצמדות לימין אינה מאפשרת מעבר נוח בסמוך למי שעומד על המדרגות.
במצב "סטרילי" בו אין משתמשים במדרגות הנעות, זמן השימוש בהם הוא כ-6 דקות. בגלל התנאים אותם פירטתי, זמן השימוש בהם וההגעה עד לרציף היו כ-10 דקות.
 
אם לא משתמשים במעליות המהירות
ובתחנות רכבת בד"כ הציבור לא משתמש במעליות אלא הרוב הממש מאוד מוחץ
משתמש בדרגנועים/מדרגות, אזי הזמן הוא כל דבר בין 6 ל-11 דקות.

אם משתמשים במעליות המהירות הסיפור יורד לבערך 3 דקות ממפלס הרחוב ועד לרציף.
באופן כללי התחנה מזרימה את הנוסעים יפה
במורד ובמעלה התחנה. כשהנוסעים עוברים את הולידטורים פנימה הם יכולים לבחור בין לפנות ימינה (בלי הרבה מאוד שילוט) למעליות, או פשוט לפנות שמאלה אל ארבעת הדרגנועים הבולטים להפליא. יקח זמן עד שהנוסעים הקבועים ילמדו להעדיף את המעליות (אם הן אכן עדיפות). כשעומדים למעלה רואים למעשה רק שליש מהדרך, וקצת קשה להעריך כמה זמן תארך הירידה. למעשה כשחזרתי אתמול, בסוף גרם המדרגות הראשון (בעלייה) פגשתי משפחה נבוכה והם שאלו אותי כמה גרמי מדרגות יש עוד לרדת...

גם בעלייה אני מניח שמי שיזדמן לאיזור המדרגות "יישאב" אליהן ולא ימשיך לחפש את המעליות, אם הוא לא מכיר היטב את התחנה.

עוד דבר, אפשר להאיץ את המעבר במדרגות ע"י הליכה בהן, אבל העליה במעלה הנתיב הארוך מתישה לחלוטין.
 
אם לא משתמשים במעליות המהירות
ובתחנות רכבת בד"כ הציבור לא משתמש במעליות אלא הרוב הממש מאוד מוחץ
משתמש בדרגנועים/מדרגות, אזי הזמן הוא כל דבר בין 6 ל-11 דקות.

אם משתמשים במעליות המהירות הסיפור יורד לבערך 3 דקות ממפלס הרחוב ועד לרציף.
אתמול בדקתי זמנים מהרציף אל מפלס הרחוב במעליות בלבד

עליתי לבד בכל המעליות ללא עיכובים מצד אנשים אחרים וזה ארך 4:50 דקות!
יש לשים לב שבקומת הולידטורים צריך לחצות את כל הקומה אל המעליות בצד מזרח ואז לחזור אל המעליות בצד מערב כדי לעלות למפלס הרחוב. זה לוקח זמן!
נ.ב. בשתיים מהמעליות, הראשונה והאחרונה המתנתי שהמעלית תרד קומה.
 

down und

New member
אתמול בדקתי זמנים מהרציף אל מפלס הרחוב במעליות בלבד

עליתי לבד בכל המעליות ללא עיכובים מצד אנשים אחרים וזה ארך 4:50 דקות!
יש לשים לב שבקומת הולידטורים צריך לחצות את כל הקומה אל המעליות בצד מזרח ואז לחזור אל המעליות בצד מערב כדי לעלות למפלס הרחוב. זה לוקח זמן!
נ.ב. בשתיים מהמעליות, הראשונה והאחרונה המתנתי שהמעלית תרד קומה.
לא הבנתי. כמה מעליות יש למי שבא מהרחוב ועד לרציף
(לא כמה מעליות יש במקביל אלא כמה פעמים הוא צריך לנסוע במעליות אם
הוא בא מהרחוב ולא מתחשמק לו ולו מדרגה אחת או דרגנוע אחד, אלא רק מעלית)?

וכנ"ל כמה מעליות יש לו מהרציף ועד לרחוב (אני מניח שמהספר זהה).

וגם, כמה במקביל יש בכל מקום כזה שבו ממתינים למעליות?
 
לא הבנתי. כמה מעליות יש למי שבא מהרחוב ועד לרציף
(לא כמה מעליות יש במקביל אלא כמה פעמים הוא צריך לנסוע במעליות אם
הוא בא מהרחוב ולא מתחשמק לו ולו מדרגה אחת או דרגנוע אחד, אלא רק מעלית)?

וכנ"ל כמה מעליות יש לו מהרציף ועד לרחוב (אני מניח שמהספר זהה).

וגם, כמה במקביל יש בכל מקום כזה שבו ממתינים למעליות?
היכן היית בשיעורי\שרשורי שבתשתיות?


אז הנה רשימה בשבילך:

1. מעליות ממפלס הרחוב למפלס הבידוק (ציבורי) - ממוקמות בפינות צפון ודרום מערב.
2. מעליות ממפלס הבידוק למפלס הולידטורים - ממוקמות במזרח.
3. המעליות הראשיות ממפלס הולידטורים לקומת אולם הנוסעים - ממוקמות במערב.
4. מעליות מאולם הנוסעים אל ארבעת הרציפים בשני רציפי האי אשר בשתי מנהרות הרציפים.

פירוט מדוייק תמצא אי שם ב'שבתשתיות' . . .
 

arseny92

Well-known member
מנהל
היכן היית בשיעורי\שרשורי שבתשתיות?


אז הנה רשימה בשבילך:

1. מעליות ממפלס הרחוב למפלס הבידוק (ציבורי) - ממוקמות בפינות צפון ודרום מערב.
2. מעליות ממפלס הבידוק למפלס הולידטורים - ממוקמות במזרח.
3. המעליות הראשיות ממפלס הולידטורים לקומת אולם הנוסעים - ממוקמות במערב.
4. מעליות מאולם הנוסעים אל ארבעת הרציפים בשני רציפי האי אשר בשתי מנהרות הרציפים.

פירוט מדוייק תמצא אי שם ב'שבתשתיות' . . .
https://www.rail.co.il/StationsSite/Documents/map-navon.pdf
 
לא הבנתי משהו מהמפה
המעליות הראשיות לא נגישות לעגלות ילדים ומוגבלים בתנועה? הן מסומנות רק בתור "מעלית" ולא בתור "מעלית לעגלות ילדים ולנוסעים עם מוגבלות בתנועה"
נגישות

זו הדרך היחידה לרדת למטה שלא בדרגנועים או במדרגות החירום
 

down und

New member
נגישות

זו הדרך היחידה לרדת למטה שלא בדרגנועים או במדרגות החירום
אבל כל אחד מארבעת הסטים של מעליות
הוא הדרך היחידה לרדת/לעלות שלא במדרגות החירום או הדרגנועים.
אז למה לסמן סט מסויים של מעליות בסימון אחר משאר הסטים של המעליות?
 
אבל כל אחד מארבעת הסטים של מעליות
הוא הדרך היחידה לרדת/לעלות שלא במדרגות החירום או הדרגנועים.
אז למה לסמן סט מסויים של מעליות בסימון אחר משאר הסטים של המעליות?
על זה אני לא יודע לענות


מה שכן, ראיתי נשים שירדו בדרגנועים עם עגלות ילדים כי אף אחד לא הכווין אותם לכיוון המעליות... (שמרו עליהן בשושו...)
 

down und

New member
היכן היית בשיעורי\שרשורי שבתשתיות?


אז הנה רשימה בשבילך:

1. מעליות ממפלס הרחוב למפלס הבידוק (ציבורי) - ממוקמות בפינות צפון ודרום מערב.
2. מעליות ממפלס הבידוק למפלס הולידטורים - ממוקמות במזרח.
3. המעליות הראשיות ממפלס הולידטורים לקומת אולם הנוסעים - ממוקמות במערב.
4. מעליות מאולם הנוסעים אל ארבעת הרציפים בשני רציפי האי אשר בשתי מנהרות הרציפים.

פירוט מדוייק תמצא אי שם ב'שבתשתיות' . . .
ומהין מעליות 1 עד 4 (כשאחד זה מהרחוב לבידוק ו-4 לרציפים
עצמם) אני מנחש ניחוש מושכל
שהמעליות הכי ארוכות (עליה/ירידה של הכי הרבה מטרים) הן 2 ו-3, נכון?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה