חדשות מנת"ע (וגם תיקון בשביל אורי404).

matrix200200

Active member
חדשות מנת"ע (וגם תיקון בשביל אורי404).

קו 393 מאילת לבאר שבע היום
אם יש פה מישהו היום

אשמח לדעת כמה זמן תיקח הנסיעה של הקו שיוצא בשעה 20:00 מאילת? לפי הפירוט באתר אגד מגיעים ב23:07. (אני מתכננת לתפוס אוטובוס/רכבת לתל אביב אח"כ)
חדשות מנת"ע (וגם תיקון בשביל אורי404).
ובכן יש מספר חדשות:
1. בקרליבך כבר התקינו מפלס שני של סטראטים והתחילו לחפור מתחת לשם (זאת אומרת שבהערכה גסה הגיעו למשהוא כמו 8 מטר עומק.
כמו כן הותקנה שם מסועה לשם פינוי אפר מהחפירות
2. כבר בנו מספר שלדות של קרונות עתידיים (יש תמונות מהמפעל בסין)
3. לגבי הצפה בתחנת בן גוריון, לשאלת הגולש, התשובה היתה, שהתחנה עדיין מוצפת, והתיקון ייקח "מספר ימים" ציטות נציג נת"ע.

4. בעניין הקו הירוק, פורסם (פעם נוספת) מסלול הקו כולל הקטע התת קרקעי במודגש
אורי404, בדיון הקודם אמרתי שהקו יהיה תת קרקעי לאורך אבן גבירול.
אז אני מתקן את עצמי.
הקו יהיה תת קרקעי החל מתחנת לווינסקי (לא רחוק מתחנה מרכזית החדשה), תעבור בקרליבך (שזה ידעתי אבל איך שהוא שכחתי), ותמשיך לאורך כל רחוב אבן גבירול ותצר למפלס הרחוב איפה שהוא אחרי תחנה בצומת של אבן גבירול וארלוזורוב, וקצת לפני נורדאו.
יש תמונה בפייסבוק של נת"ע(מאוד לא ברורה וברזולציה שלא היתה מביישת טלוויזיות של שנות ה70
 

zvir1

New member
הקו הירוק

חדשות מנת"ע (וגם תיקון בשביל אורי404).
ובכן יש מספר חדשות:
1. בקרליבך כבר התקינו מפלס שני של סטראטים והתחילו לחפור מתחת לשם (זאת אומרת שבהערכה גסה הגיעו למשהוא כמו 8 מטר עומק.
כמו כן הותקנה שם מסועה לשם פינוי אפר מהחפירות
2. כבר בנו מספר שלדות של קרונות עתידיים (יש תמונות מהמפעל בסין)
3. לגבי הצפה בתחנת בן גוריון, לשאלת הגולש, התשובה היתה, שהתחנה עדיין מוצפת, והתיקון ייקח "מספר ימים" ציטות נציג נת"ע.

4. בעניין הקו הירוק, פורסם (פעם נוספת) מסלול הקו כולל הקטע התת קרקעי במודגש
אורי404, בדיון הקודם אמרתי שהקו יהיה תת קרקעי לאורך אבן גבירול.
אז אני מתקן את עצמי.
הקו יהיה תת קרקעי החל מתחנת לווינסקי (לא רחוק מתחנה מרכזית החדשה), תעבור בקרליבך (שזה ידעתי אבל איך שהוא שכחתי), ותמשיך לאורך כל רחוב אבן גבירול ותצר למפלס הרחוב איפה שהוא אחרי תחנה בצומת של אבן גבירול וארלוזורוב, וקצת לפני נורדאו.
יש תמונה בפייסבוק של נת"ע(מאוד לא ברורה וברזולציה שלא היתה מביישת טלוויזיות של שנות ה70
הקו הירוק
כניסה לתת קרקעי בערך בצומת בגין -הרכבת. יציאה מתת קרקעי : אבן גבירול -יהודה המכבי .
 

אורי404

New member
מעניין איך תהיה ההשפעה, כשיש אירועים שונים, כמו מירוצים

הקו הירוק
כניסה לתת קרקעי בערך בצומת בגין -הרכבת. יציאה מתת קרקעי : אבן גבירול -יהודה המכבי .
מעניין איך תהיה ההשפעה, כשיש אירועים שונים, כמו מירוצים
כשיש מירוצים שונים בתל אביב, רחוב אבן גבירול נסגר לתנועת כלי הרכב השונים.
מעניין מעט מה תהיה הכוונה, כשהקו הירוק יתחיל לפעול. למקרה בכלל שחשבו על זה.
האם הקו הירוק יפעל עד התחנה התת-קרקעית באזור אבן גבירול נורדאו או יהודה המכבי או שהקו יפעל. המירוץ יהיה במרחק מה מהתחנות.
במקרה והקו יפעל כסדרו, יהיה ניתן לקיים את המירוצים, עם פחות הפרעות לחלקים אחרים של הציבור.
 

אורי404

New member
תודה על כל העדכונים

חדשות מנת"ע (וגם תיקון בשביל אורי404).
ובכן יש מספר חדשות:
1. בקרליבך כבר התקינו מפלס שני של סטראטים והתחילו לחפור מתחת לשם (זאת אומרת שבהערכה גסה הגיעו למשהוא כמו 8 מטר עומק.
כמו כן הותקנה שם מסועה לשם פינוי אפר מהחפירות
2. כבר בנו מספר שלדות של קרונות עתידיים (יש תמונות מהמפעל בסין)
3. לגבי הצפה בתחנת בן גוריון, לשאלת הגולש, התשובה היתה, שהתחנה עדיין מוצפת, והתיקון ייקח "מספר ימים" ציטות נציג נת"ע.

4. בעניין הקו הירוק, פורסם (פעם נוספת) מסלול הקו כולל הקטע התת קרקעי במודגש
אורי404, בדיון הקודם אמרתי שהקו יהיה תת קרקעי לאורך אבן גבירול.
אז אני מתקן את עצמי.
הקו יהיה תת קרקעי החל מתחנת לווינסקי (לא רחוק מתחנה מרכזית החדשה), תעבור בקרליבך (שזה ידעתי אבל איך שהוא שכחתי), ותמשיך לאורך כל רחוב אבן גבירול ותצר למפלס הרחוב איפה שהוא אחרי תחנה בצומת של אבן גבירול וארלוזורוב, וקצת לפני נורדאו.
יש תמונה בפייסבוק של נת"ע(מאוד לא ברורה וברזולציה שלא היתה מביישת טלוויזיות של שנות ה70
תודה על כל העדכונים
תודה על כל העדכונים, שאתה מוסר בנוגע להתפתחויות בקווי הרק"לת.
מה שכתבת על העומק בקרליבך נשמע מעניין מאוד, כל ההתפתחות שם.

בנוגע לקו הירוק והתוואי שלו, גם אם היציאה היא ליד נורדאו, אז רב הקטע של אבן גבירול, שהוא דרומית לירקון, יהיה תת-קרקעי. קל וחומר למקרה וזה יהיה באזור יהודה המכבי.
 
מעניין הקטע המשותף

תודה על כל העדכונים
תודה על כל העדכונים, שאתה מוסר בנוגע להתפתחויות בקווי הרק"לת.
מה שכתבת על העומק בקרליבך נשמע מעניין מאוד, כל ההתפתחות שם.

בנוגע לקו הירוק והתוואי שלו, גם אם היציאה היא ליד נורדאו, אז רב הקטע של אבן גבירול, שהוא דרומית לירקון, יהיה תת-קרקעי. קל וחומר למקרה וזה יהיה באזור יהודה המכבי.
מעניין הקטע המשותף
של הקו הירוק והקו האדום.

בקטע של דרך בגין בין רחוב הרכבת לקרליבך הקו הירוק והקו האדום למעשה חופפים. למיטב ידיעתי הם אמורים להיות בשני מפלסים שונים (קומות), כאשר המנהרות האדומות יהיו מתחת למנהרות הירוקות, אבל מעניין אם מתוכנן שם "מחלף מסילתי תת קרקעי" שיאפשר גמישות תפעולית למערכת.
 

GLSRA

Active member
מעניין מאוד. פעם ראשונה שאני שומע כזה דבר.

מעניין הקטע המשותף
של הקו הירוק והקו האדום.

בקטע של דרך בגין בין רחוב הרכבת לקרליבך הקו הירוק והקו האדום למעשה חופפים. למיטב ידיעתי הם אמורים להיות בשני מפלסים שונים (קומות), כאשר המנהרות האדומות יהיו מתחת למנהרות הירוקות, אבל מעניין אם מתוכנן שם "מחלף מסילתי תת קרקעי" שיאפשר גמישות תפעולית למערכת.
מעניין מאוד. פעם ראשונה שאני שומע כזה דבר.
למיטב ישיעתי הקווים מצטלבים ולא באותו מפלס כך שקשה לי להאמין שיש כזו תוכנית, בטח לא בביצוע כי אז היו אמורים לבצע לכך הכנות כבר כעת באיזור קרליבך
 

Bus Nerd

Active member
קופסת התחנה רחבה מאוד, יש אפשרות שיהיה שם מחלף

מעניין מאוד. פעם ראשונה שאני שומע כזה דבר.
למיטב ישיעתי הקווים מצטלבים ולא באותו מפלס כך שקשה לי להאמין שיש כזו תוכנית, בטח לא בביצוע כי אז היו אמורים לבצע לכך הכנות כבר כעת באיזור קרליבך
קופסת התחנה רחבה מאוד, יש אפשרות שיהיה שם מחלף
אבל רוב הסיכויים שדווקא לא.

הניחוש שלי שבשלב הראשון לא יהיה חיבור מסילתי בין האדום לירוק, ושהחיבור יגיע רק אחרי הארכת האדום לראשל"צ (מתוכננת). שם ייתחברו הקווים הירוק, האדום, והחום, והדפו של הקו החום מתוכנן גם לקלוט רכבות של הירוק והאדום במקרה הצורך.
 

GLSRA

Active member
זה חיבור מסילתי מסוג אחר שכמובן גם חשוב

קופסת התחנה רחבה מאוד, יש אפשרות שיהיה שם מחלף
אבל רוב הסיכויים שדווקא לא.

הניחוש שלי שבשלב הראשון לא יהיה חיבור מסילתי בין האדום לירוק, ושהחיבור יגיע רק אחרי הארכת האדום לראשל"צ (מתוכננת). שם ייתחברו הקווים הירוק, האדום, והחום, והדפו של הקו החום מתוכנן גם לקלוט רכבות של הירוק והאדום במקרה הצורך.
זה חיבור מסילתי מסוג אחר שכמובן גם חשוב
אני חשבתי שמדובר כאן על אפשרות ליצור מעין קווים חדשים ומסלולים נוספים....
נגיד פתח תקווה לחולון, חלק ראשון לאורך הקו האדום ואז הרכבת מוסטת לכיוון הקו הירוק וממשיכה דרומה לחולון. זו כבר אופרה אחרת לגמרי.....
 

Bus Nerd

Active member
לדעתי מסלולים של קווים חדשים לגמרי על אותן מסילות לא יקרו

זה חיבור מסילתי מסוג אחר שכמובן גם חשוב
אני חשבתי שמדובר כאן על אפשרות ליצור מעין קווים חדשים ומסלולים נוספים....
נגיד פתח תקווה לחולון, חלק ראשון לאורך הקו האדום ואז הרכבת מוסטת לכיוון הקו הירוק וממשיכה דרומה לחולון. זו כבר אופרה אחרת לגמרי.....
לדעתי מסלולים של קווים חדשים לגמרי על אותן מסילות לא יקרו
הרי הקו האדום יעבוד בתדירות שהיא קצה גבול הקיבולת של המסילות שלו, והקו הירוק מאוד ארוך עם כל הסיבוכים התפעוליים הקשורים בזה.
 

yairp4

Active member
אני קיוויתי שיעשו cross platform

מעניין הקטע המשותף
של הקו הירוק והקו האדום.

בקטע של דרך בגין בין רחוב הרכבת לקרליבך הקו הירוק והקו האדום למעשה חופפים. למיטב ידיעתי הם אמורים להיות בשני מפלסים שונים (קומות), כאשר המנהרות האדומות יהיו מתחת למנהרות הירוקות, אבל מעניין אם מתוכנן שם "מחלף מסילתי תת קרקעי" שיאפשר גמישות תפעולית למערכת.
אני קיוויתי שיעשו cross platform
בתחנת קרליבך, כלומר שנוסעים יוכלו להחליף בין האדום לירוק באותו רציף אי במקום להחליף בין מפלסים, אבל לצערי זה לא מה שמתוכנן שם ולכל קו יהיה מפלס משלו.

לגבי חיבור מסילתי לצורך מסלולים נוספים - זה בוודאות לא מתוכנן וגם לא נראה לי רצוי. מדובר על שני קווים עם תדירות מאוד גבוהה ובמערכות כאלה מאוד מקובל פשוט להחליף בין הקווים. הוספת מסלולים חופפים תסרבל את המערכת מבחינה תפעולית ותתרום לבלבול שממילא קיים היום במערכת התחבורה הציבורית (הגישה של קו מכל מקום לכל מקום במקום מערכת מבוססת החלפות).
 
למעלה