מה זה אומר קוד זכאות

מצב
הנושא נעול.

down und

New member
כמה זמן להערכתך אורכות הירידה והעלייה
במדרגות הנעות ובמעלית, בצד הירושלמי? כלל הזמן מהרחוב עד הרציף. לא הצלחתי להבין את הנתון הדי-בסיסי הזה מהדיווחים הרבים בתקשורת וזכורות לי הערכות שונות, חלקן פסימיות מאד, מתקופת הבנייה.

עולה גם השאלה איך (להערכתך) החלק הזה יתפקד כשיהיה שירות מלא ועומס נוסעים בהתאם.
אם לא משתמשים במעליות המהירות
ובתחנות רכבת בד"כ הציבור לא משתמש במעליות אלא הרוב הממש מאוד מוחץ
משתמש בדרגנועים/מדרגות, אזי הזמן הוא כל דבר בין 6 ל-11 דקות.

אם משתמשים במעליות המהירות הסיפור יורד לבערך 3 דקות ממפלס הרחוב ועד לרציף.
 
כתבה בדה מרקר
בבקשה

https://www.themarker.com/consumer/tourism/.premium-1.6507555

מתוך הכתבה:
ברכבת שיצאה בשעה 9:01 מנתב״ג לירושלים לא נראה כי מספר הנוסעים היה גבוה במיוחד, ורוב הקרונות הכילו נוסעים בודדים. ברכבת מציינים כי אם הכל ימשיך להתנהל כשורה יגדילו את מספר הנוסעים בכל נסיעה לכ-1,000 ואף יבטלו את הצורך בהזמנת כרטיסים מראש.
האם בעתיד המחיר יישאר 16 ש"ח לאוטובוס ו-22 לרכבת?
 

srulak

Member
כתבה עם קצת יותר פרטים ב־TheMarker
https://www.themarker.com/dynamo/cars/1.6520023
&nbsp
יש רמזים בכתבה לכיוון החברות הוותיקות ואישיות מסויימת, אבל יתכן שחיפשו למלא את הכתבה עם תוכן זמין מהעבר, שלא רלוונטי לנושא הנוכחי
שמעתי שמדובר בחברה שהבעלים הם בני
משפחה אחת. אז זה כנראה לא אגד ודן. כנראה אחת החברות הפרטיות הוותיקות
 

25306yosef

New member
כבר מזמן חשדתי שתוצאות המכרזים הללו לא סבירים והם לא שקופים
כמובן שאין לי שום הוכחה, אבל כל ההתנהלות לגבי חברות מסויימות נראתה לי לא סבירה ונראה לי שהמעצר לצורך חקירה הוא רק קצה הקרחון
כשאין שקיפות אז יתכן שיש שחיתות....
אור השמש הוא חומר החיטוי הטוב ביותר ויש הרבה שמפחדים מהחשיפה לאור השמש וכנראה שיש להם סיבה טובה לפחד מהחשיפה לאור השמש...
 

נתנאל531

Well-known member
אני מתפלא עליכם שאתם לא יודעים מי זה

נורא פשוט , מי זה ההוא שאתם כל הזמן מדברים עליו במשרד התחבורה ?

מי החברה שהבעלים שלה משפחה ?

איזה חברות כבר יש שזכו במכרזים שהבעלים משפחה .

תראו דה מרקר את התמונה .
חבל עליו, היה מקצועי בעבודתו
בין היחידים שהעזו לעלות לתגובות ב'יהיה בסדר', ודיבר לעניין ולא תגובות דוברות מכובסות לתלונות.
&nbsp
האם זו נקמתם של הירושלמים על הטרטור שבו הם זוכים בדרך לרכישת כרטיסי נסיעה? כעת זו הזדמנות להעלות לבירור נושאים תמוהים שונים הקשורים בתחבורה ציבורית, כל התקשרות עם ספק יחיד ללא מכרז היא חשודה, והחברה שקיבלה את הבלעדיות על טעינת חוזים לכרטיסי רב-קו (תלונה של משה מאיפהבוס) צריכה בדיקה מקיפה להתקשרות הבלעדית עמה.
 

Orel2096

New member
זה מה שקורה שקונים סחורה מסוימת ממדינה מסוימת
היא פשוט נתקעת בדרך. במקום לרכוש סחורה יותר איכותית אך יקרה יותר חוסכים ברכש ומשלמים עלויות במוסך (הרי אוטובוס שיורד מקו זה הפסד ק"מ)
הבעיות באוטובוסים?
אני לא בטוח שמדובר בבעיות באוטובוסים כי בדן בדרום הם יותר ישנים והם כן עובדים בסדר ( למרות שהם מתוקנים הרבה), בדרך כלל שאין מספיק אוטובוסים מגיעים אוטובוסים רזרבה מדן.
לפי דעתי חסר להם נהגים, וגם ראיתי כתבה שהמנכל עזב.
 
הבעיות באוטובוסים?
אני לא בטוח שמדובר בבעיות באוטובוסים כי בדן בדרום הם יותר ישנים והם כן עובדים בסדר ( למרות שהם מתוקנים הרבה), בדרך כלל שאין מספיק אוטובוסים מגיעים אוטובוסים רזרבה מדן.
לפי דעתי חסר להם נהגים, וגם ראיתי כתבה שהמנכל עזב.
גם נהגים בחברה הם כמו גרביים רואים כל יום חדשים
בנוסף לא משנה השנתון של האוטובוסים הנ"ל הם פשוט פגומים
 
הבעיות באוטובוסים?
אני לא בטוח שמדובר בבעיות באוטובוסים כי בדן בדרום הם יותר ישנים והם כן עובדים בסדר ( למרות שהם מתוקנים הרבה), בדרך כלל שאין מספיק אוטובוסים מגיעים אוטובוסים רזרבה מדן.
לפי דעתי חסר להם נהגים, וגם ראיתי כתבה שהמנכל עזב.
כן יש בעיות באוטובוסים
יש גרפיטי, וונדליזם וגם חורים בתקרה, וגם האוטובוסים נשמעים מוזר לפעמים (בעיקר הפיונירים הישנים) עושים גם טססססססססססססססססס יאללה שיחליפו את הישנים האלא וגם שדן בדרום תשרת בבאר שבע
 
הבעיות באוטובוסים?
אני לא בטוח שמדובר בבעיות באוטובוסים כי בדן בדרום הם יותר ישנים והם כן עובדים בסדר ( למרות שהם מתוקנים הרבה), בדרך כלל שאין מספיק אוטובוסים מגיעים אוטובוסים רזרבה מדן.
לפי דעתי חסר להם נהגים, וגם ראיתי כתבה שהמנכל עזב.
הכי עדיף שדן בדרום תשרת בבאר שבע
 

manb232

New member
חבל עליו, היה מקצועי בעבודתו
בין היחידים שהעזו לעלות לתגובות ב'יהיה בסדר', ודיבר לעניין ולא תגובות דוברות מכובסות לתלונות.
&nbsp
האם זו נקמתם של הירושלמים על הטרטור שבו הם זוכים בדרך לרכישת כרטיסי נסיעה? כעת זו הזדמנות להעלות לבירור נושאים תמוהים שונים הקשורים בתחבורה ציבורית, כל התקשרות עם ספק יחיד ללא מכרז היא חשודה, והחברה שקיבלה את הבלעדיות על טעינת חוזים לכרטיסי רב-קו (תלונה של משה מאיפהבוס) צריכה בדיקה מקיפה להתקשרות הבלעדית עמה.
כתוב מכרזים של תחבורה ציבורית אוטובסים שבבעלות משפחה
לא קשה לנחש איזה חברה זו .. אין הרבה חברות שהם בבעלות משפחה

שזכו במכרזים ברבים ..כתוב הועדפה על פני אחרים ...

לפי החשד הוא נתן לה יתרון בכל מכרז ..
 

DanBus43Maalit72

Active member
כתוב מכרזים של תחבורה ציבורית אוטובסים שבבעלות משפחה
לא קשה לנחש איזה חברה זו .. אין הרבה חברות שהם בבעלות משפחה

שזכו במכרזים ברבים ..כתוב הועדפה על פני אחרים ...

לפי החשד הוא נתן לה יתרון בכל מכרז ..
אפיקים? עפיפי?
 
אפיקים? עפיפי?
נתיב אקספרס זכתה מאז 2011 במכרז אחד בלבד
כל קבוצת עפיפי מפעילה רק שלושה אשכולות שכולם בצפון ורק אחד מהם בעקבות מכרז (שנערך לפני שנת 2014).
אפיקים זכתה בשנים האחרונות בשלושה מכרזים (פתח תקוה - ראש העין, אשדוד - יבנה - תל אביב ואשדוד עירוני) ומחזיקה בעוד אשכול שזכתה בו בעבר היותר רחוק (השומרון) שיצא השנה למכרז חדש ובעוד אשכול שעבר אליה מויאוליה ועדיין לא יצא למכרז חדש (קווי בני ברק - ירושלים).
 

DanBus43Maalit72

Active member
נתיב אקספרס זכתה מאז 2011 במכרז אחד בלבד
כל קבוצת עפיפי מפעילה רק שלושה אשכולות שכולם בצפון ורק אחד מהם בעקבות מכרז (שנערך לפני שנת 2014).
אפיקים זכתה בשנים האחרונות בשלושה מכרזים (פתח תקוה - ראש העין, אשדוד - יבנה - תל אביב ואשדוד עירוני) ומחזיקה בעוד אשכול שזכתה בו בעבר היותר רחוק (השומרון) שיצא השנה למכרז חדש ובעוד אשכול שעבר אליה מויאוליה ועדיין לא יצא למכרז חדש (קווי בני ברק - ירושלים).
אפיקים.
נמצאת בבעלות משפחת סלע מנהריה.
תמיד קיבלה עדיפות בזכייה במכרזים השנים האחרונות.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה