טעינה שגויה של חופשי יומי בכרטיס רב קו

  • פותח הנושא raya
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

raya

Well-known member
טעינה שגויה של חופשי יומי בכרטיס רב קו

טעינה שגויה של חופשי יומי בכרטיס רב קו
לפני כרבע שעה הטענתי לשכנתי (בבית עם קורא כרטיסים) חופשי יומי באר שבע - ירושלים.
לא שמתי לב לתאריך, ויצא שהטענתי להיום, כאשר היא צריכה את זה כמובן למחר.
לא ראיתי אפשרות להסיר את הטעינה להיום, ובלית ברירה הטענתי חוזה נוסף למחר.
איך ניתן לבטל את החוזה שהוטען להיום?
תודה,
רעיה
עריכה - בינתיים מצאתי באתר של רב קו פתרון, מקווה שהוא יעבוד.
[URL]https://ravkavonline.co.il/he/faq#reloading-cancellation[/URL]
אקבל את הכרטיס מאוחר יותר.

 

raya

Well-known member
לצערי - לא ניתן לבטל את הטעינה השגויה

טעינה שגויה של חופשי יומי בכרטיס רב קו
לפני כרבע שעה הטענתי לשכנתי (בבית עם קורא כרטיסים) חופשי יומי באר שבע - ירושלים.
לא שמתי לב לתאריך, ויצא שהטענתי להיום, כאשר היא צריכה את זה כמובן למחר.
לא ראיתי אפשרות להסיר את הטעינה להיום, ובלית ברירה הטענתי חוזה נוסף למחר.
איך ניתן לבטל את החוזה שהוטען להיום?
תודה,
רעיה
עריכה - בינתיים מצאתי באתר של רב קו פתרון, מקווה שהוא יעבוד.
[URL]https://ravkavonline.co.il/he/faq#reloading-cancellation[/URL]
אקבל את הכרטיס מאוחר יותר.
לצערי - לא ניתן לבטל את הטעינה השגויה
סרקתי את כרטיס הרב קו, לא היה מסך פעולות.
למרות זאת ניסיתי להקליק על הטעינה השגויה - ולא היתה אפשרות של ביטול טעינה. העתקתי את ההוראות לכאן.
"כנס לאפליקציה או לאתר והתחבר עם המשתמש והסיסמה איתם בוצעה הטעינה. סרוק את הכרטיס באמצעות קורא הכרטיסים או מכשיר הטלפון ועבור למסך ה"פעולות". ליד כל אירוע טעינה אותו ניתן לבטל יופיע כפתור "ביטול טעינה". לחץ על הכפתור ועקוב אחר ההוראות. "
אם כך - מה ניתן לעשות?
אפשר לראות בכרטיס שלא בוצעה היום שום נסיעה בחוזה הזה.
תודה,
רעיה
 
יש לך שם חלק של "צור קשר"

לצערי - לא ניתן לבטל את הטעינה השגויה
סרקתי את כרטיס הרב קו, לא היה מסך פעולות.
למרות זאת ניסיתי להקליק על הטעינה השגויה - ולא היתה אפשרות של ביטול טעינה. העתקתי את ההוראות לכאן.
"כנס לאפליקציה או לאתר והתחבר עם המשתמש והסיסמה איתם בוצעה הטעינה. סרוק את הכרטיס באמצעות קורא הכרטיסים או מכשיר הטלפון ועבור למסך ה"פעולות". ליד כל אירוע טעינה אותו ניתן לבטל יופיע כפתור "ביטול טעינה". לחץ על הכפתור ועקוב אחר ההוראות. "
אם כך - מה ניתן לעשות?
אפשר לראות בכרטיס שלא בוצעה היום שום נסיעה בחוזה הזה.
תודה,
רעיה
יש לך שם חלק של "צור קשר"
תנסי להשאיר להם הודעה או לשלוח מייל. אולי יעזור.
 
שימי לב שיש הגבלת זמן לביטול: 7 ימים מהרכישה

דברתי עכשיו בטלפון עם שירות לקוחות...
צריכה את מספר הכרטיס של שכנתי כדי שיוכלו לטפל בבקשה לביטול.
תודה
שימי לב שיש הגבלת זמן לביטול: 7 ימים מהרכישה
ציטוט מאתר רב-קו:
"ניתן לבטל טעינה עד שבעה ימים מהרכישה באתר או באפליקציית רב קו אונליין רק אם לא נעשה בחוזה שימוש.".
 
דווקא כן הצלחתי לבטל טעינת חוזה שלא השתמשתי בו לפני כשבועיים

לצערי - לא ניתן לבטל את הטעינה השגויה
סרקתי את כרטיס הרב קו, לא היה מסך פעולות.
למרות זאת ניסיתי להקליק על הטעינה השגויה - ולא היתה אפשרות של ביטול טעינה. העתקתי את ההוראות לכאן.
"כנס לאפליקציה או לאתר והתחבר עם המשתמש והסיסמה איתם בוצעה הטעינה. סרוק את הכרטיס באמצעות קורא הכרטיסים או מכשיר הטלפון ועבור למסך ה"פעולות". ליד כל אירוע טעינה אותו ניתן לבטל יופיע כפתור "ביטול טעינה". לחץ על הכפתור ועקוב אחר ההוראות. "
אם כך - מה ניתן לעשות?
אפשר לראות בכרטיס שלא בוצעה היום שום נסיעה בחוזה הזה.
תודה,
רעיה
דווקא כן הצלחתי לבטל טעינת חוזה שלא השתמשתי בו לפני כשבועיים
דרך האפליקציה בנייד, פעלתי בדיוק לפי ההוראות. הטעינה בוטלה ותוך יום קיבלתי החזר כספי.
 

raya

Well-known member
מעניין - באתר לא הצלחתי לבטל....

דווקא כן הצלחתי לבטל טעינת חוזה שלא השתמשתי בו לפני כשבועיים
דרך האפליקציה בנייד, פעלתי בדיוק לפי ההוראות. הטעינה בוטלה ותוך יום קיבלתי החזר כספי.
מעניין - באתר לא הצלחתי לבטל....
אולי כי מדובר בחופשי-יומי ולא בטעינה רגילה.
 
גם אצלי זה היה חופשי יומי

מעניין - באתר לא הצלחתי לבטל....
אולי כי מדובר בחופשי-יומי ולא בטעינה רגילה.
גם אצלי זה היה חופשי יומי
הזמנת הטענה באינטרנט, הטענה בכספונט, ביטול הטענה דרך אפליקציה בנייד.
 

raya

Well-known member
בינתיים הסיפור הסתבך, העברתי לשכנתי

דווקא כן הצלחתי לבטל טעינת חוזה שלא השתמשתי בו לפני כשבועיים
דרך האפליקציה בנייד, פעלתי בדיוק לפי ההוראות. הטעינה בוטלה ותוך יום קיבלתי החזר כספי.
בינתיים הסיפור הסתבך, העברתי לשכנתי
את המייל שקבלתי משירות הלקוחות של רב קו - שלמעשה לא היה בכלל תשובה או פתרון לבעיה שנוצרה.
הצעתי לה לפתוח פניה חדשה - בשמה ולא דרכי. אני לא הייתי בבית עד אתמול בערב, ככל הידוע לי גם היא לא קיבלה תשובה מספקת.
נראה לי שמה שצריך לעשות עכשיו זה לפנות בתלונה באתר משרד התחבורה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה