האם תחנת הרכבת קו העמק במפרצית החדשה כבר פועלת?

מצב
הנושא נעול.

קצף גל

New member
האם תחנת הרכבת קו העמק במפרצית החדשה כבר פועלת?

האם תחנת הרכבת קו העמק במפרצית החדשה כבר פועלת?
 
כן. רציף 3

האם תחנת הרכבת קו העמק במפרצית החדשה כבר פועלת?
כן. רציף 3
למרות שיש להם משום מה טעויות מוזרות באפליקציה.
צילום מסך מאתמול בערב

 


כן. רציף 3
למרות שיש להם משום מה טעויות מוזרות באפליקציה.
צילום מסך מאתמול בערב

אתמול הייתי שם וירדתי מהרכבת שהייתה לבית שאן. אז בהתלהבות הלכתי וצילמתי בוידיאו את היציאה לכיוון הקניון. איך שהגעתי ועברתי את המאבטח שהיה שם, הוא בא אליי ושאל למה אני מצלמת ומה אני הולכת לעשות עם זה. מתוך חוסר רצון להתווכח ולהכנס לעימות אמרתי לו שאני סתם מתלהבת מפתיחת התחנה וזהו.
מתי הם כבר יפסיקו עם זה?!

2-היציאה לקניון עדיין בבניה ויש הליכה יחסית ארוכה, שהיא בעצם בגשר מעל הרציפים "הישנים" של האוטובוסים
 

Yarenn

New member
איזה מדינה של מעצבנים. אי אפשר לצלם כבר?


אתמול הייתי שם וירדתי מהרכבת שהייתה לבית שאן. אז בהתלהבות הלכתי וצילמתי בוידיאו את היציאה לכיוון הקניון. איך שהגעתי ועברתי את המאבטח שהיה שם, הוא בא אליי ושאל למה אני מצלמת ומה אני הולכת לעשות עם זה. מתוך חוסר רצון להתווכח ולהכנס לעימות אמרתי לו שאני סתם מתלהבת מפתיחת התחנה וזהו.
מתי הם כבר יפסיקו עם זה?!

2-היציאה לקניון עדיין בבניה ויש הליכה יחסית ארוכה, שהיא בעצם בגשר מעל הרציפים "הישנים" של האוטובוסים
איזה מדינה של מעצבנים. אי אפשר לצלם כבר?
 

25306yosef

New member
אפשר לצלם אבל צריך לדעת איפה לצלם ואיך לצלם.

למה אי אפשר לצלם באמת?
אפשר לצלם אבל צריך לדעת איפה לצלם ואיך לצלם.
ביום ראשון הסתובבתי חופשי חופשי בצמוד למסילת הרכבת (באזור קפטן סטיב ורחוב הנמל בחיפה) ובדקתי את הסימנורים ואת המסוטים ואת המנועים של המסוטים ואת המגנטים של מערכת האינדוזי (זה התחביב שלי). בזמן הזה חלפו הרבה רכבות ואף אחד לא ניגש אלי ואף אחד לא שאל אותי דבר. אמנם לבשתי חולצה של עובד רכבת, אבל לא נראה לי שמישהו שם לב לכך.

יכולתי לצלם תמונות בלי סוף....
 

25306yosef

New member
שכחתי להזכיר את גוב הכבילים שיש עליו סמל של רכבת ישראל

אפשר לצלם אבל צריך לדעת איפה לצלם ואיך לצלם.
ביום ראשון הסתובבתי חופשי חופשי בצמוד למסילת הרכבת (באזור קפטן סטיב ורחוב הנמל בחיפה) ובדקתי את הסימנורים ואת המסוטים ואת המנועים של המסוטים ואת המגנטים של מערכת האינדוזי (זה התחביב שלי). בזמן הזה חלפו הרבה רכבות ואף אחד לא ניגש אלי ואף אחד לא שאל אותי דבר. אמנם לבשתי חולצה של עובד רכבת, אבל לא נראה לי שמישהו שם לב לכך.

יכולתי לצלם תמונות בלי סוף....
שכחתי להזכיר את גוב הכבילים שיש עליו סמל של רכבת ישראל
גוב הכבילים של רכבת ישראל נמצא במגרש חניה ברחוב הנמל ובסמוך למסילת הרכבת והוא נראה אותו הדבר כמו גוב הכבילים של בזק. ההבדל היחיד הוא שבמקום בזק רשום עליו רכבת ישראל עם לוגו ומתחת רשום אגף התקשורת.

את גוב הכבילים הזה שנמצא במגרש החניה ברחוב הנמל ניתן לצלם חופשי חופשי וללא כל הגבלה. בתוך הגוב הזה יש סיבים אופטיים של כל התקשורת של רכבת ישראל.
 
למה אתה מפרסם את זה??? ולמה להסתובב בחוצלה כזאת

שכחתי להזכיר את גוב הכבילים שיש עליו סמל של רכבת ישראל
גוב הכבילים של רכבת ישראל נמצא במגרש חניה ברחוב הנמל ובסמוך למסילת הרכבת והוא נראה אותו הדבר כמו גוב הכבילים של בזק. ההבדל היחיד הוא שבמקום בזק רשום עליו רכבת ישראל עם לוגו ומתחת רשום אגף התקשורת.

את גוב הכבילים הזה שנמצא במגרש החניה ברחוב הנמל ניתן לצלם חופשי חופשי וללא כל הגבלה. בתוך הגוב הזה יש סיבים אופטיים של כל התקשורת של רכבת ישראל.
למה אתה מפרסם את זה??? ולמה להסתובב בחוצלה כזאת
אם אתה לא עובד רכבת
 

25306yosef

New member
גוב הכבילים סודי?

למה אתה מפרסם את זה??? ולמה להסתובב בחוצלה כזאת
אם אתה לא עובד רכבת
גוב הכבילים סודי?
יש בארץ שפע של אנשים שיודעים להבדיל בין גוב כבילים של כבלי תקשורת לבין שאר התשתיות.

על כל גוב של כבילי תקשורת רשום למי שייך הגוב ויש גם לוגו. על מכסי הגובים של סלקום ופרטנר רשום גם טלפון להתקשרות.

המהדרין שבמהדרין יודעים אף להבדיל בין גוב של בזק שיש בו סיבים אופטיים של רשת התמסורת הכלל ארצית, לבין גוב שיש בו רק תשתית של רשת הגישה המקומית.

תשתית בזק מורכבת מ-3 רכיבים:

1. רשת גישה המחברת את הנס"ר* למס"ר**.
2. מתגים - כולל מתגי איתותים (SS7) ומתגי רשת נבונה (IN). בלשון העם מכנים את המתגים השונים בשם מרכזיות או מרכזות. אבל השם הנכון והמדוייק הוא מתגים וביחיד אומרים מתגים. בכל פעולת תקשורת הפשוטה ביותר פועלים לפחות שני מתגים.
3. רשת התמסורת הכלל ארצית המחברת את המתגים השונים בארץ באמצעות סיבים אופטיים ובטכנולוגיות ריבוב מתקדמות וחדשניות.

* - נס"ר - נקודת סיום רשת - השקע בקיר שאליו מתחבר ציוד הקצה***.. בנס"ר מסתיימת למעשה רשת המיתוג הציבורית.
** - מס"ר - מסגרת סעף ראשית - האזור בבניין המרכזת (או המקום בנקודת הריכוז) שאליו מתחברים הזוגות למתג.
*** - ציוד קצה - מכשיר טלפון מכל סוג ולרבות טלפון סלולרי, או מכשיר טלקס או טלגרף או פקסמיליה או כל מודם או מתג או נתב ומכל סוג שהוא. ולמעשה כל מה שמתחבר לשקע שבקיר שהוא כאמור נקודת סיום הרשת הציבורית וגם כאמור כל סוג של מכשיר סלולרי ולמרות שהוא אלחוטי. ציוד הקצה שייך ללקוח ולא למפעיל התקשורת וגם אם ציוד הקצה הוא בבעלות מפעיל התקשורת.


כך שסודי זה לא.
 

25306yosef

New member
תפוז לא נותן לערוך את ההודעה ואני חייב לתקן טעות

גוב הכבילים סודי?
יש בארץ שפע של אנשים שיודעים להבדיל בין גוב כבילים של כבלי תקשורת לבין שאר התשתיות.

על כל גוב של כבילי תקשורת רשום למי שייך הגוב ויש גם לוגו. על מכסי הגובים של סלקום ופרטנר רשום גם טלפון להתקשרות.

המהדרין שבמהדרין יודעים אף להבדיל בין גוב של בזק שיש בו סיבים אופטיים של רשת התמסורת הכלל ארצית, לבין גוב שיש בו רק תשתית של רשת הגישה המקומית.

תשתית בזק מורכבת מ-3 רכיבים:

1. רשת גישה המחברת את הנס"ר* למס"ר**.
2. מתגים - כולל מתגי איתותים (SS7) ומתגי רשת נבונה (IN). בלשון העם מכנים את המתגים השונים בשם מרכזיות או מרכזות. אבל השם הנכון והמדוייק הוא מתגים וביחיד אומרים מתגים. בכל פעולת תקשורת הפשוטה ביותר פועלים לפחות שני מתגים.
3. רשת התמסורת הכלל ארצית המחברת את המתגים השונים בארץ באמצעות סיבים אופטיים ובטכנולוגיות ריבוב מתקדמות וחדשניות.

* - נס"ר - נקודת סיום רשת - השקע בקיר שאליו מתחבר ציוד הקצה***.. בנס"ר מסתיימת למעשה רשת המיתוג הציבורית.
** - מס"ר - מסגרת סעף ראשית - האזור בבניין המרכזת (או המקום בנקודת הריכוז) שאליו מתחברים הזוגות למתג.
*** - ציוד קצה - מכשיר טלפון מכל סוג ולרבות טלפון סלולרי, או מכשיר טלקס או טלגרף או פקסמיליה או כל מודם או מתג או נתב ומכל סוג שהוא. ולמעשה כל מה שמתחבר לשקע שבקיר שהוא כאמור נקודת סיום הרשת הציבורית וגם כאמור כל סוג של מכשיר סלולרי ולמרות שהוא אלחוטי. ציוד הקצה שייך ללקוח ולא למפעיל התקשורת וגם אם ציוד הקצה הוא בבעלות מפעיל התקשורת.


כך שסודי זה לא.
תפוז לא נותן לערוך את ההודעה ואני חייב לתקן טעות
הקטע המתוקן שנפלה בו טעות:

השם הנכון והמדוייק הוא מתגים וביחיד אומרים מתג.
 

Bus Nerd

Active member
אני די בטוח שהתחזות לעובד רכבת זו עבירה על חוקי מדינת ישראל

אפשר לצלם אבל צריך לדעת איפה לצלם ואיך לצלם.
ביום ראשון הסתובבתי חופשי חופשי בצמוד למסילת הרכבת (באזור קפטן סטיב ורחוב הנמל בחיפה) ובדקתי את הסימנורים ואת המסוטים ואת המנועים של המסוטים ואת המגנטים של מערכת האינדוזי (זה התחביב שלי). בזמן הזה חלפו הרבה רכבות ואף אחד לא ניגש אלי ואף אחד לא שאל אותי דבר. אמנם לבשתי חולצה של עובד רכבת, אבל לא נראה לי שמישהו שם לב לכך.

יכולתי לצלם תמונות בלי סוף....
אני די בטוח שהתחזות לעובד רכבת זו עבירה על חוקי מדינת ישראל
אתה מסכן את עצמך, את נהגי הרכבת, ואת נוסעיה.
 

25306yosef

New member
לא מדובר בהתחזות לעובד רכבת.

אני די בטוח שהתחזות לעובד רכבת זו עבירה על חוקי מדינת ישראל
אתה מסכן את עצמך, את נהגי הרכבת, ואת נוסעיה.
לא מדובר בהתחזות לעובד רכבת.
ואני אפילו לא נכנסתי לשטח של הרכבת.

ברחוב הנמל בחיפה ובמקומות נוספים בחיפה ניתן לעשות את כל מה שתארתי מעלה בלי להיכנס בכלל לשטח הרכבת.

כך שבנסיבות העניין אין פה סכנה לאף אחד.
 

Bus Nerd

Active member
אין בעיה לצלם, כל עוד לא מצלמים את הכניסות עצמן


אתמול הייתי שם וירדתי מהרכבת שהייתה לבית שאן. אז בהתלהבות הלכתי וצילמתי בוידיאו את היציאה לכיוון הקניון. איך שהגעתי ועברתי את המאבטח שהיה שם, הוא בא אליי ושאל למה אני מצלמת ומה אני הולכת לעשות עם זה. מתוך חוסר רצון להתווכח ולהכנס לעימות אמרתי לו שאני סתם מתלהבת מפתיחת התחנה וזהו.
מתי הם כבר יפסיקו עם זה?!

2-היציאה לקניון עדיין בבניה ויש הליכה יחסית ארוכה, שהיא בעצם בגשר מעל הרציפים "הישנים" של האוטובוסים
אין בעיה לצלם, כל עוד לא מצלמים את הכניסות עצמן
לא רוצים שיהיו תמונות וסרטונים של תהליך הבידוק. מטופש לדעתי.
 

eaglex2

New member
שנת 2018, כל כניסה וכל הליך בדוק כנראה צולמו כבר

אין בעיה לצלם, כל עוד לא מצלמים את הכניסות עצמן
לא רוצים שיהיו תמונות וסרטונים של תהליך הבידוק. מטופש לדעתי.
שנת 2018, כל כניסה וכל הליך בדוק כנראה צולמו כבר
באינסטוש ובסנפוש ובפייסוש דרך סלפים תמימים ועדיין רכבת ישראל מנהלת מלחמות חורמה נגד הדבר המטורף הזה שנקרא "צילום". שלא נדבר על מצלמות אשר, שומו שמיים, גדולות מן הממוצע וניתן להחליף בהן עדשות! אבוי!.
ב2007 זה עוד היה לגיטימי. איכשהו. כעת זה כבר פשוט מגוחך ומעלה צחוק של מבוכה.
 
בדיוק


שנת 2018, כל כניסה וכל הליך בדוק כנראה צולמו כבר
באינסטוש ובסנפוש ובפייסוש דרך סלפים תמימים ועדיין רכבת ישראל מנהלת מלחמות חורמה נגד הדבר המטורף הזה שנקרא "צילום". שלא נדבר על מצלמות אשר, שומו שמיים, גדולות מן הממוצע וניתן להחליף בהן עדשות! אבוי!.
ב2007 זה עוד היה לגיטימי. איכשהו. כעת זה כבר פשוט מגוחך ומעלה צחוק של מבוכה.
בדיוק
 

25306yosef

New member
כל מילה בסלע.

שנת 2018, כל כניסה וכל הליך בדוק כנראה צולמו כבר
באינסטוש ובסנפוש ובפייסוש דרך סלפים תמימים ועדיין רכבת ישראל מנהלת מלחמות חורמה נגד הדבר המטורף הזה שנקרא "צילום". שלא נדבר על מצלמות אשר, שומו שמיים, גדולות מן הממוצע וניתן להחליף בהן עדשות! אבוי!.
ב2007 זה עוד היה לגיטימי. איכשהו. כעת זה כבר פשוט מגוחך ומעלה צחוק של מבוכה.
כל מילה בסלע.
יתירה מכך, לא חייבים בכלל צילום בשביל לתעד את תהליך הבידוק לפרטי פרטים.

מספיק אדם שיש לו זיכרון פנומנלי. ואם כן חייבים צילום, אז יש את הדרך שכתבת...
 

קצף גל

New member
תודה!!!


אתמול הייתי שם וירדתי מהרכבת שהייתה לבית שאן. אז בהתלהבות הלכתי וצילמתי בוידיאו את היציאה לכיוון הקניון. איך שהגעתי ועברתי את המאבטח שהיה שם, הוא בא אליי ושאל למה אני מצלמת ומה אני הולכת לעשות עם זה. מתוך חוסר רצון להתווכח ולהכנס לעימות אמרתי לו שאני סתם מתלהבת מפתיחת התחנה וזהו.
מתי הם כבר יפסיקו עם זה?!

2-היציאה לקניון עדיין בבניה ויש הליכה יחסית ארוכה, שהיא בעצם בגשר מעל הרציפים "הישנים" של האוטובוסים
תודה!!!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה