matrix200200
Active member
חדשות מנת"ע (וגם תיקון בשביל אורי404).
ובכן יש מספר חדשות:
1. בקרליבך כבר התקינו מפלס שני של סטראטים והתחילו לחפור מתחת לשם (זאת אומרת שבהערכה גסה הגיעו למשהוא כמו 8 מטר עומק.
כמו כן הותקנה שם מסועה לשם פינוי אפר מהחפירות
2. כבר בנו מספר שלדות של קרונות עתידיים (יש תמונות מהמפעל בסין)
3. לגבי הצפה בתחנת בן גוריון, לשאלת הגולש, התשובה היתה, שהתחנה עדיין מוצפת, והתיקון ייקח "מספר ימים" ציטות נציג נת"ע.
4. בעניין הקו הירוק, פורסם (פעם נוספת) מסלול הקו כולל הקטע התת קרקעי במודגש
אורי404, בדיון הקודם אמרתי שהקו יהיה תת קרקעי לאורך אבן גבירול.
אז אני מתקן את עצמי.
הקו יהיה תת קרקעי החל מתחנת לווינסקי (לא רחוק מתחנה מרכזית החדשה), תעבור בקרליבך (שזה ידעתי אבל איך שהוא שכחתי), ותמשיך לאורך כל רחוב אבן גבירול ותצר למפלס הרחוב איפה שהוא אחרי תחנה בצומת של אבן גבירול וארלוזורוב, וקצת לפני נורדאו.
יש תמונה בפייסבוק של נת"ע(מאוד לא ברורה וברזולציה שלא היתה מביישת טלוויזיות של שנות ה70
חדשות מנת"ע (וגם תיקון בשביל אורי404).קו 393 מאילת לבאר שבע היום
אם יש פה מישהו היום
אשמח לדעת כמה זמן תיקח הנסיעה של הקו שיוצא בשעה 20:00 מאילת? לפי הפירוט באתר אגד מגיעים ב23:07. (אני מתכננת לתפוס אוטובוס/רכבת לתל אביב אח"כ)
ובכן יש מספר חדשות:
1. בקרליבך כבר התקינו מפלס שני של סטראטים והתחילו לחפור מתחת לשם (זאת אומרת שבהערכה גסה הגיעו למשהוא כמו 8 מטר עומק.
כמו כן הותקנה שם מסועה לשם פינוי אפר מהחפירות
2. כבר בנו מספר שלדות של קרונות עתידיים (יש תמונות מהמפעל בסין)
3. לגבי הצפה בתחנת בן גוריון, לשאלת הגולש, התשובה היתה, שהתחנה עדיין מוצפת, והתיקון ייקח "מספר ימים" ציטות נציג נת"ע.
4. בעניין הקו הירוק, פורסם (פעם נוספת) מסלול הקו כולל הקטע התת קרקעי במודגש
אורי404, בדיון הקודם אמרתי שהקו יהיה תת קרקעי לאורך אבן גבירול.
אז אני מתקן את עצמי.
הקו יהיה תת קרקעי החל מתחנת לווינסקי (לא רחוק מתחנה מרכזית החדשה), תעבור בקרליבך (שזה ידעתי אבל איך שהוא שכחתי), ותמשיך לאורך כל רחוב אבן גבירול ותצר למפלס הרחוב איפה שהוא אחרי תחנה בצומת של אבן גבירול וארלוזורוב, וקצת לפני נורדאו.
יש תמונה בפייסבוק של נת"ע(מאוד לא ברורה וברזולציה שלא היתה מביישת טלוויזיות של שנות ה70