תקלה בשלט אלקטרוני

  • פותח הנושא raya
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

raya

Well-known member
תקלה בשלט אלקטרוני

תקלה בשלט אלקטרוני
שלט מספר 13983 בתחנת שדרות בן גוריון בבאר שבע, צמודה לפניה מרמות.
כתבתי לדן באר שבע- מעתיקה את הפניה ולאחריה את התשובה שקיבלתי.
"בשלט הנ"ל לא רואים את מספר קווי האוטובוסים, רואים רק את זמן ההגעה.
התקלה קיימת כבר מספר ימים.
אשמח אם היא תתוקן."
והתשובה:
בוקר טוב רעיה,
מודה לך על פנייתך לחברתנו על תקלת השילוט בתחנה מספר-13983.
יחד עם זאת השילוט הנ"ל לא באחריות דן באר שבע. יש לבדוק עם חברות תחבורה אחרות את הנושא.
יום טוב.
אינה אגוסטין
ממלאת מקום אחראית פניות הציבור
דן באר-שבע תחבורה (2016) בע"מ

חלם - כבר אמרנו?
 

dror2110

New member
פנית גם לעיריית באר שבע?

תקלה בשלט אלקטרוני
שלט מספר 13983 בתחנת שדרות בן גוריון בבאר שבע, צמודה לפניה מרמות.
כתבתי לדן באר שבע- מעתיקה את הפניה ולאחריה את התשובה שקיבלתי.
"בשלט הנ"ל לא רואים את מספר קווי האוטובוסים, רואים רק את זמן ההגעה.
התקלה קיימת כבר מספר ימים.
אשמח אם היא תתוקן."
והתשובה:
בוקר טוב רעיה,
מודה לך על פנייתך לחברתנו על תקלת השילוט בתחנה מספר-13983.
יחד עם זאת השילוט הנ"ל לא באחריות דן באר שבע. יש לבדוק עם חברות תחבורה אחרות את הנושא.
יום טוב.
אינה אגוסטין
ממלאת מקום אחראית פניות הציבור
דן באר-שבע תחבורה (2016) בע"מ

חלם - כבר אמרנו?
פנית גם לעיריית באר שבע?
כי בחיפה את כל השלטים האלקטרונים התקינה העירייה, ובמקרה של תקלה מדווחים לעירייה והם מתקנים.
 

raya

Well-known member
לא פניתי, גם משום שאין לי מושג מי אחראי ותמונה מתמח"ת ת"א

פנית גם לעיריית באר שבע?
כי בחיפה את כל השלטים האלקטרונים התקינה העירייה, ובמקרה של תקלה מדווחים לעירייה והם מתקנים.
לא פניתי, גם משום שאין לי מושג מי אחראי ותמונה מתמח"ת ת"א
על השלטים האלקטרוניים.
אבל לדעתי - דן באר שבע יכלו להיות קצת יותר יצירתיים ולהעביר בעצמם את דיווח התקלה למי שצריך.
התחנה המרכזית בתל אביב היום, ליד המשרד של חברת קווים, היו מונחים השלטים שבתמונה.
למה את התחנה של 370 מיקמו כל כך רחוק??? מרגיז אותי בכל פעם מחדש...

 

olli3

New member
מנהל
כי מטרופולין היא המפעיל הראשון שקיבל קווים מאגד במכרז

לא פניתי, גם משום שאין לי מושג מי אחראי ותמונה מתמח"ת ת"א
על השלטים האלקטרוניים.
אבל לדעתי - דן באר שבע יכלו להיות קצת יותר יצירתיים ולהעביר בעצמם את דיווח התקלה למי שצריך.
התחנה המרכזית בתל אביב היום, ליד המשרד של חברת קווים, היו מונחים השלטים שבתמונה.
למה את התחנה של 370 מיקמו כל כך רחוק??? מרגיז אותי בכל פעם מחדש...
כי מטרופולין היא המפעיל הראשון שקיבל קווים מאגד במכרז
הראשון שבוצע על הוצאת קווים מאגד.
&nbsp
פעם, קו 370 היה בסביבת רציף 607, אולי אפילו לפני. וכשמטרופולין זכתה במכרז הזה שכלל בסך הכל 6 קווים אם אני לא טועה, היא נדחקה לרציפים שאגד הכי לא אהבה, בקצה בקצה ונשארה שם עד היום.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
למיטב ידיעתי האחריות על התחנות והשילוט הוא של העיריות

תקלה בשלט אלקטרוני
שלט מספר 13983 בתחנת שדרות בן גוריון בבאר שבע, צמודה לפניה מרמות.
כתבתי לדן באר שבע- מעתיקה את הפניה ולאחריה את התשובה שקיבלתי.
"בשלט הנ"ל לא רואים את מספר קווי האוטובוסים, רואים רק את זמן ההגעה.
התקלה קיימת כבר מספר ימים.
אשמח אם היא תתוקן."
והתשובה:
בוקר טוב רעיה,
מודה לך על פנייתך לחברתנו על תקלת השילוט בתחנה מספר-13983.
יחד עם זאת השילוט הנ"ל לא באחריות דן באר שבע. יש לבדוק עם חברות תחבורה אחרות את הנושא.
יום טוב.
אינה אגוסטין
ממלאת מקום אחראית פניות הציבור
דן באר-שבע תחבורה (2016) בע"מ

חלם - כבר אמרנו?
למיטב ידיעתי האחריות על התחנות והשילוט הוא של העיריות
 

raya

Well-known member
עדיין לא ברור

למיטב ידיעתי האחריות על התחנות והשילוט הוא של העיריות
עדיין לא ברור
לי מדוע דן באר שבע לא יכולים להעביר את המידע הזה לעירית באר שבע, ובמקום זאת לכתוב לי לפנות לחברות תחבורה אחרות.
אנסה למצוא באתר העיריה לאן לשלוח את פירוט התקלה.
כמובן שאי אפשר למצוא באתר העיריה טופס פניה מקוון.
רעיה
 

olli3

New member
מנהל
חפשי בגוגל "מוקד עירוני באר שבע" ותקבלי את מבוקשך.

עדיין לא ברור
לי מדוע דן באר שבע לא יכולים להעביר את המידע הזה לעירית באר שבע, ובמקום זאת לכתוב לי לפנות לחברות תחבורה אחרות.
אנסה למצוא באתר העיריה לאן לשלוח את פירוט התקלה.
כמובן שאי אפשר למצוא באתר העיריה טופס פניה מקוון.
רעיה
חפשי בגוגל "מוקד עירוני באר שבע" ותקבלי את מבוקשך.
 

raya

Well-known member
ברור שנכנסתי לאתר העיריה ולמוקד העירוני

חפשי בגוגל "מוקד עירוני באר שבע" ותקבלי את מבוקשך.
ברור שנכנסתי לאתר העיריה ולמוקד העירוני
אבל בטופס פניה מקוון אין אפשרות לכתוב על שלט אלקטרוני ברחוב X מספר בית וכדומה.
אשמח אם תפנה את הבעיה למי שצריך לפנות.
תודה
 

arseny92

Well-known member
מנהל
יש את הדף הזה אבל צריך לדעת פרטי ספק

ברור שנכנסתי לאתר העיריה ולמוקד העירוני
אבל בטופס פניה מקוון אין אפשרות לכתוב על שלט אלקטרוני ברחוב X מספר בית וכדומה.
אשמח אם תפנה את הבעיה למי שצריך לפנות.
תודה
יש את הדף הזה אבל צריך לדעת פרטי ספק
https://www.gov.il/he/Departments/General/guidelines_rotating_signage_real_time_interfaces
&nbsp
https://www.gov.il/he/service/reporting_faults_and_problems_c2s_protocol
&nbsp
אם כאמור רואים רק את זמני ההגעה אבל לא הקווים אז משהו לא בסדר
 

raya

Well-known member
אין לי שום כוונה להיכנס ל"מבוך" הזה

יש את הדף הזה אבל צריך לדעת פרטי ספק
https://www.gov.il/he/Departments/General/guidelines_rotating_signage_real_time_interfaces
&nbsp
https://www.gov.il/he/service/reporting_faults_and_problems_c2s_protocol
&nbsp
אם כאמור רואים רק את זמני ההגעה אבל לא הקווים אז משהו לא בסדר
אין לי שום כוונה להיכנס ל"מבוך" הזה
תודה על הקישורים.
מצידי שאי אפשר יהיה לראות את הקווים המגיעים , ולראות רק את הזמנים.
דבר כל כך פשוט לא אמור להיות מסורבל.
אתה כמובן לא "אשם".
רעיה
 

olli3

New member
מנהל
לא נכון.

למיטב ידיעתי האחריות על התחנות והשילוט הוא של העיריות
לא נכון.
אחריות הרשות המקומית:
&nbsp
1. סככת תחנה - תחזוקת הסככה, הקמתה וכו', לא כולל שילוט סטטי, שילוט נגיש ותמרור 505. כן כולל, הקמת נגישות במדרכה.
2. עמוד תחנה - טיפול תחזוקה רק לאחר הצבתו (המפעיל לרוב יציב את העמוד).
3. אחריות על שטח התחנה (אדום צהוב, הקמת מפרצי תחנה, אנטי מפרץ וכו').
&nbsp
נקסט באס, על פי פקודת התעבורה זו אחריות משרד התחבורה (סעיף 71 לפקודת התעבורה) אבל המשרד מגלגל את ההצבה במכרזים למפעילה שזכתה במכרז (כי המפעילה היא בעצם קבלן ביצוע של המשרד). כך שבערים שלא היה מכרז, יש מצב שהעירייה אחראית על התחזוקה וזה מסביר את עניין חיפה. בערים אחרות, המפעיל שהציב את השלט האלקטרוני אחראי על תחזוקתו, אך המשרד אמור להשתתף או לשלם את כל עלויות התחזוקה (גם זה מופיע בפקודת התעבורה למרות שמכרזים שונים קצת שינו את זה בניגוד לפקודה, שזה בלשון המעטה לא תקין). אך לאחרונה ממה שהבנתי, יצא נוהל שמסדיר את זה, כי כך זה בכל המכרזים החדשים, שהתחזוקה תתבצע על ידי המפעיל תוך מימון 100% של משרד התחבורה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה