מה זה אומר קוד זכאות

מצב
הנושא נעול.

אוהד1110

New member
נתיב אקספרס זכתה מאז 2011 במכרז אחד בלבד
כל קבוצת עפיפי מפעילה רק שלושה אשכולות שכולם בצפון ורק אחד מהם בעקבות מכרז (שנערך לפני שנת 2014).
אפיקים זכתה בשנים האחרונות בשלושה מכרזים (פתח תקוה - ראש העין, אשדוד - יבנה - תל אביב ואשדוד עירוני) ומחזיקה בעוד אשכול שזכתה בו בעבר היותר רחוק (השומרון) שיצא השנה למכרז חדש ובעוד אשכול שעבר אליה מויאוליה ועדיין לא יצא למכרז חדש (קווי בני ברק - ירושלים).
נתיב אקספרס היא חלק מקבוצת עפיפי, שכוללת את החברות הבאות:
נצרת תיירות ותחבורה, נזארין, נתיב אקספרס ושרותי אוטובוסים מאוחדים
 

manb232

New member
נתיב אקספרס היא חלק מקבוצת עפיפי, שכוללת את החברות הבאות:
נצרת תיירות ותחבורה, נזארין, נתיב אקספרס ושרותי אוטובוסים מאוחדים
אתה ראש בקיר כתוב לך זכתה בהרבה מכרזים, בהרבה אשכלות בשנים
האחרונות ..איפה בדיוק נתיבי אקספרס זכתה באשכלות וקוווים רבים

הותר לפרסום חברת אפיקים ומשפחת סלע ,הבן ערן בעיקר

החברה מחזיקה ב 5 אשכולות שונים שזכתה בשנים האחרונות

סה"כ במאות קווים ,כולל באזור גדרה -רחובות

הכתבה

https://www.themarker.com/law/1.6529925
 

manb232

New member
אתה ראש בקיר כתוב לך זכתה בהרבה מכרזים, בהרבה אשכלות בשנים
האחרונות ..איפה בדיוק נתיבי אקספרס זכתה באשכלות וקוווים רבים

הותר לפרסום חברת אפיקים ומשפחת סלע ,הבן ערן בעיקר

החברה מחזיקה ב 5 אשכולות שונים שזכתה בשנים האחרונות

סה"כ במאות קווים ,כולל באזור גדרה -רחובות

הכתבה

https://www.themarker.com/law/1.6529925
אפיקים לא הייתה חברה ידועה לפחות לי והיא תופסת את המקומות הב
הבאים

פתח תקווה -ראש העין(עירוני בין עירוני) -תל אביב

אשדוד ויבנה ,עירוני וגם בין עירוני.

אזור רחובות-גדרה-יבנה מחזיקה בקווים בין עירוניים מעל 10 קווים .

קווי אשדוד בית שמש -ביתר עילית -ירושלים לחרדים .

קווי בני ברק ירושלים .

קווי השומרון -אריאל עד נתניה חדרה לצפון השומרון .

150-200 קווי אוטובוס .
 

דנדן130

New member
אפיקים לא הייתה חברה ידועה לפחות לי והיא תופסת את המקומות הב
הבאים

פתח תקווה -ראש העין(עירוני בין עירוני) -תל אביב

אשדוד ויבנה ,עירוני וגם בין עירוני.

אזור רחובות-גדרה-יבנה מחזיקה בקווים בין עירוניים מעל 10 קווים .

קווי אשדוד בית שמש -ביתר עילית -ירושלים לחרדים .

קווי בני ברק ירושלים .

קווי השומרון -אריאל עד נתניה חדרה לצפון השומרון .

150-200 קווי אוטובוס .
וגם קו י"ם-נתב"ג
שדי ניתן להם במתנה, על אף שהוא סביר להניח יבוטל בגלל הרכבת, הוא עדיין קו רווחי.
 
אפיקים לא הייתה חברה ידועה לפחות לי והיא תופסת את המקומות הב
הבאים

פתח תקווה -ראש העין(עירוני בין עירוני) -תל אביב

אשדוד ויבנה ,עירוני וגם בין עירוני.

אזור רחובות-גדרה-יבנה מחזיקה בקווים בין עירוניים מעל 10 קווים .

קווי אשדוד בית שמש -ביתר עילית -ירושלים לחרדים .

קווי בני ברק ירושלים .

קווי השומרון -אריאל עד נתניה חדרה לצפון השומרון .

150-200 קווי אוטובוס .
אשכול אשדוד-יבנה-תל אביב זה אשכול אחד שכולל
את קווי יבנה העירוניים והבינעירוניים, קווי אשדוד הבינעירוניים (כולל קווי החרדים שכתבת) וכן את קווי רחובות/גדרה - יבנה/אשדוד.
בשנים האחרונות אפיקים זכתה בשלושה מכרזים (פתח תקוה - ראש העין, אשדוד-יבנה-תל אביב ואשדוד עירוני).
באשכול השומרון היא זכתה במכרז שנערך עוד בעשור הקודם ורק לפני מספר חודשים יצא מכרז חדש לאשכול.
וקווי בני ברק - ירושלים עברו אליה מויאוליה שיצאה מישראל, בעקבות רכישת הפעילות של ויאוליה על ידי אפיקים. גם לאשכול זה ייערך בשנים הקרובות מכרז חדש.
 

manb232

New member
אשכול אשדוד-יבנה-תל אביב זה אשכול אחד שכולל
את קווי יבנה העירוניים והבינעירוניים, קווי אשדוד הבינעירוניים (כולל קווי החרדים שכתבת) וכן את קווי רחובות/גדרה - יבנה/אשדוד.
בשנים האחרונות אפיקים זכתה בשלושה מכרזים (פתח תקוה - ראש העין, אשדוד-יבנה-תל אביב ואשדוד עירוני).
באשכול השומרון היא זכתה במכרז שנערך עוד בעשור הקודם ורק לפני מספר חודשים יצא מכרז חדש לאשכול.
וקווי בני ברק - ירושלים עברו אליה מויאוליה שיצאה מישראל, בעקבות רכישת הפעילות של ויאוליה על ידי אפיקים. גם לאשכול זה ייערך בשנים הקרובות מכרז חדש.
אתה טועה אשכול עירוני ובין עירוני זה זה אשכולות שונים באשדוד
אגד פלוס הייתה באשדוד!!! , קווי האוטובוס החרדים מאשדוד-אשקלון

לבני ברק-ביתר עילית-בית שמש-ירושלים כ 12 קווים היו באגד !!!

קווי רחובות-גדרה הם משהו חדש ,כמו קווים חדשים

35- 30-40-43-45 ועוד ...

לאשכול השומרון נוספו קווים חדשים או הוחלפו באגד בצפון השומרון

26-27

גם הקו החדש מירושלים לנתב"ג נתנה לאפיקים
 
אתה טועה אשכול עירוני ובין עירוני זה זה אשכולות שונים באשדוד
אגד פלוס הייתה באשדוד!!! , קווי האוטובוס החרדים מאשדוד-אשקלון

לבני ברק-ביתר עילית-בית שמש-ירושלים כ 12 קווים היו באגד !!!

קווי רחובות-גדרה הם משהו חדש ,כמו קווים חדשים

35- 30-40-43-45 ועוד ...

לאשכול השומרון נוספו קווים חדשים או הוחלפו באגד בצפון השומרון

26-27

גם הקו החדש מירושלים לנתב"ג נתנה לאפיקים
תקרא טוב מה שכתבתי
פתח תקוה - ראש העין, אשדוד-יבנה-תל אביב ואשדוד עירוני.
שלושה מכרזים שאפיקים זכתה בהם בשנים האחרונות.

ובמהלך פעילות של כל אשכול נוספים לו קווים חדשים מדי פעם ומתעדכן מערך הקווים, על אחת כמה וכמה כאשר יוצא מכרז חדש לאותו אשכול.

זה לא משנה את העובדה שאפיקים זכתה בשנים האחרונות בדיוק בשלושה מכרזים.
 
נתיב אקספרס היא חלק מקבוצת עפיפי, שכוללת את החברות הבאות:
נצרת תיירות ותחבורה, נזארין, נתיב אקספרס ושרותי אוטובוסים מאוחדים
וזה לא סותר את מה שכתבתי, שכל קבוצת עפיפי מחזיקה בשלושה
אשכולות בלבד ורק אחד מהם (אשכול הגליל של נתיב אקספרס) בעקבות מכרז.
 

manb232

New member
יש גם את הורן את ליבוביץ
שמחזיקה גם במניות החברה חוץ ממאיר חברה לרכב.
הכוונה למשפחה במקרה הזה שהם מנהלים ישירות את העסק
לכל עסק יש בעלים לרוב משקעים שונים

, יש הצטלביות בעלויות והשקעות בעשרות חברות ...

וברוב המקרים יש מנכלים יש דירקטורים ועוד ועוד

פה מדובר על ניהול ישיר של העסק באופן יומי מהמשפחה

שחברה מזוהה איתה ...

הבנתם את הכוונה עסק משפחתי ...

קחו למשל את דנקנר , הוא היה מושקע בעשרות חברות כמו עץ

חברה שהשקיע בעוד חברה ובנה פרימידה ועם הזמן העץ הזה שגדל

התחיל לנבול מהצמרות (החברות ) אל כיוון הגזע אל החברה המייסדת

והוא נכנס לפולנטר והתחיל להריץ מניות בשביל להחיות את עץ ההשקעות,

אם היית אומר לכם חברה בקצה העץ שהוא מושקע שם 20-30% לא

הייתם יודעים שזה בבעלות שלו ....

באפיקים החברה הוא בבעלות משפחת סלע ובניהולה ולזה הכוונה .
 

sheyeh

New member
חבל עליו, היה מקצועי בעבודתו
בין היחידים שהעזו לעלות לתגובות ב'יהיה בסדר', ודיבר לעניין ולא תגובות דוברות מכובסות לתלונות.
&nbsp
האם זו נקמתם של הירושלמים על הטרטור שבו הם זוכים בדרך לרכישת כרטיסי נסיעה? כעת זו הזדמנות להעלות לבירור נושאים תמוהים שונים הקשורים בתחבורה ציבורית, כל התקשרות עם ספק יחיד ללא מכרז היא חשודה, והחברה שקיבלה את הבלעדיות על טעינת חוזים לכרטיסי רב-קו (תלונה של משה מאיפהבוס) צריכה בדיקה מקיפה להתקשרות הבלעדית עמה.
דיבר לעניין ולא תגובות דוברות מכובסות לתלונות???
בכל מה שקשור למנהרות הראל וההשפעה של פתיחתן על שרות התחבורה הציבורית במבשרת ציון - כשעלינו מולו לשידור ב"יהיה בסדר" זה בדיוק מה שהוא עשה. דיבר סביב סביב, מרח אותנו עם חצאי אמיתות ומצגי שווא, והביא לנסיגה של 15 שנים ברמת השרות בישוב.
 
חבל עליו, היה מקצועי בעבודתו
בין היחידים שהעזו לעלות לתגובות ב'יהיה בסדר', ודיבר לעניין ולא תגובות דוברות מכובסות לתלונות.
&nbsp
האם זו נקמתם של הירושלמים על הטרטור שבו הם זוכים בדרך לרכישת כרטיסי נסיעה? כעת זו הזדמנות להעלות לבירור נושאים תמוהים שונים הקשורים בתחבורה ציבורית, כל התקשרות עם ספק יחיד ללא מכרז היא חשודה, והחברה שקיבלה את הבלעדיות על טעינת חוזים לכרטיסי רב-קו (תלונה של משה מאיפהבוס) צריכה בדיקה מקיפה להתקשרות הבלעדית עמה.
נקמתם של הירושלמים?
נראה לי שזה בכל זאת השוחד שהוא בחר לקבל.
 

londonisrael

New member
אני מתפלא עליכם שאתם לא יודעים מי זה

נורא פשוט , מי זה ההוא שאתם כל הזמן מדברים עליו במשרד התחבורה ?

מי החברה שהבעלים שלה משפחה ?

איזה חברות כבר יש שזכו במכרזים שהבעלים משפחה .

תראו דה מרקר את התמונה .
אתה מתכוון לד. ג.?
בזמנו במכרז ביתר עילית, העירייה עתרה כנגדו כיון שלא ניתנה עדיפות ל'קווים' ממנה היו מרוצים התושבים.
&nbsp
שמעתי שמאחורי הקלעים הסיפור היה הרבה יותר משמעותי. ד. ג. הנ"ל היה מעוניין בזכייתה של חברה חדשה מבית שמש, משזה נודע לעירייה, היא עתרה לבית המשפט עתירה שהיא די סרק לכשעצמה, אך גרמה למכרז להחשף ובכך הקומבינה נכשלה ולמרות שהעתירה נדחתה, קווים זכתה שוב.
 

londonisrael

New member
אתה מתכוון לד. ג.?
בזמנו במכרז ביתר עילית, העירייה עתרה כנגדו כיון שלא ניתנה עדיפות ל'קווים' ממנה היו מרוצים התושבים.
&nbsp
שמעתי שמאחורי הקלעים הסיפור היה הרבה יותר משמעותי. ד. ג. הנ"ל היה מעוניין בזכייתה של חברה חדשה מבית שמש, משזה נודע לעירייה, היא עתרה לבית המשפט עתירה שהיא די סרק לכשעצמה, אך גרמה למכרז להחשף ובכך הקומבינה נכשלה ולמרות שהעתירה נדחתה, קווים זכתה שוב.
טוקבק מדה מרקר

 
כבר מזמן חשדתי שתוצאות המכרזים הללו לא סבירים והם לא שקופים
כמובן שאין לי שום הוכחה, אבל כל ההתנהלות לגבי חברות מסויימות נראתה לי לא סבירה ונראה לי שהמעצר לצורך חקירה הוא רק קצה הקרחון
מה גרם לך לחשוד?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה