בדוחות הכספיים של הרכבת לשנת 2017 כתוב שאושרה הכפלת מסילת

אורי404

New member
היי אריק. באופן כללי מסכים איתך

היי, אורי! כן, נראה שלא שמתכננים לגרוט אותם עד אז.
האם ישרדו כולם - אפשר להעריך שכן, וכנראה שלרכבת אין ברירה אלא להעריך שכן...
היי אריק. באופן כללי מסכים איתך
על זה שלא מתכננים לגרוט אותם ושלרכבת אין ברירה, אלא להעריך שכן.
האם כולם ישרדו? אפשר אולי להעריך שכן. אבל סבירות לא נמוכה, שגם לא. עד כה ירדו לא מעטים. בכל זאת זהו ציוד ישן.
 
עברתי על הדו״ח ומצאתי בו המון דברים מעניינים

בדוחות הכספיים של הרכבת לשנת 2017 כתוב שאושרה הכפלת מסילת
רחובות-פלשת (עמוד א-32).
[URL]https://www.rail.co.il/about/Documents/P1154632-00.pdf[/URL]
עברתי על הדו״ח ומצאתי בו המון דברים מעניינים
ביניהם אישור לכך שהחל מ 2020 יגיעו הקרונות הממונעים שהוזמנו מ חברת סימאנס, סה״כ 24 מערכים(6 בני 4 קרונות + 18 בני 6 קרונות) ולא 60 כפי שפורסם בעיתונים רבים בשבוע שעבר.
בעמוד ד-12 מתפרסמת רשימת בעלי המשרות הבכירות ברכבת ישראל .....היא כוללת רק 2 מהנדסי מכונות ומהנדס אזרחי אחד......לדעתי בעידן המעבר הטכנולוגי לרכבות מחושמלות חסר לפחות מהנדס ל ״אלקטרונים גדולים״
(מה שנקרא פעם: מהנדס לזרם חזק) אולי על חשבון איש בכיר בעל ידע מכובד בגאוגרפיה.
 

luckydude

Active member
24 זה ה״מנה״ הראשונה שסימנס תספק מתוך 60 הסטים.

עברתי על הדו״ח ומצאתי בו המון דברים מעניינים
ביניהם אישור לכך שהחל מ 2020 יגיעו הקרונות הממונעים שהוזמנו מ חברת סימאנס, סה״כ 24 מערכים(6 בני 4 קרונות + 18 בני 6 קרונות) ולא 60 כפי שפורסם בעיתונים רבים בשבוע שעבר.
בעמוד ד-12 מתפרסמת רשימת בעלי המשרות הבכירות ברכבת ישראל .....היא כוללת רק 2 מהנדסי מכונות ומהנדס אזרחי אחד......לדעתי בעידן המעבר הטכנולוגי לרכבות מחושמלות חסר לפחות מהנדס ל ״אלקטרונים גדולים״
(מה שנקרא פעם: מהנדס לזרם חזק) אולי על חשבון איש בכיר בעל ידע מכובד בגאוגרפיה.
24 זה ה״מנה״ הראשונה שסימנס תספק מתוך 60 הסטים.
קרונועים אלו גם יתוחזקו בידי סימנס. עדיין לא הוחלט מה לגבי התחזוקה של שאר הסטים שיגיעו אחר כך.
 
צודק, צודק, צודק, אין בכלל ויכוח!

24 זה ה״מנה״ הראשונה שסימנס תספק מתוך 60 הסטים.
קרונועים אלו גם יתוחזקו בידי סימנס. עדיין לא הוחלט מה לגבי התחזוקה של שאר הסטים שיגיעו אחר כך.
צודק, צודק, צודק, אין בכלל ויכוח!
אני התייחסתי למנה הראשונה של 24 מערכים בלבד, בגלל שפורסם שהיתרה, תוזמן לפי החוזה שנחתם על ידי רכבת ישראל, תוך .........................................................10 שנים(אני מניח אחרי הנסיון התפעולי שירכש עם הראשונים)!

התחזוקה שלהם -כפי שאתה מציין- אכן תיעשה על ידי סימנס במשך 15 שנה.

הרושם שמתקבל מהכתבות השונות שפורסמו בשבוע שעבר הוא, שיגיעו 330 קרונות שיתווספו לקרונות הקיימים, מה שבפרוש לא נכון(קודם צריך עוד לחשמל קווים נוספים ל A1) ומטעה את הקוראים, הקרונות החדשים לא ישתלבו בשום פנים ואופן איתם, מדובר ממש במשהו שונה.
באותן הכתבות גם צוין שהם יאפשרו להוביל 1700 נוסעים(???), אולי ידוע לך ל מה הכוונה? ב data sheet של הייצרן כתוב, שבמערך בן 4 קרונות(2 ממונעים חד קומתיים+ 2 נגררים דו-קומתיים) יהיו רק כ- 400 מקומות ישיבה(גם בגלל שירותים בכל קרון).
 

luckydude

Active member
איפהשהו היה כתוב שיוכלו לחבר ביחד בין 4 ל 14 קרונועים

צודק, צודק, צודק, אין בכלל ויכוח!
אני התייחסתי למנה הראשונה של 24 מערכים בלבד, בגלל שפורסם שהיתרה, תוזמן לפי החוזה שנחתם על ידי רכבת ישראל, תוך .........................................................10 שנים(אני מניח אחרי הנסיון התפעולי שירכש עם הראשונים)!

התחזוקה שלהם -כפי שאתה מציין- אכן תיעשה על ידי סימנס במשך 15 שנה.

הרושם שמתקבל מהכתבות השונות שפורסמו בשבוע שעבר הוא, שיגיעו 330 קרונות שיתווספו לקרונות הקיימים, מה שבפרוש לא נכון(קודם צריך עוד לחשמל קווים נוספים ל A1) ומטעה את הקוראים, הקרונות החדשים לא ישתלבו בשום פנים ואופן איתם, מדובר ממש במשהו שונה.
באותן הכתבות גם צוין שהם יאפשרו להוביל 1700 נוסעים(???), אולי ידוע לך ל מה הכוונה? ב data sheet של הייצרן כתוב, שבמערך בן 4 קרונות(2 ממונעים חד קומתיים+ 2 נגררים דו-קומתיים) יהיו רק כ- 400 מקומות ישיבה(גם בגלל שירותים בכל קרון).
איפהשהו היה כתוב שיוכלו לחבר ביחד בין 4 ל 14 קרונועים
כדי להרכיב רכבת. אני מניח שהנתון של 1700 נוסעים מתייחס לקיבולת של רכבת שמורכבת מ14 קרונות דסירו.
 
תודה! נראה לי גם.

איפהשהו היה כתוב שיוכלו לחבר ביחד בין 4 ל 14 קרונועים
כדי להרכיב רכבת. אני מניח שהנתון של 1700 נוסעים מתייחס לקיבולת של רכבת שמורכבת מ14 קרונות דסירו.
תודה! נראה לי גם.
14 קרונות זה מערך של 6 ב ״סנדוויץ״ בין 2 מערכים של 4.
אז בקירוב עם 100-110 מקומות ישיבה ו 20 בעמידה לקרון, אכן מגיעים ל 1700.
עכשיו עוד שאילה : במערך של 4 יהיו 2 קרונות ממונעים(סה״כ 8 מנועים) ו 2 קרונות נגררים , כמה קרונות ממונעים יהיו במערך של 6(או כמה מנועים בסה״כ, 8,12,16)? לא מצאתי תשובה!
במילים אחרות: יהיו כנראה קרונות ממונעים עם תאיי נהיגה, קרונות ממונעים ללא תאיי נהיגה ו קרונות נגררים, לא יודע אבל סקרן לדעת.
 

amit1270

New member
יהיו הרבה יותר מ-20 "מקומות" עמידה בכל קרון

תודה! נראה לי גם.
14 קרונות זה מערך של 6 ב ״סנדוויץ״ בין 2 מערכים של 4.
אז בקירוב עם 100-110 מקומות ישיבה ו 20 בעמידה לקרון, אכן מגיעים ל 1700.
עכשיו עוד שאילה : במערך של 4 יהיו 2 קרונות ממונעים(סה״כ 8 מנועים) ו 2 קרונות נגררים , כמה קרונות ממונעים יהיו במערך של 6(או כמה מנועים בסה״כ, 8,12,16)? לא מצאתי תשובה!
במילים אחרות: יהיו כנראה קרונות ממונעים עם תאיי נהיגה, קרונות ממונעים ללא תאיי נהיגה ו קרונות נגררים, לא יודע אבל סקרן לדעת.
יהיו הרבה יותר מ-20 "מקומות" עמידה בכל קרון
דובר על כך שמספר הנוסעים בעמידה יכול להגיע לכפול ממספר מקומות הישיבה.
ה-1700 מתקבל מחילוק של ה-34,000 (סך כל המושבים ב-330 המערכים) ב-20. לא ברור למה זה נעשה... נראה כמו טעות.
 
למעלה