קשת מודיעין - עדכון מהשטח

GLSRA

Active member
קשת מודיעין - עדכון מהשטח

מישהו יודע מה הולך עם המכרז על קווי השומרון?
משהו התקדם? יש כבר זוכה? אני לא מוצאת מידע
קשת מודיעין - עדכון מהשטח
הרבה זמן לא עדכנתי מהשטח, אך למעשה רק ממש לאחרונה הדברים התחילו לזוז באופן הנראה לעין.
קשת מודיעין מורכבת ממספר מקטעים.
1. החפיר שמחבר את מנהרה 2B (מחלף רכבתי) על המסילות A1 עד לגשר.
2. הגשר המורכב מ- 14 עמודים המאפשר לעלות מעל למסלול של כביש 431.
3. הגשר שמעל לכביש הגישה לאיזור התעסוקה עינב (ישפרו סנטר)
4. הרחבת תחנת פאתי מודיעין (הוסםת רציפים ומסילות.
5. חניון החדש של תחנת פאתי מודיעין וגשר הולכי הרגל המחבר את החניון עם התחנה מעל לכביש 431.
 

GLSRA

Active member
הגשר - נכון להיום - מתחילים לראות את התוצר העתידי

קשת מודיעין - עדכון מהשטח
הרבה זמן לא עדכנתי מהשטח, אך למעשה רק ממש לאחרונה הדברים התחילו לזוז באופן הנראה לעין.
קשת מודיעין מורכבת ממספר מקטעים.
1. החפיר שמחבר את מנהרה 2B (מחלף רכבתי) על המסילות A1 עד לגשר.
2. הגשר המורכב מ- 14 עמודים המאפשר לעלות מעל למסלול של כביש 431.
3. הגשר שמעל לכביש הגישה לאיזור התעסוקה עינב (ישפרו סנטר)
4. הרחבת תחנת פאתי מודיעין (הוסםת רציפים ומסילות.
5. חניון החדש של תחנת פאתי מודיעין וגשר הולכי הרגל המחבר את החניון עם התחנה מעל לכביש 431.
הגשר - נכון להיום - מתחילים לראות את התוצר העתידי
כל יסודות העמודים כבר נחפרו ויצוקים. כעת מתחילים לצוץ העמודים עצמם. העמודים ממוספרים מ- 1 עד 14 החל מכביש 431 לכיוון מסילות A1.
הצילומים של עמודי הגשר והחפיר המצורפים נותנים תמונה כללית של התקדמות העבודה בשטח. מחר (בלי נדר) אוסיף צרור תמונות עדכניות.

ד"ש מטופי לכל הקוראים הוותיקים



 

סנוי

New member
נראה טוב! בסוף הקשת תיפתח עם קו ת"א-י-ם ולא אחריו
שאלה:

הגשר - נכון להיום - מתחילים לראות את התוצר העתידי
כל יסודות העמודים כבר נחפרו ויצוקים. כעת מתחילים לצוץ העמודים עצמם. העמודים ממוספרים מ- 1 עד 14 החל מכביש 431 לכיוון מסילות A1.
הצילומים של עמודי הגשר והחפיר המצורפים נותנים תמונה כללית של התקדמות העבודה בשטח. מחר (בלי נדר) אוסיף צרור תמונות עדכניות.

ד"ש מטופי לכל הקוראים הוותיקים
נראה טוב! בסוף הקשת תיפתח עם קו ת"א-י-ם ולא אחריו
שאלה:
מעניין מדוע לא מתכננים לחשמל באותה 'נגלה' גם את הקשת הזו - הר מן הסתם הקו למודיעין גם יחושמל.
אגב - יש סימנים לחשמול בקו ענבה-מודיעין עצמו? (בטח מפנים המון משאבים לי-ם-ת"א, אבל זה אמור להיות מחושמל יחד איתו, לא?)
 

GLSRA

Active member
שתי תגובות לשאלות שלך

נראה טוב! בסוף הקשת תיפתח עם קו ת"א-י-ם ולא אחריו
שאלה:
מעניין מדוע לא מתכננים לחשמל באותה 'נגלה' גם את הקשת הזו - הר מן הסתם הקו למודיעין גם יחושמל.
אגב - יש סימנים לחשמול בקו ענבה-מודיעין עצמו? (בטח מפנים המון משאבים לי-ם-ת"א, אבל זה אמור להיות מחושמל יחד איתו, לא?)
שתי תגובות לשאלות שלך
1. אתמול כשראיתי את ההתקדמות הניכרת בבניית הגשר ובחפירת החפיר המחשבות הללו עברו לי בראש. אך לשמחתי, ולמרות שלאחרונה יש תחושת תסכול באוויר עקב דחיות חוזרות ונשנות בפתיחת הקו ת"א ירושלים, אני לא חושב שאתה מתאר תסריט ריאלי. עדיין יש עבודה רבה מאוד להשלמת הגשר. יש עוד תשעה ניצבים להרים והמורכבים שבהם הקרובים לכביש 431 גבוהים במיוחד.
אחר כך יתחילו לחבר את הקורות ביניהם ורק אז לבנות את הגשר עצמו. אני לא מכיר את הלוז אך אני לא רואה את הפרויקט הזה מוכן לפני סוף 2020.
2. לגבי החשמול, על גשר מס' 1 כבר חיברו והשלימו את כל העמודים ואף החלו לפרוס את כבלי ה"אדמה" בצד אחד של הגשר. עדיין לא פרסו נכון לשבוע שעבר את החשמולת על הגשר. מה שכן התחדש לאחרונה הוא תחילת התקנת התשתית לחשמול במנהרה (מנהרת הקשתות) הממוקמת מזרחית ללנקודת הפיצול בין פרויקט A1 למסילה לכיוון מודיעין.
אך עדיין לא נעשה שום מהלך של עבודות החשמול לכיוון מודיעין (וטוב שכך). עדיף לרכז את כל המאמצים בקטע שבין מחלף ענבה לכיוון תל אביב.
 
הבאת המון דברים חיוביים אבל אתה סבור שהקו יופעל רק ב 2020

שתי תגובות לשאלות שלך
1. אתמול כשראיתי את ההתקדמות הניכרת בבניית הגשר ובחפירת החפיר המחשבות הללו עברו לי בראש. אך לשמחתי, ולמרות שלאחרונה יש תחושת תסכול באוויר עקב דחיות חוזרות ונשנות בפתיחת הקו ת"א ירושלים, אני לא חושב שאתה מתאר תסריט ריאלי. עדיין יש עבודה רבה מאוד להשלמת הגשר. יש עוד תשעה ניצבים להרים והמורכבים שבהם הקרובים לכביש 431 גבוהים במיוחד.
אחר כך יתחילו לחבר את הקורות ביניהם ורק אז לבנות את הגשר עצמו. אני לא מכיר את הלוז אך אני לא רואה את הפרויקט הזה מוכן לפני סוף 2020.
2. לגבי החשמול, על גשר מס' 1 כבר חיברו והשלימו את כל העמודים ואף החלו לפרוס את כבלי ה"אדמה" בצד אחד של הגשר. עדיין לא פרסו נכון לשבוע שעבר את החשמולת על הגשר. מה שכן התחדש לאחרונה הוא תחילת התקנת התשתית לחשמול במנהרה (מנהרת הקשתות) הממוקמת מזרחית ללנקודת הפיצול בין פרויקט A1 למסילה לכיוון מודיעין.
אך עדיין לא נעשה שום מהלך של עבודות החשמול לכיוון מודיעין (וטוב שכך). עדיף לרכז את כל המאמצים בקטע שבין מחלף ענבה לכיוון תל אביב.
הבאת המון דברים חיוביים אבל אתה סבור שהקו יופעל רק ב 2020
כפי שנכתב לא פעם בפורום.
אני קראתי שכדי לפתוח קו טראם לצבור דרושה תקופת הרצה של חודשיים והרבה יותר כאשר מדובר ברכבת!
במקרה שלנו נשארו כ-70 יום בלבד עד למועד(סוכות) המוכרז לפתיחת A1, באמת לא נראה אפשרי!
הנה כתבה שפורסמה בעתון מרוקאי שמתייחסת לפתיחת הקו* המהיר ביותר באפריקה(320קמ״ש) לקראת סוף 2018;ברור שלא מדובר במשהו זהה ל A1, אבל יש בקו מרכיבים אנלוגיים, ראה(אני מתרגם מספר שורות):

https://www.h24info.ma/maroc/la-ligne-a-grande-vitesse-operationnelle-fin-2018/

1. מאז ה 19 ליוני הקו נכנס לשלב טרום-תפעול והרצת כל המערכת ללא נוסעים.
2. התפעול עם נוסעי יהיה בתום התקופה הטרומית ואישור הקו על ידי חברה מומחית בינלאומית ובכפיפות לתקנים של ה UIC.
במילים אחרות: גם אני חושב כמוך שהתפעול המלא לא יכול להיות לפני 2020.

* = אל בורעק Al boraq שמו
UIC=איחוד בינלאומי למסילות ברזל בו חברה ר״י=Unión International des Chemins de fer
 

דרור 410

New member
ערבת מין בשאינו מינו

הבאת המון דברים חיוביים אבל אתה סבור שהקו יופעל רק ב 2020
כפי שנכתב לא פעם בפורום.
אני קראתי שכדי לפתוח קו טראם לצבור דרושה תקופת הרצה של חודשיים והרבה יותר כאשר מדובר ברכבת!
במקרה שלנו נשארו כ-70 יום בלבד עד למועד(סוכות) המוכרז לפתיחת A1, באמת לא נראה אפשרי!
הנה כתבה שפורסמה בעתון מרוקאי שמתייחסת לפתיחת הקו* המהיר ביותר באפריקה(320קמ״ש) לקראת סוף 2018;ברור שלא מדובר במשהו זהה ל A1, אבל יש בקו מרכיבים אנלוגיים, ראה(אני מתרגם מספר שורות):

https://www.h24info.ma/maroc/la-ligne-a-grande-vitesse-operationnelle-fin-2018/

1. מאז ה 19 ליוני הקו נכנס לשלב טרום-תפעול והרצת כל המערכת ללא נוסעים.
2. התפעול עם נוסעי יהיה בתום התקופה הטרומית ואישור הקו על ידי חברה מומחית בינלאומית ובכפיפות לתקנים של ה UIC.
במילים אחרות: גם אני חושב כמוך שהתפעול המלא לא יכול להיות לפני 2020.

* = אל בורעק Al boraq שמו
UIC=איחוד בינלאומי למסילות ברזל בו חברה ר״י=Unión International des Chemins de fer
ערבת מין בשאינו מינו
הוא כתב שקשת מודיעין תיפתח להערכתו ב2020 לא הקו לירושלים.

להפך, הוא כותב שבקו לירושלים יש התקדמות חיובית.
קשה לי להאמין שמישהו פה יתחייב לתאריך קרוב כמו סוכות, אבל גם לא צריך להגזים ולומר שהקו ייפתח מאוחר כ"כ.

ככל הנראה הוא ייפתח בסוף 2018/תחילת 2019.
 

סנוי

New member
תודה על המענה, ככה חשבתי

שתי תגובות לשאלות שלך
1. אתמול כשראיתי את ההתקדמות הניכרת בבניית הגשר ובחפירת החפיר המחשבות הללו עברו לי בראש. אך לשמחתי, ולמרות שלאחרונה יש תחושת תסכול באוויר עקב דחיות חוזרות ונשנות בפתיחת הקו ת"א ירושלים, אני לא חושב שאתה מתאר תסריט ריאלי. עדיין יש עבודה רבה מאוד להשלמת הגשר. יש עוד תשעה ניצבים להרים והמורכבים שבהם הקרובים לכביש 431 גבוהים במיוחד.
אחר כך יתחילו לחבר את הקורות ביניהם ורק אז לבנות את הגשר עצמו. אני לא מכיר את הלוז אך אני לא רואה את הפרויקט הזה מוכן לפני סוף 2020.
2. לגבי החשמול, על גשר מס' 1 כבר חיברו והשלימו את כל העמודים ואף החלו לפרוס את כבלי ה"אדמה" בצד אחד של הגשר. עדיין לא פרסו נכון לשבוע שעבר את החשמולת על הגשר. מה שכן התחדש לאחרונה הוא תחילת התקנת התשתית לחשמול במנהרה (מנהרת הקשתות) הממוקמת מזרחית ללנקודת הפיצול בין פרויקט A1 למסילה לכיוון מודיעין.
אך עדיין לא נעשה שום מהלך של עבודות החשמול לכיוון מודיעין (וטוב שכך). עדיף לרכז את כל המאמצים בקטע שבין מחלף ענבה לכיוון תל אביב.
תודה על המענה, ככה חשבתי
באופן אישי, עם כל ההתלהבות שלי ומן הסתם של כולנו מ-A1, אני חושב שחשוב לא להאיץ את העבודות כדי להגיע לדד-ליין כלשהו לפני שמתחשבים בתקופת הרצה של כמה חודשים + בדיקות בטיחות ופינישים על מערכות שונות שקטונתי מלהבין. לדעתי עדיף שיפתחו מאוחר ותקין (כפי שתכננו, עד הרצליה) מאשר מוקדם ובהפעלה חלקית (כפי ששמעתי בפורום על פתיחת י-ם - ת"א ההגנה בלב+ הזמנה מראש). 2020 נשמע ריאלי, נקווה גם לחגי תשרי 2019.
 

GLSRA

Active member
התקדמות ניכרת גם על גבי הגשרים

נראה טוב! בסוף הקשת תיפתח עם קו ת"א-י-ם ולא אחריו
שאלה:
מעניין מדוע לא מתכננים לחשמל באותה 'נגלה' גם את הקשת הזו - הר מן הסתם הקו למודיעין גם יחושמל.
אגב - יש סימנים לחשמול בקו ענבה-מודיעין עצמו? (בטח מפנים המון משאבים לי-ם-ת"א, אבל זה אמור להיות מחושמל יחד איתו, לא?)
התקדמות ניכרת גם על גבי הגשרים
נראה שבשבועות האחרונים סיימו להכין את התשתית לעמודי החשמולת בכל הגשרים ה"ישנים". בגשרי הרכבת מעל כביש 6 (באישור מחלף דניאל), בגשרים שבין מחלף דניאל ועד לשדה התעופה (גשר מעל כביש 40, גשר מעל כביש 443, וכמובן הגשר מעל לכביש מס' 1 המוביל לשדה התעופה.
בכל הגשרים הללו, משני צידי הגשר, חיברו מיתקונים מיוחדים שיאפשרו להתחיל להעמיד את עמודי החישמולת. רק עם השלמת עמודים אלו, יתאפשר ליצור רצף חישמול מאיזור מחלף ענבה ועד לשדה התעופה.
בגשר מעל כביש 443 למשל מדובר בסה"כ בשני עמודים מכל צד של הגשר. אבל גם רק שני עמודים מונעים את פריסת החישמולת.
למי שלא עוקב אחרי הפרטים הקטנים יכול להיווצר רושם שלא עבדו בכלל מקטע הזה אך למעשה כן הכינו את התשתית הזו.
אני מעריך שממש בקרוב נתחיל לראות עמודי חישמולת על כל אותם גשרים.
 

סנוי

New member
וואלה? לא יודע איך היה לי הרושם שיש עמודים עד לוד או נתב"ג

התקדמות ניכרת גם על גבי הגשרים
נראה שבשבועות האחרונים סיימו להכין את התשתית לעמודי החשמולת בכל הגשרים ה"ישנים". בגשרי הרכבת מעל כביש 6 (באישור מחלף דניאל), בגשרים שבין מחלף דניאל ועד לשדה התעופה (גשר מעל כביש 40, גשר מעל כביש 443, וכמובן הגשר מעל לכביש מס' 1 המוביל לשדה התעופה.
בכל הגשרים הללו, משני צידי הגשר, חיברו מיתקונים מיוחדים שיאפשרו להתחיל להעמיד את עמודי החישמולת. רק עם השלמת עמודים אלו, יתאפשר ליצור רצף חישמול מאיזור מחלף ענבה ועד לשדה התעופה.
בגשר מעל כביש 443 למשל מדובר בסה"כ בשני עמודים מכל צד של הגשר. אבל גם רק שני עמודים מונעים את פריסת החישמולת.
למי שלא עוקב אחרי הפרטים הקטנים יכול להיווצר רושם שלא עבדו בכלל מקטע הזה אך למעשה כן הכינו את התשתית הזו.
אני מעריך שממש בקרוב נתחיל לראות עמודי חישמולת על כל אותם גשרים.
וואלה? לא יודע איך היה לי הרושם שיש עמודים עד לוד או נתב"ג
אם אין עמודים בקטע מודיעין-נתב"ג אז יש באמת יש לפחות שנה עד שהכול יעבוד...
 

amit1270

New member
למה רק שנה? למה לא 10 שנים?

וואלה? לא יודע איך היה לי הרושם שיש עמודים עד לוד או נתב"ג
אם אין עמודים בקטע מודיעין-נתב"ג אז יש באמת יש לפחות שנה עד שהכול יעבוד...
למה רק שנה? למה לא 10 שנים?
 

GLSRA

Active member
אכן לא עשר שנים אבל לצערנו בהחלט שנה ואף יותר.

למה רק שנה? למה לא 10 שנים?
אכן לא עשר שנים אבל לצערנו בהחלט שנה ואף יותר.
אמנם כל הקוראים והמשתתפים הפורום הזה מאוד מעוניינים לראות את פרויקט הדגל הזה מתחיל לפעול אבל כמות העבודה שנותרה כל כך גדולה, והדברים זזים בעצלתיים. אז אם מדברים על מועד הפעלה בחגי תשרי 2019 זה בהחלט ריאלי ואולי אפילו גבולי.
זה מעצבן, זה מתסכל, זה מאכזב, אבל זו המציאות. אני לא כותב את זה כדי להקניט, אלא רק בגלל התבוננות ומעקב צמוד בשטח. והערכה סבירה של היקף העבודות שעדיין נותרו.
 

amit1270

New member
על מה מבוססת ההערכה שלך? יש לך מקורות? אם לא, אתה סתם מטעה

אכן לא עשר שנים אבל לצערנו בהחלט שנה ואף יותר.
אמנם כל הקוראים והמשתתפים הפורום הזה מאוד מעוניינים לראות את פרויקט הדגל הזה מתחיל לפעול אבל כמות העבודה שנותרה כל כך גדולה, והדברים זזים בעצלתיים. אז אם מדברים על מועד הפעלה בחגי תשרי 2019 זה בהחלט ריאלי ואולי אפילו גבולי.
זה מעצבן, זה מתסכל, זה מאכזב, אבל זו המציאות. אני לא כותב את זה כדי להקניט, אלא רק בגלל התבוננות ומעקב צמוד בשטח. והערכה סבירה של היקף העבודות שעדיין נותרו.
על מה מבוססת ההערכה שלך? יש לך מקורות? אם לא, אתה סתם מטעה
 

GLSRA

Active member
חבל שאתה מתרגז ..... אתה צודק שאין לי מקורות מעבר ל:

על מה מבוססת ההערכה שלך? יש לך מקורות? אם לא, אתה סתם מטעה
חבל שאתה מתרגז ..... אתה צודק שאין לי מקורות מעבר ל:
1. הרבה מאוד הסתובבות בשטח וביצוע של אקסטרפולציה של התקדמות פרויקט החשמול על בסיס מה שכבר קרה. SEMI עובדת בשטח כבר לא מעט זמן, וכבר ניתן לבצע הערכה לא סתמית לגבי כמב זמן נדרש להשלמת העבודות.
2. על מנת לדעת מה כבר בוצע, יש מספיק מקורות , שהרי היערכות לחשמול אתה ואני וכל אחד שרוצה יכול פשוט להסתובב בשטח ולהתבונן במה כבר עומד, איפה יש עמודים, איפה כבר פרסו חשמולת, איפה כבר נערכים ניסויים.
3. קיים ניסיון מצטבר בעולם לגבי משך ההרצות של מסילה חדשה לפני הפעלתה המסחרית. המינימום המקובל הוא חצי שנה של בדיקות, ניסויים, הרצת תרחישי קיצון וכו'.... אז על מנת למשל שהפרויקט יסתיים בפסח 2019, הפרויקט אמוא להיות משוחרר לניסויים כבר כעת פחות או יותר.

למה אם אני אישית לא עובד בנת"ע, במשרד התחבורה, ברכבת ישראל, בסימנס, בבומברדייר, או ב SEMI , אתה מתייחס להערכה שלי כהערכה מטעה. אולי היא שגויה, אך בהחלט לא מטעה. הקוראים בפורום הם חלקם אנשי מקצוע וחלקם סקרנים ומתעניינים וממילא יבחרו לאצץ את ההערכות שלי או לדחות אותן על פי מיטב שיפוטם.
אני לא מתיימר לדעת, אני לא אומר שאני צודק, אני כותב בצורה הכי כנה וישירה שזו ההערכה שלי. אם זה מרגיז אותך, אני מצטער על כך. אתה אגב יכול לפרט את הערכתך, ובהחלט ייתכן שההערכה שלך יותר מדויקת משלי.

 

amit1270

New member
אז תכתוב "להערכתי". אנשים שקוראים את הודעותיך כאן ורואים

חבל שאתה מתרגז ..... אתה צודק שאין לי מקורות מעבר ל:
1. הרבה מאוד הסתובבות בשטח וביצוע של אקסטרפולציה של התקדמות פרויקט החשמול על בסיס מה שכבר קרה. SEMI עובדת בשטח כבר לא מעט זמן, וכבר ניתן לבצע הערכה לא סתמית לגבי כמב זמן נדרש להשלמת העבודות.
2. על מנת לדעת מה כבר בוצע, יש מספיק מקורות , שהרי היערכות לחשמול אתה ואני וכל אחד שרוצה יכול פשוט להסתובב בשטח ולהתבונן במה כבר עומד, איפה יש עמודים, איפה כבר פרסו חשמולת, איפה כבר נערכים ניסויים.
3. קיים ניסיון מצטבר בעולם לגבי משך ההרצות של מסילה חדשה לפני הפעלתה המסחרית. המינימום המקובל הוא חצי שנה של בדיקות, ניסויים, הרצת תרחישי קיצון וכו'.... אז על מנת למשל שהפרויקט יסתיים בפסח 2019, הפרויקט אמוא להיות משוחרר לניסויים כבר כעת פחות או יותר.

למה אם אני אישית לא עובד בנת"ע, במשרד התחבורה, ברכבת ישראל, בסימנס, בבומברדייר, או ב SEMI , אתה מתייחס להערכה שלי כהערכה מטעה. אולי היא שגויה, אך בהחלט לא מטעה. הקוראים בפורום הם חלקם אנשי מקצוע וחלקם סקרנים ומתעניינים וממילא יבחרו לאצץ את ההערכות שלי או לדחות אותן על פי מיטב שיפוטם.
אני לא מתיימר לדעת, אני לא אומר שאני צודק, אני כותב בצורה הכי כנה וישירה שזו ההערכה שלי. אם זה מרגיז אותך, אני מצטער על כך. אתה אגב יכול לפרט את הערכתך, ובהחלט ייתכן שההערכה שלך יותר מדויקת משלי.
אז תכתוב "להערכתי". אנשים שקוראים את הודעותיך כאן ורואים
את הנחרצות שלך עלולים לחשוב בטעות שהן מבוססות על מידע מהימן, והן לא.
 

GLSRA

Active member
אוקיי - קיבלתי.

אז תכתוב "להערכתי". אנשים שקוראים את הודעותיך כאן ורואים
את הנחרצות שלך עלולים לחשוב בטעות שהן מבוססות על מידע מהימן, והן לא.
אוקיי - קיבלתי.
אשתדל להבא להוסיף את המובן מאליו "להערכתי".
למרות שלהערכתי, כל הכותבים בפורום, מי יותר ומי פחות מבססים את הפוסטים שלהם על מידע כזה או אחר ואינם מתיימרים להיות דוברים רשמיים או לקחת אחריות על הנכתב.
אגב, אם אתה קורא לאורך השנים את הוסטים שלי בפורום, אני מתקשה לזכור פוסטים שהיו מנותקים מהמציאות בשטח, אם בביצוע הפרוייקטים ואם בלוחות הזמנים.
 

amit1270

New member
אין לי בעיה עם תיאור המציאות בשטח. לא עם הערכות לא מבוססות

אוקיי - קיבלתי.
אשתדל להבא להוסיף את המובן מאליו "להערכתי".
למרות שלהערכתי, כל הכותבים בפורום, מי יותר ומי פחות מבססים את הפוסטים שלהם על מידע כזה או אחר ואינם מתיימרים להיות דוברים רשמיים או לקחת אחריות על הנכתב.
אגב, אם אתה קורא לאורך השנים את הוסטים שלי בפורום, אני מתקשה לזכור פוסטים שהיו מנותקים מהמציאות בשטח, אם בביצוע הפרוייקטים ואם בלוחות הזמנים.
אין לי בעיה עם תיאור המציאות בשטח. לא עם הערכות לא מבוססות
אם היית מכיר את הפרויקט ואת כל מה שקורה סביבו לא היית כותב את ההערכות האלה.
 

GLSRA

Active member
מכיוון שאתה להבדיל ממני מתיימר לדעת ......

אין לי בעיה עם תיאור המציאות בשטח. לא עם הערכות לא מבוססות
אם היית מכיר את הפרויקט ואת כל מה שקורה סביבו לא היית כותב את ההערכות האלה.
מכיוון שאתה להבדיל ממני מתיימר לדעת ......
אז נחכה יחדיו ונראה.
אני מניח שגם אתה יודע שרכבות לא ייסעו בחגי תשרי השנה בין תל אביב לירושלים.
אז מה בעצם הפער בהערכות שלי לידע שלך.
שאתה טוען שכן ייסעו בפסח 2019 ? ואני אומר שבמקרה הכי טוב רק בחגי תשרי 2019.
יש עוד עניין, כל פעם מורידים את מפרט הדרישות, לפני פחות משנה עדיין דיברו על ארבע רכבות בשעה בין הרצליה לירושלים, ועכשיו לכאורה מדברים רק על רכבת אחת או שתיים בשעה בין תחנת ההגנה לירושלים.
אם אאמץ גישה צינית (ואני לא רוצה) אז יכולים גם להסיע רכבות בין תחנה תפעולית איילון לירושלים ואת זה אפשר בלחץ אפילו לעשות כבר ב- 2018. אני הפעם כן כותב את זה קצת בציניות כי צריכים להשוות תפוחים עם תפוחים. רכבת עד לתחנת ההגנה הוא לא אותו מוצר ולא אותו שירות כמו רכבת שחוצה ועוברת בכל תחנות תל אביב.
 

amit1270

New member
אני לא יודע מה תאריך הפתיחה, אבל לא שולל פתיחה לקראת סוכות

מכיוון שאתה להבדיל ממני מתיימר לדעת ......
אז נחכה יחדיו ונראה.
אני מניח שגם אתה יודע שרכבות לא ייסעו בחגי תשרי השנה בין תל אביב לירושלים.
אז מה בעצם הפער בהערכות שלי לידע שלך.
שאתה טוען שכן ייסעו בפסח 2019 ? ואני אומר שבמקרה הכי טוב רק בחגי תשרי 2019.
יש עוד עניין, כל פעם מורידים את מפרט הדרישות, לפני פחות משנה עדיין דיברו על ארבע רכבות בשעה בין הרצליה לירושלים, ועכשיו לכאורה מדברים רק על רכבת אחת או שתיים בשעה בין תחנת ההגנה לירושלים.
אם אאמץ גישה צינית (ואני לא רוצה) אז יכולים גם להסיע רכבות בין תחנה תפעולית איילון לירושלים ואת זה אפשר בלחץ אפילו לעשות כבר ב- 2018. אני הפעם כן כותב את זה קצת בציניות כי צריכים להשוות תפוחים עם תפוחים. רכבת עד לתחנת ההגנה הוא לא אותו מוצר ולא אותו שירות כמו רכבת שחוצה ועוברת בכל תחנות תל אביב.
אני לא יודע מה תאריך הפתיחה, אבל לא שולל פתיחה לקראת סוכות
(אני מתכוון לסוכות 2018) בין ירושלים לתחנת ההגנה, גם אם במתכונת מצומצמת מאוד.

בניגוד אליך, אני לא מפיץ מידע לא בדוק כעובדות, ולכן לא חלה עליי כל חובת הוכחה.
 
בנתיים לא מפסיקים לנבא פתיחה בדצמבר 2018

אני לא יודע מה תאריך הפתיחה, אבל לא שולל פתיחה לקראת סוכות
(אני מתכוון לסוכות 2018) בין ירושלים לתחנת ההגנה, גם אם במתכונת מצומצמת מאוד.

בניגוד אליך, אני לא מפיץ מידע לא בדוק כעובדות, ולכן לא חלה עליי כל חובת הוכחה.
בנתיים לא מפסיקים לנבא פתיחה בדצמבר 2018
ראה עוד פרסום משלשום:

https://www.kolhair.co.il/jerusalem-news/62301/


בכתבה מוזכרים גם הקרונועים החדשים, שהוזמנו מ סימאנס אבל -לדעתי- עם הרבה אי-דיוקים; הקרונועים האלה יכנסו לשימוש הרכבת הגרמנית רק בסוף השנה הנוכחית באיזור דיסלדורף וישראל היא המדינה הראשונה שרוכשת אותם; אז בנתיים רצוי לראות איך הם יתקבלו שם. עקרונית -שוב לדעתי- הם מיועדים לקווים שבהם יש הרבה עצירות(סוג RER או S-Bahn) ולא ת״א-י״ם.

בפורום כבר הוזכר הדו״ח האחרון של מבקר המדינה שגם כן חוזה את פתיחת הקו רק בדצמבר 2019.
 
הנה עוד תמונות של הקרונועים(בצבעים אחרים),

בנתיים לא מפסיקים לנבא פתיחה בדצמבר 2018
ראה עוד פרסום משלשום:

https://www.kolhair.co.il/jerusalem-news/62301/


בכתבה מוזכרים גם הקרונועים החדשים, שהוזמנו מ סימאנס אבל -לדעתי- עם הרבה אי-דיוקים; הקרונועים האלה יכנסו לשימוש הרכבת הגרמנית רק בסוף השנה הנוכחית באיזור דיסלדורף וישראל היא המדינה הראשונה שרוכשת אותם; אז בנתיים רצוי לראות איך הם יתקבלו שם. עקרונית -שוב לדעתי- הם מיועדים לקווים שבהם יש הרבה עצירות(סוג RER או S-Bahn) ולא ת״א-י״ם.

בפורום כבר הוזכר הדו״ח האחרון של מבקר המדינה שגם כן חוזה את פתיחת הקו רק בדצמבר 2019.
הנה עוד תמונות של הקרונועים(בצבעים אחרים),
נדמה לי שכבר פורסמו בפורום:

http://railcolornews.com/2017/07/18/de-siemens-presents-the-rrx-prototype-train-inside-and-outside/
 
למעלה