פרטים על קו החדש - קו מלך דוד - ירושלים נבון עד המרכז

SababaGuy

New member
פרטים על קו החדש - קו מלך דוד - ירושלים נבון עד המרכז

קו 393 מאילת לבאר שבע היום
אם יש פה מישהו היום

אשמח לדעת כמה זמן תיקח הנסיעה של הקו שיוצא בשעה 20:00 מאילת? לפי הפירוט באתר אגד מגיעים ב23:07. (אני מתכננת לתפוס אוטובוס/רכבת לתל אביב אח"כ)
פרטים על קו החדש - קו מלך דוד - ירושלים נבון עד המרכז
1. הרכבת ייצא כל חצי שעה מירושלים-נבון ב 02: ו 32:. הקו יפעל מ 6:32 - 19:32 כל יום - לפי אתר רכבת ישראל.

2. מנתב"ג הרכבת ייצא לירושלים כל 01: ו 31 - גם כן הרכבת יפעל מ 6:31 עד 19:31 כל יום.

3. זמן הנסיעה ירושלים-נבון עד נתב"ג - 21 דקות.
עד הגנה (אם החלפה בנתב"ג) - 45 דקות.
עד ארלוזורוב - 54 דקות.
הערה - כאשר יושלום החשמול עד ארלוזורוב זמן הנסיעה יהיה 25 דקות עד להגנה ו 34 דקות עד ארלוזורוב - ברכבות שידלגו על נתב"ג. ברכבות שכן יעצרו בנתב"ג יש להוסיף כ 10 דקות - כלומר 35 להגנה ו 44 דקות לארלוזורוב.

4. חשבו לסגור את תחנת מלחה לגמרי. התחנה (בינתייםׂׂׂ) יופעל פעם בשעתיים. מבית שמש לתל אביב ישאר פעם בשעה.
 

scooby5

Member
מעניין השימוש ברציפי נתבג. פתח לאיחורים

פרטים על קו החדש - קו מלך דוד - ירושלים נבון עד המרכז
1. הרכבת ייצא כל חצי שעה מירושלים-נבון ב 02: ו 32:. הקו יפעל מ 6:32 - 19:32 כל יום - לפי אתר רכבת ישראל.

2. מנתב"ג הרכבת ייצא לירושלים כל 01: ו 31 - גם כן הרכבת יפעל מ 6:31 עד 19:31 כל יום.

3. זמן הנסיעה ירושלים-נבון עד נתב"ג - 21 דקות.
עד הגנה (אם החלפה בנתב"ג) - 45 דקות.
עד ארלוזורוב - 54 דקות.
הערה - כאשר יושלום החשמול עד ארלוזורוב זמן הנסיעה יהיה 25 דקות עד להגנה ו 34 דקות עד ארלוזורוב - ברכבות שידלגו על נתב"ג. ברכבות שכן יעצרו בנתב"ג יש להוסיף כ 10 דקות - כלומר 35 להגנה ו 44 דקות לארלוזורוב.

4. חשבו לסגור את תחנת מלחה לגמרי. התחנה (בינתייםׂׂׂ) יופעל פעם בשעתיים. מבית שמש לתל אביב ישאר פעם בשעה.
מעניין השימוש ברציפי נתבג. פתח לאיחורים
רציף 2 ישמש את כל הרכבות לירושלים ואת הרכבות ממודיעין לנהריה, בעוד רציף 1 ישמש רק את הרכבות אל מודיעין:
XX:49 רכבת למודיעין יוצאת מרציף 1
XX:53 רכבת מירושלים מגיעה לרציף 2
XX:01 רכבת לירושלים יוצאת מרציף 2
XX:05 רכבת ממודיעין יוצאת מרציף 2
המחזוריות נשמרת כך בכך חצי שעה - 12 דקות המתנה בהחלפה בכל כיוון.
לא ברור למה לא הקצו רציף לכל קו (כפי שהוצע כאן בפורום).
 

25306yosef

New member
אם אכן זה מה שהם יעשו, אז צפויים שיבושים בכל הרכבות למודיעין

מעניין השימוש ברציפי נתבג. פתח לאיחורים
רציף 2 ישמש את כל הרכבות לירושלים ואת הרכבות ממודיעין לנהריה, בעוד רציף 1 ישמש רק את הרכבות אל מודיעין:
XX:49 רכבת למודיעין יוצאת מרציף 1
XX:53 רכבת מירושלים מגיעה לרציף 2
XX:01 רכבת לירושלים יוצאת מרציף 2
XX:05 רכבת ממודיעין יוצאת מרציף 2
המחזוריות נשמרת כך בכך חצי שעה - 12 דקות המתנה בהחלפה בכל כיוון.
לא ברור למה לא הקצו רציף לכל קו (כפי שהוצע כאן בפורום).
אם אכן זה מה שהם יעשו, אז צפויים שיבושים בכל הרכבות למודיעין
אם אכן כך יהיה, אז צפויים שיבושים חמורים בכל הרכבת ל/מ מודיעין וככל הנראה זה ישפיע על כל הרכבות ברשת הארצית.

הבעיה היא לאו דווקא בגלל לוח הזמנים או הקצאת הרציפים בנתב"ג, אלא גם ובעיקר בגלל העומס שזה יגרום ברכבות ל/מ מודיעין.

מעבר לאיחורים הצפויים ברכבות ל/מ מודיעין, הדבר יגרום לעומסים חריגים ברכבות ל/מ מודיעין. עומסים באנשים שבכלל לא אמורים להיות ברכבות הללו והם נמצאים שם רק בגלל שהנסיעה היא בחינם.

ככל הנראה הנוסעים מ/ל מודיעין ונתב"ג יפגעו מהמהלך הזה. וגם כל הנוסעים ברכבות מ/ל מודיעין שככל הנראה יאחרו באופן קבוע ויפגעו בזמני שאר הרכבות ברשת הארצית.
 

amit1270

New member
קשקשני, הנסיעה חינם לא תשפיע כי תהיה מגבלה על מספר הנוסעים

אם אכן זה מה שהם יעשו, אז צפויים שיבושים בכל הרכבות למודיעין
אם אכן כך יהיה, אז צפויים שיבושים חמורים בכל הרכבת ל/מ מודיעין וככל הנראה זה ישפיע על כל הרכבות ברשת הארצית.

הבעיה היא לאו דווקא בגלל לוח הזמנים או הקצאת הרציפים בנתב"ג, אלא גם ובעיקר בגלל העומס שזה יגרום ברכבות ל/מ מודיעין.

מעבר לאיחורים הצפויים ברכבות ל/מ מודיעין, הדבר יגרום לעומסים חריגים ברכבות ל/מ מודיעין. עומסים באנשים שבכלל לא אמורים להיות ברכבות הללו והם נמצאים שם רק בגלל שהנסיעה היא בחינם.

ככל הנראה הנוסעים מ/ל מודיעין ונתב"ג יפגעו מהמהלך הזה. וגם כל הנוסעים ברכבות מ/ל מודיעין שככל הנראה יאחרו באופן קבוע ויפגעו בזמני שאר הרכבות ברשת הארצית.
קשקשני, הנסיעה חינם לא תשפיע כי תהיה מגבלה על מספר הנוסעים
 

down und

New member
ד"ר ע', האם אתה רואה מצב שמאבטחי + פקחי/כרטיסני הרכבת

קשקשני, הנסיעה חינם לא תשפיע כי תהיה מגבלה על מספר הנוסעים
ד"ר ע', האם אתה רואה מצב שמאבטחי + פקחי/כרטיסני הרכבת
יריבו עם מאות או אולי אפילו אלפי סקרנים, תמהונים וגם אנשים מהשורה
שיבואו לנסות לנסוע גם מבלי שנרשמו?

להזכירך את הבלאגן האטומי שהיה ברכבת הרגילה המחודשת בפסח תשס"ה,
עת נפתחה מחדש הרכבת לירושלים?
 

amit1270

New member
מה אתה מציע, שיתנו לכולם להיכנס?

ד"ר ע', האם אתה רואה מצב שמאבטחי + פקחי/כרטיסני הרכבת
יריבו עם מאות או אולי אפילו אלפי סקרנים, תמהונים וגם אנשים מהשורה
שיבואו לנסות לנסוע גם מבלי שנרשמו?

להזכירך את הבלאגן האטומי שהיה ברכבת הרגילה המחודשת בפסח תשס"ה,
עת נפתחה מחדש הרכבת לירושלים?
מה אתה מציע, שיתנו לכולם להיכנס?
אני מקווה שלמדו משהו ב-13 וחצי השנים שעברו מאז...
 

XrayCharlie

New member
אני רואה יכולת שליטה חלקית בירושלים אבל בנתב"ג?

מה אתה מציע, שיתנו לכולם להיכנס?
אני מקווה שלמדו משהו ב-13 וחצי השנים שעברו מאז...
אני רואה יכולת שליטה חלקית בירושלים אבל בנתב"ג?
אם יגיעו המונים ברכבת מכיוון ת"א ישירות לרציף בנתב"ג (וצפוי שיגיעו), איך יעצרו אותם מלעלות לרכבת לירושלים?
באופן אישי אני מקווה לבלאגן גדול וסגירת הקו אחרי היום הראשון עד שיהיה מוכן באמת להפעלה. להפעיל אותו רק בשביל להגיד שיש (וכמובן שיש פופוליסט אחד שחולם על גזירת הסרט) למרות שיותר מידי דברים לא מוכנים, זאת לא שיטת עבודה, זה מתכון לאסון.
 

down und

New member
מסכים לגמרי עם הניתוח בקשר למה שצפוי

אני רואה יכולת שליטה חלקית בירושלים אבל בנתב"ג?
אם יגיעו המונים ברכבת מכיוון ת"א ישירות לרציף בנתב"ג (וצפוי שיגיעו), איך יעצרו אותם מלעלות לרכבת לירושלים?
באופן אישי אני מקווה לבלאגן גדול וסגירת הקו אחרי היום הראשון עד שיהיה מוכן באמת להפעלה. להפעיל אותו רק בשביל להגיד שיש (וכמובן שיש פופוליסט אחד שחולם על גזירת הסרט) למרות שיותר מידי דברים לא מוכנים, זאת לא שיטת עבודה, זה מתכון לאסון.
מסכים לגמרי עם הניתוח בקשר למה שצפוי
פחות עם הייחולים (תקוות) שלך.
אבל, לחלוטין לא יצליחו למנוע הגעה רכבתית + רכבית (מלשון רכב, rikh-bit)
לנתב"ג ומשם עליה לרכבת לעבר עיר הקודש שנכבשה מהיבוסים לפני 3,000 שנה.
 

25306yosef

New member
בקיצור, יהיה שמח ברכבת ישראל...

אני רואה יכולת שליטה חלקית בירושלים אבל בנתב"ג?
אם יגיעו המונים ברכבת מכיוון ת"א ישירות לרציף בנתב"ג (וצפוי שיגיעו), איך יעצרו אותם מלעלות לרכבת לירושלים?
באופן אישי אני מקווה לבלאגן גדול וסגירת הקו אחרי היום הראשון עד שיהיה מוכן באמת להפעלה. להפעיל אותו רק בשביל להגיד שיש (וכמובן שיש פופוליסט אחד שחולם על גזירת הסרט) למרות שיותר מידי דברים לא מוכנים, זאת לא שיטת עבודה, זה מתכון לאסון.
בקיצור, יהיה שמח ברכבת ישראל...
השמח ברכבת ישראל יגרום לשיבושים קשים בכל הרכבות ל/מ מודיעין. וכל השיבושים ברכבות מ/ל מודיעין יגרמו לשיבושים קשים בכל הרשת הארצית.

אם כל השמח הזה יקרה רק בחול המועד, זה לא נעים וזה לא נורא (כי בימים הללו רבים לא עובדים ולוקחים את הילדים לטיולים...). אבל אם כל השמח הזה ימשיך גם בשבוע שאחרי, אז זה כבר יפגע פגיעה של ממש בכל השירות הרכבתי בכל הארץ.
 

arseny92

Well-known member
מנהל
ומתי בדיוק הרכבת מ/ל מודיעין *מגיעה* לנתב"ג בשני הכיוונים?

מעניין השימוש ברציפי נתבג. פתח לאיחורים
רציף 2 ישמש את כל הרכבות לירושלים ואת הרכבות ממודיעין לנהריה, בעוד רציף 1 ישמש רק את הרכבות אל מודיעין:
XX:49 רכבת למודיעין יוצאת מרציף 1
XX:53 רכבת מירושלים מגיעה לרציף 2
XX:01 רכבת לירושלים יוצאת מרציף 2
XX:05 רכבת ממודיעין יוצאת מרציף 2
המחזוריות נשמרת כך בכך חצי שעה - 12 דקות המתנה בהחלפה בכל כיוון.
לא ברור למה לא הקצו רציף לכל קו (כפי שהוצע כאן בפורום).
ומתי בדיוק הרכבת מ/ל מודיעין *מגיעה* לנתב"ג בשני הכיוונים?
בלוח הזמנים באתר יש רק זמני יציאה, לא זמני הגעה מתוכננים שמהם אפשר לחשב זמן עצירה

והאם יש את הזמן למפגש הרכבות הזה בתפעולית נתב"ג?

אם הרכבת לירושלים יוצאת מרציף 2, ותוך דקות ספורות מאותו הרציף יוצאת הרכבת ממודיעין לנהריה, מתי ואיך בדיוק היא מגיעה תוך דקה או משהו אם היא היתה לפני הרכבת לירושלים שזה עתה יצאה?
 

scooby5

Member
זה אותו זמן

ומתי בדיוק הרכבת מ/ל מודיעין *מגיעה* לנתב"ג בשני הכיוונים?
בלוח הזמנים באתר יש רק זמני יציאה, לא זמני הגעה מתוכננים שמהם אפשר לחשב זמן עצירה

והאם יש את הזמן למפגש הרכבות הזה בתפעולית נתב"ג?

אם הרכבת לירושלים יוצאת מרציף 2, ותוך דקות ספורות מאותו הרציף יוצאת הרכבת ממודיעין לנהריה, מתי ואיך בדיוק היא מגיעה תוך דקה או משהו אם היא היתה לפני הרכבת לירושלים שזה עתה יצאה?
זה אותו זמן
 

arseny92

Well-known member
מנהל
אם זה אותו זמן אז הרכבות עוצרות למשך פחות מדקה

זה אותו זמן
אם זה אותו זמן אז הרכבות עוצרות למשך פחות מדקה
שזה לא הכי הגיוני
&nbsp
לוח זמנים נורמלי אמור להציג זמן הגעה, משך זמן עצירה וזמן יציאה בנפרד, ואת זה אפשר להשיג רק עבור תחנות סופיות של קווים בתצוגה הנוכחית אם לחשב את הזמן בין הגעת הרכבת לבין יציאתה בכיוון ההפוך
 

scooby5

Member
רכבת עוצרת בממוצע דקה-2 דקות בתחנה במרבית התחנות

אם זה אותו זמן אז הרכבות עוצרות למשך פחות מדקה
שזה לא הכי הגיוני
&nbsp
לוח זמנים נורמלי אמור להציג זמן הגעה, משך זמן עצירה וזמן יציאה בנפרד, ואת זה אפשר להשיג רק עבור תחנות סופיות של קווים בתצוגה הנוכחית אם לחשב את הזמן בין הגעת הרכבת לבין יציאתה בכיוון ההפוך
רכבת עוצרת בממוצע דקה-2 דקות בתחנה במרבית התחנות
אם הרכבת מקדימה, היא יוצאת בשעה הנקובה בלוח הזמנים, כלומר, השעה הינה שעת היציאה המתוכננת.
 

Ccyclist

Well-known member
לדעתי הם חושבים שיהיו איחורים שמצדיקים ריפוד כזה.

מעניין השימוש ברציפי נתבג. פתח לאיחורים
רציף 2 ישמש את כל הרכבות לירושלים ואת הרכבות ממודיעין לנהריה, בעוד רציף 1 ישמש רק את הרכבות אל מודיעין:
XX:49 רכבת למודיעין יוצאת מרציף 1
XX:53 רכבת מירושלים מגיעה לרציף 2
XX:01 רכבת לירושלים יוצאת מרציף 2
XX:05 רכבת ממודיעין יוצאת מרציף 2
המחזוריות נשמרת כך בכך חצי שעה - 12 דקות המתנה בהחלפה בכל כיוון.
לא ברור למה לא הקצו רציף לכל קו (כפי שהוצע כאן בפורום).
לדעתי הם חושבים שיהיו איחורים שמצדיקים ריפוד כזה.
הזמנים של הרכבת מירושלים נראים כאילו קראו את ההצעה שלי הפוך !
&nbsp
הצעתי נמחקה בגל המחירות אבל היא היתה:
&nbsp
X:00 מירושלים 2 (דיור ברציף)
X:05 לנהריה 1
X:19 למודיעין 1
X:25 לירושלים 2
X:30 מירושלים 2 (דיור ברציף)
X:35 לנהריה 1
X:49 למודיעין 1
X:55 לירושלים 2
Y:00 מירושלים 2 (דיור ברציף) וחוזר חלילה.
&nbsp
אין בהצעתי חשיבות לאיזה רציף הינו 1 או 2 והם ברי החלפה כל עוג אחד מהם הוא לקו לירושלים בלבד והשני דו כיווני לקו מודיעין נהריה בלבד. במקרה של איחרו הרכבות תעמודנה במפלגים שלפני נתב"ג עד שיתפנה הרציף הנכון לקו בו נוסעת הרכבת.
&nbsp
יתכן שלו"ז כזה מתאים יותר לשוויץ ואיחור של 5 דקות מצריך את הריפוד של 12 דקות ההמתנה.
&nbsp
הלו"ז המלא לפי המפורסם בפוסט של Scooby5:
&nbsp
X:01 לירושלים 2
X:05 לנהריה 2
X:19 למודיעין 1
(X:23 מירושלים 2 בעתיד)
(X:31 לירושלים 2 בעתיד)
X:35 לנהריה 2
X:49 למודיעין 1
X:53 מירושלים 2 (דיור)
Y:01 לירושלים 2
&nbsp
ההגדרה"בעתיד" מתייחסת לשלב הכפלת התדירות מרכבת אחת בשעה לשתי רכבות בשעה ואפשרית בחודשים הקרובים ובתשתית הקיימת כולל ההחלפה בנתב"ג.
&nbsp
יתכן שההגיון בתיפעול הקו מהמסילה לנהריה הוא שכל עיכוב הנובע מהרכבת לירושלים יפגע רק ברכבת ממודיעין ולא ברכבות שבאיילון.
 

arseny92

Well-known member
מנהל
ה-"עתיד" כבר קרה, ראה את לוח הזמנים באתר הרכבת מיום שלישי

לדעתי הם חושבים שיהיו איחורים שמצדיקים ריפוד כזה.
הזמנים של הרכבת מירושלים נראים כאילו קראו את ההצעה שלי הפוך !
&nbsp
הצעתי נמחקה בגל המחירות אבל היא היתה:
&nbsp
X:00 מירושלים 2 (דיור ברציף)
X:05 לנהריה 1
X:19 למודיעין 1
X:25 לירושלים 2
X:30 מירושלים 2 (דיור ברציף)
X:35 לנהריה 1
X:49 למודיעין 1
X:55 לירושלים 2
Y:00 מירושלים 2 (דיור ברציף) וחוזר חלילה.
&nbsp
אין בהצעתי חשיבות לאיזה רציף הינו 1 או 2 והם ברי החלפה כל עוג אחד מהם הוא לקו לירושלים בלבד והשני דו כיווני לקו מודיעין נהריה בלבד. במקרה של איחרו הרכבות תעמודנה במפלגים שלפני נתב"ג עד שיתפנה הרציף הנכון לקו בו נוסעת הרכבת.
&nbsp
יתכן שלו"ז כזה מתאים יותר לשוויץ ואיחור של 5 דקות מצריך את הריפוד של 12 דקות ההמתנה.
&nbsp
הלו"ז המלא לפי המפורסם בפוסט של Scooby5:
&nbsp
X:01 לירושלים 2
X:05 לנהריה 2
X:19 למודיעין 1
(X:23 מירושלים 2 בעתיד)
(X:31 לירושלים 2 בעתיד)
X:35 לנהריה 2
X:49 למודיעין 1
X:53 מירושלים 2 (דיור)
Y:01 לירושלים 2
&nbsp
ההגדרה"בעתיד" מתייחסת לשלב הכפלת התדירות מרכבת אחת בשעה לשתי רכבות בשעה ואפשרית בחודשים הקרובים ובתשתית הקיימת כולל ההחלפה בנתב"ג.
&nbsp
יתכן שההגיון בתיפעול הקו מהמסילה לנהריה הוא שכל עיכוב הנובע מהרכבת לירושלים יפגע רק ברכבת ממודיעין ולא ברכבות שבאיילון.
ה-"עתיד" כבר קרה, ראה את לוח הזמנים באתר הרכבת מיום שלישי
 

Ccyclist

Well-known member
טוב ש"העתיד" אוטוטו כאן. לדעתי A1 מתואמת לסלוטים באיילון.

ה-"עתיד" כבר קרה, ראה את לוח הזמנים באתר הרכבת מיום שלישי
טוב ש"העתיד" אוטוטו כאן. לדעתי A1 מתואמת לסלוטים באיילון.
תודה, אני על סמארטפון באיזה מלון בסופה של חופשה אז לבדוק את הלו"ז הקיים היתה מטלה.
&nbsp
חבל שבתקופת ההרצה המפוצלת לא מריצים את הקו בתיאום להחלפה של 5 דקות. אבל ההגיון לכך לדעתי הוא שמנסים להריץ אותו בהתאם ללו"ז שיהיה לו אחרי השלמת חישמול האיילון ולפי הסלוטים שלו שם.
 

asifp

New member
למה ברכבות שעוצרות בנתבג צריך להוסיף 10 דקות?

פרטים על קו החדש - קו מלך דוד - ירושלים נבון עד המרכז
1. הרכבת ייצא כל חצי שעה מירושלים-נבון ב 02: ו 32:. הקו יפעל מ 6:32 - 19:32 כל יום - לפי אתר רכבת ישראל.

2. מנתב"ג הרכבת ייצא לירושלים כל 01: ו 31 - גם כן הרכבת יפעל מ 6:31 עד 19:31 כל יום.

3. זמן הנסיעה ירושלים-נבון עד נתב"ג - 21 דקות.
עד הגנה (אם החלפה בנתב"ג) - 45 דקות.
עד ארלוזורוב - 54 דקות.
הערה - כאשר יושלום החשמול עד ארלוזורוב זמן הנסיעה יהיה 25 דקות עד להגנה ו 34 דקות עד ארלוזורוב - ברכבות שידלגו על נתב"ג. ברכבות שכן יעצרו בנתב"ג יש להוסיף כ 10 דקות - כלומר 35 להגנה ו 44 דקות לארלוזורוב.

4. חשבו לסגור את תחנת מלחה לגמרי. התחנה (בינתייםׂׂׂ) יופעל פעם בשעתיים. מבית שמש לתל אביב ישאר פעם בשעה.
למה ברכבות שעוצרות בנתבג צריך להוסיף 10 דקות?
זה מלא!
 

luckydude

Active member
יש להוסיף 3 דקות לרכבות בכיוון לירושלים

פרטים על קו החדש - קו מלך דוד - ירושלים נבון עד המרכז
1. הרכבת ייצא כל חצי שעה מירושלים-נבון ב 02: ו 32:. הקו יפעל מ 6:32 - 19:32 כל יום - לפי אתר רכבת ישראל.

2. מנתב"ג הרכבת ייצא לירושלים כל 01: ו 31 - גם כן הרכבת יפעל מ 6:31 עד 19:31 כל יום.

3. זמן הנסיעה ירושלים-נבון עד נתב"ג - 21 דקות.
עד הגנה (אם החלפה בנתב"ג) - 45 דקות.
עד ארלוזורוב - 54 דקות.
הערה - כאשר יושלום החשמול עד ארלוזורוב זמן הנסיעה יהיה 25 דקות עד להגנה ו 34 דקות עד ארלוזורוב - ברכבות שידלגו על נתב"ג. ברכבות שכן יעצרו בנתב"ג יש להוסיף כ 10 דקות - כלומר 35 להגנה ו 44 דקות לארלוזורוב.

4. חשבו לסגור את תחנת מלחה לגמרי. התחנה (בינתייםׂׂׂ) יופעל פעם בשעתיים. מבית שמש לתל אביב ישאר פעם בשעה.
יש להוסיף 3 דקות לרכבות בכיוון לירושלים
ז״א במעלה ההר.
 

Paper Gahan

New member
זה מרגש לראות את הזמנים באתר :). מעניין מתי יפרסמו איך לרכוש

פרטים על קו החדש - קו מלך דוד - ירושלים נבון עד המרכז
1. הרכבת ייצא כל חצי שעה מירושלים-נבון ב 02: ו 32:. הקו יפעל מ 6:32 - 19:32 כל יום - לפי אתר רכבת ישראל.

2. מנתב"ג הרכבת ייצא לירושלים כל 01: ו 31 - גם כן הרכבת יפעל מ 6:31 עד 19:31 כל יום.

3. זמן הנסיעה ירושלים-נבון עד נתב"ג - 21 דקות.
עד הגנה (אם החלפה בנתב"ג) - 45 דקות.
עד ארלוזורוב - 54 דקות.
הערה - כאשר יושלום החשמול עד ארלוזורוב זמן הנסיעה יהיה 25 דקות עד להגנה ו 34 דקות עד ארלוזורוב - ברכבות שידלגו על נתב"ג. ברכבות שכן יעצרו בנתב"ג יש להוסיף כ 10 דקות - כלומר 35 להגנה ו 44 דקות לארלוזורוב.

4. חשבו לסגור את תחנת מלחה לגמרי. התחנה (בינתייםׂׂׂ) יופעל פעם בשעתיים. מבית שמש לתל אביב ישאר פעם בשעה.
זה מרגש לראות את הזמנים באתר :). מעניין מתי יפרסמו איך לרכוש
כרטיסים.
זו אבן דרך! אז נכון שמתחילים בקטנה: מעט שעות בימי חול וללא שישי ומוצ"ש אבל זו התחלה. מכאן זה יכול רק להשתפר :)
 
יש כבר לוחות זמנים, תעריפים והכל

פרטים על קו החדש - קו מלך דוד - ירושלים נבון עד המרכז
1. הרכבת ייצא כל חצי שעה מירושלים-נבון ב 02: ו 32:. הקו יפעל מ 6:32 - 19:32 כל יום - לפי אתר רכבת ישראל.

2. מנתב"ג הרכבת ייצא לירושלים כל 01: ו 31 - גם כן הרכבת יפעל מ 6:31 עד 19:31 כל יום.

3. זמן הנסיעה ירושלים-נבון עד נתב"ג - 21 דקות.
עד הגנה (אם החלפה בנתב"ג) - 45 דקות.
עד ארלוזורוב - 54 דקות.
הערה - כאשר יושלום החשמול עד ארלוזורוב זמן הנסיעה יהיה 25 דקות עד להגנה ו 34 דקות עד ארלוזורוב - ברכבות שידלגו על נתב"ג. ברכבות שכן יעצרו בנתב"ג יש להוסיף כ 10 דקות - כלומר 35 להגנה ו 44 דקות לארלוזורוב.

4. חשבו לסגור את תחנת מלחה לגמרי. התחנה (בינתייםׂׂׂ) יופעל פעם בשעתיים. מבית שמש לתל אביב ישאר פעם בשעה.
יש כבר לוחות זמנים, תעריפים והכל
17 שקל כיוון אחד כרטיס רגיל .
כרטיסיה 12 נסיעות 162 שקל
אין אפשרות לבחור הלוך ושוב
 
למעלה