כתבה נגד הרכבל בחיפה בדהמרקר

כתבה נגד הרכבל בחיפה בדהמרקר

שרשור הכוונה ומודיעין 23/07 - 25/07
כתבה נגד הרכבל בחיפה בדהמרקר
https://www.themarker.com/dynamo/cars/.premium-1.6312912

הרכבל בחיפה: קישוט לראש העיר ב-315 מיליון שקל - במקום פתרון לפקקים
משרד התחבורה ועיריית חיפה משקיעים 315 מיליון שקל בהקמת רכבל שישרת נוסעים ממפרץ חיפה לטכניון ולאוניברסיטת חיפה ■ אבל בדיקה שערך משרד התחבורה מגלה כי הרכבל רק יוסיף לגודש בכבישים ויביא לביטול קווי אוטובוס פעילים
 

Bus Nerd

Active member
הכתבת הזו יודעת להיות בעד משהו? היא תמיד נגד

כתבה נגד הרכבל בחיפה בדהמרקר
https://www.themarker.com/dynamo/cars/.premium-1.6312912

הרכבל בחיפה: קישוט לראש העיר ב-315 מיליון שקל - במקום פתרון לפקקים
משרד התחבורה ועיריית חיפה משקיעים 315 מיליון שקל בהקמת רכבל שישרת נוסעים ממפרץ חיפה לטכניון ולאוניברסיטת חיפה ■ אבל בדיקה שערך משרד התחבורה מגלה כי הרכבל רק יוסיף לגודש בכבישים ויביא לביטול קווי אוטובוס פעילים
הכתבת הזו יודעת להיות בעד משהו? היא תמיד נגד
 

asmopil

New member
הרכבל לאוניברסיטה מיותר

כתבה נגד הרכבל בחיפה בדהמרקר
https://www.themarker.com/dynamo/cars/.premium-1.6312912

הרכבל בחיפה: קישוט לראש העיר ב-315 מיליון שקל - במקום פתרון לפקקים
משרד התחבורה ועיריית חיפה משקיעים 315 מיליון שקל בהקמת רכבל שישרת נוסעים ממפרץ חיפה לטכניון ולאוניברסיטת חיפה ■ אבל בדיקה שערך משרד התחבורה מגלה כי הרכבל רק יוסיף לגודש בכבישים ויביא לביטול קווי אוטובוס פעילים
הרכבל לאוניברסיטה מיותר
אין לו שום הצדקה מבחינת תחב"צ, ייתכן ויהיה לו ערך תיירותי.
 
זה ברור שהרכבל ישמש רק את הבאים בשערי הטכניון והאוניברסיטה

כתבה נגד הרכבל בחיפה בדהמרקר
https://www.themarker.com/dynamo/cars/.premium-1.6312912

הרכבל בחיפה: קישוט לראש העיר ב-315 מיליון שקל - במקום פתרון לפקקים
משרד התחבורה ועיריית חיפה משקיעים 315 מיליון שקל בהקמת רכבל שישרת נוסעים ממפרץ חיפה לטכניון ולאוניברסיטת חיפה ■ אבל בדיקה שערך משרד התחבורה מגלה כי הרכבל רק יוסיף לגודש בכבישים ויביא לביטול קווי אוטובוס פעילים
זה ברור שהרכבל ישמש רק את הבאים בשערי הטכניון והאוניברסיטה
הרי לשם כך הוא נבנה, וברור שבחודשי הקיץ הוא כנראה יסע פחות..
אני רק חושב שפניקולר (לא משנה מעל או מתחת לקרקע) היה יכול להיות יותר מוצלח כי הוא נוסע בכל תנאי מזג אוויר. בעצם כמו כרמלית - פניקולר באורך של הכרמלית ובמהירות של הכרמלית היה מסיע מספר הגון של סטודנטים והרבה יותר אמין.
 

Ccyclist

Well-known member
הקיבולת היא כעשירית מקיבולת פניקולר אז האמצעי בעייתי.

כתבה נגד הרכבל בחיפה בדהמרקר
https://www.themarker.com/dynamo/cars/.premium-1.6312912

הרכבל בחיפה: קישוט לראש העיר ב-315 מיליון שקל - במקום פתרון לפקקים
משרד התחבורה ועיריית חיפה משקיעים 315 מיליון שקל בהקמת רכבל שישרת נוסעים ממפרץ חיפה לטכניון ולאוניברסיטת חיפה ■ אבל בדיקה שערך משרד התחבורה מגלה כי הרכבל רק יוסיף לגודש בכבישים ויביא לביטול קווי אוטובוס פעילים
הקיבולת היא כעשירית מקיבולת פניקולר אז האמצעי בעייתי.
כמו כן מערכות דומות חשופות לתנאי מזג אוויר ואינן יכולות לספק שירות אמין כנדרש במוסד לימודים גבוהים שהסטודנטים צריכים להגיע לכל ההרצטות והתירגולים בו.
 
הנה כתבה בעד הרכבל.

כתבה נגד הרכבל בחיפה בדהמרקר
https://www.themarker.com/dynamo/cars/.premium-1.6312912

הרכבל בחיפה: קישוט לראש העיר ב-315 מיליון שקל - במקום פתרון לפקקים
משרד התחבורה ועיריית חיפה משקיעים 315 מיליון שקל בהקמת רכבל שישרת נוסעים ממפרץ חיפה לטכניון ולאוניברסיטת חיפה ■ אבל בדיקה שערך משרד התחבורה מגלה כי הרכבל רק יוסיף לגודש בכבישים ויביא לביטול קווי אוטובוס פעילים
הנה כתבה בעד הרכבל.
https://novom.ru/en/watch/q3aZWr-TeX8



 

sweetums

New member
"כתבה נגד" טרחת בכלל להתייחס לבדיקת ההיתכנות הכלכלית?

כתבה נגד הרכבל בחיפה בדהמרקר
https://www.themarker.com/dynamo/cars/.premium-1.6312912

הרכבל בחיפה: קישוט לראש העיר ב-315 מיליון שקל - במקום פתרון לפקקים
משרד התחבורה ועיריית חיפה משקיעים 315 מיליון שקל בהקמת רכבל שישרת נוסעים ממפרץ חיפה לטכניון ולאוניברסיטת חיפה ■ אבל בדיקה שערך משרד התחבורה מגלה כי הרכבל רק יוסיף לגודש בכבישים ויביא לביטול קווי אוטובוס פעילים
"כתבה נגד" טרחת בכלל להתייחס לבדיקת ההיתכנות הכלכלית?
אותו מסמך שיפה נוף, ע. חיפה ומ. התחברה ניסו להתחמק מלהציג אותו.

315 מלש"ח עלות הקמה , 15 מלש"ח תפועל בשנה וזו ההערכה של יפה נוף (ע"ע מטרונית).
לפי הכתבה, עולה מהמסמך שהתועלת הכלכלית והתחבורתית גבולית.

 
למעלה