מישהו יכול להסביר את ההיגיון שבהעברת שלוחת הקו הירוק לרמת ה

מצב
הנושא נעול.

danezeq

Member
מישהו יכול להסביר את ההיגיון שבהעברת שלוחת הקו הירוק לרמת ה

מישהו יכול להסביר את ההיגיון שבהעברת שלוחת הקו הירוק לרמת ה
חייל, דרך רמת אביב?
למה מלכתחילה לא נעשה פיצון באיזור המפגש אבן גבירול ורוקח תוך העברת השלוחה לרמת החייל בקו ישר דרך רוקח?
 
כי רצו שהקו הירוק ישרת את אוניברסיטת תל אביב

מישהו יכול להסביר את ההיגיון שבהעברת שלוחת הקו הירוק לרמת ה
חייל, דרך רמת אביב?
למה מלכתחילה לא נעשה פיצון באיזור המפגש אבן גבירול ורוקח תוך העברת השלוחה לרמת החייל בקו ישר דרך רוקח?
כי רצו שהקו הירוק ישרת את אוניברסיטת תל אביב
 

אורי404

New member
לדעתי כדי לא להקים קווים נוספות או זרועות נוספות

מישהו יכול להסביר את ההיגיון שבהעברת שלוחת הקו הירוק לרמת ה
חייל, דרך רמת אביב?
למה מלכתחילה לא נעשה פיצון באיזור המפגש אבן גבירול ורוקח תוך העברת השלוחה לרמת החייל בקו ישר דרך רוקח?
לדעתי כדי לא להקים קווים נוספות או זרועות נוספות
 

edansul84

New member
מסכים שיש כאן בעיה. אטרקטיביות תרד לעובדי רמת החייל.

מישהו יכול להסביר את ההיגיון שבהעברת שלוחת הקו הירוק לרמת ה
חייל, דרך רמת אביב?
למה מלכתחילה לא נעשה פיצון באיזור המפגש אבן גבירול ורוקח תוך העברת השלוחה לרמת החייל בקו ישר דרך רוקח?
מסכים שיש כאן בעיה. אטרקטיביות תרד לעובדי רמת החייל.
השאלה כאן היא כמה העיקוף הזה הרמת אביב (איינשטיין, לבנון וכו') באמת מאריך את הנסיעה ממרכז העיר וחלקו הדרומי של הקו.
&nbsp
איך שאני רואה את זה, יהיה מצוין עם לנסוע ממרכז תל אביב (נגיד תחנת כיכר רבין) לרמת החייל עם הקו הירוק יקח 20 דקות.
אם הנסיעה תהיה 35-40 או יותר, הקו כבר יאבד מהאטרקטיביות שלו כדרך להגיע לרמת החייל.
 

alantan

New member
לא חושב שזה מאריך משמעותית

מסכים שיש כאן בעיה. אטרקטיביות תרד לעובדי רמת החייל.
השאלה כאן היא כמה העיקוף הזה הרמת אביב (איינשטיין, לבנון וכו') באמת מאריך את הנסיעה ממרכז העיר וחלקו הדרומי של הקו.
&nbsp
איך שאני רואה את זה, יהיה מצוין עם לנסוע ממרכז תל אביב (נגיד תחנת כיכר רבין) לרמת החייל עם הקו הירוק יקח 20 דקות.
אם הנסיעה תהיה 35-40 או יותר, הקו כבר יאבד מהאטרקטיביות שלו כדרך להגיע לרמת החייל.
לא חושב שזה מאריך משמעותית
הדרך לא הרבה יותר ארוכה, ולא צפויות עצירות ברמזורים. אבל כמובן שיש תחנות, מה שלא היה בכלל אם היה נוסע בשדרות רוקח.
 

Ccyclist

Well-known member
ברוקח הייתי ממקם תחנה בסמינר הקיבוצים.

לא חושב שזה מאריך משמעותית
הדרך לא הרבה יותר ארוכה, ולא צפויות עצירות ברמזורים. אבל כמובן שיש תחנות, מה שלא היה בכלל אם היה נוסע בשדרות רוקח.
ברוקח הייתי ממקם תחנה בסמינר הקיבוצים.
הדגמתי רעיון כזה להשלמת הלולאה בדיאגרמה שפירסמתי בפורום.
&nbsp
לדעתי דפוסי השירות בענף 2.5 כזה תלויים באופצית "הקו הירוק-בהיר" בין שני ענפי הקו הירוק, ויתכן שרק כל רכבת שלישית בענף עתידים ממרכז העיר תעשה את הפנייה, כאשר החיסכון בזמן הנסיעה בהשוואה לסיבוב יתבסס על החלפה לקו ירוק בהיר מהרצליה לעתידים (והלאה) בעבר הירקון.
 

darkshadow1

New member
זה מוסיף בערך 2.5 ק"מ למסלול.

מסכים שיש כאן בעיה. אטרקטיביות תרד לעובדי רמת החייל.
השאלה כאן היא כמה העיקוף הזה הרמת אביב (איינשטיין, לבנון וכו') באמת מאריך את הנסיעה ממרכז העיר וחלקו הדרומי של הקו.
&nbsp
איך שאני רואה את זה, יהיה מצוין עם לנסוע ממרכז תל אביב (נגיד תחנת כיכר רבין) לרמת החייל עם הקו הירוק יקח 20 דקות.
אם הנסיעה תהיה 35-40 או יותר, הקו כבר יאבד מהאטרקטיביות שלו כדרך להגיע לרמת החייל.
זה מוסיף בערך 2.5 ק"מ למסלול.
אם נשתמש ברק"ל בירושלים בתור קנה מידה, אז התוספת דומה לנסיעה מהתחנה המרכזית עד העירייה.
נסיעה מכיכר רבין עד רמת החייל (רחוב הנחושת) בקו הירוק היא מרחק של בערך 10 ק"מ, שדומה במרחק לנסיעה מהר הרצל עד שועפאט (ואמורה לקחת כמה דקות פחות בגלל הקטע התת-קרקעי עד הירקון).
באינטרנט יש נתונים די סותרים לגבי זמני הנסיעה בירושלים (לדוגמה מהתחנה המרכזית עד העירייה לוקח 2 דקות לפי גוגל ולפי bus.gov ו-10 דקות לפי האתר של סיטיפס), אז אני מקווה שמישהו שמכיר טוב את זמני הנסיעה בירושלים יכול לספק נתונים קצת יותר אמינים.
 

amit1270

New member
גוגל ו-bus.gov.il מפרסמים זמני נסיעה בלי אפשריים

זה מוסיף בערך 2.5 ק"מ למסלול.
אם נשתמש ברק"ל בירושלים בתור קנה מידה, אז התוספת דומה לנסיעה מהתחנה המרכזית עד העירייה.
נסיעה מכיכר רבין עד רמת החייל (רחוב הנחושת) בקו הירוק היא מרחק של בערך 10 ק"מ, שדומה במרחק לנסיעה מהר הרצל עד שועפאט (ואמורה לקחת כמה דקות פחות בגלל הקטע התת-קרקעי עד הירקון).
באינטרנט יש נתונים די סותרים לגבי זמני הנסיעה בירושלים (לדוגמה מהתחנה המרכזית עד העירייה לוקח 2 דקות לפי גוגל ולפי bus.gov ו-10 דקות לפי האתר של סיטיפס), אז אני מקווה שמישהו שמכיר טוב את זמני הנסיעה בירושלים יכול לספק נתונים קצת יותר אמינים.
גוגל ו-bus.gov.il מפרסמים זמני נסיעה בלי אפשריים
אין שום דרך לעבור 2.5 ק"מ של עם 4 תחנות ומדרחוב שבו הרכבת נוסעת ב-25 קמ"ש לכל היותר ב-2 דקות.
&nbsp
לוח הזמנים באתר סיטיפס הוא הקרוב ביותר למציאות. פעם מדדתי זמן נסיעה מתחנת גבעת המבתר לתחנה יפה נוף (כחצי שעה) ויצא לי הבדל של דקה בלבד.
 

darkshadow1

New member
מצד שני גם 10 דקות זה די הרבה.

גוגל ו-bus.gov.il מפרסמים זמני נסיעה בלי אפשריים
אין שום דרך לעבור 2.5 ק"מ של עם 4 תחנות ומדרחוב שבו הרכבת נוסעת ב-25 קמ"ש לכל היותר ב-2 דקות.
&nbsp
לוח הזמנים באתר סיטיפס הוא הקרוב ביותר למציאות. פעם מדדתי זמן נסיעה מתחנת גבעת המבתר לתחנה יפה נוף (כחצי שעה) ויצא לי הבדל של דקה בלבד.
מצד שני גם 10 דקות זה די הרבה.
זה יוצא מהירות ממוצעת של 15 קמ"ש- לא משהו בכלל.
 

amit1270

New member
זה הקטע האיטי של הקו

מצד שני גם 10 דקות זה די הרבה.
זה יוצא מהירות ממוצעת של 15 קמ"ש- לא משהו בכלל.
זה הקטע האיטי של הקו
אבל גם המהירות הממוצעת לאורך הקו כולו לא גבוהה מאוד - אורך הקו הוא 14 ק"מ וזמן הנסיעה הרשמי הוא 45 דקות - כ-19 קמ"ש בסה"כ.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה