חדשות מנת"ע

תחנת הרכבלית בטכניון

חדשות מנת"ע
שבתשתיות מעדכן שאכן התחילה הבניה של מבנה התחנה באלנבי.
תחנת הרכבלית בטכניון
מתישהו השבוע הוסיפו את השלט שמפרט על העוסקים במלאכה (יש לזה שם/מונח כלשהו?)

 

trilliane

Well-known member
מנהל
אגב, יש להגות רַכַּבְלִית (וחבל שהעירייה לא מנקדת את השלטים)

תחנת הרכבלית בטכניון
מתישהו השבוע הוסיפו את השלט שמפרט על העוסקים במלאכה (יש לזה שם/מונח כלשהו?)
אגב, יש להגות רַכַּבְלִית (וחבל שהעירייה לא מנקדת את השלטים)
היכן בקמפוס ממוקמת תחנה זו?
 
תחנת "טכניון תחתון" מוקמת ב...טכניון עליון (ליד מעבדות

אגב, יש להגות רַכַּבְלִית (וחבל שהעירייה לא מנקדת את השלטים)
היכן בקמפוס ממוקמת תחנה זו?
תחנת "טכניון תחתון" מוקמת ב...טכניון עליון (ליד מעבדות
דנציגר ומרכז המבקרים).
תחנת "טכניון עליון" תוקם במקום לא ממש רלוונטי ליד בניין קנדה שרחוק כמעט מכל דבר בטכניון.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
כלומר במזרח הטכניון, ליד תעשייה וניהול?

תחנת "טכניון תחתון" מוקמת ב...טכניון עליון (ליד מעבדות
דנציגר ומרכז המבקרים).
תחנת "טכניון עליון" תוקם במקום לא ממש רלוונטי ליד בניין קנדה שרחוק כמעט מכל דבר בטכניון.
כלומר במזרח הטכניון, ליד תעשייה וניהול?
 
אכן, אבל קצת יותר למטה

כלומר במזרח הטכניון, ליד תעשייה וניהול?
אכן, אבל קצת יותר למטה
ממה שראיתי העבודות נערכות בשטח שתחום ע"י בניין דנציגר ומעונות מזרח ישן.
השלט הזה נמצא ממש ליד תחנת האוטובוס ליד הנדסת חומרים.
 
לגבי התחנות של הרכבלית

תחנת "טכניון תחתון" מוקמת ב...טכניון עליון (ליד מעבדות
דנציגר ומרכז המבקרים).
תחנת "טכניון עליון" תוקם במקום לא ממש רלוונטי ליד בניין קנדה שרחוק כמעט מכל דבר בטכניון.
לגבי התחנות של הרכבלית
דווקא המיקום של תחנת "טכניון תחתון" הוא טוב מאוד: סמוך לבניין דנציגר ובערך במפלס של השדרה המרכזית של הטכניון, וקרוב מאוד לתחנת אוטובוס פופולרית ולמעונות מזרח.
אם צריך שתי תחנות בטכניון הייתי ממקם אחת במיקום שנבחר לטכניון תחתון ולתחנה השנייה יש שתי אופציות סבירות:
1. לשים אותה יותר למטה, כך שתשרת את הפקולטות לביולוגיה וכימיה יותר טוב.
2. לשים יותר למעלה באזור המעבדות של אווירונאוטיקה. משרת טוב את הפקולטה (שהטיפוס אליה ידוע כמאוד לא נוח) ואת מתחם המעבדות העצום שם.
 
זה מיקום טוב מאוד, אבל לא תחתון

לגבי התחנות של הרכבלית
דווקא המיקום של תחנת "טכניון תחתון" הוא טוב מאוד: סמוך לבניין דנציגר ובערך במפלס של השדרה המרכזית של הטכניון, וקרוב מאוד לתחנת אוטובוס פופולרית ולמעונות מזרח.
אם צריך שתי תחנות בטכניון הייתי ממקם אחת במיקום שנבחר לטכניון תחתון ולתחנה השנייה יש שתי אופציות סבירות:
1. לשים אותה יותר למטה, כך שתשרת את הפקולטות לביולוגיה וכימיה יותר טוב.
2. לשים יותר למעלה באזור המעבדות של אווירונאוטיקה. משרת טוב את הפקולטה (שהטיפוס אליה ידוע כמאוד לא נוח) ואת מתחם המעבדות העצום שם.
זה מיקום טוב מאוד, אבל לא תחתון
זו הייתה צריכה להיות התחנה העליונה בטכניון והייתה צריכה להיות תחנה בטכניון התחתון באמת.
להציג את התחנה הזו כטכניון תחתון זו הטעייה שמנסה להסתיר את המיקום הלא רלוונטי לחלוטין של התחנה השניה בטכניון.
 
טוב לפקולטה לאווירונאוטיקה ולטיולים רכבל רומנטיים ביער.

תחנת "טכניון תחתון" מוקמת ב...טכניון עליון (ליד מעבדות
דנציגר ומרכז המבקרים).
תחנת "טכניון עליון" תוקם במקום לא ממש רלוונטי ליד בניין קנדה שרחוק כמעט מכל דבר בטכניון.
טוב לפקולטה לאווירונאוטיקה ולטיולים רכבל רומנטיים ביער.
 

sweetums

New member
עכב עיכובים ב3 מהרות הועברו עבודות לחברה אחרת

חדשות מנת"ע
שבתשתיות מעדכן שאכן התחילה הבניה של מבנה התחנה באלנבי.
עכב עיכובים ב3 מהרות הועברו עבודות לחברה אחרת
"בשל איחורים בעבודות מצד CCECC, המקימה עם דניה סיבוס את החלק המזרחי של הקו האדום, נת"ע מוסרת 3 מנהרות ל־CRTG, שמקימה עם שיכון ובינוי את החלק המערבי."...
https://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3742358,00.html
&nbsp
 

matrix200200

Active member
מעניין.

עכב עיכובים ב3 מהרות הועברו עבודות לחברה אחרת
"בשל איחורים בעבודות מצד CCECC, המקימה עם דניה סיבוס את החלק המזרחי של הקו האדום, נת"ע מוסרת 3 מנהרות ל־CRTG, שמקימה עם שיכון ובינוי את החלק המערבי."...
https://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3742358,00.html
&nbsp
מעניין.
לא לגמרי ברור מה היקף העבודות שיועבר.
לפי הסכום מדובר כנראה על חלק לא מאוד גדול.
מה שכן, צריך לציין שאני שמעתי בסיורים של נת"ע שמי שמפעיל את המכונות שחופרות ממזרח אלה בכלל גרמנים ולא סינים (מדובר במכונות גרמניות).
למען ההגינות צריך גם לומר שקטע מזרחי כולל את הצ'מבר שאולי גרם לעיכובים מסוימים.
ללא קשר כרגיל רמת עיתונאית צהובה כאשר העיתונאי דואג להוסיף את הקטע ההזוי של מבקר המדינה שהקשר בינו לבין תוכן הכתבה הוא מקרי בהחלט.
 

Bus Nerd

Active member
הייתי בסיור בפורטל הדפו, כל הפועלים שראיתי היו סינים

מעניין.
לא לגמרי ברור מה היקף העבודות שיועבר.
לפי הסכום מדובר כנראה על חלק לא מאוד גדול.
מה שכן, צריך לציין שאני שמעתי בסיורים של נת"ע שמי שמפעיל את המכונות שחופרות ממזרח אלה בכלל גרמנים ולא סינים (מדובר במכונות גרמניות).
למען ההגינות צריך גם לומר שקטע מזרחי כולל את הצ'מבר שאולי גרם לעיכובים מסוימים.
ללא קשר כרגיל רמת עיתונאית צהובה כאשר העיתונאי דואג להוסיף את הקטע ההזוי של מבקר המדינה שהקשר בינו לבין תוכן הכתבה הוא מקרי בהחלט.
הייתי בסיור בפורטל הדפו, כל הפועלים שראיתי היו סינים
לא ראיתי אפילו גרמני אחד באיזור, אבל כן ראיתי ציוד תקשורת של סימנס.

מה מוגדר "הקטע המזרחי"? רק המכונות שיצאו מהדפו?
אם כן, סביר מאוד שהצ'יימבר הוא הגורם המרכזי לעיכוב.
 

matrix200200

Active member
לא יודע להגיד לך

הייתי בסיור בפורטל הדפו, כל הפועלים שראיתי היו סינים
לא ראיתי אפילו גרמני אחד באיזור, אבל כן ראיתי ציוד תקשורת של סימנס.

מה מוגדר "הקטע המזרחי"? רק המכונות שיצאו מהדפו?
אם כן, סביר מאוד שהצ'יימבר הוא הגורם המרכזי לעיכוב.
לא יודע להגיד לך
בסיור של לילה לבן בתל אביב הבחור של נת"ע אמר כהערת אגב לשאלה כמה עובדים יש בפרוייקט שגרמנים מתפעלים את המכונות בקטע המזרחי.
לדעתי הגדרה של קטע המזרחי, אלה מכונות שחופרות מפורטל בפתח תקווה עד לבן גוריון.
 

Bus Nerd

Active member
הגדרה הגיונית לדעתי

לא יודע להגיד לך
בסיור של לילה לבן בתל אביב הבחור של נת"ע אמר כהערת אגב לשאלה כמה עובדים יש בפרוייקט שגרמנים מתפעלים את המכונות בקטע המזרחי.
לדעתי הגדרה של קטע המזרחי, אלה מכונות שחופרות מפורטל בפתח תקווה עד לבן גוריון.
הגדרה הגיונית לדעתי
הרי לא סביר שבאותו פיר קטן בגלי גיל עובדות שתי חברות מתחרות בו זמנית
 

matrix200200

Active member
עדכון נוסף מדף הפייסבוק של נת"ע באותו נושא עם תמונות

חדשות מנת"ע
שבתשתיות מעדכן שאכן התחילה הבניה של מבנה התחנה באלנבי.
עדכון נוסף מדף הפייסבוק של נת"ע באותו נושא עם תמונות
של התקדמות בניית הקופסה הפנימית של תחנות אלנבי ואם המושבות (גם שם זה התחיל אם כי שם זה נמצא בשלב קצת יותר מוקדם).
 
למעלה