יכלת לקחת רכבת לפאדינגטון. התחתית זולה וטובה לעובדי השדה.
לנסוע ממרכז העיר לשדה תעופה בין לאומי עם רכבת עירונית
היא דרך די איטית.
למשל נסעתי מכיכר פיקדילי להיתרו ברכבת התחתית במשך 45/50 דקות. עם הרבה תחנות בדרך. ככה זה בכל שדה תעופה במחובר ברכבת תחתית.
בשביל לקשר את נתב"ג לאור יהודה ויהוד רכבת קלה היא פתרון מיותר ויקר. שכמות הנוסעים בין הערים הנ"ל לשדה לא מצדיקה זאת.
יכלת לקחת רכבת לפאדינגטון. התחתית זולה וטובה לעובדי השדה.
מהית'רו יש 3 רכבות שונות. 2 לפאדינגטון - אחת קאספרס ומאד יקרה, השניה עברה לאחרונה ל TFL Rail ועוצרת בתלנות פרבריות על אותו הקו, וקו הפיקדילי של התחתית.
 
כנוסע אתה חופשי לבחור את האופציה שמתאימה ללוח הזמנים ולתקציב שלך ויש גם מסוף אוטובוסים.
 
קו הפיקדילי והקו של TFL Rail משרתים את השכונות במערב לונדון שעובדי השדה מתגוררים בהם וכן אוכלוסייה פרברית נרחבת של כמיליון תושבים שגרה באזורים אלו. יש די והותר אנשים שעבורם השדה נמצא במרחק 10 או 20 דקות בקווים אלו כי לא כולם גרים בכיכר פיקדילי.
 
כך עם הקו הסגול והקו החום. הארכתם לא מיועדת למי שצריך להגיע מנתב"ג לאיילון אלא לעובדי השדה שיתגוררו בבקעת אונו ורשל"צ. החיבור שאני הצעתי דרך הארכת קו המטרו מזרח-מערב שווה ערך לחיבורי מטרו הקיימים בלונדון, מדריד, ברצלונה וערים אחרות.