25306yosef
New member
ראו קובץ מצורף.
פורסם כאן:
https://www.rail.co.il/tenders/pages/2018/11814.aspx
ברוכים הבאים למאה ה- 21תיקוף נסיעות ברכבת באמצעות כרטיסי אשראי במקום רב קו
ראו קובץ מצורף.
פורסם כאן:
https://www.rail.co.il/tenders/pages/2018/11814.aspx
מה זה )contactless( EMV ?תיקוף נסיעות ברכבת באמצעות כרטיסי אשראי במקום רב קו
ראו קובץ מצורף.
פורסם כאן:
https://www.rail.co.il/tenders/pages/2018/11814.aspx
כרטיסי אשראי NFC ובישראל לא הכי נפוץ, פה יש יותר את הקטע שלמה זה )contactless( EMV ?
כל כרטיסי האשראי הנפוצים הם כאלה?
חלקם? חלק קטן מכרטיסי האשראי?
נראה שזה פתרון טוב למזדמנים שאין להם כרטיס רב קו.
לא רואה איזה ייתרון יש על כרטיס אשראי מול רב קו למי שיש לו רב קו.
גם אני לא רואה איזה יתרון יש בזה.מה זה )contactless( EMV ?
כל כרטיסי האשראי הנפוצים הם כאלה?
חלקם? חלק קטן מכרטיסי האשראי?
נראה שזה פתרון טוב למזדמנים שאין להם כרטיס רב קו.
לא רואה איזה ייתרון יש על כרטיס אשראי מול רב קו למי שיש לו רב קו.
אם אתה פשוט מעביר אשראי בשער תחנת מוצא יותר סביר שגם אני לא רואה איזה יתרון יש בזה.
כל עוד אפשר לרכוש כרטיסי נסיעה בודדים וכפי שהיה מאז ומתמיד, אז לעניות דעתי אין בזה שום יתרון.
יתירה מכך, זה רק יכול לגרום לבעיות ולאי נעימויות בעת הביקורת ברכבת (אם יש) וגם כאשר יש תקלה בשערי היציאה או תקלת תקשורת המונעת העברת נתונים וסנכון בין שערי היציאה והכניסה.
איך בדיוק אדם יכול לצאת בתחנת היעד במקרה של תקלה?
איזה הוכחה יש לו בכלל שהוא העביר את כרטיס האשראי שלו בתחנת המוצא?
אם מפעילים את השיטה הזו אז צריך גם להנפיק קבלות לצורך הוכחה למקרה של תקלה בשערי היציאה בתחנת היעד.
ולכן כבר עדיף לרכוש כרטיס נסיעה מנייראם אתה פשוט מעביר אשראי בשער תחנת מוצא יותר סביר ש
יהיה לך חסימת מסגרת בסכום המקסימלי של נהריה-דימונה וחיוב של המחיר הנכון מהאישור הזה ביציאה בתחנת היעד
 
אם להנפיק קבלות מראש זה לא שונה כלל לאיך שזה פועל כעת כשצריך לתכנן את היעד מראש
ולכן יש לוודא שפעולת החיוב תהיה קשורה לפעולת החסימהולכן כבר עדיף לרכוש כרטיס נסיעה מנייר
בשביל מי שנוסע כל יום ברכבת חסימת מסגרת האשראי בכרטיס בסכום המקסימלי של נהריה-דימונה זה יוצא הרבה כסף כל חודש.
בכל חודש יש לערך 22 ימי עבודה. אם חוסמים את מסגרת האשראי בכרטיס בסכום המקסימלי של נהריה-דימונה כפול 22 ימי עבודה שזה למעשה כפול 44 (הלוך ושוב), זה יוצא הרבה כסף. וזה יוצא עוד הרבה יותר למי שנוסע יותר מ-22 ימים בחודש ולמי שנוסע בכל יום יותר משתי נסיעות.
זה אולי טוב רק לנוסעים מזדמנים שלא נוסעים הרבה ברכבת אבל לא לנוסעים קבועים שלהם עדיף להשתמש ברב-קו ששם אין חסימת מסגרת אשראי.
מה פתאום?ולכן כבר עדיף לרכוש כרטיס נסיעה מנייר
בשביל מי שנוסע כל יום ברכבת חסימת מסגרת האשראי בכרטיס בסכום המקסימלי של נהריה-דימונה זה יוצא הרבה כסף כל חודש.
בכל חודש יש לערך 22 ימי עבודה. אם חוסמים את מסגרת האשראי בכרטיס בסכום המקסימלי של נהריה-דימונה כפול 22 ימי עבודה שזה למעשה כפול 44 (הלוך ושוב), זה יוצא הרבה כסף. וזה יוצא עוד הרבה יותר למי שנוסע יותר מ-22 ימים בחודש ולמי שנוסע בכל יום יותר משתי נסיעות.
זה אולי טוב רק לנוסעים מזדמנים שלא נוסעים הרבה ברכבת אבל לא לנוסעים קבועים שלהם עדיף להשתמש ברב-קו ששם אין חסימת מסגרת אשראי.
אז כבר מיישמים ABT...תיקוף נסיעות ברכבת באמצעות כרטיסי אשראי במקום רב קו
ראו קובץ מצורף.
פורסם כאן:
https://www.rail.co.il/tenders/pages/2018/11814.aspx
נצל"ש. דרור גנון אמר ב"יהיה בסדר" שעד סוף 2019תיקוף נסיעות ברכבת באמצעות כרטיסי אשראי במקום רב קו
ראו קובץ מצורף.
פורסם כאן:
https://www.rail.co.il/tenders/pages/2018/11814.aspx
בוונקובר גם התחילו עם זה במאיתיקוף נסיעות ברכבת באמצעות כרטיסי אשראי במקום רב קו
ראו קובץ מצורף.
פורסם כאן:
https://www.rail.co.il/tenders/pages/2018/11814.aspx
DEBIT עבור הפתרון החדש של רכבת ישראל?בוונקובר גם התחילו עם זה במאי
פה כרטיסי אשראי או DEBIT שהם NFC זה כמעט כולם (זו גם דרך התשלום הנפוצה יותר, כמעט אף אחד לא משתמש במזומן), והחל מחודש מאי אפשר לשלם בצורה מזדמנת דרך האשראי. החיסרון - זה לא נותן את ההנחות של כרטיס הנסיעה האלקטרוני (הדומה לרב קו) המקומי.
קישרת בין שני דברים שאמרתי - אין תשלום מגע עם DEBITDEBIT עבור הפתרון החדש של רכבת ישראל?
זה רק יגרום לחשבון הבנק של מחזיק כרטיס ה-DEBIT להחסם לחלוטין והוא לא יוכל לעשות כלום בחשבון.
הרי כרטיסי DEBIT שהם בכלל לא כרטיסי אשראי נותנים בעיקר לאלה שלא יכולים להחזיק כרטיסי אשראי בגלל שאין להם שליטה על ההוצאות. ועכשיו ה-DEBIT ברכבת ישראל יגרום לחשבון הבנק שלהם להחסם לחלוטין אם מבוצעת חסימת מסגרת משיכה מחשבון הבנק בסכום המקסימלי של נסיעה מנהריה לדימונה.
זה פתרון גרוע ביותר למחזיקי DEBIT.
בביקור מזדמן בלונדון זה חוסך התעסקויות והטענות.תיקוף נסיעות ברכבת באמצעות כרטיסי אשראי במקום רב קו
ראו קובץ מצורף.
פורסם כאן:
https://www.rail.co.il/tenders/pages/2018/11814.aspx
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.