אזעקות ברכבת

אזעקות ברכבת

מישהו יודע מה הולך עם המכרז על קווי השומרון?
משהו התקדם? יש כבר זוכה? אני לא מוצאת מידע
אזעקות ברכבת
בשבוע האחרון קרה לי 3 פעמים שתוך כדי נסיעה מתחילה אזעקה בקרון. החשמל נפסק בקרון המזגן כמובן מת ואז הקרון מתחיל להיות סאונה מטורפת.
הצרה היא שבכל הזמן הזה הפקח בכלל לא מודע לבעיה.. מאוד קשה למצוא אותו ברכבת.. הוא יכול להיות בכל מקום.

למה אין דרך להודיע לפקח על בעיה? אפילו אם זה לא בעיה טכנית.. נניח קרה משהו.. נוסע איבד הכרה או לא יודע מה.. זה הזוי שאין בקרונות לחצני מצוקה.
אפילו באפליקציה של הרכבת - שהיא גם יודעת בוודאות באיזה רכבת אתה נמצא (להלן תחנה מעוררת) אין אופציה לשלוח קריאה לפקח
 

25306yosef

New member
במקרה חירום ניתן לפנות למוקד החירום של הרכבת.

אזעקות ברכבת
בשבוע האחרון קרה לי 3 פעמים שתוך כדי נסיעה מתחילה אזעקה בקרון. החשמל נפסק בקרון המזגן כמובן מת ואז הקרון מתחיל להיות סאונה מטורפת.
הצרה היא שבכל הזמן הזה הפקח בכלל לא מודע לבעיה.. מאוד קשה למצוא אותו ברכבת.. הוא יכול להיות בכל מקום.

למה אין דרך להודיע לפקח על בעיה? אפילו אם זה לא בעיה טכנית.. נניח קרה משהו.. נוסע איבד הכרה או לא יודע מה.. זה הזוי שאין בקרונות לחצני מצוקה.
אפילו באפליקציה של הרכבת - שהיא גם יודעת בוודאות באיזה רכבת אתה נמצא (להלן תחנה מעוררת) אין אופציה לשלוח קריאה לפקח
במקרה חירום ניתן לפנות למוקד החירום של הרכבת.
אם לא מוצאים את הפקח ברכבת ניתן לנצל את מוקד החירום של הרכבת שיזעיקו את הפקח.
 
כי הטלפון של מוקד החרום מפורסם במקום נגיש בקרון?

במקרה חירום ניתן לפנות למוקד החירום של הרכבת.
אם לא מוצאים את הפקח ברכבת ניתן לנצל את מוקד החירום של הרכבת שיזעיקו את הפקח.
כי הטלפון של מוקד החרום מפורסם במקום נגיש בקרון?
חוץ מזה, כיבוי חשמל בקרון הוא לא מקרה חרום אבל עדיין צריך את הפקח במהירות. הקרון הופך לסאונה תוך שניות בודדות.
 

25306yosef

New member
מוקד החירום 2442*

כי הטלפון של מוקד החרום מפורסם במקום נגיש בקרון?
חוץ מזה, כיבוי חשמל בקרון הוא לא מקרה חרום אבל עדיין צריך את הפקח במהירות. הקרון הופך לסאונה תוך שניות בודדות.
מוקד החירום 2442*
מוקד החירום של רכבת ישראל 2442*

אם לא הולך כוכבית אז אפשר גם לחייג את המספר 12222442.

אבל לא ידוע לי אם קומת המספור 1222 עובדת מטלפון סלולרי, הכוכבית כן עובדת מטלפון סלולרי וה-1222 נועד לחיוג מקווי טלפון פנימיים שמחוברים בצירי PRI לרשת הציבורית והכוכבית לא פועלת מצירי ה-PRI ולכן הקצו עבורם את קומת המספור 1222.
 
להתקשר למוקד או לפנות בצאט

במקרה חירום ניתן לפנות למוקד החירום של הרכבת.
אם לא מוצאים את הפקח ברכבת ניתן לנצל את מוקד החירום של הרכבת שיזעיקו את הפקח.
להתקשר למוקד או לפנות בצאט
5770* אפשר לדעתי גם דרך האפל' להכנס לצ'אט
 

25306yosef

New member
ה-5770* מוביל לחברת מיקור חוץ ולא ישירות לרכבת ישראל

להתקשר למוקד או לפנות בצאט
5770* אפשר לדעתי גם דרך האפל' להכנס לצ'אט
ה-5770* מוביל לחברת מיקור חוץ ולא ישירות לרכבת ישראל
ואילו מוקד החירום 2442* מופעל ע"י רכבת ישראל ונמצא בתחנת סבידור.

כך שבמקרה חרום עדיף כמובן 2442*.ובמיוחד בשביל מוקד החירום נועד המספר המקוצר הזה.
 

Bus Nerd

Active member
תשאיר את החירום למקרי חירום אמיתיים, לא נפילת חשמל בקרון

ה-5770* מוביל לחברת מיקור חוץ ולא ישירות לרכבת ישראל
ואילו מוקד החירום 2442* מופעל ע"י רכבת ישראל ונמצא בתחנת סבידור.

כך שבמקרה חרום עדיף כמובן 2442*.ובמיוחד בשביל מוקד החירום נועד המספר המקוצר הזה.
תשאיר את החירום למקרי חירום אמיתיים, לא נפילת חשמל בקרון
 
בדיוק מה ש-bus nerd רשם


תשאיר את החירום למקרי חירום אמיתיים, לא נפילת חשמל בקרון
בדיוק מה ש-bus nerd רשם
 

25306yosef

New member
אין כל טעם להתקשר ל-5770*

בדיוק מה ש-bus nerd רשם
אין כל טעם להתקשר ל-5770*
5770* זה שירות המופעל במיקור חוץ והוא נועד בעיקר במטרה לתת זמני נסיעה של הרכבות ומידע שקיים באתר האינטרנט. אפילו את פרטי ההתקשרות עם דובר הרכבת אין להם, אז מה בכלל הם שווים ולמה בכלל הם קיימים? רק בשביל זמני נסיעה של רכבות שיש באתר האינטרנט?

לכן אין כל טעם להתקשר למספר הזה. התקשרות למספר הזה זה כמו להתקשר לטלפון שבור.
 

Bus Nerd

Active member
שטויות, הם עזרו לי בעבר כמה פעמים.

אין כל טעם להתקשר ל-5770*
5770* זה שירות המופעל במיקור חוץ והוא נועד בעיקר במטרה לתת זמני נסיעה של הרכבות ומידע שקיים באתר האינטרנט. אפילו את פרטי ההתקשרות עם דובר הרכבת אין להם, אז מה בכלל הם שווים ולמה בכלל הם קיימים? רק בשביל זמני נסיעה של רכבות שיש באתר האינטרנט?

לכן אין כל טעם להתקשר למספר הזה. התקשרות למספר הזה זה כמו להתקשר לטלפון שבור.
שטויות, הם עזרו לי בעבר כמה פעמים.
 

25306yosef

New member
לי הם לא עזרו אף פעם והם רק הרגיזו אותי.

שטויות, הם עזרו לי בעבר כמה פעמים.
לי הם לא עזרו אף פעם והם רק הרגיזו אותי.
סתם חבורה של עובדי מיקור חוץ שיודעים רק לשלוף נתונים מתוך מערכת מידע שסביר להניח שהיא אותה מערכת שבאתר האינטרנט.

הם נועדו רק בשביל אלה שאין להם גישה לאינטרנט או לכאלה שלא יודעים לחפש מידע באינטרנט.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
דווקא טיפלו לי במהירות בקבלת פיצוי על רכבת שאיחרה

אין כל טעם להתקשר ל-5770*
5770* זה שירות המופעל במיקור חוץ והוא נועד בעיקר במטרה לתת זמני נסיעה של הרכבות ומידע שקיים באתר האינטרנט. אפילו את פרטי ההתקשרות עם דובר הרכבת אין להם, אז מה בכלל הם שווים ולמה בכלל הם קיימים? רק בשביל זמני נסיעה של רכבות שיש באתר האינטרנט?

לכן אין כל טעם להתקשר למספר הזה. התקשרות למספר הזה זה כמו להתקשר לטלפון שבור.
דווקא טיפלו לי במהירות בקבלת פיצוי על רכבת שאיחרה
הגשתי טופס באתר, חיכיתי כשבועיים ולא קרה שום דבר; ברגע שהתקשרתי הנציגה ראתה את הפרטים, אמרה שהיא לוקחת את הטיפול על עצמה, וכבר למוחרת קיבלתי מסרון שהפיצוי התקבל. כשעברתי בתחנת הרכבת הנחתי את הרב-קו במכונה, והוא נטען אוטומטית.
 

25306yosef

New member
כשאני פניתי אליהם וביקשתי את הטלפון של דובר הרכבת לא היה להם

דווקא טיפלו לי במהירות בקבלת פיצוי על רכבת שאיחרה
הגשתי טופס באתר, חיכיתי כשבועיים ולא קרה שום דבר; ברגע שהתקשרתי הנציגה ראתה את הפרטים, אמרה שהיא לוקחת את הטיפול על עצמה, וכבר למוחרת קיבלתי מסרון שהפיצוי התקבל. כשעברתי בתחנת הרכבת הנחתי את הרב-קו במכונה, והוא נטען אוטומטית.
כשאני פניתי אליהם וביקשתי את הטלפון של דובר הרכבת לא היה להם
שמץ של מושג מה הטלפון של דובר הרכבת.

מאז אני לא מנסה בכלל לפנות אליהם. ובכלל לא מעניין אותי "פיצוי" על רכבת שאיחרה. מה שכן מעניין אותי הם לא יודעים כלל או שאני יכול למצוא בעצמי במרשתת, אז בשביל מה אני צריך אותם?

ולמה בכלל במקרה חירום אני צריך לפנות דווקא אליהם?

סביר להניח שבמקרה חירום אני אתקשר ישירות לפיקוד של הרכבת במשואה, שזה קו פנימי 4104 או 4115 ברכבת חיפה (מי שמבין יודע את המספר המלא עם ה-04), או למוקד הביטחון של הרכבת למספר הישיר 03-6937XXX.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
תבקש מהם את מדריך גומיו, בטח גם אותו אין להם...


כשאני פניתי אליהם וביקשתי את הטלפון של דובר הרכבת לא היה להם
שמץ של מושג מה הטלפון של דובר הרכבת.

מאז אני לא מנסה בכלל לפנות אליהם. ובכלל לא מעניין אותי "פיצוי" על רכבת שאיחרה. מה שכן מעניין אותי הם לא יודעים כלל או שאני יכול למצוא בעצמי במרשתת, אז בשביל מה אני צריך אותם?

ולמה בכלל במקרה חירום אני צריך לפנות דווקא אליהם?

סביר להניח שבמקרה חירום אני אתקשר ישירות לפיקוד של הרכבת במשואה, שזה קו פנימי 4104 או 4115 ברכבת חיפה (מי שמבין יודע את המספר המלא עם ה-04), או למוקד הביטחון של הרכבת למספר הישיר 03-6937XXX.
תבקש מהם את מדריך גומיו, בטח גם אותו אין להם...
 

25306yosef

New member
אני לא צריך לבקש מהם כלום.

תבקש מהם את מדריך גומיו, בטח גם אותו אין להם...
אני לא צריך לבקש מהם כלום.
אם את הטלפון של דובר הרכבת (שזה לא סודי בכלל) אין להם, אז אין כל סיבה שיהיה להם משהו אחר בעל ערך. בשביל לדעת מתי יש רכבת אני לא צריך אותם.

ואני כאמור לא צריך "פיצוי" על רכבת שאיחרה. מצידי שמנכ"ל הרכבת או כל עובד אחר בשירות המדינה יקחו את הפיצוי לכיסם הפרטי ושיהיה להם לבריאות.
 
25306yosef


אין כל טעם להתקשר ל-5770*
5770* זה שירות המופעל במיקור חוץ והוא נועד בעיקר במטרה לתת זמני נסיעה של הרכבות ומידע שקיים באתר האינטרנט. אפילו את פרטי ההתקשרות עם דובר הרכבת אין להם, אז מה בכלל הם שווים ולמה בכלל הם קיימים? רק בשביל זמני נסיעה של רכבות שיש באתר האינטרנט?

לכן אין כל טעם להתקשר למספר הזה. התקשרות למספר הזה זה כמו להתקשר לטלפון שבור.
25306yosef
 

25306yosef

New member
תמשיכי לעשות פרצופים.

תמשיכי לעשות פרצופים.
סביר להניח שאף פעם לא התקשרת לפיקוד הרכבת בחיפה לטלפון 43051 במרכזת מעלה השחרור בחיפה.

ואף לא למרכז הפיקוח והבקרה בתחנת השידור לטלפון 43282.....

ואף לא לבקרה של קול ישראל בהלני למספר 248311 במרכזת כורש ירושלים....
 

down und

New member
מה מבחינתי הוא או היא אירוניה במיטבה?

תמשיכי לעשות פרצופים.
סביר להניח שאף פעם לא התקשרת לפיקוד הרכבת בחיפה לטלפון 43051 במרכזת מעלה השחרור בחיפה.

ואף לא למרכז הפיקוח והבקרה בתחנת השידור לטלפון 43282.....

ואף לא לבקרה של קול ישראל בהלני למספר 248311 במרכזת כורש ירושלים....
מה מבחינתי הוא או היא אירוניה במיטבה?
זה שאתה מומחה בטלפוניה אך לפי מאפייני אישיות שאני מפצח בין השורות
וגם בשורות עצמן זה נראה שאתה לא בדיוק אדם מרובה חברים כך שבעצם
אין לך הרבה כתובות להתקשר אליהן על מנת לפתוח בשיחות נפש....
 


מה מבחינתי הוא או היא אירוניה במיטבה?
זה שאתה מומחה בטלפוניה אך לפי מאפייני אישיות שאני מפצח בין השורות
וגם בשורות עצמן זה נראה שאתה לא בדיוק אדם מרובה חברים כך שבעצם
אין לך הרבה כתובות להתקשר אליהן על מנת לפתוח בשיחות נפש....
 
למעלה