יוזמה יצירתית של נהגים: רב-קו רק מאחור

יוזמה יצירתית של נהגים: רב-קו רק מאחור

מישהו יודע מה הולך עם המכרז על קווי השומרון?
משהו התקדם? יש כבר זוכה? אני לא מוצאת מידע
יוזמה יצירתית של נהגים: רב-קו רק מאחור
שני נהגי חברת קווים החליטו שאי אפשר להעביר יותר רב-קו מקדימה ליד הנהג, אלא מאחור. אחד מהם היה יצירתי והכין שלט בכתב ידו. האחר, לא הסכים שנוסעים יתקפו את הרב-קו שלהם לידו, אפילו שהאוטובוס היה עמוס ורוב המעבר - חסום. משרד התחבורה: "נערוך בירור". קווים: "השלט הוסר והנהלים חודדו"
מירב קריסטלפורסם: 16.07.18 , 14:10

לכתבה המלאה לחצו כאן
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5310343,00.html
 
זו לא תופעה חריגה

יוזמה יצירתית של נהגים: רב-קו רק מאחור
שני נהגי חברת קווים החליטו שאי אפשר להעביר יותר רב-קו מקדימה ליד הנהג, אלא מאחור. אחד מהם היה יצירתי והכין שלט בכתב ידו. האחר, לא הסכים שנוסעים יתקפו את הרב-קו שלהם לידו, אפילו שהאוטובוס היה עמוס ורוב המעבר - חסום. משרד התחבורה: "נערוך בירור". קווים: "השלט הוסר והנהלים חודדו"
מירב קריסטלפורסם: 16.07.18 , 14:10

לכתבה המלאה לחצו כאן
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5310343,00.html
זו לא תופעה חריגה
אני נתקל בזה הרבה. אפילו היום בבוקר בקו 240 של דן.
הנהג לא מנע בכוח לתקף, אבל ביקש מכל הנוסעים לתקף בתוך האוטובוס ולא אצלו.
 

yair480

Active member
דווקא הגיוני

זו לא תופעה חריגה
אני נתקל בזה הרבה. אפילו היום בבוקר בקו 240 של דן.
הנהג לא מנע בכוח לתקף, אבל ביקש מכל הנוסעים לתקף בתוך האוטובוס ולא אצלו.
דווקא הגיוני
עם הייתי נהג יש מצב שהייתי ממליץ לאנשים לתקף מאחורה,
חבל שאין בירושלים מספיק אוטובוסים עם אפשרות עליה מאחור.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
ממליץ זה דבר אחד, מחייב זה דבר אחר... ובתיקוף מאחור אין פתק

דווקא הגיוני
עם הייתי נהג יש מצב שהייתי ממליץ לאנשים לתקף מאחורה,
חבל שאין בירושלים מספיק אוטובוסים עם אפשרות עליה מאחור.
ממליץ זה דבר אחד, מחייב זה דבר אחר... ובתיקוף מאחור אין פתק
בד"כ לא אכפת לי לתקף מאחור, בחיפה זה לא כ"כ נפוץ אך קיים פה ושם; אבל לא פעם אני רוצה לטעון חוזה מסוים או לתקף אותו (אם כבר יש לי) וזה לא בהכרח אפשרי או פשוט לעשות זאת עצמאית. כמו כן לפעמים אנשים רוצים את הפתק...
 

trilliane

Well-known member
מנהל
נתקלתי במצב הפוך: הנהג ביקש לא לתקף מאחור אלא רק אצלו

יוזמה יצירתית של נהגים: רב-קו רק מאחור
שני נהגי חברת קווים החליטו שאי אפשר להעביר יותר רב-קו מקדימה ליד הנהג, אלא מאחור. אחד מהם היה יצירתי והכין שלט בכתב ידו. האחר, לא הסכים שנוסעים יתקפו את הרב-קו שלהם לידו, אפילו שהאוטובוס היה עמוס ורוב המעבר - חסום. משרד התחבורה: "נערוך בירור". קווים: "השלט הוסר והנהלים חודדו"
מירב קריסטלפורסם: 16.07.18 , 14:10

לכתבה המלאה לחצו כאן
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5310343,00.html
נתקלתי במצב הפוך: הנהג ביקש לא לתקף מאחור אלא רק אצלו
וטען שמכשיר התיקוף האחורי לא פעיל/תקול/בעייתי (לא זוכרת בדיוק מה ולא ניסיתי לבדוק בעצמי). אני לא בטוחה שזה היה קו שמשתתף רשמית בעלייה מאחור (נדמה לי שזה היה קו 200, קו לילה בחיפה) אבל זה היה אוטובוס שהותקן בו מכשיר כזה, כאמור.
 

EladGs

New member
כשמדובר בקו שאין בו עלייה מהדלת האחורית

נתקלתי במצב הפוך: הנהג ביקש לא לתקף מאחור אלא רק אצלו
וטען שמכשיר התיקוף האחורי לא פעיל/תקול/בעייתי (לא זוכרת בדיוק מה ולא ניסיתי לבדוק בעצמי). אני לא בטוחה שזה היה קו שמשתתף רשמית בעלייה מאחור (נדמה לי שזה היה קו 200, קו לילה בחיפה) אבל זה היה אוטובוס שהותקן בו מכשיר כזה, כאמור.
כשמדובר בקו שאין בו עלייה מהדלת האחורית
ואת מתקפת במתקפים, את בעצם "לא נמצאת" על האוטובוס. לרוב המתקפים נשארים על הקו האחרון שבוצע שמתאים לתיקוף מאחור. אם מבקר יעלה לביקורת אין לך שום הוכחה ששילמת בעלייה לאוטובוס, ולכן הנהג ביקש ממך לתקף אצלו.
 

yair480

Active member
בירושלים זה תלוי אוטובוס

כשמדובר בקו שאין בו עלייה מהדלת האחורית
ואת מתקפת במתקפים, את בעצם "לא נמצאת" על האוטובוס. לרוב המתקפים נשארים על הקו האחרון שבוצע שמתאים לתיקוף מאחור. אם מבקר יעלה לביקורת אין לך שום הוכחה ששילמת בעלייה לאוטובוס, ולכן הנהג ביקש ממך לתקף אצלו.
בירושלים זה תלוי אוטובוס
בירושלים אם מגיע אוטובוס שיש בו אפשרות עליה מכל הדלתות אז הנוסעים והנהג מעדיפים לעלות מאחור.
כשיש אוטובוס נורמלי עם אפשרות לתקף מאחור לא מעניין אף אחד האם יש עליה מאחור ברשיון הקו וכולם פשוט עולים מאחור.
זה נכון בכל הקווים העירוניים ויש לא מעט קווים שעמוסים קבוע והנוסעים יעלו בהם מאחור גם אם אין מכשיר תיקוף מאחור.(החרדים ביקשו שבכל האוטובוסים העוברים בשכונות חרדיות האפשרות תהיה קיימת ואני מסכים איתם ב200 אחוז)

הייתי בחיפה לפני כחודשיים וראיתי ששם המודעות של הנוסעים ללעלות מאחורה ולתקף כמעט ולא קיימת והאוטובוס סתם מתעכב בתחנות.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לא זוכרת איזה קו זה היה, אבל השעה הייתה מאוחרת, מבקרים אין.

כשמדובר בקו שאין בו עלייה מהדלת האחורית
ואת מתקפת במתקפים, את בעצם "לא נמצאת" על האוטובוס. לרוב המתקפים נשארים על הקו האחרון שבוצע שמתאים לתיקוף מאחור. אם מבקר יעלה לביקורת אין לך שום הוכחה ששילמת בעלייה לאוטובוס, ולכן הנהג ביקש ממך לתקף אצלו.
לא זוכרת איזה קו זה היה, אבל השעה הייתה מאוחרת, מבקרים אין.
(נדיר שאני רואה אותם ביום, אז ב-11 בלילה? פחחח).
 
גם אני נתקלתי בתופעה הפוכה: נהגת בדן הכריחה אישה עם עגלה

יוזמה יצירתית של נהגים: רב-קו רק מאחור
שני נהגי חברת קווים החליטו שאי אפשר להעביר יותר רב-קו מקדימה ליד הנהג, אלא מאחור. אחד מהם היה יצירתי והכין שלט בכתב ידו. האחר, לא הסכים שנוסעים יתקפו את הרב-קו שלהם לידו, אפילו שהאוטובוס היה עמוס ורוב המעבר - חסום. משרד התחבורה: "נערוך בירור". קווים: "השלט הוסר והנהלים חודדו"
מירב קריסטלפורסם: 16.07.18 , 14:10

לכתבה המלאה לחצו כאן
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5310343,00.html
גם אני נתקלתי בתופעה הפוכה: נהגת בדן הכריחה אישה עם עגלה
לעלות מהדלת הקדמית והפצירה בה שתמיד צריך לעלות מקדימה.
 
למעלה