בדוחות הכספיים של הרכבת לשנת 2017 כתוב שאושרה הכפלת מסילת

בדוחות הכספיים של הרכבת לשנת 2017 כתוב שאושרה הכפלת מסילת

שרשור הכוונה ומודיעין 23/07 - 25/07
בדוחות הכספיים של הרכבת לשנת 2017 כתוב שאושרה הכפלת מסילת
רחובות-פלשת (עמוד א-32).
[URL]https://www.rail.co.il/about/Documents/P1154632-00.pdf[/URL]
 

easylivin

New member
אכן הגיוני שמס' הנסיעות יגדל גם לאור הקמת המוסך באשקלון.

אני מניח שבעיקר לנוסעים מאשקלון, אשדוד ויבנה.
אם תהיה שם מסילה כפולה- אולי רכבות שמתחילות היום ברחובות, יתחילו באשקלון.
אכן הגיוני שמס' הנסיעות יגדל גם לאור הקמת המוסך באשקלון.
 

easylivin

New member
עדכון נתוני מצבת נייד בר"י - לעורכי וויקיפדיה וכו'

בדוחות הכספיים של הרכבת לשנת 2017 כתוב שאושרה הכפלת מסילת
רחובות-פלשת (עמוד א-32).
[URL]https://www.rail.co.il/about/Documents/P1154632-00.pdf[/URL]
עדכון נתוני מצבת נייד בר"י - לעורכי וויקיפדיה וכו'
מו-דו: סה"כ 35 קרונות
5 קרונות כוח
30 קרונות רגילים

סימנס: סה"כ 118 קרונות
14 קרונות כוח
80 קרונות רגילים
24 קרונות נכים

דאבל-דק: סה"כ 374 קרונות
64 קרונות כוח
337 קרונות רגילים
63 קרונות נכים

IC3: סה"כ 45 קרונועים
קרונוע + תא שירותים אחד: 27
קרונוע + 2 תאי שירותים: 18

קטרים: סה"כ 141
קטרי נוסעים: 80
קטרי משא: 61

מקור: המסמך המצורף, נכון לינואר 2018.

 

נחלאותי

New member
<טעות>

עדכון נתוני מצבת נייד בר"י - לעורכי וויקיפדיה וכו'
מו-דו: סה"כ 35 קרונות
5 קרונות כוח
30 קרונות רגילים

סימנס: סה"כ 118 קרונות
14 קרונות כוח
80 קרונות רגילים
24 קרונות נכים

דאבל-דק: סה"כ 374 קרונות
64 קרונות כוח
337 קרונות רגילים
63 קרונות נכים

IC3: סה"כ 45 קרונועים
קרונוע + תא שירותים אחד: 27
קרונוע + 2 תאי שירותים: 18

קטרים: סה"כ 141
קטרי נוסעים: 80
קטרי משא: 61

מקור: המסמך המצורף, נכון לינואר 2018.
<טעות>
 
יש לדעתי באותו מסמך רמז לאיחור בחישמול.

עדכון נתוני מצבת נייד בר"י - לעורכי וויקיפדיה וכו'
מו-דו: סה"כ 35 קרונות
5 קרונות כוח
30 קרונות רגילים

סימנס: סה"כ 118 קרונות
14 קרונות כוח
80 קרונות רגילים
24 קרונות נכים

דאבל-דק: סה"כ 374 קרונות
64 קרונות כוח
337 קרונות רגילים
63 קרונות נכים

IC3: סה"כ 45 קרונועים
קרונוע + תא שירותים אחד: 27
קרונוע + 2 תאי שירותים: 18

קטרים: סה"כ 141
קטרי נוסעים: 80
קטרי משא: 61

מקור: המסמך המצורף, נכון לינואר 2018.
יש לדעתי באותו מסמך רמז לאיחור בחישמול.
בסוף 2017 היו 80 קטרים וב 2021 יהיו 110, כלומר שעד אז יגיעו רק 30 קטרים חשמליים נוספים(בזמנו נאמר שבינואר 2017 יגיעו 27 קטרים מתוך 62 שהוזמנו)?
ב 2021 יהיו 24 מערכים של קרונות חשמליים ממונעים(סימאנס); קשה להאמין הואיל ורק במרץ השנה הייצרן קיבל את ההזמנה וכבר נכתב ש ב 2020 יגיע המערך הראשון ראש הסידרה.
תיהינה רק 2 מכונות שטיפה, אחת במתחם קישון והשניה בבאר שבע, מה עם הדפו באשקלון?
 

techman1

Member
באיזה קו נוסעים קרונות המו-דו?

עדכון נתוני מצבת נייד בר"י - לעורכי וויקיפדיה וכו'
מו-דו: סה"כ 35 קרונות
5 קרונות כוח
30 קרונות רגילים

סימנס: סה"כ 118 קרונות
14 קרונות כוח
80 קרונות רגילים
24 קרונות נכים

דאבל-דק: סה"כ 374 קרונות
64 קרונות כוח
337 קרונות רגילים
63 קרונות נכים

IC3: סה"כ 45 קרונועים
קרונוע + תא שירותים אחד: 27
קרונוע + 2 תאי שירותים: 18

קטרים: סה"כ 141
קטרי נוסעים: 80
קטרי משא: 61

מקור: המסמך המצורף, נכון לינואר 2018.
באיזה קו נוסעים קרונות המו-דו?
אני רואה רק IC3, סימנס ובומברדיה
 

arseny92

Well-known member
מנהל
יש איפהשהו רשימה מלאה המציגה את כל סוגי הקרונות עם תמונה של

בקו העמק ובחלק קטן מהנסיעות בקו נהריה - מודיעין
יש איפהשהו רשימה מלאה המציגה את כל סוגי הקרונות עם תמונה של
כל סוג ודגם?

קרון כח = קרון עם תא ניהוג?

סימנס הכחולים חד קומתיים, DD בומברדיה האדומים, אבל לאיזה קרונות הכוונה מו-דו?

וגם "קטרי נוסעים" ו-"קטרי מטענים" לא אומר הרבה, קטרי אלסטום?

ומה עם כל הקרונות והפלטפורמות משא? והציוד התפעולי, קטרי עיתוק, וכו'?
 
הנה תמונות של הקרונות הממונעים שיגיעו בתחילת שנות ה 20:

יש איפהשהו רשימה מלאה המציגה את כל סוגי הקרונות עם תמונה של
כל סוג ודגם?

קרון כח = קרון עם תא ניהוג?

סימנס הכחולים חד קומתיים, DD בומברדיה האדומים, אבל לאיזה קרונות הכוונה מו-דו?

וגם "קטרי נוסעים" ו-"קטרי מטענים" לא אומר הרבה, קטרי אלסטום?

ומה עם כל הקרונות והפלטפורמות משא? והציוד התפעולי, קטרי עיתוק, וכו'?
הנה תמונות של הקרונות הממונעים שיגיעו בתחילת שנות ה 20:
כבר פורסמו לפחות פעמיים בפורום(ריפוד הספסלים, לוגו וכל מיני סימנים שונים כמובן).

http://railcolornews.com/2017/07/18/de-siemens-presents-the-rrx-prototype-train-inside-and-outside/
 

arseny92

Well-known member
מנהל
אם כבר, אז יש תמונות ר"י

הנה תמונות של הקרונות הממונעים שיגיעו בתחילת שנות ה 20:
כבר פורסמו לפחות פעמיים בפורום(ריפוד הספסלים, לוגו וכל מיני סימנים שונים כמובן).

http://railcolornews.com/2017/07/18/de-siemens-presents-the-rrx-prototype-train-inside-and-outside/
אם כבר, אז יש תמונות ר"י
http://railcolornews.com/2018/07/17/il-the-desiro-hc-emu-for-israel-take-a-look-inside/
 

קולדי

New member
קרונות מו-דו אלה הקרונות של אלסטום

יש איפהשהו רשימה מלאה המציגה את כל סוגי הקרונות עם תמונה של
כל סוג ודגם?

קרון כח = קרון עם תא ניהוג?

סימנס הכחולים חד קומתיים, DD בומברדיה האדומים, אבל לאיזה קרונות הכוונה מו-דו?

וגם "קטרי נוסעים" ו-"קטרי מטענים" לא אומר הרבה, קטרי אלסטום?

ומה עם כל הקרונות והפלטפורמות משא? והציוד התפעולי, קטרי עיתוק, וכו'?
קרונות מו-דו אלה הקרונות של אלסטום
שצבעו אותם בשנים האחרונות מחדש לכחול
 

arseny92

Well-known member
מנהל
אותו הכחול של סימנס? למעשה לא ממש שמתי לב שהחד-קומתיים שונים

קרונות מו-דו אלה הקרונות של אלסטום
שצבעו אותם בשנים האחרונות מחדש לכחול
אותו הכחול של סימנס? למעשה לא ממש שמתי לב שהחד-קומתיים שונים
כי האלסטומים נוסעים פעם ב.... מה שנקרא מצא את ההבדלים....
 

קולדי

New member
נכון, הם באמת לא נוסעים הרבה

אותו הכחול של סימנס? למעשה לא ממש שמתי לב שהחד-קומתיים שונים
כי האלסטומים נוסעים פעם ב.... מה שנקרא מצא את ההבדלים....
נכון, הם באמת לא נוסעים הרבה
כי לא נשארו הרבה קרונות שהם מפעילים.
דווקא יש הבדלים, אבל בעיקר בפנים. בפנים רואים שהקרונות ישנים יותר, והרווח שנוצר בין הרציף לרכבת בעצירה גדול, בגלל שיש מדרגות נמוכות כאלו.
 

easylivin

New member
יש המון הבדלים בין סוגי הקרונות האלה, אם הכוונה רק לחיצוניים

אותו הכחול של סימנס? למעשה לא ממש שמתי לב שהחד-קומתיים שונים
כי האלסטומים נוסעים פעם ב.... מה שנקרא מצא את ההבדלים....
יש המון הבדלים בין סוגי הקרונות האלה, אם הכוונה רק לחיצוניים
בגדול, מערכי מו-דו אלסטום הספרדיים הם מדור קודם ומיושן בכל הקשור לטכנולוגיה רכבתית. מערכי סימנס לעומת זאת, נחשבים למודרניים בהחלט.

  • באלסטום החזית שטוחה ובסימנס - מעוגלת עם עיצוב מודרני יותר.
  • מיקום הדלתות: אלסטום - בקצות הקרון "כמו פעם", בסימנס - יותר קרוב לאמצע, עם כמה יתרונות כגון פיזור אחיד יותר לאורך הרציף, וחלוקת הקרון לאזורים קטנים יותר (שקט).
  • אלסטום עם רצפה גבוהה (מדרגות בכל הדלתות), לעומת סימנס עם קטעים של רצפה נמוכה (בגובה הרציף) באזור הדלתות ורצפה גבוהה במעברים בין הקרונות.
  • מערכי אלסטום אינם מותאמים לנכים. בסימנס ישנם קרונות מ-3 סוגים: ניהוג/כוח, קרון ביניים רגיל, קרון ביניים עם אזור לנכים.
 

אורי404

New member
תודה אריק. בונים, שמספר הקרונות השונים לא יפחת?

עדכון נתוני מצבת נייד בר"י - לעורכי וויקיפדיה וכו'
מו-דו: סה"כ 35 קרונות
5 קרונות כוח
30 קרונות רגילים

סימנס: סה"כ 118 קרונות
14 קרונות כוח
80 קרונות רגילים
24 קרונות נכים

דאבל-דק: סה"כ 374 קרונות
64 קרונות כוח
337 קרונות רגילים
63 קרונות נכים

IC3: סה"כ 45 קרונועים
קרונוע + תא שירותים אחד: 27
קרונוע + 2 תאי שירותים: 18

קטרים: סה"כ 141
קטרי נוסעים: 80
קטרי משא: 61

מקור: המסמך המצורף, נכון לינואר 2018.
תודה אריק. בונים, שמספר הקרונות השונים לא יפחת?
למשל קרונועי IC3 הם ישנים. בונים על זה, שתישאר אותה כמות ולא תפחת?
 

easylivin

New member
היי, אורי! כן, נראה שלא שמתכננים לגרוט אותם עד אז.

תודה אריק. בונים, שמספר הקרונות השונים לא יפחת?
למשל קרונועי IC3 הם ישנים. בונים על זה, שתישאר אותה כמות ולא תפחת?
היי, אורי! כן, נראה שלא שמתכננים לגרוט אותם עד אז.
האם ישרדו כולם - אפשר להעריך שכן, וכנראה שלרכבת אין ברירה אלא להעריך שכן...
 
למעלה