חדשות מנת"ע

matrix200200

Active member
חדשות מנת"ע

מה קובע איזה סוג אוטובוס מופעל בקו מסוים?
שלום לכם


אולי תדעו לענות לי... אני נוסע בקו 76 של אגד מתל אביב לחולון בשעות אחר הצהריים, כלומר 17 והלאה.

עד לפני כחודש / כחודש וחצי, הקו היה מופעל על-ידי אוטובוס ארוך (בטח יש לו שם מקצועי), כלומר, או מהסוג שמחוברים עם האקורדיון, או מהסוג שהוא פשוט ארוך מטבעו עם 3-4 דלתות, והצפיפות היתה נסבלת בהחלט.

אך מאז אותה תקופת זמן, האוטובוס שמפעיל את הקו הוא אוטובוס קטן וישן, מיזוג האויר מקרטע עד לכלל לא דלוק, בלי אפשרות לעלות ולתקף מאחורה.

מדוע זה קרה?
ואיך אפשר, אם בכלל, להשפיע בכך שסוג האוטובוס הקודמ יחזור להפעיל את הקו? הרי הוא הפעיל אותו מאז ומתמיד.

אולי מישהו יודע על-כך יותר...

תודה בכל מקרה!
חדשות מנת"ע
אולי יעודד מצב רוחינו לאור המצב של עבודות החשמול

ובכן, התחילו להוציא מכונות TBM מתחנת קרליבך (תמונה באינסטגרם שלהם).
בתחנת שאול המלך החפירה הגיעה לתקרה של המנהרות וכעת מפרקים את המנהרות בחלק שבתוך התחנה.
התמונות בפוסט האחרון בפייסבוק שלהם.
 

GLSRA

Active member
אכן משפר את מצב הרוח

חדשות מנת"ע
אולי יעודד מצב רוחינו לאור המצב של עבודות החשמול

ובכן, התחילו להוציא מכונות TBM מתחנת קרליבך (תמונה באינסטגרם שלהם).
בתחנת שאול המלך החפירה הגיעה לתקרה של המנהרות וכעת מפרקים את המנהרות בחלק שבתוך התחנה.
התמונות בפוסט האחרון בפייסבוק שלהם.
אכן משפר את מצב הרוח
 

סנוי

New member
קישור לתמונות של נת"ע על שאול המלך:

חדשות מנת"ע
אולי יעודד מצב רוחינו לאור המצב של עבודות החשמול

ובכן, התחילו להוציא מכונות TBM מתחנת קרליבך (תמונה באינסטגרם שלהם).
בתחנת שאול המלך החפירה הגיעה לתקרה של המנהרות וכעת מפרקים את המנהרות בחלק שבתוך התחנה.
התמונות בפוסט האחרון בפייסבוק שלהם.
קישור לתמונות של נת"ע על שאול המלך:
באמת מעניין לראות שמה שחשבנו נכון לגבי חפירת חלק מהתחנות לאחר חפירת המנהרות, והאופן בו זה מתבצע.
&nbsp
https://www.facebook.com/NTAIsrael/photos/pcb.1742589879170019/1742588862503454/?type=3&theater
 

Bus Nerd

Active member
וגם מראה למה לא עושים את זה במקומות אחרים

קישור לתמונות של נת"ע על שאול המלך:
באמת מעניין לראות שמה שחשבנו נכון לגבי חפירת חלק מהתחנות לאחר חפירת המנהרות, והאופן בו זה מתבצע.
&nbsp
https://www.facebook.com/NTAIsrael/photos/pcb.1742589879170019/1742588862503454/?type=3&theater
וגם מראה למה לא עושים את זה במקומות אחרים
כל הבטון והברזל של הסגמנטים של המנהרה שמתבזבז... זה לא נראה זול.

אבל כנראה שזו החלטה נבונה לפרוייקט הזה.
 

matrix200200

Active member
אני חושב שזה יותר מהר.

וגם מראה למה לא עושים את זה במקומות אחרים
כל הבטון והברזל של הסגמנטים של המנהרה שמתבזבז... זה לא נראה זול.

אבל כנראה שזו החלטה נבונה לפרוייקט הזה.
אני חושב שזה יותר מהר.
1. כי בניית התחנות התעכבה
2. כי כאשר התחנה כבר בנויה, לוקח יותר זמן להעביר את הTBM בתחומי התחנה.
אז נכון קצת חבל על הסגמנטים, אבל זה לדעתי העניין מקצר את הלו"ז בכמה חודשים טובים.
לדעתי שווה את זה.
 

GLSRA

Active member
עלות הסגמנטים - בטל בשישים

אני חושב שזה יותר מהר.
1. כי בניית התחנות התעכבה
2. כי כאשר התחנה כבר בנויה, לוקח יותר זמן להעביר את הTBM בתחומי התחנה.
אז נכון קצת חבל על הסגמנטים, אבל זה לדעתי העניין מקצר את הלו"ז בכמה חודשים טובים.
לדעתי שווה את זה.
עלות הסגמנטים - בטל בשישים
תראו מה קרה כשמכונת TBM פורצת בתחנה כבר בנויה, כמו למשל באלנבי או באם המושבות. העצירה של המכונה, הגרירה של לצד השני וההתנעה שלה מחדש זה פרויקט ארוך פי כמה ובוודאי יקר בהרבה מעוד כמה סגמנטים.
בכל מקרה זה לא שיקול כלכלי, כי אז זה היה מצדיק את כל התחנות להעביר קודם את ה TBM. זה שיקול לוגיסטי ולוחות זמנים בלבד.
 

Bus Nerd

Active member
כן, אכן יותר מהר במקרה שבניית הקופסה מתעכבת

אני חושב שזה יותר מהר.
1. כי בניית התחנות התעכבה
2. כי כאשר התחנה כבר בנויה, לוקח יותר זמן להעביר את הTBM בתחומי התחנה.
אז נכון קצת חבל על הסגמנטים, אבל זה לדעתי העניין מקצר את הלו"ז בכמה חודשים טובים.
לדעתי שווה את זה.
כן, אכן יותר מהר במקרה שבניית הקופסה מתעכבת
 
למעלה